Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

30 minutes ago, lupo_bv said:

Stau şi mă întreb dacă MAP-ul ăla măsoară bine (nu-mi mai amintesc dacă l-ai schimbat, parcă de MAF ai zis că l-ai schimbat)

 

Asta arată că N75 funcţionează ok. La şurub ai umblat cumva? Dacă nu, cred că ar mai trebui deşurubat puţin ca să măreşti presiunea maximă, altfel numai din pârghie nu merge

 

 

Da

M-am gandit la surub. Tinand insa cont ca e cam dificil de umblat la el dar si de faptul ca aceeasi presiune o cam vedeam si la turbina precedenta, o sa incerc sa inlocuiesc pentru inceput MAP ul... E cam singurul pe care nu l-am inlocuit...

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat MAP-ul cu unul pe second. Masina trage cu mult mai bine. Raapunde altfel la pedala, plecarea de pe loc e mult mai vioaie.

Nu am reusit sa fac log-uri.

Am aruncat insa o privire in BS11. Presiunea superioara este cam tot la un 1080mbar....

O sa incerc sa schimb toate furtunele de vacuum. Apoi ceva reglaje la parghie. In ultima inatanta o aa vad daca reusesc ceva cu surubul de STOP de pe turbina.

Revin cu loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Cum spuneam, si dupa schimbarea MAP-ului pragul superior al presiunii masurate este cam tot acolo... Nu vad mai mult de 1101.6 sau chiar 1111 mBar.

Am incercat ieri o serie de reglaje din parghie. Mai mult de atat in BS011 nu am putut vedea. Am incercat sa gasesc pozitia de compromis cea mai OK pt parghie, astfel incat masina sa traga multumitor. Se simte mai bine in treptele unu si doi, insa mai lenesa in treapta a treia.... Mai e de reglat...

 

Ce as vrea eu sa lamuresc inainte de a umbla la reglajul brut, datele problemei:

- turbina a fost montata recent (cumparata reconditionata si teoretic reglata) imi e teama ca stric reglajul facut pe banc;

- si cu turbina precedenta (pe care inca o am) care fusese curatata si functiona destul de ok, vedeam cam aceeasi presiune mentionata mai sus;

- ar putea fi si alta cauza care sa influenteze limitarea acelei presiuni? (de exemplu, intercooler sau... poate din experienta voastra altceva...);

- poate pompa de injectie sa afecteze cele mentionate mai sus?

- imi zicea cineva la un moment dat ca avea catalizatorul infundat... s-ar vedea asta in acest fel?

- consumul este undeva la 7%

 

Masina porneste OK, la prima cheie, atat la cald cat si la rece. La temperaturile sub minus 7 pe care le-am avut a trebuit sa dea de mai multe ori peste cap, dar, apreciez ca de vina sunt niste garnituri care trebuie schimbate la pompa (e programata la mecanic pt asta).

Vacuum-ul este ok - am testat cu VCDS-ul cum aminteam si intr-unul din post-urile anterioare, direct cu presiune permanenta din amonte...

 

Nu vreau sa inteleaga cineva ca sunt vreun perfectionist incurabil dar, in contextul in care este o masina deja clasica, cu un motor nu foarte complex de mai bine de 25 ani pe piata sunt absolut surprins sa constat ca marea majoritate a service-urilor nu sunt in stare sa abordeze aceasta problema, pentru marea majoritate fiind clar o chestie de vacuum sau de n75 sau egr infundat :-D.. clar, prea simpla ca sa o abordeze. Nu mai spun ca multi au testere, putini stiu sa le foloseasca cum trebuie.

Chiar as vrea sa gasesc si eu un mecanic care sa nu incerce sa ma dea pe spate aratandu-mi testerul lui si in acest fel sa ma convinga ca masina merge cum trebuie dar am eu niste pareri.

 

Faza tare este ca mi-a explicat unu ca masina merge foarte bine si, conform celor vazute de el pe tester (valori) mai mult de atat nu am ce sa scot. De atunci am mai trecut doua praguri in sus de "mult mai bine" (unul a fost dupa ce am schimbat MAP-ul.

