Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

5 hours ago, marcelinho23 said:

cum fac BS 003 şi 011 ca nu stiu....:unsure:

debitmetrul de aer l ai schimbat vreodata?sau faci o proba cu alt maf de pe o masina identica

in rest vad ca ai vaccum si la turbina si egr....deci turbina e buna,sa nu cumva sa te apuci sa o reglezi vazand ca nu iti trage masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma apuc ca stiu ca mai rau fac... . Debitmetru l-am schimbat acu vreo 3 ani dar tot cu unul second. Posibil sa cada asa...in cateva zile? Eu ma tem sa nu am catalizatorul infundat.... Da nu am mers subturat ...din contra ultimi 15000 km sunt pe autostrada cu 130- 140. Aici nu am de unde imprumuta unul asa ca va trebui sa cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deşi în BS011 se văd ceva probleme de vacuum/ancrasare (dacă zici că nu ai scăpări de vacuum posibil ca N75 să facă figuri) nu cred că astea sunt cauzele principale, mai degragă MAF, dar cum spune şi colegul ar trebui încercat cu unul de probă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu problema referitor la vacuum. La motoarele pompe duse exista o pompa suplimentara ,ca un robinet ce deschide apa spre filtru de combustibil, care este actionata tot de vacuum. Acolo era problema la mine, capsula probabil fiind sparta si pierzand vacumul acolo. Am infundat furtunul cu un surub si opa.... a pornit turbina si egr. Intrebare.... pot sa circul asa pana gasesc sa schimb pompa? sau mai fac si alte stricaciuni?

Atasat logurile dupa infundarea furtunului. La viteza a 4 nu am mai avut drum sa o duc pana in 4000 rot.

Daca se poate si o parere referitor la turbina, egr, maf.

Va multumesc anticipat

Log BS 03.xlsx

Log BS 011.xlsx

Log viteza 3.xlsx

Log Viteza 4.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza capsulei aleia am stricat un turbo... Am vrut sa il curat si am indoit paletii. Ca sa constat mai tarziu ca porcaria aia era sparta. Am scos furtunul , am bagat ca romanul un surub si am obturat furtunul si asa merg de 4 ani. Nu se intampla nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este circuit de apa prin filtru de motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e apa. E lichidul de răcire care probabil, presupun încălzește motorina din filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi logul în mers ce zice? Presupun că nu prea trage.

Având în vedere că ai o recirculare cam mică pentru un EDC 16 (în jur de 38%) şi că diferenţa între min/max în bs011 este sub 100 eu cred că este o problemă de vacuum slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau reglaj incorect.Turbina a fost recondiționată total,adică a rămas doar carcasa,piesele din interior au fost schimbate complet.S-a mers o perioadă cu turbo nereglat,până a apărut limpede mod-ul,s-a mers înapoi pentru un reglaj,o perioadă a fost ok,astăzi a apărut iarăși limp-ul ,cu "overboost condition".Nu s-a putut face log pentru că deja era noapte.Am observat că valoarea presiunii mari nu ajunge pe la 1100-1150,așa cum ar trebui,mă gândesc că ar trebui umblat la reglajul tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da poate fi şi asta, dar cu recircularea cum rămâne?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recircularea se va modifica singura  in functie de reglajele turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/26/2017 at 6:41 PM, lupo_bv said:

 

Cred că ai mai multe probleme: una ar fi că nu ai vacuum şi de asta nu face presiune turbina deloc.

La logurile în mers se vede clar: canci presiune, asta este şi cauza pentru care dă codul de eroare şi intră în limp.

În BS 011 nu mişcă deloc, iar în BS003 nu are diferenţa pe care trebuie să o aibă între ON/OFF. Faptul că în 003 mişcă ceva, iar în 011 arată precum EKG-ul unui mort mă face să cred că este spartă capsula vacuumatică de la actuatorul turbinei. Oricum de la actuator începi verificările, vezi că s-a mai scris pe topic cum se face.

 

Salut, am verificat actuatorul si functioneaza normal, in schimb mecanicul mi-a spus ca a gasit spart un furtun de la turbo si geometria variabila blocata. 

Furtunul a fost inlocuit iar turbina a fost curatata si deblocata. Dupa ce vom afla ce cauzeaza cea dea doua problema despre care am scirs aici vom face un test si voi reveni cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, va cer ajutorul cu urmatoarea problema, la masina din semnatura am inlocuit turbosuflanta, cu o turbosuflanta reconditionata problema este ca am incercat sa fac reglajele si nu pot obtine cei 1150mbar nici cu surubul de stop desfiletat complet.

Ce parere aveti turbosuflanta nu e ok???

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai insista cu reglarea ...dar ce inseamna <nu pot obtine cei 1150> ce valoare ai cand parghia geometriei se afla pe surubul limitator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai geometria teapana nu blocata...dar posteaza un log pe bs11 si uitate daca se misca parghia geometriei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca parghia geometriei, astazi am verificat, aproximativ 1-1.5 cm. Am avut eroare pe motor : Charge Pressure Control - Positive Deviation, masina merge foarte rau :-(

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci este destul de ciudat,ai overboost pe toata plaja logului dar masina nu intra in limp...posibil senzor map decalibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce as putea sa fac in acest caz ? Cum pot sa verific daca senzorul e bun ? Ciudat este ca tin pedala de acceleratie in podea si turbina intra cand vrea, 2200-2300-2400 rot etc, iar atunci cand intra se simte oarecum putere, nu cum ar fi normal, dar totusi....alta data intra la 3000 rot. Multumesc

Modificat de adyasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proba cu alt senzor sau poti face 2 log-uri unul cu mufa bagata la senzor si altul cu ia scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, maine am sa le fac. O seara placuta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, deztgmures a scris:

Va salut, va cer ajutorul cu urmatoarea problema, la masina din semnatura am inlocuit turbosuflanta, cu o turbosuflanta reconditionata problema este ca am incercat sa fac reglajele si nu pot obtine cei 1150mbar nici cu surubul de stop desfiletat complet.

Ce parere aveti turbosuflanta nu e ok???

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Turbina nu feuseste sa faca presiunea respectiva chiar si cu surubul de stop desfiletat complet, face cam 1080mbar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu înțeleg care tija sa o lungesc pentru că atunci când faci reglajul actuatorul este  demontat de pe turbosuflanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!