Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ooops... ai dreptate.

Prima data verifica ochiumetric cursa actuatorului. Cand pornesti trebuie sa inchida vanele la maxim dupa care deschide treptat cum se tureaza motorul. Misca manual parghia vanelor, trebuie sa-si faca cursa fara sa agate. Daca vezi ca nu ai probleme la gemetrie-actuator treci la N75, ceri de la cineva unul imprumut.

P.S. Mi se pare ciudat ca in primul log totul functioneaza iar dupa parca ar fi picat totul.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt am facut vreo 9 inregistrari dar o parte dintre ele au fost pe turatii de la 2000 in sus si nu le-am mai pus. oricum dupa primele 2 teste care apar si in atasament masina nu a mai tras deloc. In conditii normale nu trec cu masina de 3000-3500 de ture si asta doar pe perioade scurte de timp (de ordinul secundelor si nu obisnuiesc sa ii dau WOT).

Va multumesc pt ajutor. Nu imi ramane decat sa bag masina in service si sa incep verificarile. Am sa revin cu un raspuns cand aflu care a fost solutia la rezolvarea problemei.

Modificat de unick25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai spuneti-mi de ce uneori cand pornesc masina si motorul e rece, merg totusi ventilatoarele de racire? precizez ca am schimbat senzorii de temperatura lichid racire si cel din radiator si cel din fata chiuloasei. Am mai schimbat si modulul care comanda deschiderea ventilatoarelor(cel de langa baterie). sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor, ce ziceti de asta?

limp mode.... baga prea multa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ce părere aveţi despre log-ul asta?(maşina din semnătura)

Şi de unde ştiţi că parametrii sunt bune sau nu?

LOG2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce probleme ai la masina, maful arata cam putin si turbo baga o presine prea mica fata de cat cere ECU, Incerca sa refaci logul cu alt MAF, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici-o problemă cu maşina, numai am vrut să ştii că totul e OK sau nu.

Am făcut log-ul singur şi de aia poate că n-am făcut bine.

Merci pt răspuns!

Şi nu ai un manual sau un link unde scrie parametrii corecte pt maşina mea?

Zi bună

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. indica putin... dar putin sesizabil la putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost (1.5 bari fata de 1, cat iti cere), vezi N75-ul/actuatorul si geometria turbinei, sa nu-ti agate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-as fi foarte recunoscator daca imi putei da o idee despre cele ce se intampla la masina mea. Am facut logul pe cele trei gruputi.astept feedback.Multumesc

LOG_01_003_010_011.xls

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-as fi foarte recunoscator daca imi putei da o idee despre cele ce se intampla la masina mea. Am facut logul pe cele trei gruputi.astept feedback.Multumesc

debitmetru .. pa..

daca scapa aerul nu mai indinca asa putin maf-ul.... incearca un alt debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam eu la asta , dar in urma scanarii cu vagcom ul, mai apare eroarea:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

acel senzor imi arata temperatura apei din motor, sau ma insel, pt ca pe ceasul bordului arata 90 si cand am scanat imi arata Cooling temp 54 grade, e aceeasi macare de peste sau e ceva diferit? m-ar ajuta niste pareri daca schimbarea lui ar imbunatati performanta motorului.

multumesc inca o data pentru raspunsul foarte prompt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , revin si eu cu cateva probleme . azi am cumparat un debitmetru ( senzorul ) si l-am pus pe masina . precizez ca timp de 2 saptamani am mers cu mufa de la debitmetru deconectata deoarece cu debitmetrul vechi masina mergea mai prost decat fara in sensul ca nu tragea . nu scoate fum sau alte probleme cu debitmetrul vechi/fara debitmetru .

azi am montat debitmetrul nou . l-am conectat , am pornit masina si vad ca turatia parca oescileaza intre 900-700 rpm la relanti ... o mai las putin sa mearga si tot asa . scot mufa de la debitmetru si revine la normal , nu mai oscileaza turatia la relanti . in fine , o pun la loc si plec la drum . aceasta oscilatie se simte cand plec de pe loc , aproape ca imi da in nas dar nu se opreste motorul . o calc , dupaia cand trece de 1600rpm merge normal , trage chiar foarte bine ( mult mai bine decat fara debitmetru sau cu cel vechi ) , nu scoate fum sau alte probleme . am forjato putin , accelerari pana pe la 150km/h , se comporta foarte bine . singura problema e cand plec de pe loc , cand da de greu , turatia motorului scade la 600-700 , dupaia revine la normal ... precizez ca am sters erorile cu vag-comul iar cu noul debitmetru montat nu mai apare nici o eroare . nu stiu ce sa ii mai fac , va rog sa imi dati ceva sfaturi , poate a mai patin cineva asa ceva . multumesc

am gasit problema . era supapa de recirculare a gazelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log la masina din semnatura,dupa ce am schimbat actuator,furtune schimbate,boltul la turbina merge f.usor,nu agata deloc,n75,schimbat;nu pot sa scap de presiunea aceeia mare,care apare in log;de la ce ar putea sa fie?mersi

log1.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

ma ajuta si pe mine cineva?

am scanat masina si au aparut urmatoarele erori:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-00 - Short to Plus

am facut si un log in mers dar nu pot sa il pun aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva sa citeasca loggul asta?

ms mult

masina din semnatura

LOG_01_003_010_011.zip

Modificat de liviu G3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probpleme cu presiunea... variaza mult.... trebuie verificat actuatorul daca se misca usor

care presiune mare... vad ca merge bine.... sper ca nu te uiti la varful ala de la inceput... e normal sa fie asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un prieten cu un audi a6 motor 1.9 tdi (awx 131cp) si problema este ca masina nu trage cum ar trebui. i-am facut un log cu vcds pe canalele 3, 10, 11 si daca ma puteti ajuta cu interpretarea lui , precizez ca in momentul testului nu avea nici o eroare .

multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problemuta cu dieselul meu: abia se tureaza pana la putin peste 2500 ture, chiar si in vit. a II-a.Inca nu am facut o scanare sa vad daca sunt erori stocate in Ecu, dar o sa-i fac in seara asta. Asa ca, intrebarea mea este urmatoarea:

Pe ce grupuri trebuie sa fac un log cu vag com-ul pentru a vedea ce probleme sunt la injectie. Stiu ca unul dintre ele e grupul 13 , dar nu stiu daca mai trebuie selectat vreun grup sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care presiune mare... vad ca merge bine.... sper ca nu te uiti la varful ala de la inceput... e normal sa fie asa

la varful acela m_am uitat,am crezut ca nu este in regula sa urce la 2500;mersi de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu ma poate ajuta nimeni cu interpretarea logului atasat mai, deoarece ar vrea sa iasa din tara si sa stie daca se poate deplasa fara probleme (masina merge dar nu pleaca cum ar trebui, nu fuge). multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul arata cam putin, incerca sa faci un log cu alt debitmeru daca gasesti la cineva sa til inprumute, erori ceva ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • cyti
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!