Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am si eu o problema la Sharan, 1.9 TDI 116 cp, motor tip EDC si as vrea sa vad daca e de vina debitmetrul: Masina nu mai trece de 130-140 kmph si pana la limita asta se accelereaza destul de greu. Mentionez ca km reali ai masinii sunt de aproximativ 500 000 km.

Cum testez Debitmetrul (MAF)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW Bora 2001 - 1.9 TDI (cod motor AGR - turbina cu geometrie fixa) si are urmatoarea problema.

Ori de cate ori incerc sa depasesc viteze de aprox. 130-140km/h turbina intra in limp mode, masina transformanduse practic intr-un SDI.

Ca sa remediez problema, de fiecare data, opresc contactul si la repornire turbina intra in parametri normali din nou.

De mentionat ca pana la vitezele respective totul mi se pare OK, turbina trage si nu da semne de oboseala.

Cred ca o data sau de doua ori mi-a facut figura asta si in rampa la 30-40 la ora pe Dealul Negru (cred ca asa ii zice) la urcare.

Cred ca un punct comun intre situatiile de mai sus descrise ar fi turometrul care in zonele respective era la 3500+ de rot...

Cateva sugestii referitoare la posibile variante de rezolvare a problemei mele ar fi deosebit de binevenite.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt inceput fa un log ca sa vedem exact ce se intampla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW Bora 2001 - 1.9 TDI (cod motor AGR - turbina cu geometrie fixa) si are urmatoarea problema.

Ori de cate ori incerc sa depasesc viteze de aprox. 130-140km/h turbina intra in limp mode, masina transformanduse practic intr-un SDI.

Ca sa remediez problema, de fiecare data, opresc contactul si la repornire turbina intra in parametri normali din nou.

De mentionat ca pana la vitezele respective totul mi se pare OK, turbina trage si nu da semne de oboseala.

Cred ca o data sau de doua ori mi-a facut figura asta si in rampa la 30-40 la ora pe Dealul Negru (cred ca asa ii zice) la urcare.

Cred ca un punct comun intre situatiile de mai sus descrise ar fi turometrul care in zonele respective era la 3500+ de rot...

Cateva sugestii referitoare la posibile variante de rezolvare a problemei mele ar fi deosebit de binevenite.

Va multumesc anticipat!

Mie mi-a facut asa cand erau depuneri pe turbo. Am curatat turbo, si merge ca nou.

Si , referitor la Log-uri,.... Vreau sa imi ziceti si mie exact cum se fac, ca habar nu am. (Am vag com nu de mult timp)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face in grupele 3 10 11 in treapta a 3 incepand de la 1500rot/min se apasa pedala la fund pana unde merge 4000 4500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca intra in limp mode de ceva vreme dar f. rar si numai dupa 3000 si din cauza ca acum a ajuns si sa consume vizibil mai mult am pus azi, cu ajutorul lui C o s m i n (mersi mult inca o data) Golful din semnatura pe VAG COM.

In primul log masina a intrat in limp mode undeva pe la 3200 de ture iar in al doilea a mers fara probleme (dupa ce am repornit motorul). :icon_rambo:

Autoscan_asfgfsdgdfsdsds_WVWZZZ1JZ2W237337_188730km_117271mi_Marius.txt

LOG_01_001_003_008.xls

LOG_01_004_011_020.xls

Modificat de GIZMO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un log de interpretat, pe mine ma depsasesc simptomele. Motorul e un AVF care nu mai vrea sa traga si intra in limp. Am curatat turbina, am schimbat MAP, am schimbat MAF, am schimbat N75 si furtunele de vacuum, fara nici un efect. Ar mai fi ceva de extirpat, dar nu vreau sa ma pripesc, asa ca astept sfaturi de la voi.

Passat_13.02.2010.xls

Passat_13.02.2010.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema , mai exact am mers pana la Cluj totul bine si frumos , am tras un pic de ea si a mers perfect , iar aproape de Cluj cand am vrut sa ma bag intr-o depasire era cu a 5-a in jur de 2300-2400 , iar cand sa tras din fata mea acea masina si am vrut sa depasesc nu a mai mers , a ramas blocat acolo la 2300 , parca nu mai aveam turbina , am mers asa pana in Cluj , am oprit-o iar la pornire iara totul a mers bine . la intoarcere am pai patit odata tot asa , iar am oprit si iara a mers ok . Astazi un coleg mi-a facut o scanare si mi-a dat eroriile de mai jos , si mi-a mai spus ca e mai mare presiunea la turbo , (l-am turat pe loc ) si era ceva de genu normal trabuia 1200 si ceva si ea imi baga 1400 si ceva la 3500 rot/min . Daca imi puteti spune de unde sa incept astept pareri , mersi

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

2 Faults Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Modificat de FVM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FVM, problema ce ai descris-o e caz clasic de Limp Mode, asta inseamna ca MAP-ul (senzorul de presiune de pe tubulatura de aer) a cititi o valoare peste limita admisa, si atunci computerul a intrat in modul de avarie. Problema deviatiei pozitive a presiunii poate fi legata in general de 2 surse: valva N75 defecta (asta e solenoidul care controleaza vanele din turbina) sau vanele turbinei variabile sint blocate in pozitia deschis. In primul caz, o valva N75 costa aprox 100 lei, de la dezmembrari, in al doilea caz te costa un curatat de turbina. Ar mai putea fi si furtunasele de vacuum, care duc de la N75 la turbina, care in timp se deterioreaza, verifica-le si pe acelea.