 

In sfarsit, nu am mai facut log-uri pentru ca pare ca ma cam invart in jurul problemei.

Daca mai aveti ceva idei si, de ce nu, vreun priceput prin Valcea.... le accept cu placere.

 

Multumesc mult pentru timpul acordat.

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încerc să răspund la unele dintre întrebări.....teoretic:D

42 minutes ago, Totalsender said:

- ar putea fi si alta cauza care sa influenteze limitarea acelei presiuni? (de exemplu, intercooler sau... poate din experienta voastra altceva...);

Un intercooler înfundat poate limita presiunea, din păcate nu ştiu cum s-ar putea testa asta. De asemeni şi o scăpare de presiune între turbină şi motor ar putea să indice o presiune scăzută, dar asta s-ar reflecta în BS003 (valoarea maximă mare) ceea ce nu este cazul la tine.

Alte cauze pentru presiune mică: obstrucţii pe admisie sau evacuare. La cât ai verificat pe acolo presupun că nu este cazul de aşa ceva pe admisie, iar pe evacuare rămâne catalizatorul. Asta ar trebui să se reflecte într-o recirculare mărită (în BS003 valoarea minimă prea mică) ceea ce iarăşi nu pare să fie, cel puţin din ultimul BS003 (doar dacă nu i-ai pus şaibă cu gaură mai mică)

Problema care îmi dă de gândit cu presiunea maximă în BS011 nu este atât că este mică ci faptul că nu este constantă

 

52 minutes ago, Totalsender said:

- poate pompa de injectie sa afecteze cele mentionate mai sus?

Poate că da prin limitarea puterii motorului reflectată în viteza gazelor evacuate mai mică. Aici întră câteva chestii care pot fi verificate cu vcds-ul, alte nu.

Cu vcds se poate verifica avansul static şi dinamic. Pentru asta este nevoie de o poză cu grupul 000 în BASIC SETTINGS (sau graficul), mai ales că zici că porneşte şi mai greu, o poză cu grupul 004 în Measuring blocks, un log în Basic settings pe grupul 004 şi un log în mers pe grupurile 001, 004, 008 (făcut ca şi la logul pentru turbină cu acceleraţia la podea între 1600-4000 rpm)

Ce nu se poate verifica cu vcds ar fi presiunea pe care o livrează şi funcţionarea injectoarelor

59 minutes ago, Totalsender said:

- imi zicea cineva la un moment dat ca avea catalizatorul infundat... s-ar vedea asta in acest fel?

Am scris mai sus, prin urmărirea recirculării. Altfel prin separarea catalizatorului de turbină. Probabil că ar fi dificil de făcut verificări în mers în condiţiile astea, dar BS011 ar merge.

1 hour ago, Totalsender said:

- consumul este undeva la 7%

Nu ştiu cât ar trebui să fie, dar mie mi se pare cam mare mai ales dacă este în afara localităţii.

 

1 hour ago, Totalsender said:

La temperaturile sub minus 7 pe care le-am avut a trebuit sa dea de mai multe ori peste cap, dar, apreciez ca de vina sunt niste garnituri care trebuie schimbate la pompa

Asta poate avea mai multe cauze: starea bateriei, a bujiilor, avansul pompei.

1 hour ago, Totalsender said:

Vacuum-ul este ok - am testat cu VCDS-ul cum aminteam si intr-unul din post-urile anterioare, direct cu presiune permanenta din amonte...

Aici nu este chiar aşa. Prin testul ăsta s-a scos din calcul o defecţiune a N75. Vacuum-ul trebuie testat cu un manometru de vacuum. Şi îţi recomand să faci asta înainte de a trece la alte verificări sau reglaje.

