Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sal Andrey

Geometria nu am curatat-o " fizic " desi cand am fost la service , am fost programat pentru curatare sau reconditionare turbina. Am banuit ca este ceva la ea si m-am dus hotarat pentru curatare sau daca apareau  probleme cand o desfaceau , sa o reconditioneze )

Asa cum am spus intr-un post mai sus , la service s-au uitat la turbina , au vazut ca este KKK , au spus ca astea nu pica , motiv pentru care au umblat la tija actuatorului (asta la un service al unui coleg de forum cu recomandari bune )

Impresia mea a fost ca s-au cam codit la turbina asta , din cate am inteles la modelul meu este mai greu de dat jos

La fel si cu debitmetrul , nu imi pot da seama cum ei nu au vazut pe tester ca e obosit ( log facut in mers pe 3 + 10 + 11 ) si voi m-ati sfatuit sa il inlocuiesc ca e obosit ( dupa ce l-am inlocuit , am observat o schimbare de putere )

Cu turbina acum sunt in dubiu , nu stiu unde as putea merge sa o curete si sa regleze tija corect , sincer mi-am cam pierdut increderea in service-uri unde fiecare isi da cu parerea ( mentionez ca de cand a aparut problema cu lipsa putere , am inlocuit EGR , valva N75 , s-a umblat la tija actuator turbina si intr-un final debitmetru )

Oricum va multumesc tuturor pentru sfaturi si indrumari

 

Cu stima

Ionut

 

 

On 30.11.2016 at 0:01, Emy D a scris:

Cu VAG (vcds) se verifica/citesc valorile...si reglajul se face cu mana. 

Daca aia de la service ti-au modificat tija pentru eroarea "positive deviation" poti sa iti cauti alt service. 

- daca au scurtat tija, intotdeauna va avea tendinta sa faca suprapresiune, care duce la cresterea recircularii, uzurii mai rapide a segmentilor de etansare, ancrasarea mai rapida a geometriei di uite asa intri intr^un cer vicios. 

- daca au lungit tija, turbina nu mai atinge presiunea ceruta de ECU, asadar puterea motorului e mai mica, consumul raportat la putere creste si o sa ai un timp mai mare de raspuns al acceleratiei...

 

Nu era mai simplu sa o curete si sa faca treaba buna de la inceput? 

Superb...ce pot sa zic?! 

Emy D , imi poti recomanda un service bun in Bucuresti ? Unul la care ai fost si dau dovada de profesionalism

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AVD Turbo. Era si reclama aici un timp de ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, Emy D a scris:

AVD Turbo. Era si reclama aici un timp de ...

Multumesc Emy D pentru informatie. Citisem de ei , este un baiat Ionut daca nu ma insel .

La fel citisem pe forum si avea recomandari bune un alt coleg C....s la care am fost (vezi poveste cu tija actuator turbina )

O sa incerc la avd

 

Week-end placut

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt curatat turbo si verificat + log in mers, te duci unde am mers eu, la Mario in Ploiesti, telefon inainte ca e destul de ocupat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iei legatura cu Mario..stie ce face..poate de defectat nu se defecteaza asa usor dar de colmatat se colmateaza ca este acelasi principiu (geometrie variabila)...doar daca este cu wastgate ...alea nu se infunda..dar nu prea cred .de demontat parca la skoda trebuie sa dai jos planetara de pe partea la pasager..o zi buna

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am facut un log in mers pe canalele 3-10-11 in treapta 3, pedala blana si va rog daca puteti sa ma ajutati cu interpretarea lor si un sfat ce ar mai trebui sa verific. (1,9 AWX stock)

Simptome: Masina nu trage deloc bine in nicio treapta, foarte lenesa , fara putere parca ar avea magari in loc de cai.  La scanare nu apare niciun cod de eroare pe engine si nici nu simt lipsa de putere a fi un limp. Se accelereaza si tureaza foarte greu pana in 2500-2800 rpm dupa care uneori isi da drumul si mai invie cativa caluti. La inceputul simptomelor daca "incarcam acceleratia odata" isi revenea, dar in ultimul timp a inceput sa se simta lipsa de putere foarte des. Am verificat furtunele de vacum, valvele si am comanda de vacum. Nici coturile de la intercooler si turbo nu se vad a fi crapate sau sparte. 

Mentionez ca in primavara a fost curatata geometria variabila (luam limp des si eroare "Charge Pressure Control: Positive Deviation") Tot atunci am schimbat: EGR (era blocat) / N75 / N18.

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011_06122016.xls

Modificat de tim27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsă vacuum sau reglată prost. Dacă după curăţare a mers bine, cel mai probabil lipsă vacuum, dar pentru a stabili cu precizie vino cu BS003 şi BS011. Vezi AICI
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu nevoie de putin ajutor sa stiu de unde sa incep cautarile turbina sau soft.

Simptomul manifestat de masina este ca incarca f greu turbina chiar si in trepte mici si are lag mare ca raspuns la pedala.

Turbina este un GT1756 hibrid, motoru 2.0 BKD, softul este facut sa mearga la 2.0 bari si MAF-less. Masina e 2008 iar km sunt undeva la 170000km. Turbina are 30000km, admisia e stock cu intercooler complet de aluminiu tip S3 si evacuare completa pe 76mm.

De aceea pt log am luat in considerare doar canalul 11.

Multumesc anticipat.