Modificat de echo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult , dar vreau sa specific ca nu imi face tot timpul , am patit doar de 2 ori in rest masina merge foarte ok si trage bine , din ce am citit in posturiile anterioare totusi cred ca ar fi actuatorul care poate se blocheaza din cand in cand , ce am mai observat inainte sa patesc chestia asta ca nu vrea sa urce mai mult de 170 km/ora parca ar fi limitata desi am fost cu ea si a trecut de 180 km/ora , o sa ma ajute un coleg sa fac un log si am sa revin cu amanunte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa dai cu sprei de rugina pe el , il misti putin cu mana si cine stie poate is revine, fa un log ca decolo se vede mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am verificat actuatorul , nu am avut prea mult timp(sunt la munca) si cu mana din cate am simtim merge foarte greu , iar cursa nu cred ca are 1 cm . am vrut sa dau cu spray de contacte dar mai bine am sa dau cu spray antirugina si pe urma sa vad ce se intampla .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul colegilor Swat Cat si liviuplaton carora le multumesc pentru amabilitate, am facut si eu un log in mers.ma ajuta cineva cu interpretarea?masina: golf4 1.9TDI PD-131cp

LOG_01_003_013_014.xls

LOG_01_003_013_014.xls

Modificat de 82bog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logul,nu e bun.Treapta 3 de la 1500 rot/minut pana la 3500 rot/minut cu pedala de acceleratie full trottle(blana).Si inainte de al posta, aranjeaza-l putin in felul urmator: deschide fisierul, selecteaza prima coloana,apoi selectezi data, text to column, delimited, comma, finish :icon_cool:

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La logul postat de mine isi da cineva cu parerea? :rolleyes:

Aceeasi problema/solutie cu FVM, ECU iti cere 1 bar de la turbina, turbina iti da 1.5 pentru ca nu e controlata cum trebuie - fie din cauza vanelor geometriei variable blocate de la cenusa, fie solenoidul N75 care comanda vanele nu mai functioneaza/raspunde comenzilor de la ECU. De aici ai deviatie pozitiva, limp mode. Verifica cursa actuatorului turbinei, furtunasele de vacuum, N75. Incearca sa conduci mai agresiv masina (3500 - 4500 rpm), are sa iti dea cateva limp-uri, dar crescand temperatura/presiunea gazelor de esapament, o sa ti se curete turbina de cenusa cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echo , imi dai te rog un PM cu o adresa de mes sau un nr de tel sa te mai intreb ceva (eu nu pot da PM ), mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Probleme la un Golf V. Isi ia limp-mode. Se aude su un fel de "fasait" ca si cum ar fi probleme la tubulatura.

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 021 KH HW: 03G 906 021 KH

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 8984

Software Coding: 0000172

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 72848 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:18:32

Freeze Frame:

RPM: 3801 /min

Speed: 78.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 2019.6 mbar

Absolute Pres.: 2570.4 mbar

zu58k9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fasaitul se aude de te tubina care se ivarte foarte repede.... adica curata geometria sau mai intai vezi actuatorul

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un log de interpretat, pe mine ma depsasesc simptomele. Motorul e un AVF care nu mai vrea sa traga si intra in limp. Am curatat turbina, am schimbat MAP, am schimbat MAF, am schimbat N75 si furtunele de vacuum, fara nici un efect. Ar mai fi ceva de extirpat, dar nu vreau sa ma pripesc, asa ca astept sfaturi de la voi.

Problema rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai zi si cum ai rezolvat problema ca sa ne putem feri si ceilalti de anumite probleme suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai o bere :blah: In cazul in care apar deviatii negative ale presiunii de alimentare, cuplate cu o scadere a voumului de aer care trece prin MAF (asta inseamna ca masina nu mai trage, chair daca nu e in limp mode), si toate celelalte componente (turbina, solenoid, furtunase) sint ok, e timpul de catalizatorectomie. Nu o recomand, decat daca toate celelalte componente au fost verificate! Warning: in multe jurisdictii, eliminarea catalizatorului e interzisa de lege, iar prezentarea la ITP fara de catalizator poate duce la caderea testului de noxe.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste loguri ,dupa ce am schimbat debitmetrul care era dus,tot mai simt in sarcina,''ca ma pune-n bot'' in 3500 ture.Ramane acolo nu mai trage.Va rog care puteti sa-mi spuneti ...multumesc. p.s.Nu stiu pe care log-uri am reusit aproape 'in blana' in treapta 3.Nu prea am avut unde sa -i dau.

http://www.2shared.com/file/11465308/14b5f8b0/LOG.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un log facut la o bora 1.9 TDI si nu stiu daca trebuie sa-mi fac probleme. Daca poate cineva avizat sa-si dea cu parerea ii sunt recunoscator

post-22335-1266513094_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!