Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Când faci BS003 și BS011 motorul trebuie sa fie cald sau nu contează?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi sa fie cald...

Vin si eu cu un BS011 deocamdata...deoarece vad pe ceasul de boost cum imi face overboost si nu as vrea sa fortez...

Se vede ceva ?

LOG-01-011-egrdeletexxx-xxx.CSV

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Nelsson said:

Când faci BS003 și BS011 motorul trebuie sa fie cald sau nu contează?  

faci unul la rece si unul la cald ,o sa vezi diferente sigur...ca idee sa stii ca cele mai multe limp mode uri se ia cu motorul rece

53 minutes ago, Laurentiu_LWR said:

Se vede ceva ?

LOG-01-011-egrdeletexxx-xxx.CSV

Multumesc

nu se vede nimic,nici la tine si nici la colegu care a postat inainte...si eu aveam inainte suprapresiune din cauza axei cu came(masina scotea mult fum) si partea de jos a graficului era ok

eu zic ca in bs 011 nu vedem anumite agatari ale geometriei pt ca, cand facem bs ul geometria se misca mai lent ca,cand am face log in mers

ti am facut grafic la bs 011,daca vede cineva ....

 

 

image.thumb.png.f6f5bc9a7bf43d4905db006da1a5ec4c.png

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu o interpretare a logurilor. Masina in principiu merge ok, dar are un sunet asemanator cu cel de BOV cand iau piciorul de pe acceleratie, pe la 3000 de rpm, in mers e aproape insesizabil, dar pe loc se aude.

Loguri pe BS003 si BS011 le-am facut atat la rece cat si la cald, iar cele pe 003,010 si 011sunt facute cu motorul cald in treapta a3a si a4a.

Sa nu uit, este vorba de un GOLF MK5, an fabricatie 2007, motor 1.9 BXE.

Multumesc!

LOG-01-003-010-011 tr3.CSV

LOG-01-003-010-011 tr3+4.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx cald.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx rece.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx cald.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx rece.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@scroogie actuatorul face sunetul ala care zici,la schimbarea vitezelor si cand iei piciorul de pe acceleratie...si tot el iti da underboostul din log,dupa 3000 de ture presiunea iti scade chiar si cu 300mbari

in rest masina trage chiar si cu caderea de presiune dupa 3000 de ture...daca schimbi actuatorul masori cu precizie tija de pe actuatorul vechi,e posibil sa nu mai fie nevoie de alte reglaje suplimentare(la mine nu a fost nevoie),eu am pus actuator nou a.m.

 

 

image.png.1ceaa7d9a5952d4f647b4bfb84d86c4b.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.01.2018 at 17:53, evolkswagen a scris:

 

Care ar fi valorile  ,,perfecte" ale presiunii  actuale fata de cele specificate intr un log ,pe canalul 11?Adica =,>(cu cat?), <(cu cat?) actual fata de specific?Si pe regimuri de turatie intre 1700rpm pana la 4000rpm?Multumesc!Va rog,o parere si la logul meu!Se poate si mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut un log la un golf 4, 1.9 TDI, motor AXR, ptr ca intra in limp mode.Ma poate ajuta cineva?

IMG_20180129_182911.jpg

Si eroarea asta.

IMG_20180129_182050.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e facut in mers. Tb curatata turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci logul pe 03/10/11 in treapta a 3-a sau a 4-a cu pedala la fund de la 1700Rpm  pana la 4000Rpm. Eroarea stocata spune ca turbina face presiune prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, ovidiu_yo4kcn said:

Pai e facut in mers. Tb curatata turbina?

avand in vedere eroarea ta, nu este necesar log in mers.... jos turbina, curatat/inlocuit geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.01.2018 at 8:50 PM, ionut10a said:

@scroogie actuatorul face sunetul ala care zici,la schimbarea vitezelor si cand iei piciorul de pe acceleratie...si tot el iti da underboostul din log,dupa 3000 de ture presiunea iti scade chiar si cu 300mbari

in rest masina trage chiar si cu caderea de presiune dupa 3000 de ture...daca schimbi actuatorul masori cu precizie tija de pe actuatorul vechi,e posibil sa nu mai fie nevoie de alte reglaje suplimentare(la mine nu a fost nevoie),eu am pus actuator nou a.m.

 

 

image.png.1ceaa7d9a5952d4f647b4bfb84d86c4b.png

 

Salut din nou!