1 hour ago, Totalsender said:

- turbina a fost montata recent (cumparata reconditionata si teoretic reglata) imi e teama ca stric reglajul facut pe banc;

Să-ţi povestesc ceva referitor la asta. Un amic (altă maşină, Opel, dar nu contează asta) s-a hotărât să schimbe el miezul la turbină că scăpa ulei. În afară de asta maşina mergea foarte ok, deci se presupune şi că turbina făcea presiunea necesară. A umblat şi la reglaje când a schimbat miezul că na, lucrurile nu s-au potrivit chiar exact şi după montaj, surpriză, turbina nu mai făcea presiune. A încercat să o regleze (treabă foarte complicată la el pentru că trebuia să demonteze o grămadă ca să ajungă la reglaje), nu a reuşit. A luat turbina în batistă, a dus-o la o firmă specializată, a reglat-o pe banc, i-a arătat ăla acolo ce sensibilă este treaba, a pus-o înapoi pe maşină şi ghici ce? Tot nu face presiune. A schimbat MAP, nimic. Acum nu ştiu să spun cu exactitate ce a făcut el acolo, poate a greşit pe undeva.

Nu am relatat asta ca să spun că nu au făcut treabă ok cei care au reglat turbina ci pentru a arăta că sunt foarte multe variabile de luat în considerare. Poate să scape un mic amănunt care poate da peste cap totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam ca de pornit porneste ok.

Avansul e pe linie in grafic.

Treaba cu garniturile la pompa de injectie reiese din faptul ca musteste motorina pe la pompa (se mai simte si miros). Din discutiile pe care le-am avut cu pompagiul a reiesit ca trebuie schimbate din nou garniturile (am mai facut manevra acum vreo 4 ani).

Zic insa ca daca presiunea nu ar fi ok, s-ar simti in pornirea mai ales la cald. Ceea ce nu e cazul.

Corectiile pe injectoare (ce se poate vedea), sunt in limite - o sa le mai verific.

 

Si inca ceva: cum spuneam, debitmetrul a fost schimbat (am unul nou, Bosch si unul second, original care mi se pare ca merge mai ok). Ei bine, si in aces caz imi pare ca valoarea prescrisa se tine greu de cea indicata (sau invers).

 

O sa incerc o curatare de intercooler si un test cu evacuarea eliberata (nu stiu cum...)

Vacuumul a fost verificat, dar, o sa il mai verific. Am manometrul in portbagaj...

Cam asta e.

Per ansamblu nu pot spune ca masina trage rau (mai ales ca e si resoftata). Dar e frustrant sa stii ca de fapt trebuie sa fie mai bine si, nimeni nu se prinde care este cauza nefunctionalitatii corespunzatoare...

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Atasez si eu un log pentru interpretare daca ma puteti ajuta. Fac mentiunea ca am consumul foarte mare respectiv 6-6,5  , EGR ul imi este anulat posibil sa fie asta cauza?

LOG-MS08SCU - 02.03.2021.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După log ai ceva lag la început (până în 2200rpm) şi MAF puţin cam obosit (observabil peste 3000 rpm).

Da, anularea EGR duce la creşterea consumului

3-10-11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am și eu următoarea problema la a mea bora 1.9 ajm 4 motion, e foarte leneșă la demaraj și un consum destul de mare aprox 7,5l in afara localității, toate astea după ce am schimbat turbocompresorul(aftermarket), cu cel vechi luam constant limp mode, am incercat sa curat geometria, dar băieții au rupt doua șuruburi ce fixează geometria. Eu bănuiesc maf-ul, dar nu mă pricep sa interpretez log-ul. As fi recunoscător dacă ar putea cineva să-mi de-a o părere.

log1.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A păţit ceva logul că nu s-au înregistrat toate valorile la MAF şi cu cele înregistrate nu pot face grafic. Dar aşa din ce se vede, turbina face presiune cam de sus de pe la 2200 rpm, iar intuiţia ta cred că este bună pentru că atât cât s-a înregistrat sunt valori foarte mici la MAF. Dar atenţie că valorile alea mici pot fi şi dacă sunt probleme cu EGR şi nu închide bine aşa că ar fi bine să vii şi cu celelalte loguri. BS011 şi BS003 (dacă citeşti ultimele două-trei pagini o să-ţi dai seama de ce)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns @lupo_bv, EGR-ul a fost curatat in ianuarie, dar nu stiu cat de bine inchide. Am reusit sa fac si logurile cu BS003 si BS011 daca poti sa arunci o privire peste ele raman dator. 

