Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

stii cumva daca se potriveste debitmetrul de la passat model din 2000 motor tot pompe duze cod ATJ, nu aveam nici o eroare , dar am sa-i mai fac un test si un nou log cu celalalt debitmetru.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca se potriveste, dar merita sa incerci sa vezi daca simti vreo diferenta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. la un caddy TDI din 2005 persista eroarea cu G42 si sta aprins martorul in bord. cel cu robinetul :)) Si creste greu in turatii. Imi spune cineva ce-ar putea fi?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai usor daca postai toata eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era mai usor daca postai toata eroarea.

ceva de intake temp sensor too high. nu a salvat-o din pacate. :coffee_lol: Cik cand i-a facut diagnoza, pe canalul unde masoara G42 era 139 de grade indicat.

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o octavia2, 1,9tdi,105cp-sept2006,60000km.

Sesizez cateodata daca accelerez usor , intre 2000-2500 rpm o intarziere la raspunsul turbinei si chiar un zgomot ciudat scurt.Daca accelerez mai tare masina trage bine si dispare acea repriza detimp moarta si senzatia ca da in nas.

Poate e o problema prea simpla pentru specialisti dar eu nu ma prea pricep.

Am fost la un test si mecanicul a mers si cu masina si a spus ca trage exceptional si merge perfect.Insa nu mi-a dat o explicatie la acea intarziere de reactie.

Multumesc celor ce au rabdare sa citeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e binisor.. dar agata putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Swat Cat, poti sa imi spui si de ce agata dupa nici 5000 de km de cand am schimbat turbo,valva N75 am schimbat-o de 2 saptamani ,se poate sa fie de la valva N75 care am avut-o inainte?cu masina merge mai mult sotia si are tendinta de a merge subturat dar cat de subturat trebuie sa mearga ea ca sa se depuna calamina dupa asa putini km.eu cand mai merg cu masina o tin mai turata tocmai pentru a nu se depune calamina dar vad ca tot se depune,sau este alta buba de mai agata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Swat Cat, poti sa imi spui si de ce agata dupa nici 5000 de km de cand am schimbat turbo,valva N75 am schimbat-o de 2 saptamani ,se poate sa fie de la valva N75 care am avut-o inainte?cu masina merge mai mult sotia si are tendinta de a merge subturat dar cat de subturat trebuie sa mearga ea ca sa se depuna calamina dupa asa putini km.eu cand mai merg cu masina o tin mai turata tocmai pentru a nu se depune calamina dar vad ca tot se depune,sau este alta buba de mai agata?

hmm.. daca turbo e nou cu actuator si geometrie noua insemanca ca e n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna la toti colegii de forum,o prima intrebare:De ce nu pot sa incarc un logo pe acest topic?fiind la inceput,nu prea am multe postari,in fine,as vrea sa ma luminati si pe mine cu cate ceva daca se poate:am seat leon !m cu motor de 1.9 ASV,am luato de putin timp,de 1 luna si jumatate in februarie,de atunci am avut o mica problema pe la 130 - 140 imi dadea in nas,in fine zilele trecute am curatat admisia si EGR-u,din punctu meu de vedere cred ca si turbosuflanta trebuie curatata,la inceput imi dadea un cod de eroare P1557 - intermitent,normal ca dupa ce o opream si o reporneam mergea struna,cand am venit inspre ploiesti din sinaia am reusit dupa cateva incercari sa ajung undeva pe la 180 km,si dadaea semne sa mai traga,acuma dupa ce am curatat admisia si EGR-u,pana la 120 trage binisor,ma refer constant,dar dupa o ia foarte greu,(un polo cu motor de 1.2 ma bate la fund) nu mai zic daca urc un deal,de dat eroari nu imi da nici una,imi cer scuze de postul prea lung sau poate nu am pus unde trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziua buna la toti colegii de forum,o prima intrebare:De ce nu pot sa incarc un logo pe acest topic?fiind la inceput,nu prea am multe postari,in fine,as vrea sa ma luminati si pe mine cu cate ceva daca se poate:am seat leon !m cu motor de 1.9 ASV,am luato de putin timp,de 1 luna si jumatate in februarie,de atunci am avut o mica problema pe la 130 - 140 imi dadea in nas,in fine zilele trecute am curatat admisia si EGR-u,din punctu meu de vedere cred ca si turbosuflanta trebuie curatata,la inceput imi dadea un cod de eroare P1557 - intermitent,normal ca dupa ce o opream si o reporneam mergea struna,cand am venit inspre ploiesti din sinaia am reusit dupa cateva incercari sa ajung undeva pe la 180 km,si dadaea semne sa mai traga,acuma dupa ce am curatat admisia si EGR-u,pana la 120 trage binisor,ma refer constant,dar dupa o ia foarte greu,(un polo cu motor de 1.2 ma bate la fund) nu mai zic daca urc un deal,de dat eroari nu imi da nici una,imi cer scuze de postul prea lung sau poate nu am pus unde trebuie

