Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Erori aparute la un VW Passat 2000 1.9 TDI:

2 Faults Found:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Din cate am lecturat, prima eroare este data de presiunea in turbina, a doua este de la debitmetru. S-a inlocuit debitmetrul cu unul nou Bosch, dar nu s-a schimbat cu nimic mersul masinii. Dupa inlocuirea debitmetrului trebuie sterse obligatoriu si erorile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sterse dar trebuia sa se vada o schimbare in mersul masini, verifica mufa de la debitmetru sa nu fie oxidata sau sa ai intreup vreun fir, fa un log in mers, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una e legat de debimetru... posibil sa fie un fir rupt pe undeva... .a 2-a e de la turbo care este alta poveste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De putin timp am observat ca masina nu mai trage ca la inceput. Daca urc o panta, nu mai pot depasi. Detin o interfata achizitionata de aici de pe forum si un VagCom 311.2. As vrea sa fac un log in mers, dar nu stiu in ce meniuri sa intru si ce optiuni sa selectez. Am inteles ca logul trebuie facut in viteza a 3-a intre 1900 si 4000 rpm cu pedala de acceleratie calcata la maxim. As vrea sa fac un log si cu mufa de la debimetru scoasa. Ajuta cu ceva daca fac si un log la urcarea unei pante (un pod) in viteza a doua crescand turatia cat imi permite panta ?

Am intrat in VagCom dar n-am gasit nici un meniu pentru log in timp real. Trebuie cumva sa intru in VagScope? Fara interfata conectata la masina am vazut doar un grafic pe fond negru si in partea de jos niste casute unde nu puteam sa aleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu macar 1/2 din cele 76 pagini ale acestui topic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate cele 76 de pagini. Mi-a luat 2 ore si 45 de minute. Din cele 1520 de posturi exista 1 singur post, respectiv postul #680 de la pagina 34 unde se explica pe scurt si pe sarite procedura din vagcom. Mai exista la postul #741 de la pagina 38 si la postul #1375 de la pagina 69 un fisier atasat, conceput de colegul nostru aryes13 unde se explica mult mai bine si mai detaliat, inclusiv cu poze. Am atasat si in postul meu acel fisier.

Parerea mea e ca ar trebui editat primul post si puse acele instructiuni acolo, sa le vada orice incepator in ale VagCom-ului.

Voi face logurile in mers si le voi posta dupa aceea.

Log_in_mers.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa ai adus si tu o mica contributie forumului, cat si membrilor lui. CEre unui moderator al ariei sa includa in primul post atasamentul tau.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu logurile, sper sa le fi facut bine. Primele doua loguri sunt in viteza a 3-a si a 4-a cu debimetrul cuplat, iar urmatoarele doua sunt cu mufa de la debimetru scoasa. Am facut doua, pentru ca la primul am fost nevoit sa franez cand am ajuns la 4100 de ture, ca sa nu intru in masina din fata mea.

Dupa nepriceperea mea la interpretat loguri ceva e varza la masina. In viteza a 4-a nu am putut sa urc masina la mai mult de 3500 turatii. Probabil ca daca eram pe autostrada, in 2-3 km urca pana la 4000.

La scanare imi apare urmatoarea eroare

Address 01	 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 FA
Component: 1,9l EDC 0000SG 3349
Coding: 00002
Shop #: WSC 01266
WVWZZZ1JZ3W567196 VWZ6Z0C0012471
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Rog colegii specialisti sa se uite peste loguri si sa dea un verdict .

LOG_01_003_010_011_viteza3.xls

LOG_01_003_010_011_viteza4.xls

LOG_01_003_010_011_viteza3_fara_debimetru1.xls

LOG_01_003_010_011_viteza3_fara_debimetru2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajunge vacuum la capsula de la turbina, verifica N75 daca e buna, poate ai furtunas fisurat pe undeva, daca totusi ai vacuum la turbina, atunci geometria a ramas blocata pe deschis.

Din loguri se vede doar cum intra imediat in limp mode, deoarece turbina nu baga presiune. Valoarea aceea de 92,4 la comanda turbinei e valoare de limp mode, si ramane asa blocata pana tai contactul. Daca te uiti pe logurile tale o sa vezi ca deabia la logul 3 s-a schimbat valoarea aceasta, apoi iar limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

O problema cu un Audi A6 AllRoad(clar si Quattro). Nu are nici o eroare pe motor. Masina nu trage ca si cum ar avea 180 Cp. La relanti valorile pe 003 la debitmetru sunt: specifed 210 mg si actual 350 mg. Nu stiu cat de relevant e asta. Am facut un log. Acum sa vedem cine ma poate ajuta. Mai repet o data ca masina nu mi se pare sa traga ca si cum ar avea 180 Cp si nici proprietarul nu e multumit. O fi si din cauza greutatii ei? :)

6thauw.jpg

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul nu e facut corect. Mai fa unul, cu pedala de acceleatie apasata 100%. In log-ul atasat, pedala e apasata la maxim doar la inceput....dupa aia scade la jumate de cursa

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am revenit cu un nou log pentru masina de mai sus.