LOG-01-003.CSV LOG-01-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS003

bs003.jpg.49892544a18c7561bce466349f50b4fe.jpg

Valoarea minimă, recircularea, este relativ ok, un pic cam mică ceea ce indică o recirculare puţin mărită

Valoarea maximă cam mică, ceea ce indică fie că în motor intră mai puţin aer (asta s-ar întâmpla dacă EGR nu închide bine şi pe lângă aer în motor intră şi gaze de eşapament când nu trebuie), fie MAF nu măsoară bine, fie este ceva neetanş între MAF şi turbină şi turbina trage aer şi pe lângă MAF.

Verificări:

-tubulatura dintre MAF şi turbină în special pe la îmbinări

- se blindează EGR  cu o tăbliţă şi se repetă logurile (toate trei) pentru a afla dacă EGR închide bine

 

BS011

bs011.jpg.5fec4909ab0618fa5e9603e81063b594.jpg

 

Asta nu prea arată bine deloc:

- diferenţa prea mică între on/off, undeva la 110 mbari

- porţiunea urcătoare neregulată

Cauze posibile:

- reglajul turbinei

- probleme de vacuum, aici intră şi N75

- geometrie ancrasată, asta o excludem pt. că zici că este schibată turbina

-  actuator cu probleme

 

Turbina ai schimbat-o, dar actuatorul? Un actuator îmbătrânit şi ruginit are acelaşi efect cu o geometrie ancrasată

În primă fază verifică vacuum-ul cu un manometru de vacuum,  trebuie să ai cam peste -600mbari şi constant pe timpul Turbo On

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a venit cu tot cu actuator deja reglat din spusele celor de la magazin, referitor la verificări cred că o să apelez la un service, mulțumesc încă o dată, o sa revin cu un răspuns daca aflu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

Atasez si eu un nou log.

Intre timp, schimbat N75 - treaba s-a schimbat simtitor in bine.

masina trage binisor spre bine, in mod clar insa e log si de mult mai bine.

 

Deocamdata am lasat intercooler-ul in pace si, ma gandesc sa mai trag un pic de tija de la actuator.

Ma framanta acele valori ale presiunii masuurate dupa turbina, ca o usoara descrestere fata de valoarea precedenta, ca apoi sa urce iar... sper sa nu fie din turbina.

Valva N75 e pe SH (noroc ca am gasit doua ca uneia i s-a rupt stutul - asa e cand pui pe altii sa faca treaba)

 

Valoare IQ 3.2-3.4 fara AC - cu AC ajunge la 5.

 

Nu am reusit insa sa verific injectoarele.

In fisier, prima tura este in tr a treia, urmatoarea in tr a patra, cu plecare de pe loc.

Multumesc mult.

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se vede diferenţa, în tr. a 3-a face presiune de pe la 2500 faţă de pe la 3000 cum făcea în ultimul log. Logul arată aproape cum trebuie să fie numai că întârziat (graficul albastru deschis ar trebui să fie binişor translatat spre stânga)

37631468_a3-a.thumb.jpg.b79269883951874df39307ec980efac4.jpg

În a 4-a are o tentativă bună, dar se răzgândeşte şi îşi revine, dar puţin întârziat

398585535_tra4-a.thumb.jpg.fa729c97c47de3ec4ea39c2742824638.jpg

Eu cred că din reglaj este. EKG-ul unde este  (BS003 şi BS011)?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

003..... 010 si 011

 

Intrebare... retorica

 

Are rost sa iau un N75 nou?

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, după logul în mers am făcut graficele, dar erau importante şi cele în Basic settings  (BS003 şi BS011), acolo se vede exact ce s-a modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, scuze, nu am inteles intrebarea.

IN BS011 situatia aprox aceeasi... ma seaca pur si simplu faptul ca nu pot tine turatia constanta.

Deci, sa iau un N75 nou?

 

Cum sa reglez parghia? Dau surubul  spre dreapta?

Revin cu LOG-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, Totalsender said:

Deci, sa iau un N75 nou?

