Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Erorile ar fi urmatoarele: 00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Ultima a aparut in urma log-ului, prima era de la inceput.Chestia e ca la masina cumnatului(Audi A4 , AFN), scotanda mufa de la senzorul de pe pistonul 3, masina tot trage de rupe, de asta am eliminat-o ca si problema.Stiu ce inseamna Needle lift sensor, am inceput sa citesc documentatia de pe aria tehnica, tdi forum, despre motorul 1.9 tdi, dar nu din cauza asta masina merge asa jalnic.Imi cer scuze daca am creat confuzie spunand ca nu sunt erori, dar treaba cu G80 e clara deocamdata(masina cumnatului trage f bine si fara el).

Inca o precizare.Masina efectiv nu trage...Creste in turatii foarte incet ca un SDI de putere foarte mica.Nu se simte deloc efectul turbinei.

Multumesc.

P.S. Masina a facut vreo 4000 km in starea in care e acum, adica un drum Spania-Romania si pe aici inca vreo 1000.Pe autostrada nu mergea mai mult de 80-90 km/h(il depaseau Tir-urile).

Modificat de ghicicine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la eroare a 2 e problema la tine.Si sunt 3 cauze :Valva N75 (nu incarca presiunea,deci defecta ) ,pierde presiune pe la furtun la greu si turbina efectiv ( care cred ca ramane blocata pe deschis non stop).Trebue de verificat si daca toate furtunele sunt puse corect(la turbina ma refer)

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul de la turbina, odata cu pornirea motorului, se ridica pana in capat, apoi odata cu turatia, incepand de pe la 2500 ture in sus se misca incet in directia turbinei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce afn are geometrie variabila.... scoti furtunu din actuator si vezi daca face vacum (cu motoru pornit) dupa vezi daca actuatorul tine vacum... si dupa vezi daca se misca tija cand bagi furtunu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri nu mai sunt va rog?Masina e la tara si acolo nu am acces la internet, de aceea cand ajung la ea as vrea sa fiu "inarmat" cu un bagaj de lucruri pe care ar trebui sa le fac sau sa le verific.Multumesc.

Adaug din nou arhiva cu log-urile facute pentru office 2003, extensie .xls

log_alhambra_office2003.zip

Modificat de ghicicine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Verifica n75 ca nu lucreaza deloc , incerca sa pui altul de pe alta masina , debitmetrul e dus, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Din logurile mele ce concluzii se pot trage?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu sunt facute bine ,fara suparare.Fa altul ,in viteza 3 de la 1800-3500 ture cu pedala la maxim(full trotle) in grupurile 3,10,11 si dupa aia posteaza-l aici sa-ti dam sfaturi. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica n75 ca nu lucreaza deloc , incerca sa pui altul de pe alta masina , debitmetrul e dus, bafta.

cu debitmetru ce ai? :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se supara aryes pe mine, imi permit sa iau un pdf de al lui cu instructiuni (clubaudi) si sa il postez aici, pentru cei care vor sa fac un log in mers care sa fie usor de interpretat.

@Swatcat Debitmetrul actual e un Bosch (e luat de pe ALH-ul socrului) si cel al masinii (care acum e pe ALH) ceva marca spaniola cred...nu mai retin numele.Oricum, cu oricare din ele, Alh-ul merge normal si Alhambra se comporta rau.

42051d1270203651_motor_tdi_1_9_trage_log_mers.pdf

Modificat de ghicicine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile am o problema pe partea turbo.

Cateodata, cand ma infig in ea, nu face presiune suficienta si cel mai grav... pierde presiunea imediat cum schimb. Se comporta ca un limp mode, dar isi revine in cateva secunde cu un boost maricel.

Daca accelerez incet trage normal. Daca calc 100% pedala face figuri.

Am tot incercat sa fac un log si sa prind problema dar abia azi am reusit...

Mai jos am un log de alalteri si unul de azi.

In cel de azi este facut din plecare de pe loc in treapta 1 pana la 3500 de ture, pe urma schimbat a2a si pe urma a3a tot dupa 3500 ture.

Am verificat vacuum si pare in regula.

Nu stiu cum sa verific actuatorul.

loguri.zip

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-ai prins in al 2-lea log.... nu iti face presiune cateodata... vezi sa nu fi intrat mizerie in n75 :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ca face asa doar cand merg linistit o perioada de timp si vreau s-o calc dintr-o data.

Dupa ce o alerg nu mai face pana nu merg iar cativa zeci de km linistit.

Sa fie actuatoru ala ruginit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este exclus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat.txt

poate arunca cineva un ochi si pe logul meu, l-am facut astazi in treapta 3a si sper ca este bine

problema este ca masina scoate mai mult negru la accelerare mai puternica si parca mai mult in treptele a 2a si a3a , si parca si consumul e mai mare.

multumesc

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata bine logul... injectoarele cum stau??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in limite normale la cald variaza intre 0.15 si 0.35 + - ,doar unul singur la rece la prima pornire ramane blocat 2.99 dar dupa caeva minute revine la normal....posibil sa fie de la acesta fumul negru. limp mde nu mi sa intamplat pana acum, lipsa de putere nu am sesizat doar un consum de motorina in oras mai crescut si mai mult fum negru si parca un sunet la turbina mai pronuntata .

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sal pun in format excel dar numi permite.

Este normal ca valoarea maf actual sa fie mai mare ca valoarea maf specificat?

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo
E bine acum?

Am lasat exact treapta a 3-a.

nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in turbina pare a fi in regula. Posibil sa ai un furtun neetans si sa scape presiune, de aceea ai maf actual mai mare decat specified. Si la loguri nu e necesar sa dai talpa de la 1200 de ture, de la 1800-1900 pana la 3000-3500 in a treia e suficient, oricum la turatii mici turbina nu are suficiente gaze sa faca repede presiune. De aceea in logul tau apare acea diferenta intre map specificat si cel actual. (la inceputul logului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasta ar fi cauza fumului negru si a consumului mai mare,?

injectoarele -0.07 0.10 0.25 0.05 cu mici variatii doar unul singur la prima pornire din zi ramane pt cateva momente 2.99 si maf la relantiu e 235 245....

Modificat de tur...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu un log aici sa va dati o parere. Masina nu trage cum trebuie, urca destul de greu in ture. Turbina nu agata, furtunele de vacum sunt la locul lor si nu sunt crapate. Actuatorul se misca usor si tine vacumul. Vacum vine de la N75, da nu stiu daca e suficient, oricum ridica lejer actuatorul pana sus. Nu sunt erori stocate. Sa fie din cauza debitmetrului ?? Orice idee e binevenita.

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a acestui log?

Mi se pare ca am un consum cam mare (1.1 L/h si 7.2/100km)

LOG_1_9TDI.xls

LOG_1_9TDI.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu un log aici sa va dati o parere.

Hmmm, nu vad nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!