Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna ziua, dragi colegi!

O mica problema cu Bora 1.9 TDI 110 ASV. In treptele inferioare trage bine(1 2 3 4), insa atunci cand bag a 5 si ajung pe la 130 si ceva imi da in nas si nu mai trage deloc masina. Am verificat furtunasele de vacum si 1 furtunas pare a fi intr o stare mai proasta plus electrovalva de control de langa EGR(care pare ca s a topit de la galeria de admisie(atasez o poza cu ea)). Am schimbat furtunasul ca aveam 1, iar problema persista. Am montat, de asemenea, si  capacul pe electrovalva pentru ca am vazut ca lipseste, nu stiu ce rol are dar am zis ca o sa conteze si asta. Am facut un Log inainte de a schimbat furtunasul cu defect, dar oricum masina se comporta la fel si dupa ce l-am schimbat. Eroarea pe care o am este: Charge Pressure Control: Positive Deviation. Ce parere aveti? De la ce poate proveni problema? Atasez Log pe 3 10 11 in treapta 3. Multumesc!

LOG-01-003-010-011__Bora charge pressure control positive deviation.csv

electrovalva.jpg

electrovalva_COD OE.jpg

Modificat de catalin_1996
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexandru_C

în afară de ce a scris ionut10a n-ar strica să faci nişte BS003 şi BS011

@catalin_1996

Problema poate fi geometrie blocată sau actuatorul turbo primeşte continuu vacuum. Oricum nu are legătură cu electrovalva pe care ai pozat-o. Aia este pt comanda EGR.

Ca să ne dăm seama mai bine de unde este problema vino cu BS011 şi BS003

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este ok.

În schimb geometria turbinei nu prea mişcă, doar puţin la cald. Presupun că este blocată, dar verifică prima dată prezenţa vacuum-ului şi dacă nu cumva este spartă membrana. Dacă ai vacuum şi membrana este ok verifică dacă tija geometriei se mişcă uşor (să fie separată de actuator)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu as avea vacuum cum ar fi normal, nu ar trebui sa fie probleme si in treptele inferioare? In 1 2 3 4 intra turbina fara probleme,..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am revenit cu log-ul dupa curatare EGR, galerie de admisie, clapeta de acceleratie, verificare parte electrica, verificare traseu admisie aer.

Nu mai reusesc sa fac BS003 si BS011. In log se scrie doar time stamp-ul. Ce s-a putut intampla?

 

Multumesc.

mers-after.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Am si eu o problema, acum o saptamana am observat ca masina mi a intrat in limp mode si mi a aparut check enginul in bord. Am pus - o pe tester si mi a aratat overboost si astazi am facut un log in mers, ce spuneti ? 

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv aveai dreptate cu softul masinii. Dupa ce am luat masina in service, mecanicul m-a asigurat ca totul functioneaza perfect. Nefiind convins am pus mutimetrul pe alimentarea egr-ului pe pinul 1 si 5 si surpriza, 0 volti. Deci din cate se pare, egr-ul ar fi anulat, banuiesc ca din aceasta cauza log-urile ieseau ciudat.

Aproape de fiecare dată când ajung în service, iau o țeapă. Oi fi având față de prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea .

Am si eu o problema cu masina,  in special cu debitmetrul ,  acum 1 luna m-a lasat fara "putere" , pur si simplu nu vroia sa treaca de 3200 de turati . am scos mufa de la debitmetru si masina merge foarte bine, cand am probat un debitmetru nou culmea acelasi simptome ( 2 debitmetre luate dupa masina prieteniilor mei ). merge putin se intrerupe iar merge bine putin , si tot asa . am masurat valorile debitmetrului si sunt exact cum trebuie

 2 & earth - disc - ing on - 12v

3 & 4 - disc - ing on - 5v

3 & 5 conn - ing on - 1

3 & 5 conn - eng idling - 2v

3 & 5 conn - eng idling accelerat - 3v

am facut si douo logur in mers unul cu problema si celalt in momentele in care isi revine .

am uitat sa specific am 2 erori una de la EGR. s-au mancat rotitele de plastic si nu mai deschide si cea de-a doua este de la modulul de bujii

multumesc inca o data si va doresc numai bine 

 

with error.csv

without error.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma poate cineva ajuta cu interpretarea acesui log. Log-ul este facut la un Audi a6 c6 2008 2.0tdi la care s-a modificat turbina in 2.5 si soft.

Ce ma deranjeaza la aceasta este ca nu trage de jos, ea incepand sa traga de la peste 2200rpm.

Tin sa precizez ca am schimbat la ea: debimetru, turbina, n75, imbus pompa ulei, injectoarele sunt in parametrii.

O alta necunoscuta este debimetru: masina functioneaza la fel cu debimetru conectat cat si cu el OFF.

Multumesc!

PS: Masina de la inceput a tras prost de la 1500 pana la 2500rpm.

Atasez un log facut in treapta 4 de la 1500 si 1800rpm

4-1800.CSV

3.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/4/2018 at 10:40 PM, lupo_bv said:

EGR este ok.

În schimb geometria turbinei nu prea mişcă, doar puţin la cald. Presupun că este blocată, dar verifică prima dată prezenţa vacuum-ului şi dacă nu cumva este spartă membrana. Dacă ai vacuum şi membrana este ok verifică dacă tija geometriei se mişcă uşor (să fie separată de actuator)

 

 

Multumesc mult, @lupo_bv!

Am verificat cu un pistol de vacuum si am descoperit ca imi scapa pe la actuator turbo. Acolo e problema. O sa il schimb si cred ca totul va fi ok. Daca masor tijele si le pun la aceeasi lungime ar trebui sa fie totul ok? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-o primă fază presupun că da, dar să faci şi BS011 şi log în mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea urmatoarelor logouri.

