Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Presiunea data de turbina e ok. Debitmetrul arata valori putin mai mari, posibil sa ai ceva pierderi de presiune (nesemnificative) pe traseul turbo-galerie admisie. Verifica bine imbinarile de la furtune, daca gasesti urme de ulei, posibil ca pe acolo sa scape presiune. La relanti EGR este deschis cam 2 minute de la pornirea motorului, timp in care MAF actual = Maf specificat, dupa care EGR se inchide iar MAF actual devine mai mare decat cel specificat. Daca apesi putin acceleratia, o sa vezi ca cele 2 valori se vor egaliza din nou timp de 2 minute, dupa care egr se inchide din nou si valoarea la maf actual creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma ajuta nimeni c u o interpretare a logului de pe acel site?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea! Am si eu doua loguri si as dori 'cunoscatorii' sa-mi spuna si mie ce-i in neregula acolo. Mentionez ca marea mea problema ar fi consumul. Parca pe zi ce trece se inrautateste. Momentan e cu 2l/100km mai mult fata de acum vreo doi ani, in aceleasi conditii de mers si pe aceleasi trasee. In afara de termostat care am sa-l schimb soon (face probleme) toate le am in ordine: filtrele schimbate, distributia facuta de vreo 30k (toate schimbate), rotile umflate si noi... Nu stiu ce ar mai fi...

Multumesc anticipat si numai bune!

Log_Passat_1.pdf

Log_Passat_2.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log-uri reiese ca masina merge bine,ma refer la turbina,debimetru. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult! Si atunci unde ar putea fi problema? Este posibil sa am ceva pierderi de aer intre turbina si admisie? S-ar regasi asta in logurile de mai sus? Parca s-ar auzi ca un 'suflat' de aer cand este in sarcina si m-am gandit ca poate scapa pe undeva... Am sa incerc sa desfac tot pe acolo sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai scapari de aer, debitmetrul arata cam mult, si daca e mai mult aer ECU da mai multa motorina. bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta m-am gandit si eu, de aia primul lucru e sa verific tubulatura. Asta ar explica si de ce la mine consumul a crescut progresiv - porul sau crapatura devine din ce in ce mai mare! Multumesc si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

\

Modificat de 28rac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? la un VW Touran, 1.9 TDI, 2003 cred ca am probleme cu turbina ca nu mai trage, si asta asa dintr-o data nu a mai tras, cand am intrat intr-o depasire si am fost la diagnoza si mi-a spus asa : 1.presiune supraaccelerare (zicea astfel : apasati turboincarcarea , turboincarcatorul genereaza un semnal al carui nivel este prea scazut) , 2.semnal traductor altimetru si traductor presiune supraaccelerare (semnal traductor alternator si traductor suprapresiune - semnal neplauzibil). Va multumesc

Modificat de ghitaSTT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti fie de ras traducerile alea in limba romana.

Pune si tu codurile de eroare ca le gasim noi in engleza.

presiune prea mare sau prea mica pana la urma, ca nu am inteles nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, poti sa-mi spui si mie daca ti se pare ceva in neregula la log-urile de la postul #1419? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coduri eroare : 16621 , 1800 acestea sunt la cele doua probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16621/P0237/000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Power Supply faulty

Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) faulty

Possible Solutions

Check Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) Power Supply

Check Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)

01800 - Light Switch (E1)

01800 - Light Switch (E1): Implausible Signal

Possible Symptoms

Parking Light Status Lamp (in Instrument Cluster) stuck ON

Self Dimming Rear View Mirror not working

Possible Causes

Light Switch (E1) faulty (or switched to an intermediate position)

Wiring/Connectors from/to Light Switch (E1) faulty

Possible Solutions

Check Light Switch (E1)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Light Switch (E1)

Special Notes

When found in Audi A3/S3 (8P): Central Electronics, check Light Switch Status in Measuring Value Block (MVB) 017 and 018.

