Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut. Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva cu o problema la Passatul meu. Problema e ca nu porneste nici EGR nici Turbina. EGR dat jos curatat, tubulatura si furtune vacuum schimbate/verificate, N75, N18 verificate. Este lenesa tare masina si nu trage deloc. Pe BS canalul 3 si canalul 11 valorile nu se schimba deloc.

Daca ma poate ajuta cineva cu o idee ceva ca deja nu mai stiu ce si cum. Atasat loguri viteza 3 si 4. Acceleratia a fost WOT dar pe log imi apare la 85 %.  Multumesc anticipat.

Log passat .xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul log ai suprapresiune mare de asta a intrat în limp, următoarele loguri sunt făcute în limp mode şi normal că nu trage. Ar trebui să ai un cod de eroare de suprapresiune (fă o scanare ca să vezi)

Suprapresiunea este de obicei din cauza geometriei ancrasate/blocate.

Posibil probleme şi cu pedala de acceleraţie: dacă ai apăsat-o la maxim în căsuţa 4 din grupul 010 trebuia să ai 100 nu 86,3-86,5.

Pune aici şi logurile în BS chiar dacă nu se schimbă valorile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo suprapresiune se observa in grupul 10 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Revin cu logurile pe BS 03, si 011.

La o scanare cu vag am eroare de presiune negativa si nu pozitiva ...

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AJM.lbl
   Part No: 038 906 019 BK
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1306 
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 00028 
   VCID: 61C3BB5DEB528B1

 

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X

 

Am refactut si logurile din viteza 3 si a 4. Mentionez ca N75 si N18 verificate/schimbate, furtunele de vacuum verificate/schimbate unde era cazul, egr curatat. Undeva pierd vacuum si nu pot sa gasesc unde, daca puteti sa-mi dati un sfat unde sa mai caut.

Si aceeasi chestie, in log pedala a fost blana dar in log se invarte intre 85 - 87 %.

Nu am verificat MAF ca nu am reusit sa gasesc la cineva de proba unul bun. Ramane sa verific si intercooler sa vad daca nu am fisuri dar la auz nu se aude nimica de a scapa aer.

Geometria variabila la turbina merge usor, nu e blocata sau sa prinda, verificat cu tija de la actuator scoasa si actioneaza usor.

Astept cu nerabdare o idee, sugestie ceva ca sa-i dau de capat.

Multumesc anticipat.

Log BS 03 GL11GVA.xlsx

Log BS 011 GL11GVA.xlsx

Log Viteza 3 GL11GVA.xlsx

Log Viteza 4 GL11GVA.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti . Imi poate interpreta cineva acest log ? dupa parerea mea pare ok, dar astept si alte  pareri . masina trage foarte bine da parca nu la fel de agresiv ca inainte. Multumesc anticipat.

log ajm.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vadyk2001 nu iti ajunge vaccum la actuator si nici la egr...incepe sa verifici traseul de la pompa tandem pana la actuator turbina  si egr

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/12/2017 at 11:43 AM, Nelsson said:

Lupo suprapresiune se observa in grupul 10 ? 

Nu, în grupul 11 prin diferenţa între presiunea prescrisă şi cea măsurată

@vadyk2001

verifică prima dată capsula de la actuatorul de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adryanodej 
Masina ta trage bine dupa log, cu putina suprapresiune, dar corectata relativ repede de actuatorul de la turbo. Ar merita si o curatire a geometriei turbinei. Debitmetrul este OK, valoarea masurata fiind peste cea specificata, chiar si dupa 4000rot/min (e cumva pierburg debitmetrul?)

Ce ma mira este faptul ca, presiunea ceruta pe la 2000-2200rot/min este la fel ca pe toata plaja de turatii. La 116cp, stiu ca in jurul 2000-2200r/m presiunea ceruta urca pe la 2200+ mbar, apoi incepe sa scada. Sa ma corecteze cineva care stie mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e bosh dar de pe varianta de 131 cp . am uitat sa precizez ca asa am cumparat`o acum 3 ani din germanica cu putina modificare la soft . nu stiu cati cai actuali are dar trage mult mai bine ca unu de 116. nu stiu cat de bine facut softu si de catre cine a fost facut :) 

 

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR!!! SE SANCŢIONEAZĂ!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trage bine si esti multumit, nu umbla la ea. 
Oricum, softul e mai mult pentru consum cred, nu are cai mai multi, deoarece nu are valori de speriat, iar valoarea constanta pe toata plaja de turatii denota un tras liniar pana la 4000rot/min. 
O.T.: Daca si avansul e unde trebuie, injectoarele reglate corect, putini km ai motorului, atunci e normal sa traga bine :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe turbina e tras mult din soft  ajunge la peste 2.4 bari presiune dar e limitata de boostlimit map si de svbl map la 2150mbar . M`am gandit sa modific limita in jur de 2.3 bari, pentru un vnt15 nu cred ca 1.3 bari e prea mult.. tinand cont si de presiunea atmosferica.totusi as vrea o parere de la unul mai experimentat ca mine. mersi 

injectoarele au valori foarte bune, numaru 3  cateodata trece de 0.50 . la avans am umblat putin pentru ca aveam valoea -0.5 si stiam din cate am citit ca trebuie sa fie la +0.5 . l`am adus la valoarea de +0.5 dar  parca acuma nu mai trage asa bine la turatii joase dar in schimb se infinge mai mult spre turatiile mari, gen +3000. parca as vrea sa`l aduc iar la -0/5 deoarece as avea mai multa nevoie de cuplu la turatie mica... 

