Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Daca agata putin se simt mici smucituri. Daca se blocheaza intra in Limp Mode.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Iata ca am facut un test de cuplu pe canalul 20 la Engine dar imi pare rau ca nu am masurat si viteza ... data viitoare.

Masina are 105 CP dar din grafic am obtinut un cuplu max de 283 Nm la o turatie de 2730 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu citirea logului(cred ca la turbina)

Sau daca nu am procedat bine sa-mi spuneti ce sa fac.Nu stiu pe ce canale pot vedea parametrii turbinei si nici care sunt valorile min si max.

Passat 2.0 tdi 140 cp

Multumesc

LOG_01_011_xxx_xxx1.txt

LOG_01_011_xxx_xxx1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu citirea logului(cred ca la turbina)

Sau daca nu am procedat bine sa-mi spuneti ce sa fac.Nu stiu pe ce canale pot vedea parametrii turbinei si nici care sunt valorile min si max.

Passat 2.0 tdi 140 cp

Multumesc

LOG_01_011_xxx_xxx1.txt

Salutari,

Trebuie sa salvezi date de pe canalele 3,10,11 respectiv masuratori pe EGR,MAF si Turbina

Ti-am realizat un graf iar ce reiese din el imi spune ca turbina e cam incarcata, cati km ai la bord ? Esti sigur ca-s reali ?

In a 2-a, a 3-a, se simte cand bagi piciorul in ea ?

Cand ai masurat parametrii ai bagat piciorul in pedala 100% de la 1500 rpm pana la aprox 4000 rmp ?

Din graf reiese ca ai dat un max de 4000 rpm dar cu pedala la podea de la 1500 - 4000 rpm ?

Incearca sa mergi ceva mai turat cu ea ca sa se curete turbina de fum, dupa care mai fa-i un log si vezi daca sunt imbunatatiri, sau din contra.

Eu de ex la 1.9-le meu o tin pe la 2000-2500 rpm mereu, chiar daca plec de pe loc.

Salutari,

Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspuns.

Am facut testul in treapta a 3-a si am turat-o de la 1500-4000.Trebuia sa-i dau mai mult?

Masina are 230000km,dar motorul vreo 130000.

Cum ai putut aranja in pagina toate datele?

Toate astea pentru ca intre 1800-2300(dar nu tot mereu)are cateva intreruperi(cred) si se mai aude un sunet ca un zumzet.

Stima,

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspuns.

Am facut testul in treapta a 3-a si am turat-o de la 1500-4000.Trebuia sa-i dau mai mult?

Masina are 230000km,dar motorul vreo 130000.

Cum ai putut aranja in pagina toate datele?

Toate astea pentru ca intre 1800-2300(dar nu tot mereu)are cateva intreruperi(cred) si se mai aude un sunet ca un zumzet.

Stima,

Marian

Salutari,

Testul l-ai facut bine.

Am atasat un mic toturial cu selectia datelor in excel

E posibil sa-ti agate uneori geometria variabila din turbina.

Am inteles ca Cipos e meserias pe turbine.

Incearca s-o arzi vreo 20-50 km pe la vreo 3000 rpm poate s-o mai curata turbina dupa care mai fa-i un test pe 03,10,11

Oricum daca lucrurile se inrautatesc n-o sa-ti mai traga in depasiri, etc, presupun ca nu ai probleme de genul ...

Bafta.

Respect,

Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru tot.

Nu am probleme in depasiri doar cand e motorul rece "imi da putin in nas" si nu se mai tureaza (scade la 800-900 ture)

Revin cu un alt log dupa ce o forjez putin.

Stima,

Marian

Modificat de mumiamuma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca trebuia sa mentionez de la inceput -nu am si nu am avut niciodata vreo eroare gen:

17964 Charge Pressure control negative deviation

17965 Charge Pressure control positive deviation

Sarbatori fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Atasez si eu un log si rog colegii cu experienta sa isi dea cu parerea.

Am facut 2 ture, dar la a 2-a(desi sunt 100% convins ca eram WOT), nu apare throtle-ul la 100%.

Nu stiu ce sa inteleg de la valorile turbinei. Mi se pare un pic suspect sa tot oscileze. Astept pareri. Turbo mi-a fost curatat in noiembrie.

Nici cu valorile inregistrate de debitmetru nu sunt lamurit. Odata peste, odata sub valorile asteptate.

*Trebuie schimbata extensia din txt in csv(nu am reusit sa urc csv-ul).

