Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pai am impresia ca-mi consuma ceva cam mult in oras, insa un debitmetru care nu e Bosch, isi face treaba bine?

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug doua log-uri, facute pe Passat-ul unui prieten.

Astept parerile voastre. Precizez ca masina nu prea trage...se misca cam greu.

P.S. Cu vag com 908, nu gasesc log-urile salvate, decat daca inainte sa pornesc log-ul, ii dau browse, selectez tipul fisierului all type..in loc de .vcs. in log-ul salvat, nu imi apar valorile de referinta pe block-uri....in capul tabelului. Stie cineva cum sa procedez, ca sa apara si alea?

axxa84, in ceea ce priveste log-ul pus de tine, ori excel nu imi afiseaza mie corect tabelul tau (imi apar cam amestecate liniile) ori asa e - mie imi pare ca debitmetrul e praf, si poate de aici nu ai nici presiunea corecta in turbina (sau independent de debitmetru).

LOG_01_003_010_011.xls

LOG_01_003_010_012.xls

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Dupa ce am facut aprox 600 km turat ,ca de abia ma mai auzeam cu sotia in masina am revenit cu un log nou.

Inainte -turbina putin incarcata

Acum -poate nu mai este incarcata dar simptomele au ramas(intre 1800-2300 rot/min mici zmuncituri(2-3) foarte deranjante mai ales in oras).

Mentionez ca nu am nici un fel de eroare.

Am fost si la un mecanic si mi-a spus ca debitmetru arata valori putin mai mici.

Va rog sa il cititi si voi.

Stima.

LOG_01.xls

Modificat de mumiamuma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug doua log-uri, facute pe Passat-ul unui prieten.

Astept parerile voastre. Precizez ca masina nu prea trage...se misca cam greu.

P.S. Cu vag com 908, nu gasesc log-urile salvate, decat daca inainte sa pornesc log-ul, ii dau browse, selectez tipul fisierului all type..in loc de .vcs. in log-ul salvat, nu imi apar valorile de referinta pe block-uri....in capul tabelului. Stie cineva cum sa procedez, ca sa apara si alea?

axxa84, in ceea ce priveste log-ul pus de tine, ori excel nu imi afiseaza mie corect tabelul tau (imi apar cam amestecate liniile) ori asa e - mie imi pare ca debitmetrul e praf, si poate de aici nu ai nici presiunea corecta in turbina (sau independent de debitmetru).

se pare ca are lipsa de vacum, deoarce jos in ture nu arepresiune, verificati daca actuatorul urca pna sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos, la mana, daca ii scot furtunasul din acuator, se simte ceva vacum. Actuatorul se misca un pic, cam cat la mine...unde totul merge ok (Doamne ajuta). Cam cat ar trebui sa faca cursa, cand o accelerezi pe loc? si la ce turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul il vezi cand dai output test. Se misca cam 2 cm. Masina se chinuie sa realizeze presiunea necesara. Geometrie/Actuator blocat sau lipsa vacuum MAsina ia limp mode?

sal. va aruncati un ochi pls?

DEbitmetru mort sau lipsa vacuum.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy, imi poti explica cum pot verifica actuatorul pe output test, ca sa verific maine?

Eu m-am uitat la el, cu motorul pornit, l-am pus sa accelereze motorul, pana peste 2500. In aceest caz, parghia de la actuator se mica, dar pana in 1 cm, poate mai putin (m-am uitat si la masina mea, care trage bine, si in aceleasi conditii, actuatorul misca mai mult....dar nu realizez cu cat). La vacum, am scos furtunasul care intra in actuator, si pare ca e mai slab la el. Masina are motorul de 110cp. non PD.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor pornit, engine, output test , next si se ajunge pe la bost sau ceva asemanator. Actuatorul face 10 curse sus/jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut in seara asta un log pe 3,10,11 si s_a nimerit sa dea si un limp!il da rar ce_i drept dar il da!

al doilea log l_am facut la cateva minute dupa.contactul luat ,pornit si apoi tragea de rupea!

Ce parere aveti?

Merci

01_003_010_011.csv.xls

01_008_010_011.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un log dupa curatarea debitmetrului, iar din cate observ eu, ar trebui schimbat! :huh:

Before si after!

O parere avizata ar fi foarte buna.

Acum intrebarea este, Pierburg sau Bosch?

Stima!

Logs1.xls

log_after1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricare.

Am Pierburg pe masina de mai bine de jumate de an si totul e ok. Nu am simtit nici o diferenta intre cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg sa fie! Totusi masina in stadiul actual este putin lenesa si sper sa fie de la debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daffster, pare ca a fost ingropat de tot, dupa curatare. Mergi pe Pierburg, ca e mai bine adaptat pt conditiile din Romania - praf, mizerie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ar trebuii schimbat debitmetru.... pierderea de putere nu e ff mare dar se simte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e o valoare mica acolo la presiune, dar nu cred ca influenteaza. Sa mai faca logul odata.

Influenteaza chiar mult pt ca masina dupa 3000 si ceva de ture, mai ales cu treapta 4 trage in suturi. dar numai cand e cald afara sau e foarte incalzit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat tin sa-ti multumesc foarte mult,intradevar a fost debitmetrul,l-am schimbat si masina trage din nou ca alta data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agata putin geometria pe la 2300 ture.. nu e ff grav.. dar e un inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul foarte prompt.

Imi spui te rog ce sa fac pentru a nu mai agata geometria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demonta turbosuflanta si curatat bine facuta planeitate vanelor, cauta pe cineva care a mai facut asaceva.

post-22900-1272472580_thumb.jpg

post-22900-1272472641_thumb.jpg

post-22900-1272472718_thumb.jpg

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

Am vorbit cu un mecanic si sapt.viitoare desface turbina.

Stima.

Marian.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am atasat si eu un zip cu 3 log-uri.Unul in mers normal, unul cu acceleratie de la 0-100 km/h si unul cu acceleratie in treapta a 4-a.

Imi puteti traduce si mie ce scrie in fisiere?

Multumesc!

attachments_2010_04_30.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apar si eu cu aceeasi rugaminte pentru colegii care inteleg mai bine decat mine ce e cu valorile din log-uri.E vorba de un Seat Alhambra, motor AFN care pur si simplu nu mai vrea sa traga(maxim 80-90 km/h).Nu are erori pe partea de motor, am schimbat debitmetrul, am curatat EGR-ul, am dat jos catalizatorul si inainte sa ma apuc de turbina v-as ruga sa imi spuneti daca asta ar putea fi, pentru ca fostul proprietar inainte sa vina din Spania cu ea, a trecut pe la service si cica i-au schimbat turbina (desi cand m-am bagat sub masina sa vad cum e arata ca una de 12 ani)...In fine, nu e treaba mea ce au facut mecanicii acolo, fiindca am luat masina asa cum e, la un pret foarte bun.Sunt 3 log-uri: unul facut cu a 3-a pe drum drept, altul tot cu a 3-a la deal si altul cu a 4-a pe drum drept.

Multumesc.

log_alhambra.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori ai gasit? e ffciudat... presiune nu se misca deloc... de parca ar fi rupt si sta doar la preiunea atmosferica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!