Nu ştiu ce să-ţi spun. Mă gîndesc că dacă cu vacuum direct nu se atinge diferenţa  de presiune care trebuie nu cred că un N75 nou ar corecta treaba. 

14 minutes ago, Totalsender said:

Cum sa reglez parghia? Dau surubul  spre dreapta?

Din pârghie nu cred că mai poţi scoate ceva, mai curând ar trebui desfiletat puţin şurubul de stop pentru a aduce diferenţa dintre On/Off undeva între 160-180mbari. Cu mai puţin de 120 mbari nu prea ai din ce scoate mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

asa cum am discutat revin si eu cu log-uri.

Situatia e cam aceeasi: nu am reusit sa fac reglajul brut, ci doar din parghie.

Log-urile sunt facute imediat dupa reglaje.

Log-ul in mers este strict in tr a 3-a (din motive de aglomeratie pe strada).

 

Ideea este ca, pana reusesc sa fac reglajul brut, daca reusesc (imi este foarte greu sa umblu acolo cu turbina pe masina), tot incerc sa obtin spre maxim din reglarea parghiei.

Masina trage acceptabil.

Greu cu logurile in BS, greu de tinut turatia (vechea poveste).

 

Multumesc mult pentru informatii.

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx LOG-01-011-xxx-xxx.xls LOG-01-003-010-011.xlsx

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,o părere in ceea ce privește aceste log? Treapta 4..2.0 tdi bkp,L am făcut după ce am reglat avansul,doar că mi se pare că mergea destul de slab mașină,l am reglat iar după log ul atașat și mașina se prezintă mai bine, urmează să îi fac alte loguri mai precise...turbo recondiționat,are 1 an și vreo 11K km,se aude un fâșâit..șuierat..la accelerare mai puternică..daca țin constant nu se aude absolut nici-un sunet..suspectez răcitorul de gaze..traseul intercooler pare ok,mașină nu ia limp mode,trage până în limitare

Passat GEC.xlsx

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Totalsender

Cred că mai mult de atât nu poţi scoate din reglajul pârghiei. Cred că singurul câştig obţinut este că că graficul este foarte liniar şi presiunea măsurată este ceva mai aproape de cea prescrisă, dar tot timpul sub. Practic lipseşte spike-ul ăla de la început care să dea cuplu în turaţii joase, dar dacă nu ţii neapărat la asta las-o aşa.

Dacă ai de gând să umbli şi la şurub nu te mai chinui cu tija pentru că oricum după reglajul şurubului va trebui să intervii din nou asupra lungimii tijei

 

3-10-11.jpg.c5825a6efb9448a3e1ce9ad4baba6189.jpg

 

BS003 - relativ ok, dar mai slab decât la ultimul reglaj pentru că a crescut recircularea. Este important să ai recircularea mai mică pentru că eviţi ancrasarea turbinei. Dacă  o laşi aşa pune o şaibă cu gaura mai mică pentru reducerea recirculării.

BS003.thumb.jpg.2a5051dcec12ff0162da7ff21b386f4d.jpg

 

BS011 - acum ai 132 mbari diferenţa, dar graficul arată naşpa rău:))

BS011.jpg.74a132788242e3786cab3daab7e4fda1.jpg

 

 

 

 

@tanku

BS003 relativ ok, recircularea cam mare, cred că este din cauza presiunii prea mari din turbină

BS003-1.jpg.075155ab5fc6974082e86a2d493f2945.jpg

 

BS011 -  Limp mode cred că este din cauza la ce am scris cu roşu pe grafic. Este cam prea mult.

Cauze: geometrie ancrasată, dar cred că la mijloc este şi un reglaj defectuos. Care este istoricul?