LE: Am urcat si cu extensia .xls.

Log_5_Apr_2010_Radu.xls

Log_5_Apr_2010_Radu.txt

Multumesc

Modificat de fadrianradu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu prea multe dar din cate vad e totul ok. Stiu ca e normal sa oscileze deoarece ea incearca sa stabilizeze presiunea la o anumita valoare. Daca gresesc corectati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu 2 testari cu vag com-ul si ma uit la ele cam degeaba.... va atasez log-urile sa imi spune-ti si mie ce nu e in regula (sau daca e ceva in neregula) si cum sa rezolv problemele..... Logurile sunt de la 2 masini diferite, e vorba de un VW Passat B5 din 2004 si un WV Transporter T5.

Merci mult!

passat.txt

transporter___7H.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pasat totul e ok, ai ceva erori la clima dar is din cauza ca ai oprit motorul cu clima mergand, la transport is multe stergele si vezi care mai apar, posibil baterie slaba sau o pornire greoie, senzorul de turatie de pe volant iti da eroare incerca sa cureti mufele, ai probleme cu pornirea? posibil sa nu recunoasca imioblilizatorul cheia, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez... cu bateria la transporter am avut probleme si am schmbat-o intre timp.... deci presupun ca s-a rezolvat...... in legatura cu pornirea, da mi se intampla sa nu porneasca la prima cheie dupa ce il las putin mai mult nepornit (2-3 zile) iar cand pun contactul se aude un mic "galgait" la rezervor (ceva mai zgomotos decat ar trebui, zic eu), de la pompa de alimetare, am presupus ca se dezamorseaza si de aceea nici nu porneste la prima cheie....

In legatura cu passat-ul ai zis ca acele erori sunt din cauza ca am oprit motorul cu clima mergad..... ar trebui sa opresc mai intai clima si apoi motorul? mi se pare cam aiurea.

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate interpreta si mie cineva log-ul acesta?!

Am vazut ca altii au logurile mai "aranjate"...cum se face asta? este vreo obtiune din VCDS sau se ia fiecare coloana in parte si se prelucreaza fisieru?!

Stiu ca acest log este pt turbina, pt ce se mai poate face loguri si pe ce canale?!

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa va uitati si peste logoul meu. Mentionez ca la scanare nu am erori. Multumesc anticipat.

logo.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am nevoie de un ochi aruncat peste logul meu. va multumesc.

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu un furtunas si ceva presiune sa bag in actuator sa vezi daca se misca....

Era blocat actuatorul.Am demontat turbo si l-am deblocat.Acum nu mai am limp.Multumesc de sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori pe engine la scanare dar parca masina e un pic cam lenesa. Am facut niste log-uri in mers. PRimul este in treapta a 3-a. al doilea este in treapta a 4-a. Parca valorile date de debitmetru sunt cam mari si parca presiunea facuta de turbo este un pic mai mica decat cea care este ceruta de ECU. Dar nu sunt expert in interpretari de aceea ii rog pe cei mai experimentati sa-si dea cu parerea si pt log-urile mele. Multumesc

12.04_treapta_3.xls

12.04_treapta_4.xls

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt nou in ceea ce priveste Vag- Com-ul. Am achizitionat un cablu Vag908 Dual K&CAN/ USB, de la un coleg de pe forum si doresc sa fac un log in mers, insa soft-ul (908.0 v150) de pe cd nu functioneaza (executabilul instalat imi zice ca este busit).

Am cautat la Ross-Tech pe site dupa soft, si am gasit 908.2, instalat software, instalat driver usb, gaseste interfata, insa imi spune ca nu este conectata la masina. Contact pus, cablu conectat, aliicatie deschisa, led verde aprins!

Pareri, sugestii, daca ma poate ajuta cineva.

Multumiri anticipate, Stima! :icon_cool:

Modificat de Daffster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfta ta e clona si daca folosesti softul de pe Ross-Tech o sa busesti , singurul soft cu care merge e cel care lai prmimit, ei zic sa iei legatura cu cel care ti-a vanduta si sai ceri explicati sau alt cd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat, era o incompatibilitate intre VCDS si AVG Antivir. O sa revin cu un log. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez si eu un log sa-mi spuneti ce parere aveti. Simptome: mai ales in treapta 4 are unele mici sincope pe la 3000 de ture. mici smucituri. Posibil sa fie vreun furtunas de vacuum? mc

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!