Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut,

Audi A4, 170cp, cod motor BRD,

Masina nu trage pana in 2400 rot/min. Va uitati putin pe loguri si ev. sa-mi ziceti la ce sa ma uit? Erori nu sunt, EGR curatat de 3k km....

Va multumesc anticipat !

loguri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina si debitmetru OK. Cum stai cu valorile la injectoare? Dar avansul? (grupul 004, campul campul cel mai dn dreapta - torsion value)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masinii din semnatura i-am schimbat debitmetrul acum o luna, insa parca tot nu trage asa cum parca tragea odata... Sper sa nu fiu eu nebun :))

Valorile injectoarelor sunt constante: -0,07 -0,14 0,07 0,14

Atasez un log facut in mai multe regimuri de turatie - plecare de pe loc, blana pana-ntra 5-a, apoi doar a 3-a, doar a 4-a si a 4-a si a 5-a legate.

As ruga pe cineva care se pricepe sa se uite putin la valori, poate ma ajuta sa gasesc buba (daca exista).

Mii de multumiri anticipate!

LOG_01_003_010_011_20100608.xls

Modificat de Laurix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca valoarea la maf actual o ia usor la vale, chiar daca presiunea actuala este putin mai mare decat cea specificata, se vede in log ca maf actual devine, de la un moment dat, mai mic decat maf specificat. Eu cred ca debitmetrul este putin putin decalibrat. De asemenea, turbina ridica destul de greu presiunea pana la valoarea specificata, adica probabil se simte un lag destul de mare la accelerare. Ar trebui verificate N75 si furtunele de vacuum. De asemenea, valoare maf actual mai mare decat maf specificat se traduce in pierdere de presiune intre turbina si galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

DaBlue: m-am uitat pe 3 din cele 4 loguri si atat cat ma pricep eu se pare ca in intervalul 1300 - 2300 RPM turbina nu face suficienta presiune. Motivul poate ti-l dau colegii de forum, eu n-am suficiente cunostinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare la logul urmator? Masina e un passat avf tiptronic. Nu are deloc putere, urca foarte greu in ture. Multumesc

andrei.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debimetrul.Incearca fara el (scotandu-i mufa) si vezi cum merge masina. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica N75 si incerca sa misti geometria variablia sa vezi daca nu e intepenita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De masina mea e vb in ultimul log, Multumesc de raspuns! Unde gasesc N75 pozitionat la AVF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se poate uita cineva si pe logul meu facut ieri dupa-masa va rog?

Masina e un VW Golf 5 TDI 1.9 din iulie, 2006 si are 41.000 km. Mentionez ca i s-a facut un chip tuning (mai mult sau mai putin reusit). Mie mi se pare ca sunt cam mari diferentele la presiunea turbinei intre valoarea specificata si cea reala la anumite turatii.

log_01_003_010_011_04072010.XML

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

asap03: log-ul tau nu este concludent pentru ca nu e facut cu pedala lipita de podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 , nu merge atasamentul pus de tine.

Andricei, am vb deja. Daca nu stii ceva, suna-ma. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheBogieMan

Ok, am sa refac logul saptamana asta. Eram pe deal, in trafic, de aia mai apare si relantiul. Am sa refac testul pe un drum neted, treptele 1, 2, 3, 4, 5, cu pedala la podea pana la 4000 rpm.

@Florin

Click dreapta pe link, save link as... si de pe local se deschide in excel. Sorry, nu mi-am dat seama ca browserul incearca sa deschida fisierele excel.

Merci pt. interesul aratat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, l-am deschis, dar nu e bun. Log-ul in faci in treptele 2 si 3, pedala la podea, dupa 2000rpm, pana dupa 4000rpm. Eventual cu clima (ac) pornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc mult F l o r i n, am vazut raspunsul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am refacut logul aseara.

Treapta 2, 3 pana putin peste 4000 rpm, blana de la 2200. Am repetat logul, sper sa fie ok acum ;)

attachments_2010_07_06.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blana ?! Din log nu se vede nici o "blana" :) Mai refa-l odata de la 1800 ture pana la 3500 ture cu piciorul pe acceleratie apasat pana la "fund"(asta inseamna blana) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa operatiunea de chip tuning facuta in urma cu 1 an si ceva, daca dadeam blana de la 1000 rpm (pe atunci nu stiam ca blana se da peste 2000rpm la TDI), erau niste socuri extrem de puternice in axul turbinei pana pe la 2100 rpm, dupa care se linistea si urca frumos in ture.

De aceea acum evit sa dau blana mai jos de 2100rpm, dar as vrea sa stiu totusi daca turbina functioneaza normal dupa chinul la care a fost supusa. Din logurile astea nu se poate trage nici o concluzie? Mentionez ca softul computerului a mai atenuat in timp socurile alea puternice(aici respect inginerilor germani), plus ca nici eu nu mai dau blana sub 2000 rpm, dar nici masina nu mai trage asa bine ca in primele zile de dupa chip. (eh, daca citeam mai repede cum se conduce un TDI...)

Chiar trebuie sa refac logurile? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Nu contest faptul ca talpa (sub 1900 RPM) afecteaza axul turbinei dar de cateva ori pe an, cand faci loguri in mers, poti sa faci o exceptie. Ai dat talpa undeva mai sus de 2800 RPM deci nu e prea concludent. Iesi pe un drum cat mai putin aglomerat, porneste logarea, stabilizeaza masina in treapta a 3-a la 1700-1800 RPM si apoi lipeste pedala de podea si tine-o asa pana ce masina atinge aproape 4000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slut,pun si eu un log ,probabil putin cam scurt si spuneti-mi daca ceva e in neregula.In intervalul 2000 -2300rpm daca accelerez brusc se aude un zgomot care seamana cu o scapare de presiune si in acelasi timp imi vibreaza toata masina (nu rau dar deranjant),daca accelerez progresiv totul este ok.

LOG_01_003_010_011log_6_iulie.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Am revenit cu loguri proaspete :P , sper ca am procedat corect acuma.

Al treilea log cred ca e cel mai bun. Toate trei au fost facute in treapta a 3-a.

Ce parere aveti?

Multumesc de ajutor.

attachments_2010_07_07.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

fff: sub 2500 RPM nu ai lipit acceleratia de podea deci logul nu e concludent

asap03: Intr-adevar in intervalul 2000 - 3000 RPM presiunea in turbina este mai mare decat se asteapta dar cred ca asta inseamna chip tuning (printre altele). N-as putea sa-ti spun daca e prea mare presiunea sau nu. Mi se pare insa ca debitmetrul arata tot mai putin dupa 3000 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...

Un log la un motor 1.6 AKL, benzina, cum il fac? In ce treapta, de la ce turatie WOOT? Si ce canale sa includ, ce date?

Se poate aici in postul acesta...am vazut ca e preponderent diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheBoogieMan

Nu exista turbina la motorul AKL deci nu prea are sens log-area.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!