When found in Audi A4/S4/RS4/Cabriolet (8E/8H): Central Electronics, check Light Switch Status in Measuring Value Block (MVB) 006.1.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

M-am uitat putin la measuring blocks pe motor si cutia de viteze. Spuneti-mi si mie, va rog, daca valorile la injectoare sunt bune. De asemenea, imi poate spune cineva ce reprezinta valorile de la cutia de viteze? Mai ales a 3-a valoare.

Multumesc!

35619788.th.jpg

41218662.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile la injectoare sunt OK (limitele sunt -2,9.... +2,9).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea nu sunt de la cutia de viteze.... acolo arata limitatoarele care dau valorea cuplului real (setate din softul masinii)

prima e turatia... a 2-a este cuplu cerut de pedala de acc. a 3-a este cuplu limitatorul de cuplu si a 4-a este cuplu maxim dat de valoarea debitmetrului (cuplu care poate fi dar de motor fara sa scoata fum)

later: nu am vazut bine ... ce am zi eu era pt grupul 8

la grupul 9 a 3-a valoare cred ca este un a 2-lea limitator de cuplu special pt automate si el variaza odata cu turatia motorului dupa o curba specificata

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testul cu masina pe loc. Daca apasam acceleratia nu se modifica valoarea aia de 410 NM. O sa incerc sa ma mai uit si in mers daca se intampla ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

410 e maxim maxim... ala cu 152 trebuie sa se modifice in ture...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

poate reuseste cineva sa ma ajute si pe mine sa descopar misteru.

pe scurt:

motor BMN 2.0 170 cp , la pornire se aprinde sarma intermitent si porneste foarte greu , plecare in suturi , in mers imi taie gazu ceva de genu merg fara turbina. eroare care da si singura:

Saturday,12,June,2010,09:46:13:13314

VCDS Version: Release 908.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03G 906 018 DK HW: 03G 906 018 DK

Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 1261

Software Coding: 0050072

Work Shop Code: WSC 15911 211 92535

1 Fault Found:

008215 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Short to Plus

P2017 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 25

Reset counter: 39

Mileage: 86402 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 22:08:31

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Lambda: -33.6 %

Text: Kein Messw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa si firele de la comanda clapetei de pe galeria de admisie, ai undeva un scurt si iti ramane clapeta inchisa si nu intra aer in motor. Sau scoti mufa de tot (asta pana remediezi defectul)si masina va merge normal , doar ca se va zgudui la oprire.

@Albert: Sigur ai undeva o pierdere de presiune pe traseul turbo - admisie. Verifica atent tubulatura, imbinarile si intercoolerul.

Modificat de dryan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc dryan :) 1. mers in suturi adica tragea aer fals pe la galerie unde se uneste cu clapeta acceleratie , pusa garnitura 2. treaba cu firele destul de complicata , dupa 3 ore de masurt si cautat am dat peste defect , firu de masa al clapetei facea contact cand vroia el in mufa calculator, schimbat papuc si merge ca unsa ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de cateva pareri din partea voastra referitoare la log-ul atasat. Mentionez ca log-ul s-a efectuat in treapta a 3-a si ca EGR-ul este anulat.

Problema este ca masina nu mai trage cum ar trebui.

Valorile de pe injectoare sunt foarte apropiate unele de altele, mai exact 0.47 , 0.50 , 0.48 .

Avansul este retardat situandu-se foarte putin peste linia rosie din grafic (vezi foto). Chiar daca bifez 80C=HOT , tot nu se modifica pozitia .

Nu exista absolut nici o eroare stocata.

Toate furtunasele pe care le-am vazut le-am schimbat cu unele noi, inclusiv cele de la N75 .

Mi-am rugat prietena sa stea in masina si sa tureze motorul , timp in care eu ma uitam la tija actuatorului. Din cate am vazut aceasta nu se misca . Daca incerc sa o misc ajutat de un patent, aceasta se misca.

Va multumesc anticipat !

log_cozmino.xls

post-52549-1277019884_thumb.jpg

Modificat de cozmino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent problema e de debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori daca se poate uita cineva priceput pe acest log atasat.Va multumesc!

log.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!