Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

în urmă cu 22 ore, lupo_bv a scris:

 

@delfinut

Pare că ai vacuum deficitar. Pentru clarificare vino cu BS011 şi BS003. Citeşte aici  ce şi cum.

@evolkswagen

De ce nu încerci să reduci recircularea cu o garnitură cu gaură mai mică la EGR? Se găseşte şi pe original special pentru situaţia asta când trebuie redusă recircularea. Reglezi turbina să meargă cum îţi place ţie apoi pui garnitura cu pricina.

Stiu si eu de treaba cu garnitura dar vreau sa aflu care este cauza recircularii mari si mai ales la egr of val maf 530!?, desi diferenta intre turbo of/on este sub 180mb(979/1120), deci nu am presiune mare in bs 003!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS 003 ,EGR off = 530 asta e recircularea mica ca doar e pe egr off !

Recircularea mare e pe ON cand scade sub 200 .

Cauze : egr defect ,reglaj gresit turbo ,geometrie blocata ,cat/dpf infundat ,n18 defect... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, EEXCALADE a scris:

BS 003 ,EGR off = 530 asta e recircularea mica ca doar e pe egr off !

Recircularea mare e pe ON cand scade sub 200 .

Cauze : egr defect ,reglaj gresit turbo ,geometrie blocata ,cat/dpf infundat ,n18 defect... 

Egr of stiu ca trebia sa fie undeva la 450,de asta zic ca trece prea mult aer prin maf.Egr defect...in ce sens, in cazul meu?daca avea problema la membrana aveam egr on val mare, iar daca erau probleme de ancrasare a tijei sau depuneri nu erau val 190 cu 530.N18 nu este comandat vacuum maxim cand este egr on?Geometria nu este blocata, iar dpf la mine nu este cazul.Catalizatorul daca era infundat nu aveam 530 la egr of.

In mers normal, am urmarit pe vcds si valorile specificat si actual sunt destul de apropiate, cu un minus cam de 10 mb pe actual.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr off se modifica si dupa schimbarea maf ului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea de aer e stabilita in functie de turatie,cuplu,temperaturi,cantitate injectata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, ionut10a a scris:

egr off se modifica si dupa schimbarea maf

Am verificat si cu alt maf si are acelasi comportament.

în urmă cu 7 ore, EEXCALADE a scris:

Cantitatea de aer e stabilita in functie de turatie,cuplu,temperaturi,cantitate injectata....

Valoarea de 530 la egr of era in bs 003 , deci pe loc nu in mers.

Nu stiu cum influenteaza lungimea tijei actuatorului val egr on/of?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe loc amestecul de aer/motorina nu se face in functie de temperatura,turatie ....???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.nu inteleg de ce te deranjeaza egr off la 530 mg?

valoarea asta reprezinta cantitatea de aer curat care intra in motor la 1400 de ture

era mai bine sa ramai pe reglajele de fabrica si nu aveai dureri de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, ionut10a a scris:

salut.nu inteleg de ce te deranjeaza egr off la 530 mg?

valoarea asta reprezinta cantitatea de aer curat care intra in motor la 1400 de ture

era mai bine sa ramai pe reglajele de fabrica si nu aveai dureri de cap

pentru ca am citit pe forum ca la edc 15 valoarea recirculata ar trebui sa fie maxim 40%,corect?Ori, la mine cu egr on200mb/of 530mb, iasa o rata de recirculare de 60%.Asta in bs 003, pt ca in mers, valorile maf sunt apropiate(specificat vs actual).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aţi cam dat-o în off topic aici. Pentru problemele legate de EGR există topic separat.

Aici se stabileşte problema pe baza logurilor, apoi se dezabate pe topic-uri dedicate

On 11/26/2016 at 2:02 PM, delfinut said:

revin si cu BS 003 si BS 011

mai adaug ca am observat ca si consumul este mai mare

multumesc

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Se cam confirmă ce ţi-am spus mai sus: probleme de vacuum. Din cauză că EGR este permanent închis creşte şi consumul. Prima dată verifică membrana de la EGR să nu fie spartă, dar inspectează cu atenţie şi furtunaşele.

On 11/26/2016 at 2:50 PM, Mady_77 said:

Salut, rog si eu o interpretare log.

LOG-01-003-010-011.csv

Suprapresiune foarte mare, practic eşti la limita limp-ului. De obicei responsabilă pt. asta este ancrasarea turbinei, pt. mai multe detalii vino şi cu BS003 şi BS011

Un semn de întrebare şi pt. pedala de acceleraţie: apăsată la podea trebuie să fie 100 în câmpul 4 din grupul 010, la tine este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.11.2016 at 13:34, TERMITITA a scris:

Buna ziua stimati colegi

Am reusit sa fac logurile in mers in treapa a 3 a si treapta a 4 a , precum si pe loc cu motorul cald pe grupul BS3

Pentru treapa 3 si treapta a 4 a am facut cate 3 log-uri

Atasez aceste loguri cu rugamintea daca ma puteti ajuta cu interpretarea lor

 

Multumesc anticipat pentru raspunsurile D-voastra

Cu stima

Ionut

Loguri tr 3 +4+bs3 loc.rar

Ma puteti ajuta va rog cu interpretarea log-urilor? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, lupo_bv a scris:

MAF obosit

 

Multumesc frumos Lupo_bv pentru raspunsul prompt

Din cauza la MAF poate sa imi dea eroarea " Positive deviation " ?

