Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

scade odata cu presiunea din turbo ... dar el oricum arata un pic mai putin decat trebuie

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. reply.

O sa ma ocup de turbina in continuare... Stiu ca are probleme, dar nu vedeam legatura cu valorile MAF-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! un prieten are probleme cu un audi a3 8p, i-am facut un log in mers respectand indicatiile colegului aryes13 (grupurile 03, 10 si 11), totusi nu sunt convins ca am procedat corect. atasez logurile si va rog sa-mi spuneti unde am gresit sau daca pot fi interpretate in vreun fel. problemele lui sunt urmatoarele: cand lichidul de racire ajunge la 90 de grade, uneori, masina se "poticneste" pe la 1800-2000 rpm, iar in seara asta, inainte de a efectua testul a scos-o din viteza si i-a murit motorul in mers. se pare ca se intampla destul de frecvent si trebuie sa astepte cateva minute pana sa poata porni motorul din nou

treapta_3.xls

treapta_4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori in sectiunea "Engine" ai gasit?

Pana la 3000 RPM presiunea in turbina este insuficienta. N75-ul nu lucreaza tocmai liniar. E indicat sa se verifice pe rand partile implicate in comportamentul turbinei, pana se gaseste vinovatul: furtune de vacuum, N75, actuator, geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el a avut probleme cu un injector ars, l-a schimbat, i-am sters toate erorile, la cateva zile au aparut altele, le-am sters si pe alea si n-au mai aparut. cand am facut testul nu avea nici o eroare stocata. multumesc pentru indicatii

Modificat de djpedros
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat pe valorile de la injectoare? Erau ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, erau ok, cea mai mica valoare era -0,89, la injectorul schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am atasat si eu un log (sunt 2 loguri diferite puse in acelasi fisier). Problema e ca masina nu mai trage ca inainte (urca mai greu in turatii). Limp mode nu iau. Mai jos sunt si erorile gasite la motor.

Multumesc anticipat pentru orice recomandare/interpretare :D

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 038 906 018 S

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1621

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

2 Faults Found

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

dragosc17aug2010.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu baga aproape deloc....Trebuia sa faci logul si pe campul 03, ca din ce se vede debitmetrul pare aproape decedat.

Inainte sa refaci logul pe campurile 03, 10 si 11, incearca sa verifici mufa debitmetrului - contactele si firul ce iese din ea.

Privind turbina, verifica furtunele care intra si ies din ea, vacumurile sa fie toate ok, si N75-ul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare stupida poate. Erorile nu sunt legate intre ele nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina care nu lucreaza in parametrii, nu genereaza eroane la debitmetru. Un debitmetru stricat, poate afecta un pic modul in care lucreaza turbina....dar foarte putin, nu cum e la tine. Acum, intai verifica alea, si mai fa un log asa cum te-am sfatuit, si vb dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log si pentru masina din semnatura, intrebarea este: e totul ok? nu am nici un fel de simptome dar am facut totusi un log preventiv :))

golf_4_treapta_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 2500 RPM turbo scote mai putina presiune decat ar trebui, verifica N75 daca ai posibilitatea sa faci un log cu altul sa vezi diferenta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul nu pare in mintile lui...e sub valoarea ceruta de ECU si desii ai pedala apasata 100%. el scade valoarea. Incearca cu alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima strigare, se pare ca debitmetrul nu isi mai face treaba cum trebuie. Poti incerca o curatare a lui - delicat. Dupa care mai postezi un log, sa vedem daca si-a revenit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau actuatorul din acest log lucreaza aiurea?

Am vazut pe logurile ok ca N75, in momentul in care incepi logul (duci pedala la 100%), se duce la o valoare mare 75-80%, apoi scade treptat pana la 30%, cand ajunge turatia la 4000. La mine e invers (logul atasat), incepe de foarte jos (mult sub 35%) si abia pe la 4000 rpm ajunge aproape de 70%. Ciudat ca presiunea in turbo e ok (sau cel putin asa cred eu).

Multumesc pt pareri.

LOG_01_011_010_003.xls

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil compari cu log-ul facut pe o masina de generatie mai noua la care valoarea evolueaza descrescator. La masina ta, valoarea trebuie sa fie crescatoare. In rest trebuie sa fii fericit, parametrii sunt excelenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate TheBoogieMan, am comparat cu log-ul de la un 2.0 TDI. M-am linistit. Multumesc pentru raspunsul prompt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New_Text_Document__2_.txt

este normal sa fie mai mare presiunea actuala decat cea specificata. in turbina.

Turbina prezinta un fasait la accelerare mai puternica si putin mai mult fum negru...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mare, da. Dar nu cu asa de mult cum ai tu la 2000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti intra in LIMP MOD, e prea mare presiunea, posibil sa-ti agete geometria variabila, sau seznzorul de presiune sa faca figuri, fasaitul indica ca scapa pundeva presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Va rog , cei ce se pricep asupra inerpretarii logului respectiv sa imi spuna si mie cu ce ar trebui sa imi fac probleme .Si in special daca turbina functioneaza corect.

Copy_of_golf_4_treapta_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul arata cam putin de la 2700 RPM , si credca din cauza ai si turbo, daca ai posibilitate sa refaci logul cu alt debitmetru sa vedem diferenta, nui grav mica scadere de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti intra in LIMP MOD, e prea mare presiunea, posibil sa-ti agete geometria variabila, sau seznzorul de presiune sa faca figuri, fasaitul indica ca scapa pundeva presiune.

am verificat toate furtunurile, sunt in regula,verificat joc la axul turbinei, are putin joc, credca sunetul este de la turbina. Este deajuns o curatare sau necesita o schimbare,pt ca urmeaza sa plec la drum si nu as vrea sa fie probleme

multumesc

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!