Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Multumesc. O sa urmez firul asta si te anunt ce am rezolvat. Dar eu testul ala nu-l mai fac ca atrage alienii.:)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva din Bucuresti pentru rezolvarea unei probleme pe linie de turbo (nu stiu exact vaccum, vnt, n75)? Sau poate o recomandare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. 

As dori sa stiu daca se poate interpreta un log facut astazi pe masina mea (VW Bora 1.9 ASZ 131cp)

Grupul 03 010 011

Am schimbat actuatorul  in trecut si nu stiu daca reglajul tijei s-a efectuat corespunzator, masina nu mai trage cum o facea de fel.

Va multumesc.

LOG-01-003-010-011turbo.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv, multumesc pentru ajutor. Azi am schimbat debitmetru si am putere maxima acum. L-am luat de la reprezentantza cu 209e (in Belgia) cu cel vechi la schimb. Ma duc acum pe autostrada sa vad si la viteze mari cum se comporta dar cred ca totul e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. @lupo_bv, ma poti ajuta te rog cu interpretarea logului de la postul: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Wednesday, November 02, 2016 at 10:03 PM, hremus said:

Cer si eu o parere aici. La un passat b5.5 96kw Pd, lipsa presiune in admisie si eroare negative deviation. Turbina data jos, reconditionata, inlocuit capsula, reglaj tija pe stand. La BS pe 11 urca presiunea pana pe la 1050-1070 mbar (nu am facut log). La BS 003 cand deschide EGR , motorul da sa se inece , tremura si scoate fum . in sarcina am facut un log pe care il atasez aici. Am verificat tubulatura de aer, toate furtunele de vacum, schimbat n75 cu alta electrovalva. Cand am pus vacumul direct pe actuator fara alti consumatori de vacum, facea un pic presiune dar anemic(adica ajungea undeva la 1300 -1500 mbar la WOT). Vreo idee ceva?

log_passat.xls

Revin cu problema mea.

Am facut BS011 pe care il postez aici.Log in mers nu am prea putut face ca intra imediat in limp mode, postez aici ce am prins. E clar ca nu urca presiune facuta de turbo, si ia limp cu eroare negative deviation. Tubulatura de aer dupa turbo nu are scapari. La BS003 nu am reusit sa fac log, penrtu ca imediat ce deschide EGR, masina incepe sa remure, scoate fum, aer proaspat intra din ce in ce mai putin(a scazut si la 80-90mg/R). Postez un filmilet.

BS011.xls

log_003_010_011.xls

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hremus, logul in mers nu e bine facut. Chiar daca iti iei limp, fa unul in treapta a 3-a de la 1700 rpm...pana unde se poate, cu pedala 100% apasata (asta ai uitat sa faci in logul tau). 

- BS011 arata jalnic. 

hremus.png

Cu rosu, probleme de arc tasat la actuator sau agata geometria. Cu albastru, probleme de Vacuum, N75, sau de ce nu, geometrie care agata. Daca ai facut si vacuum manual si arata la fel, atunci e clar problema din geometrie. 

Dupa ce rezolvi cu problemele de mai sus, pasul urmator:

Reglajele...

Presiune Atm: 948 mbar

Turbo Off:  900,9 mbar (tija prea lunga) poti sa o mai scurtezi pan ajungi la 938 mbari. Dupa ce ai scurtat tija suficient, treci la surubul de stop. 

Turbo On:  1041 mbar.  (surubul de stop va trebui sa arate: 938mbari + 180 mbari cu turbina incinsa = 1118 mbar).