Asta era eroarea de o avem stocata dupa ce masina nu mai tragea .

Cu stima

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.11.2016 at 23:07, lupo_bv a scris:

 

@delfinut

Pare că ai vacuum deficitar. Pentru clarificare vino cu BS011 şi BS003. Citeşte aici  ce şi cum.

@evolkswagen

De ce nu încerci să reduci recircularea cu o garnitură cu gaură mai mică la EGR? Se găseşte şi pe original special pentru situaţia asta când trebuie redusă recircularea. Reglezi turbina să meargă cum îţi place ţie apoi pui garnitura cu pricina.

Unde gasesc acea garnitura si cum sa cer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, TERMITITA a scris:

Multumesc frumos Lupo_bv pentru raspunsul prompt

Din cauza la MAF poate sa imi dea eroarea " Positive deviation " ?

Asta era eroarea de o avem stocata dupa ce masina nu mai tragea .

Cu stima

Ionut

1. Maf-ul e obosit si trebuie inlocuit. Nu are legatura cu eroarea mentionata.

2. Positive deviation  inseamna ca a facut suprapresiune, La cum arata corectia in logurile in mers, pot zice ca are comportamentul unei geometrii variabile ancrasate. 

Pentru detalii, revino cu BS011 (dupa ce in prealabil ai incins turbina). 

edit: la pct.2, suprapresiunea in 90% din cazuri inseamna geometrie ancrasata.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minute în urmă, Emy D a scris:

1. Maf-ul e obosit si trebuie inlocuit. Nu are legatura cu eroarea mentionata.

2. Positive deviation  inseamna ca a facut suprapresiune, La cum arata corectia in logurile in mers, pot zice ca are comportamentul unei geometrii variabile ancrasate. 

Pentru detalii, revino cu BS011 (dupa ce in prealabil ai incins turbina). 

edit: la pct.2, suprapresiunea in 90% din cazuri inseamna geometrie ancrasata.

Multumesc Emy D pentru informatii

O sa inlocuiesc MAF-ul , am zis sa merg pe unul de Bosch

Te rog sa imi explici la ce te referi cand spui " ai incins turbina"

Mentionez ca pe autostrada Buc - Pitesti , am tinut-o numai in 4000 Rpm ( tot drumul , am zis ca poate se curata ) si ce-i drept dupa aceea nu am mai pus VAG-ul sa vad daca mai apare ceva eroare

Cu stima

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu tinutul la 4000 rpm e frectie la picior de lemn... 

Cand faci un BS011, il faci cand motorul e cald  (la 90grade Celsius) si imediat dupa ce ai tras putin de masina (i-ai dat forje)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis BS011. Cum ai facut BS003 faci si BS011! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!eu cred ca ai tija cam scurta..face presiune prea mare la inceput si apoi scade..parerea mea e sa mai lungesti 1-2 ture tija...fa si un bs11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua stimati colegi

Am comandat debitmetrul , Bosch

Cu ocazia acestor zile libere o sa il inlocuiesc

Urmeaza sa o incalzesc si sa fac un BS11

Pentru Andrey_honda , din cate stiu cand am fost cu ea la service , stiu ca au zis ca au umblat la tija vreo 2-3 mm (desi aveam tot positive deviation ca eroare , ce-i drept nu mai imi aduc aminte daca au strans-o sau au slabit-o , mi-au explicat ceva cu tija pretensionata din fabrica .... )

Cu Vag , se poate regla tija actuatorului cumva ?

 

Cu stima

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu VAG (vcds) se verifica/citesc valorile...si reglajul se face cu mana. 

Daca aia de la service ti-au modificat tija pentru eroarea "positive deviation" poti sa iti cauti alt service. 

- daca au scurtat tija, intotdeauna va avea tendinta sa faca suprapresiune, care duce la cresterea recircularii, uzurii mai rapide a segmentilor de etansare, ancrasarea mai rapida a geometriei di uite asa intri intr^un cer vicios. 

- daca au lungit tija, turbina nu mai atinge presiunea ceruta de ECU, asadar puterea motorului e mai mica, consumul raportat la putere creste si o sa ai un timp mai mare de raspuns al acceleratiei...

 

Nu era mai simplu sa o curete si sa faca treaba buna de la inceput? 

Superb...ce pot sa zic?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..pune si fa un bs11 si apoi vedem daca trebuie...oricum eu asa o vad cam scurta tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara stimati colegi

Astazi am inlocuit maf-ul cu unul Bosch

Am refacut logul in mers pe BS3 , BS10 si BS11 in treapta 3+4( din pacate in acelasi log este si treapta 3 si 4)

Asa cum a solicitat andrey_honda am facut pe loc si logul pe BS11 + cel pe BS3

Atasat aceste log-uri . Va rog sa imi spuneti daca acum sunt ok valorile

Mentionez ca eroarea cu "positive deviation am sters-o saptamana trecuta si astazi la scanare nu aveam nici o eroare stocata

Cu stima

Ionut

LOG-01-011-xxx-xxx77.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx30.CSV

LOG-01-003-010-011 30 oct.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok!geometri agata nu cred ca a fost curata bine geometria...lungimea tijei este mica(mai trebuie scurtat cam 2-3 ture) si surubu de stop mai trebuie infiletat iar debitmetru citeste bine

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!