apesi F2 si schimbi extensia in .doc de exemplu si vei putea urca aici logul. cand o scoatem, ne pricepem noi s-o facem cum era :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. daca turbo e nou cu actuator si geometrie noua insemanca ca e n75

n75-ul l-am schimbat acum o luna si dupa ce l-am schimbat am facut log-ul de mai sus.turbo schimbat la colegul cipos,deci nu se pune problema de turbo sau de actuator defect sau cu probleme,si totusi mai agata cateodata ,nu stiu care ar mai putea fii problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dinnou,imi pare rau dar nu imi dau seama cum sa schimb extensia,ori sunt eu prea...,oricum ma invatat cineva sa citesc un logo,si mia zis ca totu este ok doar debitmetru putin obosit,azi am dat cu un spray de contacte pe el si ce sa zic parca trage ceva mai bine,nu am apucat sa ii dau cine stie ce dar parca este ceva mai vioaie,sa vad maine care e treaba,multumesc mult pentru raspunsul prompt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dinnou,imi pare rau dar nu imi dau seama cum sa schimb extensia,ori sunt eu prea...,oricum ma invatat cineva sa citesc un logo,si mia zis ca totu este ok doar debitmetru putin obosit,azi am dat cu un spray de contacte pe el si ce sa zic parca trage ceva mai bine,nu am apucat sa ii dau cine stie ce dar parca este ceva mai vioaie,sa vad maine care e treaba,multumesc mult pentru raspunsul prompt

revin cu o oarecare idee care poate sa fie folosita,ieri dupa ce am curatat debitmetru de la care sigur nu era am scos supapa aceea de pe filtru de motorina(asta uitasem sa mentionez)am sterso de motorina si am suflat cu gura pe toate partile,si ghici nici un gand sa inchida in nici o parte,din cate am inteles si am dedus supapa aia are rol de a bloca motorina care vine pe retur inspre rezervor si de a o baga innapoi in filtru(sa ma corecteze cineva daca gresesc)deci la mine biluta nu se misca,dupa capul meu de aici reiesea aeru pe turul inspre pompa in mers,deci debit mai mic de motorina,deci putere mica la demaraj si in sarcina,am dat 3 jeturi de spray de contact si am ''degripat'' acea biluta si la cel mai mic contact cu aeru sub presiune sau cu jetul din spray inchidea cum trebuia,am montat totu la loc,am dat cheie,surpriza nu mai era aer pe conducta deloc,azi i-am dat ecva jar si va spun ca este alta masina,trage de rupe,

sper sa fie de folos celor care au probleme cu trasu masini,si pe tester nu apare nici o eroare,si pe LOGO sa iasa totu calumea si care au aer in timpul functionarii pe tur,inca o data va multumesc celor care ati incercat sa ma ajutati,numai bine si la km cat mai multi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log. Va rog sa mi-l interpretati si mie ca eu ma uit degeaba la el. Am copiat datele in word pad deoarece CSV nu mergea sa uploadez.