Simt sa casina nu trage cum trebuie (trage foarte greu).

Multumesc.

LOG-treapta 3.xls

LOG-treapta 4.xls

LOG-01-003-010-011 treapta 3.CSV

LOG-01-003-010-treapta 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, incearca cu alt maf daca trage mai bine schimba l pe al tau...sau incerca cu o solutie de curatat maf ul poate da rezultate

de controlat egr ul sa inchida bine si vaccumul la actuator

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, postez si eu doua loguri facute la golful meu,  BS003 şi BS011, log in mers nu prea am unde sa fac. Vreau sa stiu daca se vede ceva probleme in ele. Ca idee motorul e lenes pana la 2000 de ture, pe urma parca trage cat de cat ok, dar totusi nu impresioneaza..

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Ionut.

Inainte sa intampin aceasta problema am schimbat egr-ul cu un altul piersburb de la un prieten care l-a folosit foarte putin deoarece el si-a anulat egr-ul (acesra confirmandu-mi ca egr functioneaza).

Cu vechiul egr care era pe masina (original neschimbat de 9 ani) masina tragea bine dar cand l-am desfacut era foarte imbacsit motiv pentru care l-am schimbat.

Lipsa de putere am sesizat-o dupa schimbarea egr.

Tocmai de aceea am atasat si log-urile sa imi spuneti daca egr, maf si turbo functioneaza cum trebuie, deoarece nu ma pricep la interpretarea datelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata.

Ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logurilor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum am promis in posturile anterioare  am revenit cu noi masuratori cu valva egr schimbata(pentru curiosi a mea era originala vw, neavand bani de una la fel am inlocuit-o cu una pierburg si sunt foarte satisfacut de cum lucreaza) si vreau sa va multumesc  pentru sprijinul acordat. Deci ca si o concluzie zgomotul facut de motor s-a redus, consumul la fel, motorul se incalzeste mai repede, iar schimbarile intre trepte sunt cu mult mai line, numai "da in nas" cum zicem noi.
 

Cu egr defect aveam aceste rezultate :

egr.xls

turbo.xls  

LOG-02-003-010-011.xls

Cu egr schimbat acestea :

EGR_SCHIMBAT.csv

log_mers_egr_schimbat.xls

Dupa cum se poate vedea  egr-ul functioneaza perfect dupa ce a fost schimbat. La 2 -3 saptamani dupa mi-am luat limp mode si nu inteleg  de ce pentru ca din logurile in mers turbina pare sa fie foarte buna, eroarea  este asta:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 FM    HW: 028 101 190 3
   Component: R4 2,0L EDC 0000SG  7287  
   Revision: 12345678    Serial number: VWZ7Z0E2278342
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 11111 111 11111
   VCID: 73E539471240F386991-8026

1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
             Freeze Frame:
                    RPM: 4032 /min
                    Torque: 232.0 Nm
                    Speed: 101.0 km/h
                    Load: 8.2 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 1999.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2519.4 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0 

Ceva idei despre motivul acestui limp mode ?

LOG-02-003-010-011.xls

LOG-02-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am o skoda octavia 2 bkd si a inceput sa fluiere urat si a inceput sa si cada turbo am duso la unu de se lauda ca repara deastea si mi-a schimbat la turbina miezul si geometria , eu l-am întrebat dacă o reglato o zis ca nu trebuie in nici un fel reglată turbina dar din cate am inteles ca trebuie pusă pe un stand de reglaj pentru aceasta , când ajung cu ea la 130 imi cade de nu mai trage si cand am fost la service sa imi puna testerul scrie :"P0234 -  încărcare presiune control ; limite depășite .

O facut un test si in mers si dădea presiune de 2.6 si rămânea blocată acolo si o zis ca trebuia sa fie 2.2 sau 2.3 . 

Help cine ma poate ajuta măcar cu un sfat sau cine ii din județul Alba .Nush ce sa fac ca am nevoie de mașină ca fac naveta ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/13/2018 at 1:27 PM, gogota69 said:

Masina de la inceput a tras prost de la 1500 pana la 2500rpm.

masoara cat vaccum ajunge la actuator....dupa parerea mea nu o sa dureze mult si o sa iei limp mode,valorile duty cycle scad foarte mult

posteaza un bs 011 sa vedem reglajele la turbina

trebuia intai sa rezolvi pb puterii si dupa sa o resoftezi,daca o pui pe dyno te sperii cati cai scoate

gr 3 nu l ai mai setat cand ai facut logul

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu probleme cu sharanul meu cu motor brt.Mi-a schimbat un mecanic miezul la turbina si nu merge bine motorul,nu trage deloc.E posibil  ca piesa noua sa vina in alta pozitie cumva si sa trebuiasca reglat si surubul limitator?Poate cineva sa-mi spuna ce valori trebuie sa fie la surubul limitator cu actuatorul demontat sau  turbina OFF si Turbina ON?turbina  e kkk borg warner Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintr-o data toti mecanicii au devenit experti in inlocuit miezuri de turbine... de provenienta China, cu 400 lei...

de ce oare firmele care reconditioneaza turbine investesc bani in echipamente de sute de mii de euro... cand pot sa faca turbinele si fara ele????

Normal ca trebuie facut reglaj ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_dh

Aş zice că probleme de  vacuum

2069824756_9-22-20188-47-02AM.jpg.6e3bb1c186f6fb81b7424896f7d0e20d.jpg

Faţă de ultima dată văd că s-a remediat partea de jos. Ai mai făcut ceva la maşină?

EGR ok

1295434280_9-22-20188-52-29AM.jpg.a79636e0eb3a0cf70c4e22870d09b2c6.jpg

MAF ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!