Am inlocuit actuatorul, l-am masurat pe cel vechi si reglat pe cel nou dupa masuratoare.

Revin cu log-urile de astazi, dupa inlocuirea actuatorului.

 

LOG-01-003-010-011 30.01.CSV

LOG-01-003-30.01.CSV

LOG-01-011-30.01.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scroogie.curata geometria ca iti agata bine! actuatoru mai trebuie lungita tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scroogie,se pare ca nu a fost sa fie de data asta,noul actuator nu prea a adus inbunatatiri de data asta...decat in primul log dar nesemnificativ

cand ai demontat actuatorul ai facut un pic de dute-vino cu geometria turbinei?

avem 2 variante..prima pui tot la loc cum a fost si o lasi asa cum este...sau mai intervii asupra reglajelor,atentie e posibil sa faci un log liniar si sa elimini underboost ul dar exista posibilitatea ca masina sa traga mai prost...si inca ceva ,daca faci tu operatia de reglaj a turbinei e rentabil...daca o face altul pe bani mai bine recurgi la prima varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mișcat geometria doar cu motorul oprit.

Se poate curata geometria cu turbina pe mașină? Cum? 

Dacă las actuatorul asta în configurația actuala risc ceva? Când spui reglaj te referi la lungimea tijei sau trebuie sa umblu și la șurubul de stop de pe turbina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina o curatam cand luam limp mode,la tine nu e cazul...in schimb poti scoate actuatorul si misti de geometria de la un capat la altul de vreo 30-40 de ori asa o mai deblochezi un pic daca cumva agata in anumite puncte

merge sa o lasi si asa dar sfant e ce ai avut inainte pe masina

daca vrei  sa intervii asupra reglajelor personal as mai fi infiletat o tura surubul de stop...si dupa aia refacut logul...lungimea tijei e buna,turbo off e ca inainte

cand reglezi o turbina una din conditii e sa o faci tu,daca e sa platesti ...mai bine o lasi cum era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_alexandru_pma

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log?

G4 AJM soft TCM la 150cp.

Mersi!

o seara placuta

1LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, F l o r i n said:

avand in vedere eroarea ta, nu este necesar log in mers.... jos turbina, curatat/inlocuit geometria variabila.

Asta a iesit la log in mers. Meseriasul zice ca tb verificata capsula vacumatica, ca tija se misca si ca n-ar fi blocata geometria variabila. E corect ce spune?

LOG - GL10RON-01-004-011-010 (NP).xls

LOG2 - GL10RON-01-004-011-010 (NP).xls

G4 - 29.01.2018 - overboost.jpg

G4 - 29.01.2018.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, ovidiu_yo4kcn said:

Meseriasul zice ca tb verificata capsula vacumatica

si el nu a putut sa o verifice?

deviatie pozitiva inseamna geometrie ancarasata...calculatorul motor nu minte..

deviatie negativa inseamna actuator spart sau lipsa vaccum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea este corect pentru că tu ai suprapresiune. Când este capsula spartă geometria râmîne neacţionată şi nu face presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.01.2018 at 8:30 PM, ionut10a said:

eu zic ca in bs 011 nu vedem anumite agatari ale geometriei pt ca, cand facem bs ul geometria se misca mai lent ca,cand am face log in mers

Am mai observat ceva...daca incep accelerarea de la 1700...reactioneaza mai lent decat daca incep de la 2000....

La accelerare de la 1700 nu face overboost...in schimb la cea de la 2000 face de aprox 1bar peste presiunea ceruta...

torque-2018-01-31_15-14-51.thumb.jpg.63fe2632a98456df22bff2f2c7bf8945.jpg

Nu va lasati pacaliti...torque nu citeste si presiunea atmosferica...?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că totuşi ar trebui şi un log în mers. Din BS011 postat de tine nu este chiar ok. Mai ales în partea de sus. Acolo ar fi problemele de vacuum, dar mă gândesc că ar putea să şi agaţe geometria.

EGR tot anulat este?

3-10-11-Laurentiu.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR este anulat mecanic...o sa revin atunci cu log in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A rămas anulat pentru vechea problemă (cea cu BS003) sau a fost o opţiune a ta? (mă interesa asta ca să-mi dau seama dacă după schimbarea turbinei s-a rezolvat problema cu recircularea pt că nu mai ştiu care a fost evoluţia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa...nu...dupa ce am facut prima data turbina a functionat si EGR-ul...

L-am anulat acum de curand sa investighez alte probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!