BS011-1.thumb.jpg.3d9e01ee2845b0b2e9a1397a901a7499.jpg

@ovehd

Pare că face presiune puţin cam târziu, dar şi tu ai început logul prea de sus. Încearcă unul cu pedala la podea de pe la 1600 rpm. Nu trebuie să te chinui să te concentrezi aspupra laptop-ului când începi logul, porneşte-l înainte să pleci de pe loc şi după ce faci câteva reprize tragi pe dreapta şi salvezi logul. Reprizele se recunosc după procentul de acţionare a pedalei de acceleraţie

3-10-11-1.thumb.jpg.f562bd3d255b4217cc32a281ae4757b4.jpg

 

Vezi dacă poţi face şi BS003 şi BS011

 

Pentru avans ai topic aici

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Cum spuneam, cel putin la BS011 imi e imposibil sa tin turatia constanta. Practic isi schimba turatia intre inchis si deschis. 

Am facut altceva insa: pt minim am scos furtunul de vacuum iar pentru val maxima am pus un furtun cu vacuum din amonte astfel incat sa stea turbina deschisa si  incercat sa reglez pana unde incepe sa arate valoarea maxima care se poate obtine.

Valoarea minima e cam aceeasi ondiferent de reglaj.

Pt BS003, nu imi dau seama, ar trebui sa mai cobor spre val minima? Sau...

 

Oricum azi, in functie de timp - ploua rau - incerc reglaj la surubul dd pe turbina. Mi s-a pus pata rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, din lipsa de ocupatie am facut niste loguri, o parere va rog.

Logul in mers e in treapta 3 pe urma 4, fluctuatia de overboost, underboost, overboost se poate regla cumva? S-au poate agata geometria?

In bs 3 recirculare mica, egr are garnitura cu gaura de 8.

Nelamurirea mea e in bs 11, in partea de jos a graficului am vazut ceva ciudat, presiunea mica nu isi pastreaza acceasi valoare, asta de la ce poate fi?

Multumesc in avans :)

LE. De ce maf actual masoara mai mult decat specificat?

furtunele sunt verificate ai pierderi nu sunt... Are legatura cu garnitura aia de la egr cu gaura de 8?

 

 

LOG-01-003-010-011.16.CSV LOG-01-003-16-xxx.CSV LOG-01-011-16-xxx.CSV

Modificat de MihaiAdrS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faţă de ultima postare se observă că spike-ul nu mai este aşa pronunţat şi lung, în schimb a apărut secvenţa de underboost

3-10-11-3.thumb.jpg.5f9ccb538d66dbb30c3d8fb07a2a39e9.jpg

3-10-11-4.jpg.16c712dab2a72eff620957d486f2d341.jpg

Dacă nu s-a intervenit asupra reglajelor poate fi un semn de ancrasare a geometriei. Sau reglaj necorespunzător.

Şi BS011 indică ceva probleme, cam aceleaşi pe care le-am scris data trecută. Oscilaţiile alea din partea de jos pot avea mai multe cauze (N75, reglaj pârghie (am observat la unii colegi că în funcţie de reglajul pârghiei apar sau dispar), arcul de la actuator tasat, etc.)

BS011.thumb.jpg.7687a4e00f3bad1e0d4a8189add6143c.jpg

Oricum şi data trecută la BS011 în partea de jos a ramurii coborâtoare erau neregularităţi.

 

BS003 la fel ca şi data trecută

 

9 hours ago, MihaiAdrS said:

LE. De ce maf actual masoara mai mult decat specificat?

furtunele sunt verificate ai pierderi nu sunt... Are legatura cu garnitura aia de la egr cu gaura de 8?

Specificatul indică cantitatea minimă de aer de care are nevoie motorul ca să funcţioneze corect în regimul de turaţie din momentul respectiv. Ceea ce este măsurat depinde de mai mulţi factori cum ar fi presiunea pe care o face turbina, starea MAF sau eventuale pierderi între turbină şi motor. De obicei în accelerare cantitatea de aer este mai mare decât specificatul, Pe porţiunea de log când ai pedala apăsată 100% nu are legătură cu şaiba pentru că atunci EGR este închis, iar dacă nu ar fi închis atunci ar indica mai puţin nu mai mult deoarece o parte din aerul care intră în motor este înlocuit de gaze recirculate care nu sunt contorizate de MAF. De asta în  porţiunile de sarcină parţială când EGR este mai mult sau mai puţin închis este mai greu de estimat cât ar trebui să indice MAF.

BS003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!