Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MasinaPoporului

Un nou log cu un nou soft...pareri?

2me7te0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Intre 2300 si 3000rpm ai over boost,nu-ti intra in limp mode?Pe urma vad ca presiunea scade,e total aiurea.Ai turbina stock?Daca da, 1,3bar presiune in turbina e f mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi explice si mie cineva de ce am EGR cycle asa de mare (95.5) la blana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

La masinile mai noi,se citeste invers,adik pe inchis ai valori mari si pe deschis valori mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Cum ai calculat presiunea in bar pe baza datelor care apar in log-ul colegului MasinaPoporului. Pana la urma acea diferenta intre Specified si Actual este asa de mare datorita chip-ului, nu? Ce nu mi se pare in regula in acel log este ca dupa 3400 RPM presiunea e cam mult sub ceea ce are nevoie masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pana acum pe aici, scaderea MAF dupa 3000 rpm indica o oboseala a senzorului (primele semne). Din cauza depunerilor de praf, murdarie pe filmul senzorului, nu mai citeste corect debitul de aer. Nu inteleg insa cum s-a intamplat asta, deoarece am schimbat de 2 ori pe an filtrul de aer!

Vreau sa-l schimb, nu sunt sigur inca daca Pierburg e ok pt. golf 5 TDI 1.9. Din cate am citit e mult mai fiabil decat Bosch (si mai ieftin). Ca dovada, masina am luat-o de noua si acum are 42.000 km si senzorul Bosch e obosit :D

Diferenta de presiune in turbina s-ar putea sa fie din cauza ca turbina e murdara si ea :P. Am sa-l intreb pe cipos

Merci de ajutor tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Cum ai calculat presiunea in bar pe baza datelor care apar in log-ul colegului MasinaPoporului. Pana la urma acea diferenta intre Specified si Actual este asa de mare datorita chip-ului, nu?

La 2,3bar MAP request este:1bar presiune atmosferica+1,3bar presiune furnizata de turbo;am avut o scurta discutie cu userul si mi-a spus ca cu acest chip masina ai trage mai prost si a revenit la vechiul chip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot n-am inteles. Diferenta Boost pressure specified/actual, pe care o am si eu in log si ma interesata, e din cauza turbinei defectuoase sau a chipului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin cu un log facut corect si din ce vad valoarea debitmetrului cam scade odata cu cresterea turatiei.Culmea este ca e nou ,Pierburg.Totusi am si acel zgomot ca si cum ar scapa presiune(se aude undeva din stanga) si ma gandesc ca poate influenta valorile date de debitmetru .Ceva pareri?

LOG_01_003_010_011__9_iulie.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Tot n-am inteles. Diferenta Boost pressure specified/actual, pe care o am si eu in log si ma interesata, e din cauza turbinei defectuoase sau a chipului?

Era vb de de useru` MASINAPOPURULUI,nu de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scade numai valoare masurata de debitmetru ,scade si presiune data de turbo si din cauza asta debitmetrul arata mai putin , daca ai scapari de presiune debitmetrul ar trebui sa iti arate mai mult, verifica N75 pote nu lucreaza bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Debitmetrul este senzorul prin care ECU citeste aerul care intra in motor si atat!In functie de aceste valori,ECU regleaza prin intermediul valvei de presiune N75 presiunea din turbo si cantitatea de motorina injectata(aici mai sunt si alti senzori implicati,dar am zis pe scurt).Cu debitmetrul Pierburg de nou si mie dupa 3500rpm imi citeste o valoare mai mica,de la 850mg/str descreste treptat pana la vreo 800mg/str pe la 4200rpm.De ce?,nu stiu,dar din ce am lecturat pe diverse forumuri,s-ar parea ca e mai fiabil,dar citeste mai putin;din fericire,la mine,diferenta fiind prea mica,turbina are o presiune constanta si sustinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua...Am o mare rugaminte, daca poate sa imi interpreteze si mie cineva cele 2 loguri atasate. Am un A3 din 2004, BKD, deci teoretic 140 CP...momentan masina cred ca are 90 de magari lesinati. Multumesc in prealabil.

Audi_A3_2.0_BKD_log_treapta_3.xls

Audi_A3_2.0_BKD_log_treapta_4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logurile arata cat de cat ok... maf-ul e putin mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lauriciu: cumva masina nu trage pana in 2500 RPM si abia peste incepe sa se trezeasca la viata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lauriciu: cumva masina nu trage pana in 2500 RPM si abia peste incepe sa se trezeasca la viata ?

da... pe log sub 2500 ture nu e in parametrii....

deci masina nu trage deloc sau doar sub 2500ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boogie, Swat, cam asa ceva...pana in 2500 e o caruta lesinata, dupa aia are un moment de rabufnire dar foarte slab, ca apoi incepe sa se plafoneze daca urc foarte mult in ture. Eu as avea ceva banuieli, dar pana nu desfac nu pot sa ma pronunt. Acum 1an am schimbat variabila din turbo, a mea fiind praf. Tot atunci am observat ca palele turbinei erau putin mancate, banuiesc ca datorita variabilei care a ramas blocata a atins in pale. Plus ca da fum dupa ea ca la balamuc daca ii dau talpa...zici ca e un furtun de turbo iesit sau spart. Nu consuma ulei, nivelul il verific cam la 2 zile, e tot acolo. Astept pareri. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista turbina la motorul AKL deci nu prea are sens log-area.

Stiu dar ma refeream la un log pt. maf, sonda lambda, timpi injectie...sau ce ar mai putea fi relevant la un aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Puteti sa-mi spuneti daca vi se pare ca masina la care a fost facut log-ul are chiptuning?

Este vorba de un 2.0 TDI BKD.

Merci

Log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca asta ar fi explicatia pentru faptul ca intre 2000 si 3000 RPM presiunea in turbina este marita. Undeva pe la 2260 are un varf chiar mare. Ciudat insa, sub 3000 RPM presiunea efectiva este usor mai mica decat cea asteptata.

Razvan_79: nu am suficiente cunostine ca sa-ti raspund. Teoretic ar trebui sa ai posibilitatea sa loghezi maf-ul. La TDI il gasesti in Engine -> Measuring Blocks -> Group 003.

Modificat de TheBoogieMan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Salutare.

Puteti sa-mi spuneti daca vi se pare ca masina la care a fost facut log-ul are chiptuning?

Este vorba de un 2.0 TDI BKD.

Merci

Nu stiu daca e chipuita sau nu,nu stiu cu ce valori merge turbina stock,dar turbina lucreaza aiurea tare si vad ca valva de presiune N75 este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e stock... dar geometria e de vina.. agata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Agatatul asta poate degenera in ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca de fiecare data ii dai tare obosesti turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ma poate ajuta si mine careva cu interpretarea rezultatlui scanarii?

Control Module Part Number: 038 906 019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1045

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

3 Faults Found:

17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus

P1546 - 35-00 - -

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-00 - -

19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus

P3005 - 35-00 - -

Mentionez ca am schimbat electrovalva de la turbo si am curatat si turbina.

Modificat de th3sup3rstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!