Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Revin cu rezolvarea la problema mea...Am dus-o la un prieten mecanic caruia i-am povestit tot ce am facut pana acum la masina.A pornit-o, a urmarit cum urca in ture si mi-a zis ca vrea sa controleze distributia cum e pusa la punct...Si intr-adevar, pinionul de la axul cu came era decalat cu un dinte.El ar fi simtit invartind vibrochenul la mana cum la un moment dat era un punct in care motorul se invartea mai greu si se auzea (daca insista in acel punct cu miscari inainte-inapoi) un mic zgomot.Practic atingea putin supapa in piston.A pus distributia la punct, am pornit si motorul acum merge super...

Multumesc tuturor celor care si-au dat interesul sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in neregula mi se pare a fi presiunea din turbo, care da mai putin decat cere ecu. Mai pun un log in care se vede mai bine diferenta intre cat cere ecu si cat primeste.

@iulygolf - refa logul, canalele 3,10,11 treapta 3, pedala pana jos intre 1800 si 3500 rpm.

log1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu turbina ... mai exact limp mode. Am facut si eu un log in care sper ca am cuprins tot ce trebuia pentru a primi putin ajutor.

Testul a fost facut intr`a 3-a de la 2000 Rpm pedala maxim pana la 3600-3700.

Am atasat si singura eroare care o gasesc cu VCDS.

Multumesc.

Vag1.xls

Log_3333333333333333333333.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@dryan

Mi se par cam ciudate valorile de la "EGR actual", "EGR spec." si "EGR duty cycle"(100.6% ;) )

Verifica in Basic Settings grup 003 cum lucreaza EGR eventual si N18...Parerea mea :P

@oakyz

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too High

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

...cred ca se blocheaza turbo pe "inchis" sau nu lucreaza actuatorul/N75...refa Log-ul (vezi in posturile anterioare procedura)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nici eu nu stiu ce e cu valoarea aia de 100,6% la EGR duty cycle. Oricum, la mine valva egr este actionata electric, poate de acolo... Am facut si basic settings pe grupul 003 si am observat ca valoarea la maf actual scade pana pe la 100-120 si motorul da sa se opreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am atasat un alt log , sper sa fie corect de data asta

LOG_01TDI.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Mi se pare ca am un consum cam mare (1.1 L/h si 7.2/100km)

Salut

Din ultimul log nu reiese ca ai avea probleme pe circuitul turbo.

Ai schimbat recent distributia?

Incearca sa faci un log si pe grup 001 si 004 (pe loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut log din nou.

Distributia am schimbato si am facut deja 30000Km, totusi temp la lichidul de racire este cam mica , desi am schimbat de vreo 4 luni senzorul

LOG_01_001.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti... acum aproximativ doua luni am facut o curatare la turbina deoarece aveam limp mode...toate bune si frumoasa pana acuma cateva seri cand i-am dat un pic in blana si ce constat iar limp mode...am facut un log in mers ..il atasez mai jos...poate va dati si voi cu privirea...Multumesc si o seara placuta!

LOG_01_003_010_011111.xls

Modificat de daniel8811
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vad ca ai suprapresiune. Daca ai noroc poate scapi doar cu actuator intepenit. Poate turbina a fost curatata mai superficial...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai facuta ieri un log cu masina, masina trage bine numai ca masina consuma mai mult si scoate mai mult fum negru

pasat2.txt

am facut si un log cu injectoarele la prima pornire cu motorul rece, unul din ele ramane blocat la +2.99 pt cateva momente dupa care isi revine la normal

inj.txt

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul meu log la masina, pe tot felul de grupuri salvate aleator, daca are cineva putin timp sa se uite si sa imi spuna daca ceva este in neregula ii multumesc anticipat.

O zi buna.

Log_Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log la un VW Passat 3C. Din cate imi dau eu seama, valorile pentru turbo sunt OK. Doresc insa, in limita disponibilitatii unui user mai experimentat pe turbo, sa-mi confirme sau nu acest lucru. Multumesc anticipat.