Multumesc !

PS. Masina intra in limp mode, imi da eroarea cu positive deviation, trebuie sa verific zilele astea furtunele si actuatorul dar vreau sa stiu daca merge bine egr-ul ca din cate vad imi consuma cam mult.

LOG_01_003_010_011.doc

Modificat de casper_23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata geometria variabila , trebuie data turbosuflanta jos si curatata geometria si facuta planeitatea vanelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva vreo lista cu ce reprezinta fiecare canal din measuring blocks ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Iata ca am reusit sa fac un log foarte interesant la TDI-ul meu de 105cp, 1.9 Passat (Stock)

Il pun aici ca poate reusiti sa-mi dati sfaturi daca turbina e ok sau nu ?

Problema e ca dupa ce accelerez daca iau piciorul de pe pedala brusc scoate un zgomot (cred ca la turbina) de fluierat (un fel de release), o fi normal ?

De aceea am hotarat sa fac un log, am mers intr-a 3-a de la 1500 rpm blana pana la 4000 rpm , am salvat grupurile 03, 10 si 11.

Problema e ca ma uit la matza-n ceapa ca nu inteleg nimic. Adica inteleg ceva dar nu stiu sigur daca e bine ...

Acum ma refer la citirea logului cu VScope:

Prima linie (rpm) asta e usoar de urmarit/inteles dar urmatoarele doua ?

Prima valoare din campul 2 cred ca e valoarea care ar trebui s-o respecte si al 3-lea camp ce a "oferit" masina ?

Campul % oare ce-o fi ?

Mai stiu ca um mg/str se refera la MAF iar um mbar se refera la turbina nu ?

De asemenea m-am uitat si pe valorile infectoarelor (atasez poza) sper ca sunt ok avand in vedere ca trebuie sa se incadreze intre -2,8 si 2,8 ?

Oricum, atasez csv-ul ca voi trebuie sa stiti despre ce e vorba ...

Am schimbat extensia din csv in xls si l-am uploadat.

Ca sa obtineti csv-ul curat redenumiti-l inapoi in csv.

Multumesc si orice ajutor in interpretare e bine-venit.

Salutari,

Cu stima si respect Nicu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge bine... % e de la ciclul electrovalvei pt actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci.

Iar in grupul 3 la MAF (specificat) = valoarea din label (default) ? iar MAF (actual) = valoarea masurata (reala) a ansamblului ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci.

Iar in grupul 3 la MAF (specificat) = valoarea din label (default) ? iar MAF (actual) = valoarea masurata (reala) a ansamblului ?

Merci.

da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa ce am "sapat" in forum am aflat ca e nasol daca valoarea la turbina scade sub cea "default" din label, asta era de bun simt, adica m-am prins de prima data, dar ce nu-mi vine sa cred e faptul ca se poate strica si daca are valori prea mari fata de cele defaul ?!?

Cum vine asta ca nu inteleg ?

Plus de asta cum iti dai seama ca s-a busit turbina chiar daca asta baga aer foarte bine ?

Se pune vorba de vreo valoare de referinta ?

Ceva % ?

Merci de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca peste cea default daca geometria variabila agata sau se blocheza pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urca peste cea default daca geometria variabila agata sau se blocheza pe inchis.

Si daca ar fi (sa presupunem) geometria variabila blocata sau agata ar trebui sa am lipsa de putere sau nu ?

Sau daca nu se pune problema de putere atunci se pune problema de fum (alb/negru) etc ?

Ca nu am probleme de putere sau fum. Mai vad ceva fum gri dar daca bag piciorul tare iar asta uneori ...

Log-ul l-am urcat 2-3 posturi mai sus, daca ai timp sau cine poate sa se uite peste el sa-mi dea sfaturi ?

Multumesc.

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!