Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 12/14/2016 at 6:22 PM, duduratoy said:

Salut

Motor 2.0 tdi cr CBAB 140 cp

Softat de 2 saptamani, acum 185 cp 410 nm

Atasez si eu doua loguri si asi vrea sa imi spuneti si mie daca e ceva in ne regula

Multumesc

LOG-01-003-010-011 a 3-a.csv

LOG-01-003-010-011 a 4-a.csv

Am facut si BS 003 si 011, daca poate sa imi zica cineva daca totul e ok?

Mentionez ca e prima data cand fac BS si nu stiu daca le-am facut corect

 

 

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

LOG-01-001-011-013.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am facut si eu log-ul in mers la un Golf V 2005 cod motor BKC 105cp. Problema e ca o simt la accelerare ca "intarzie", ca sa zic asa (parca nu mai are zvacul ala de te trage). In plus, cand ajung la 2300 de turatii se aude un fel de vâjâit/bârâit (nu stiu cum sa-l numesc) care probabil e ascuns de sunetul motorului la turatii mai mari.

Ma poate ajuta cineva cu interpreatarea logurilor atasate?

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vazut acest topic, asa ca imi cer scuze pt ca am mai postat la fel si in topicul cu scanare VCDS -

1.9 TDI ALH, Injectoare de ASV si soft de la TCM Turbo pt ele (ar treb sa fie pe undeva la 135-140 CP cf Dragos)

Salut,

Am pus mai jos un log in mers in a 3-a si a 4-a si va rog sa imi spuneti ce credeti ca are.

Problema este ca imi ia limp mode destul de repede in a 3-a si a 4-a de pe la 3000-3500 ture (f devreme).

Tocmai ce i-am schimbat actuatorul care era plin de ruguna, toate valvele de vacuum (inclusiv MAF), curatat complet geometria, echilibrat turbina pe banc, curatat egr.

Eu ma gandeam ca poate nu e reglata corect cursa la actuator? Voi ce ziceti?

ionut vasile.csv

vasile2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza actuatorul

actuator.jpg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Cam la ce presiune sa ma opresc pt a nu avea Limp dar a avea maxim de putere?

Sa las un ~50 in plus fata de ceea ce cere?

Intreb pt ca nu am idee desptre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te opresti cand cele doua linii sunt suprapuse dupa 1-3 sec de la wot maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, leeloo said:

 

Cam la ce presiune sa ma opresc pt a nu avea Limp dar a avea maxim de putere?

Sa las un ~50 in plus fata de ceea ce cere?

 

probabil tija la actuator e prea scurta de asta iei limp

posteaza un bs 011 sa vedem reglajele turbo on off

esti sigur ca geometria nu agata?

11 hours ago, lenovo_vw said:

Salutare, am facut si eu log-ul in mers la un Golf V 2005 cod motor BKC 105cp. Problema e ca o simt la accelerare ca "intarzie", ca sa zic asa (parca nu mai are zvacul ala de te trage). In plus, cand ajung la 2300 de turatii se aude un fel de vâjâit/bârâit (nu stiu cum sa-l numesc) care probabil e ascuns de sunetul motorului la turatii mai mari.

Ma poate ajuta cineva cu interpreatarea logurilor atasate?

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-011.CSV

turbina incarca cam greu,cam la 2100 de ture

maf ul e cam slabut,poate faci o proba cu altul mai bun....al tau citeste cam putin,el tre sa citeasca 850-900mg la 3000 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

Salut  Am si eu o problema Golf 5.  Eroare motor. Reglare presiune turbo Limita superioara depasita  Cod P0235.Care ar fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele mai multe ori geometria variabila a turbinei  e de vina ,trebuie curatata...este ancarasata si asta duce la limp mode,de asta iti apare si eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am un prieten cu un Seat Cordoba 6L, motor 1.9 TDI, nesoftat si turbina reconditionata.

Ar vrea sa isi puna soft pe masina, dar ar vrea o parere legat de asta, in functie de starea actuala a masinii.

Am atasat logurile pe 003, 011, si cele in treapta a 3-a, respectiv a 4-a(aici s-ar putea sa nu fie complet ca nu prea am avut loc sa il facem).

Ce ziceti, este ok?

Mersi!

 

LOG-01-003-010-011_T3.xlsx

LOG-01-003-010-011_T4.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul pare in regula,trebuia dat wot undeva pe la 1700 de ture

in schimb recircularea e cam mare,valoarea mica egr on ar trebui sa fie pe la 250 mg/str la tine e max 200mg

cauza poate fi si din reglajul turbinei,turbo on e cam mic 1020 ...sau incearca cu o saiba cu gaura de 9mm pusa pe egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log reiese că face presiune târziu, ca să se vadă de ce vino cu BS011, BS003-

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998
11 hours ago, catalinpaun1998 said:

Salut  Am si eu o problema Golf 5.  Eroare motor. Reglare presiune turbo Limita superioara depasita  Cod P0234.Care ar fi cauza ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi ai primit un răspuns, mai mult ce vrei să-ţi spunem dacă nu pui nici un log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, adywaida said:

La mine va puteti uita va rog :wub:

 

LOG-01-003-010-011.CSV

din pacate si soft si sa incarce si repede nu stiu daca e posibil

si totusi as zice ca incarca destul de bine turbina,numai ca nu vad acel boost la inceput de log,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi @ionut10a

Testul nu stiu daca o sa il mai repetam, de egr oricum vroia sa scape odata cu softul.

Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca sunt ok logurile, poate ma insel.

003 si 011 trebuiau facute pe loc iar 003 010 si 011 impreuna o data in treapta a 3-a si inca o data in treapta a 4-a.

Daca te uitai putin pe aici pe forum gaseai ce trebuie facut:

http://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/

 

Spor,

Cristi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Quote

 

Sant nou pe forum si nu am reusit sa parcurg toate posturile va multumesc tuturor pt intelegere si indrumare am sa fac asa cum trebuie acum :) si postez din nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2016 at 10:22 AM, georgeMKO said:

Salut! Am si eu nevoie de putin ajutor sa stiu de unde sa incep cautarile turbina sau soft.

Simptomul manifestat de masina este ca incarca f greu turbina chiar si in trepte mici si are lag mare ca raspuns la pedala.

Turbina este un GT1756 hibrid, motoru 2.0 BKD, softul este facut sa mearga la 2.0 bari si MAF-less. Masina e 2008 iar km sunt undeva la 170000km. Turbina are 30000km, admisia e stock cu intercooler complet de aluminiu tip S3 si evacuare completa pe 76mm.

De aceea pt log am luat in considerare doar canalul 11.

Multumesc anticipat.

LOG-01-001-011-008-treapta3.xlsx

Am revenit cu logul facut corect 3, 10 ,11 si doar BS11 deoarece EGR e off.

Ca adaugare softul are cerinta de 2 bari in full boost si este MAF-less. In blocul vacumatic au ramas legate toate ( EGR, EGR cooler, actuator, rezervor vacum ), desi doar actuatorul este folosit.

LOG-01-003-010-011 ok treapta 3.CSV

LOG BS011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!