Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mi s-a aprins becul cu motorul . La scanare mi-a aparut EGR-insuficient flow. Ce ar trebui facut? Am 1.9 tdi,105 cp, BKC. Multumesc anticipat!

Modificat de mariu51anu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vin si eu cu o problema. Am un tremurat destul de urat la relanti si motorul nu merge rotund. Am observat ca un injector face probleme. Cand merge..cand nu merge. In sarcina motorul merge impecabil. De obicei (asta nu se intampla tot timpul) cand revine de la turatii inalte la relanti (de ex.. cand tre sa opresca la un semafor) injectorul 3 merge rau. Am facut 2 loguri. Sper ca se poate intelege ceva din ele. Daca nu sunt ok, fac altele doar sa-mi spuneti ce grupuri sa scanez si cum.

Are careva vreo idee din ce cauza am problema asta? Nu as schimba injectorul si apoi sa nu rezolv problema. Electrica (cabluri injectoare) nu cred ca e -> nu am nicio eroare in VAG.

Alte simptome:

- pornire relativ greoaie cateodata (depinde de pozitia masinii)

- in mers-> motorul nu are probleme

- aceeasi problema am mai avut-o..tot la injector 3 ..l-am schimbat..si vad ca acum a revenit.

- nu se manifesta tot timpul

- se manifesta doar la relenti..si de obicei cand scade turatia brusc (talpa....urmata de frana )

Posibile pb:

1) Injector defect (daca e asa..de ce se manifesta asa doar la relanti?)

2) Cabluri injectoare defecte (nu am eroari in vag)

3) Aer pe conducta motorina/ pompa tandem care nu inchide bine circuitul -> Explica problema cu pornirea -> nu explica de ce am pb asta doar pe inj 3

Orice ajutor este apreciat

LOG_01_011_010_013_2.xls

LOG_01_011_010_013.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are? incearca niste orginguri noi pt inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

167 000 km. Mecanicul a recomandat schimbarea injectorului. Problema e ca nu sunt sigur ca e defect....se manifesta doar la relanti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la relanti se simte daca un injector e cu prob

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la relanti se simte daca un injector e cu prob

Inteleg ce zici. Dar daca e defect..nu ar trebui sa aiba aceiasi valoare si in sarcina? In logul 2 sunt valori pe injectoare de genul :

0 0.14 -0.14 0

Poate fi vorba de un injector putin infundat + cantitate de motorina la relanti prea mica? Din cauza asta sa se manifeste problema doar la relanti? De asemenea am impresia ca daca motorul e rece..merge ok (ma gandesc ca atunci baga mai multa motorina). A

Momentan am bagat un flacon de Sonax pt curatat injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

peste 1500 ture... compensarile nu mai sunt afisate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema cu un motor 2.0 TDI, 170CP quattro (cod BRD). Trepideaza la relanti, si e "lesinat" in turatii mici in special.

Detaliile impreuna cu logurile sunt aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=70474

Dati-mi va rog o mana de ajutor cu interpretarea lor.

Mersi frumos!

Emi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-mi confirmi ca sub 2600 RPM nu ai putere si abia peste aceasta turatie incepe sa traga motorul? Din log-uri se vede clar ca presiunea in turbina este insuficienta sub acea turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, observatia este consistenta cu senzatia de la volan ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine imi poate spune de ce nu mai trage masina(si se simte o pierdere de putere la 3300 RPM) din care nu-si revine decat daca repornesc motoru!?

Egr este schimbat, iar pompa tandem e schimbata recent.

Plus de asta am un zgomot metalic ca pilitura cand sunt WOT (sa fie de la pompa tandem proaspat schimbata?)

Atasat log in tr a 3-a.

axr.CSV.txt

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie variabila blocata, N75 defect, ce eroari ai gasit la scanare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am gasit nicio eroare stocata, maf-ul sa nu fie problematic ?

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am identificat 3 probleme in log-ul tau:

1. MAF-ul (debitmetrul) arata mult prea putin indiferent de turatie

2. Presiunea in turbina este mult prea mica indiferent de turatie

3. N75 are un comportament tare ciudat, pana in 3000 de ture e cam blocat la 20% iar dupa sare direct la 90%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil daca rezolv punctul 3 sa se rezolve si punctul 2 ?

O sa curat debi cu alcool izopropilic si o sa verific N75(furtunase), ce altceva trebuie sa mai fac ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil.

Fa mai intai un log in mers cu debitmetrul scos ca sa vedem cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log cu debi scos.

Si o noua eroare de turbina.

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

axr_fara_maf.CSV.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile mici de pe debitmetru, din log-ul anterior, sunt consecinta a faptului ca turbina nu lucreaza.

Verifica N75, eventual incearca cu una de schimb, liniile de vacuum de la si catre N75 si geometria turbinei si abia apoi verifici debitmetrul. E posibil ca acesta sa fie OK.

Modificat de crapu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri,

O sa schimb furtunele de vacuum din zona, si preventiv o sa las debi in alcool izopropilic. Daca nu se imbunatateste ma indrept catre @cipos, N75 nu am de unde sa probez, am amici cu benzinare.

Stima.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit nu e recomandabila curatarea debitmetrului cu alcool sau alte solutii de genul, l-ar putea defecta iremediabil.

In locul tau, eu m-as asigura ca N75 lucreaza corect inainte de a face alte demersuri. Verifica de asemenea actuatorul, daca nu cumva e blocat, si tine vacuum-ul, ar trebui sa se miste relativ usor.

Un Output test pe N75 te-ar putea edifica cu privire la problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde e ascunsa turbina la motorul meu, am dat basic settings pe grupul 11 si am vazut ca nu creste presiunea nici cu n75 activ nici fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!