Multumesc

212tkxz.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e foarte evident: presiune in turbina e insuficienta pana aproape de 3500 RPM iar debitmetrul / MAF-ul arata cam putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Sa inteleg ca debitmetrul ar fi de vina? Nu are nici o eroare pe motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pt inceput schimbi debitmetru... dupa aia refaci logurile sa vedem de unde intra turbina calumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o intrebare legata de un log facut in mers. Exista vrun motiv pentru care ar trebui sa imi fac probleme luand in considerare logul atasat?

post-15627-1281191903_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In primul rand logul nu este facut deloc bine. Se face in treapta a 3-a, de la 1400-1600 de ture, pedala la fund pana la 4000-4500. Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul era mai mare, nu am pus decat o parte din el. In acest caz il atasez pe tot...desi este destul de lung.

P.S. Pedala era la fund... se observa ca e 100%.

P.P.S. La TDI eu nu as apasa pedala de la 1400-1600 de ture la podea, nici pentru un test nu ma lasa inima.

log.xls

Modificat de TanneBerger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta putin va rog cu un nou log?

Am un log vechi la pagina 74, postul #1462. Mi s-a spus ca valoarea MAF scade dupa 3000 rpm si ca turbina da mai mult decat cere ECU intre 2000 - 3000rpm.

Am schimbat MAF, dar nu e absolut nici o schimbare in log. Atasez aici logul facut dupa schimbul MAF-ului.

Ce explicatii ar putea fi la chestia asta?

LOG_01_003_010_019.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TanneBerger: am avut rabdarea necesara sa caut in excel-ul tau bucatile de log in care aveai acceleratia lipita de podea si am ajuns la concluzia ca e ceva in neregula cu fluctuatiile indicate de N75 si diferenta dintre presiunea asteptata de la turbina si cea efectiv obtinuta. Fa un log care sa contina si grupul 3. Mergi pe un drum drept si care iti ofera siguranta, stabilizeaza masina in treapta 3 la 1800 - 1900 RPM si lipeste acceleratia de podea pana spre 4000 RPM (in functie de cat te lasa inima).

asap03: acum ca ai eliminat varianta MAF-ului probabil ca trebuie sa te indrepti catre turbina desi N75-ul pare ca lucreaza bine. Ai incercat sa iei legatura cu vreun user mai priceput si sa-i arati log-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un log in mers la passatul 1.9 tdi. (arhivat cu zip, altfel nu am reusit sa il uploadez)

A fost schimbat debitmetrul si a disparut eroarea cu MAF - senzorul G70, dar a ramas in continuare eroarea:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Inainte de a demonta turbina pentru curatare/inlocuire, voiam sa fiu sigur ca asta trebuie facut.

log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajunge vacuum la capsula de la turbina, verifica N75 daca e buna, poate ai furtunas fisurat pe undeva, daca totusi ai vacuum la turbina, atunci geometria a ramas blocata pe deschis.

Din loguri se vede doar cum intra imediat in limp mode, deoarece turbina nu baga presiune. Valoarea aceea de 92,4 la comanda turbinei e valoare de limp mode, si ramane asa blocata pana tai contactul. Daca te uiti pe logurile tale o sa vezi ca deabia la logul 3 s-a schimbat valoarea aceasta, apoi iar limp.

Din ce vad eu ajunge prea mult si geometria e pe inchis sau are pierdere de presiune.

Explicatiile date de tine sunt corecte doar daca are presiune prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un log in mers la passatul 1.9 tdi. (arhivat cu zip, altfel nu am reusit sa il uploadez)

A fost schimbat debitmetrul si a disparut eroarea cu MAF - senzorul G70, dar a ramas in continuare eroarea:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-00 - -

Inainte de a demonta turbina pentru curatare/inlocuire, voiam sa fiu sigur ca asta trebuie facut.

pai verifica actuatorul mai intai... dupa turbina jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu ajunge prea mult si geometria e pe inchis sau are pierdere de presiune.

Explicatiile date de tine sunt corecte doar daca are presiune prea mare.

Am verificat furtunul care merge de la N75 la actuator cu gura si trag prin el ca printr-un pai. Am mai descoperit pe furtunul dintre pompa de vacuum si servofrana rugina. Stutul in care intra furtunul ce merge spre N75 era obturat cu rugina. Cu ocazia asta am si rupt stutul de plastic in care intra furtunul. Am vorbit la telefon cu cipos si mi-a spus ca rugina nu avea cum sa ajunga pe circuit, decat de la membrana actuatorului care s-a spart.

In consecinta am comandat un actuator nou si furtunul dintre pompa de vacuum si servofrana. Urmeaza sa le schimb saptamana viitoare cand sunt programat la service. Sper sa nu fie blocata geometria variabila. O sa postez un nou log dupa ce ies cu masina din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa imi explicati si mie de ce imi scade valoarea MAF de la 3000 rpm in sus cu debitmetru nou? Is foarte curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!