Spor!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu aveai cum sa faci un log in mers corect. In primul rand e cutie automata, apoi cum incercai putin sa accelerezi (chiar sa pleci de pe loc), in 10 sec lua limp. Nu ajungeai nici in a 3. Turbina , cum am mai spus, a fost reconditionata , reglata pe aparate, la un service specializat in turbine, capsula noua. Pana la urma , banuielile mele s-au adeverit. PROBLEMA REZOLVATA. De vina era catalizatorul care era spart, si obtura evacuarea. De aceea facea asa urat, la BS003, intrau gazele de evacuare cu presiune. Desi am probat fara evacuare (evacuare turbo direct la atmosfera), am probat doar in garaj, si nu puteam merge cu ea desfacuta pe strada. Acum rupe asfaltul, iar in sarcina (tr.3 peste 3000) presiunea urca instant si se aseaza la cea specificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No bine...Am vazut ca ai testat deja fara evacuare si am zis ca n-are rost sa mai bat apa in piua pe treaba asta. Bine ca ai rezolvat. Ai dat jos Catalizatorul sau l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat afara. Dar m-a pacalit cand am testat fara evacuare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am o rugaminte imi poate explica cineva cu se fac reglajeje la o turbosuflanta (surubul de stop respectiv tija actuator vacumatic),  pe banc cu pistolul de vacuum.

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat in topicul adecvat.

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am reglat asa.

Dar am pistol de vacuum si as incerca sa reglez pe banc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , sper ca nu deranjez și o să-mi puteți Răspunde la întrebare . Am un golf iv ALH cu soft , de doua luni am curățat turbo și o verific Ocazional pe vcds și problema e ca turbo Off nu scade sub 999,6 mbar  , in schimb turbo on e 1171 mbar la cald . Mașina trage super bine .intrebarea mea este următoarea : 

ce trebuie sa fac ca sa scadă valoarea la turbo Off ? Știu ca trebuie sa fie undeva la 960 dar nu reușesc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, kalin1205 said:

SAlut nu cred ca trebuie sa fie atat de mica presiune pe turbo off..intra pe meas blocs si dute pe ch10 si vezi presiunea atmosferica in casuta a2a...cat este presiunea atmosferica atat trebuie sa ai la turbo off(am uitat sa precizez ca trebuie cu motoru oprit sa verifici presiunea atmosferica).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/15/2016 at 7:35 AM, Dutzu.20 said:

Salut din nou. @lupo_bv, ma poti ajuta te rog cu interpretarea logului de la postul: 

 

Nu ştiu ce să-ţi zic, vino şi cu BS 003 şi BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba ,sau fa o proba cu alt debimetru....al tau e mort de mult timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , tocmai astăzi am curățat turbina  iar după curățarea ei am montat tot la loc , dar ce ma nelinisteste este ca după montare pârghia de la geometrie nu mai atinge șurubul limitator , și înainte de a desface turbo parghia tot așa a fost ,presiune turbo Off aveam 1009 și on 1160  este normal sau nu ? Să-l modific sau nu ? Turbo încă nu l-am montat pe mașina , doar mâine . 

IMG_0668.PNG

Modificat de kalin1205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.11.2016 at 20:37, lupo_bv a scris:

 

Buna seara!

Puteti sa-mi spuneti si mie de ce nu reusesc sa aduc in limite normale valorile de recirculare gaze?care ar fi cauza(ele)?In Bs 003 am egr on 191/210 si egr of 490/515,desi in bs 11 am turbo on 1130 si turbo of 979!Am EDC 15 si valorile normale ar trebui sa fie in bs 003, 250/450,nu?De ce sa intre asa putin aer cu egr on si asa mult cu egr of, pt ca dupa cum se vede presiunea in turbina pare a fi corecta?Tin sa mentionez ca imi ies valorile normale (250/450) doar daca fac logu-rile cu furtunul de la actuator scos, deci cu presiunea in turbina la ~1000mb.Multumesc!

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kalin,teoretic turbo on off tre sa fie in jur la 180mbari,ti as recomanda ca reglajele finale sa le faci in functie de cum trage masina si de logul in mers...cu turbo montata pe masina

 

evolkswagen,stii ca un reglaj  al turbinei duce la modificarea valorilor in bs 003?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul o sa îl fac prima data cum scrie in topic postat de lupo bv și o sa văd mâine ce rezolv . Ma iau atunci după cum spune acolo ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!