Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut

Am achizitionat de curand un passat [b5.5 din 2004] si am facut un log, se poate sa se uite cinecva sa-mi zica daca e ok?

am unul pe grupurile 3,10,11 si pe 3,8,13

daca mai trebuie si pe alte grupuri va rog sa-mi spuneti

multumesc anticipat

LOG_01_003_010_011.zip

LOG_01_003_008_013.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,atasez si eu un log ,cu mentiunea ca am luat un limp mode in urcare pe Dealul Negru in treapa a 4-a:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed

Turbina e curatata de Cipos acum un an de zile

bora_ajm.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Am si eu o problema cu masina din semnatura:

- nu mai trage cum tragea inainte

- la max 180km/h se opreste (si ajunge cu greu la 180)

- mi-a crescut consumul destul de mult

- cand o turez (800 - 2500 rpm) la deturare se aude un zgomot de rezonanta (huruit si dupa un fluierat -- diferit de cel care il face turbina)

Atasez un log pe 03-10-11 (e facut in reprize mici de talpa pe dealuri) si 01-13-07 pt injectoare (la relanti)

ASTEPT PARERI,

Multumesc anticipat.

LOG_003_010_011.xls

LOG_004_013_007.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log azi . am curatat turbina si am refacut planeitatea vanelor acum cateva zile . ce parere aveti ? acum trage bine si nu mai da limp mode .

am facut si 2 teste de accelerare daca vreti sa le vedeti :)) primul e cu tcs-ul activat si plecare proasta . al doilea e cu tcs-ul dezactivat si plecare usoara in treapta 1 fara "wheel spin"

post-12723-1271583710_thumb.jpg

Accel.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru apare din valori... este posibil sa fie eroare din cauza lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd o sa-l pui cum trebuie o sa-l citim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se uita cineva si pe log-urile mele :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sunt multe cereri aici, as fii recunsocator daca isi da cineva cu parerea si in legatura cu log-urile mele. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd o sa-l pui cum trebuie o sa-l citim.

hai ca l-am pus cum trebuie, dupa sfaturile lui swat cat, in treapta 4 de la 1800 la 4000. Poate acum se uita careva:d

bun.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu e bun . nu sunt aliniate in coloane separate :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Postez si eu doua loguri facute dupa intalnirea cu maestrul nostru in ale turbinelor, Cipos. 1500-4000 tr a 3-a.

Logs1.xls

Logs2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si presupun ca ti-a zis sa schimbi debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca l-am pus cum trebuie, dupa sfaturile lui swat cat, in treapta 4 de la 1800 la 4000. Poate acum se uita careva:d

Nu sunt probleme. Uite asa se pune un log.

bun.csv.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu fie Cristi ?! :icon_thumright: Te-ai uitat la valorile debimetrului si la presiune care sunt in scadere dupa 3000 ture si inca nu a luat piciorul de pe pedala (trottle-100%)?

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nop, nu mi-a zis nimic despre debitmetru, nici nu a prea avut timp, insa trebuie schimbat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Doua erori la un Passat B6 caruie ii da mesaj "Emission Workshop" si nu are vlaga dupa 3000 - 3200 de turatii.

Address 01: Engine

Part No SW: 03G 906 018 CD HW: 03G 906 018 CD

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 9627

Coding: 0000072

Shop #: WSC 20893

2 Faults Found:

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

P1592 - 006 - Short to Plus - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Pareri? Mi s-a spus ca ar fi o problema la debitmetru care trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata bine log-urile ,chiar daca nu sunt facute ca "la carte" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu fie Cristi ?! :icon_thumright: Te-ai uitat la valorile debimetrului si la presiune care sunt in scadere dupa 3000 ture si inca nu a luat piciorul de pe pedala (trottle-100%)?

DA, e o valoare mica acolo la presiune, dar nu cred ca influenteaza. Sa mai faca logul odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai pot face si alte loguri...pe alte grupuri?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca am un zgomot ca un hiriit la schimbarea vitezelor cind debraez ,mentionez ca am curatat turbina pentru ca imi intra in limp, dupa curatare m-am trezit cu hiriitul respectiv si totodata enervant.Cred ca am si un consum mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!