Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am revenit cu problema mea am fost la service si am verificat cam tot ce a zic Echo , actuatorul functioneaza , si N75 se pare ca face vacum . Singura problema cred ca poate fi de la furtunele de vacum care se pare ca sunt cam roase in unele locuri dar am sa le schimb pe toate sambata si am sa fac un log , iar daca mai face cred ca urmatorul pas va fi o curatare de turbina , din pacate in BN nu stiu cine face . Daca ar mai fi ceva de verificat astept indrumari , multumesc colegiilor pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bine..

mabial: presiunea tot mare e... iti mai da limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu un furtunas si ceva presiune sa bag in actuator sa vezi daca se misca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Swat Cat, atunci nu trebuie sa-mi fac griji nu?

Din cand in cand mai arata-i bocancul - daca conduci mult in oras - previne imbacsirea vanelor din turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

echo sa stii chiar il arat si destul de des. Dar ce crezi (despre log) e ceva cu semn de intrebare? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal , scuze ca postez aici dar la topicul curatarea turbinei nu mi-a raspuns nimeni

cine ma poate ajuta cu curatarea turbinei cat mai aproape de bistrita?

am un audi a4 1.9tdi 110 cai 1996 cod motor afn

am facut loguri in mers si imi intra in limp mode dupa 3500 ture si cine a citit logurile a zis ca e prea mare presiunea in turbina

se mai aude si un suierat dar mai tare cand las acceleratia

cateodata trage doar numai dupa 2000 ture si pana ajung la 2000 ture nu i se vede spatele din fum negru , iar dupa 2000 trage si nu mai scoate fum

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Swat Cat, atunci nu trebuie sa-mi fac griji nu?

ai grije de sanatate... in rest nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu un furtunas si ceva presiune sa bag in actuator sa vezi daca se misca....

La actuator nu trebuie vacuum ? Daca bagi presiune nu ridica tija in sus , iar pozitia ei de 0 find in sus . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turbina fara geometrie variabila se foloseste presiune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha , ok mersi de info s-ar putea maine sa fac un log si am sa il posetez sa imi zici o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , revin si eu cu cateva probleme . azi am cumparat un debitmetru ( senzorul ) si l-am pus pe masina . precizez ca timp de 2 saptamani am mers cu mufa de la debitmetru deconectata deoarece cu debitmetrul vechi masina mergea mai prost decat fara in sensul ca nu tragea . nu scoate fum sau alte probleme cu debitmetrul vechi/fara debitmetru .

azi am montat debitmetrul nou . l-am conectat , am pornit masina si vad ca turatia parca oescileaza intre 900-700 rpm la relanti ... o mai las putin sa mearga si tot asa . scot mufa de la debitmetru si revine la normal , nu mai oscileaza turatia la relanti . in fine , o pun la loc si plec la drum . aceasta oscilatie se simte cand plec de pe loc , aproape ca imi da in nas dar nu se opreste motorul . o calc , dupaia cand trece de 1600rpm merge normal , trage chiar foarte bine ( mult mai bine decat fara debitmetru sau cu cel vechi ) , nu scoate fum sau alte probleme . am forjato putin , accelerari pana pe la 150km/h , se comporta foarte bine . singura problema e cand plec de pe loc , cand da de greu , turatia motorului scade la 600-700 , dupaia revine la normal ... precizez ca am sters erorile cu vag-comul iar cu noul debitmetru montat nu mai apare nici o eroare . nu stiu ce sa ii mai fac , va rog sa imi dati ceva sfaturi , poate a mai patin cineva asa ceva . multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am revenit si eu cu un log , daca ma poate ajuta cineva ii multumesc . Primul nu a mers parca pentru ca a pierdut legatura , iar dupa sunt vreo 3 in acealasi fisier , nu sunt salvate separat. Nu mi-a mai dat limp , am dat cu spray de rugina pe actuator si am inlocuit furtunele de vacum roase

LOG.xls

LOG.xls

Modificat de FVM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agata putin geometria sau actuatorul, nu strica o curatare. In rest este ok, daca nu da niciodata limp poate sa mai merga si asa.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult de promptitudine , in rest nici o problema ? Nu am de ce sa imi fac griji ? Daca mai sunt pareri le astept

Modificat de FVM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te chinuii cu geometria ca nu e nevoie acum... poate in cel mai rau caz putina vaselina pe tija de la actuator

dar debitmetru nu imi place... arata cam putin..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult , si la debitmetru ar fi recomandat sa il schimb sa inca nu , vreau sa specific ca filtrul de aer nu a fost schimbat de ceva vreme , nu poate fi de la filtru si sa nu ii dea cat trebuie ?Am sa merg azi sa il schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti. Atasez si eu aici o serie de loguri facute in 25.02.2010. Ce este clar este ca am o problema la turbina dar ma gandesc ca cineva poate sa dea mai multe detalii din ce se vede in fisier. Mi-ar prinde bine si niste sugestii avand in vedere ca este prima masina si nu am mai trecut prin asa ceva.

VagCOM_febr_2010___test.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare ai facut ca sa vezi daca ai erori stocate in afara de Negative Deviation (asta sigur o ai)? Incerca un alt debitmetru si daca nu se remediaza problema de tot ia la puricat furtunasele de vacum.

Bafta.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mecanicul la care merg (doar cu el lucrez) mi-a spus ca problema e la debitmetru. Am filtru de aer "sport" si la o privire in tubulatura era namol de vreo 5 mm depus in interior. Acum incerc sa revin la sistemul traditional inainte sa schimb debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru arata putin cam mult dar nu are treaba cu problema ta.... posibil sa fie din actuator sau geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in primul log dar vezi si celelalte Loguri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in primul log dar vezi si celelalte Loguri.

tu nu te uiti si la presiune? daca nu ai presiune nu ai debit.... debitemtru se verifica atunci cand presiune specificata = presiunea masurata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!