LOG-01-001-011-008-treapta3.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic discutăm doar despre ce zice denumirea lui. Vezi postarea mea anterioară.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Lupo,

Multumesc de feedback si link. Atasez si log-ul de pe BS003 respectiv BS0011. Dupa curatare a mers bine, avea forta; singurul lucru diferit fata de cum stiam masina inainte a fost un zgomot la decelerare din zona turbinei, un fel de "horcait" (nu stiu cum sa-l descriu exact) cu care am si ramas.

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu reacţionează sub nici o formă. Corelat cu faptul că şi la EGR se vede că nu prea ai vacuum (recircularea este mică atunci când EGR este deschis, deci nu se deschide suficient), eu zic că problema este pe parte de vacuum (pompa tandem, furtunaşe, electrovalve, capsulă actuator). Prima dată aş verifica capsula actuatorului (scoţi furtunaşul şi cu o bucată de furtunaş nou tragi aer cu gura, dacă nu rămâne limba lipită atunci scapă vacuum).

Verifică dacă pe timpul testului pe turbo on ai vacuum la actuator (cel mai bine ţi-ar trebui un vacuum-metru, dar poţi simţi dacă este cât de cât vacuum cu degetul dacă rămâne lipit de furtunaş), dacă ai vacuum verifică bine tubulatura de pe admisie să nu fie crăpată pe undeva, intercooler spart, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George mko ar trebui sa verifici în primul rand dacă turbina este reglată c trebui. Din ce se vede incarca foarte târziu abia pe la 2600 atinge specificul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ioanidis84 de acolo ma gandeam si eu sa incep investigatia, banuiesc si eu ca tot de acolo e problema oricum o sa mai fac un set de loguri asa cum este cerut aici pentru interpretare. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un bs pe 11. Pune și softul sa îl vedem și noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,

Am verificat capsula vacumatica si e ok. Am gasit in schimb un furtunas scos la N75 si pus la loc. Am primit putere dar nu suficenta si inca am probleme uneori cu acceleratia la turatii sub 2800. Cand nu vrea sa traga, nu trage, iar daca insist cu acceleratia la podea, da in nas,  Reatasez log-urile dupa ce am montat furtunasul. Multumesc.

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pana acum nu mişca deloc, acum mişcă prea tare:D

Încă mai apar mici probleme de vacuum (vezi ataşament) dar nu cred că asta este esenţa problemei. Eu cred că turbina nu este reglată bine, este prea mare diferenţa între on/off (BS011), ai cam dublu faţă de cât ar trebui. Cred că asta provoacă o recirculare prea mare (se vede ceva şi în BS003) şi de aici lipsa de putere şi datul în nas în turaţii sub 2800. Este o părere, aşteaptă să-şi dea cu părerea şi colegi mai experimentaţi.

De data asta un log în mers ar fi foarte util, acolo putem vedea mai bine ce şi cum.

LE Când dă în nas nu se schimbă sunetul motorului şi scoate fum?

 

 

bs011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand da in nas, motorul nu scoate fum ci se comporta ca si cum ar avea intreruperi si se aude un fasait din ce in ce mai puternic in zona turbinei atunci cand ma incapatinez sa tin acceleratia in podea (de nervi ca nu reactioneaza cum trebuie). Simptoma asta e intermitenta, cum am zis, daca "incarc acceleratia" isi mai revine.

Modificat de tim27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2016 at 9:42 PM, lupo_bv said:

........... verifică bine tubulatura de pe admisie să nu fie crăpată pe undeva, intercooler spart, etc.

 

Plus logul în mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am facut un log in mers pe bs003, bs010 si bs011 pentru masina din semnatura. Turbo+actuator reconditionat la AVD turbo, au aproximativ 3000km.

Vedeti ceva in neregula? Subiectiv mie mi se pare ca masina merge bine.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#yeeeeman
Obiectiv eu zic ca masina ta are probleme pe partea de debitmetru de aer. In primul rand trebuie verificat traseul cu fire, deoarece eu stiu ca la 100% apasata pedala de acceleratie, MAF-ul specific trebuie sa fie constant 850mg/str. La tine variaza. In al doilea rand, valoarea MAF-ului actual trebuie sa fie mai mare decat specific cand ii dai "blana" (cel putin pana la 3000rot/min). Daca nu depistezi fire intrerupte, roase, care nu mai fac contact, incearca cu un debitmetru de aer de la un prieten care are tot ALH si de la care stii ca masina merge bine/foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca exista o restrictie de aer in alta parte, deoarece vad ca MAF-ul ajunge si la valori peste 1000 la inceputul zonei de acceleratie. O sa verific si cablurile, poate ca mufa are contact imperfect. Alt MAF nu prea am de unde sa iau cu imprumut, din pacate. Doar sa cumpar unul nou, insa cum acesta nu e chiar praf probabil ca o sa continui sa-l folosesc pana cand o sa se duca de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor..scuze daca nu am postat unde trebuie....am un golf alh si nu mai trage deloc.am facut un log si v as ruga daca vreti sa mi spuneti ce problema reiese din log..va multumescLOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv poti sa te uiti te rog si la mine? Vad ca valorile de la debitmetrul meu nu sunt chiar atat de departe de specified. Ce parere ai? In legatura cu presiunea pe care o face turbina, de ce e mai mare decat specified la mine? Vad ca in zona de boost mai mare decat specified si MAF-ul are valori peste 850. Care ar putea fi explicatia?

Multumesc

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica doar din cauza debitmetrului sa nu traga ?alta problema.nu e?alta problema nu se observa in log?

Modificat de Tyberiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!