LOG_01_003_010_011.xls

LOG_01_003_010_011_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi tot apare de la o vreme:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Am facut un log pentru grupurile 3,10,11.

Sunt ok valorile care apar?

Multumesc.

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva scoasa mufa de la debimetru ?Pentru ca masina merge acum fara debimetru

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Curata contacele de la mufa debitmetrului cu speri de contact posibil sa-Si revina , eroarea e intermitenta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e scoasa, o sa curat mufa.....

Cam ce valori trebuie sa am? La ce trebuie sa fiu atent?

Modificat de jondo1ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am niste nelamuriri referitoare la fuctionarea turbinei;azi mi-am schimbat turbina(am pus una la second dar nu are deloc joc la ax si pare in stare buna),in urma schimbarii se aude un fluerat(nu foarte tare dar sesizabil),care nu stiu daca e normal si in urma unei diagnoze am observat ca functioneaza sub parametrii normali mai exact la relanti valoarea normala e de 1000 si ea indica 800-900,iar la 2500 de turatii valoarea normala e 1200 si indica in jur de 1000.Spuneti-mi va rog daca e functionarea la parametri astia e in ordine si daca flueratul respectiv e ceva de speriat.

Multumesc anticipat.

Modificat de sfedu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parametri sunt astia?? turbina se testesteaza numai in sarcina maxima si presiunea specificata sa fie egala cu cea masurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parametri sunt astia?? turbina se testesteaza numai in sarcina maxima si presiunea specificata sa fie egala cu cea masurata

referitor la parametri specificati,sunt in urma unei diagnoze la un service oarecare,nu stiu cat de pregatiti sunt

Am gasit o alta turbina(intr-o stare foarte buna) dar nu stiu pentru ce motor e si v-as ruga daca puteti sa ma ajutati.Nu am putut sa citesc integral seria,tot ce am deslusit este(sunt fractiuni): GT 164SU

HER 036 253 014 F

751651-3 S/N LCL

si nu sunt sigur ca e exact asa.Motorul meu e ASZ PD 131cp,la turbina asta difera putin galeria si evacuarea,ma gandesc sa o desfac si sa o pun pe galeria mea,dar as vrea sa stiu de la ce motor e turbina,sa nu fie de o putere mai mica.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar acesta se poate intitula primul meu "log"?

o fi primu ... dar nu primul bun log.... trebuie facut in sarcina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt valori diferite la exhaust gas, aproape dublu actualul fata de cel specificat, si pe unde am fost cu masina ba se da vina pe egr, ba pe maf, si normal, as vrea sa stiu cine este vinovatul, ca sa nu le schimb pe toate daca nu este necesar.

Ciudat este faptul ca ieri la scanare la relanti valorile erau mult diferite, iar apoi cu motorul turat au ajuns de la 420/425 la 490/490 si apoi iar la 370/570.

Address 01: Engine (03G 906 016 FS)

17:14:10 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

819 /min Engine Speed (G28)

240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

395.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)

15.1 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

Address 01: Engine (03G 906 016 FS)

17:14:16 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

1785 /min Engine Speed (G28)

420.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

425.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)

55.8 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:14:16 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

2394 /min Engine Speed (G28)

490.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

490.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)

60.2 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

17:14:16 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)

2688 /min Engine Speed (G28)

370.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)

570.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)

97.2 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle

Multumesc frumos, daca este important voi incerca sa fac si un log in mers, doar sa gasesc un amic sa ma ajute.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log pe masina si am observat ca sunt momente in care valoarea data de debitmetru la relanti sau in mers dar cand masina e pe liber este mult mai mare decat cea normal (450-500 in loc de 250). In sarcina vad ca debitmetrul emite valori bune, tousi. Este ok modul in care functioneaza.

Daca tot avem un log...turbina pare ok? :D

12.04_treapta_4.xls

12.04_treapta_3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!