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR!!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am o problema cu un VW Bora 1.9 TDI 130 cp din 2001 , nu trage.

I-am facut un Log in mers ,daca ma pute-ti ajuta  cu "citirea " corecta .

Multumesc anticipat!!!!

 

log 3.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. la tine problema este destul de simpla. debitmetru  nu ajunge nici la jumatate din cerintele ecu`lui. Inlocuieste`l si totul va fi bine, in rest mi se par in regula valorile

Modificat de lupo_bv
QUOTE MESAJ ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, intrebare : daca scot mufa debitmetrului si merg practic fara , nu ar trebui sa se simta o schimbare ? 

Am schimbat debitmetrul cu altul SH ,dar nu am vazut nici o modificare .

Banuiam  turbina sau actuatorul sau ceva vaccum sa fie problema, masina nu trage deloc , nu scoate fum mult  nici cand o turez , este cu cutie automata, ar putea fi cauza convertizorul?

Multumesc pentru raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti mufa de la debitmetru atunci ecu va primi o valoare fixa de 500mg/c , deci o sa mearga in concluzie ca un sdi :)presupun ca debitmetru l`ai probat din dezmembrari,  eu zic sa incerci cu un debitmetru al unui prieten de`al tau daca ai. se potriveste si de pe se potriveste si de pe alte modele de 1.9 de ex de pe audi , passat cele de 131 cele de 116.. Turbina lucreaza in parametrii iar , doar valorile de la debitmetru ti`s date peste cap.

 

Modificat de lupo_bv
QUOTE MESAJ ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, e clar am sa comand unul nou, nu am gasit unul compatibil pt imprumut.

Multumesc pentru raspuns!

Modificat de lupo_bv
QUOTE MESAJ ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am facut un log in mers la un audi a4 b5. nu trage prea bine. 

mentionez ca logul a fost cu pedala la fund desi campul throttle e numai 63 %.

va rog un ajutor cu interpretarea

multumesc

viteza 3.CSV

viteza 4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca valoarea throttle nu e 100% cand ai pedala la podea atunci e foarte posibil ca senzorul pedalei sa fie dus.

Conecteaza-te cu interfata pe grupul engine (cred ca merge si cu motorul oprit si contactul pus) si verifica ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nu este concludent decât cu pedala de acceleraţie 100%. Având în vedere că această pedală este singurul periferic al maşinii ca să zic aşa care-i spune ECU ce vrei de la motor, este normal să nu-ţi livreze decât un anumit procent din putere. Dacă era telepatică nu mai avea pedală de acceleraţie:).

Prima dată remediază problema cu pedala de acceleraţie. Cum a spus şi colegul, cu vcds conectat şi contactul pus când apeşi pedala trebuie să se schimbe procentul ăla din grupul 010 până la 100. Fă şi o scanare de erori să nu ai vreo eroare legată de senzorul de la pedală.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, revin cu un nou log, dupa ce am inlocuit debitmetrul ,masina trage mult mai bine, dar la 3500+  parca se plafoneaza ,ceva parca nu functioneaza cum trebuie ,atasez log-ul inainte de montarea debitmetrului nou si cel de dupa (log 3 -vechi, log 5- nou)

poate imi pute-ti da o sugestie

O seara buna!

 

log 3.csv

log 5.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu prea este în regulă dacă debitmetrul este nou. Cred că se pierde presiunea pe undeva pentru că nici presiunea nu este ok nici în primul nici în al doilea log, verifică bine tubulatura până la debitmetru.

Faptu că presiunea măsurată este mult sub cea prescrisă poate fi şi din cauza lipsei de vacuum, dar faptul că şi debitmetrul arată foarte puţin mă face să cred că sunt ceva pierderi între turbo şi debitmetru. Vino şi cu BS003 şi BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, mersi pentru răspuns, ce este BS003 și BS011și cum se fac,presupun că sunt tot ceva "măsurători"

Oricum am sa verific tubulatura, așa la ochi pare ok, asta am făcut prima data,dar am sa le desfac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am un VW Bora 2001, motor 1,9 , 116 Cp, AJM, pompa duza. De ceva vreme masina are momente cand intra in limp mode. Am avut probleme cu turbina, am schimbat-o si am impresia ca al meu mecanic a cuplat furtunele de vacum gresit(poate ma insel). Mi-am luat un tester vcds 16.8 si m-am apucat de treaba. Am facut ceva loguri si acum as avea rugamintea, daca exista un coleg binevoitor care m-ar putea ajuta cu interpretarea lor. Mentionez ca masina intra in limp mode in viteza a 4-a pe la 3500 de ture. asadar testele sunt facute doar in viteza a 3-a intrucat in viteza a 4-a dupa ce intra in limp mode nu se mai accelereaza si nu mai trece de 3500 rpm. Va multumesc foarte mult!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-03-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil să le fi pus greşit la turbină pt. că în BS011 se vede că geometria nu mişcă, arată de parcă ar primi vacuum permanent, iar la logul în mers se vede că iei limp pentru suprapresiune pt. că nu este corectată deloc presiunea.

Verifică furtunaşele după schema ataşată în special la N75

 

bora vacuum.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!