Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@EEXCALADE Masina nu are filtru de particule. Turbina la passatul meu 1.9tdi mi-am reglat-o singur. Stiu ca e diferenta in reglaje de la EDC 15 (passat 1.9tdi 2000) la EDC 16 (audi 2.0tdi 2006). Ce e drept, nu trebuia sa umblu la surubul de STOP, M3. Dar prietenul asta al meu se plangea ca ii trage pe la 2500 si am incercat sa il ajut. Dupa ce i-am reglat-o, masina tragea bine de la 2000-2100rot.min, corecta binisor presiunea si dupa aprox. 3000km a inceput sa scoata fum si nu mai tragea de loc. Asta se intampla acum aprox 1 an de zile. I-am strans surubul de stop la loc (zic eu) si tragea bine. In timpul asta masina a inceput sa faca suprapresiune, iar rar ii taia pedala intr-a 4-a pe la 4000rot/min la WOT. Deasta am si intrebat cu privire la media valorilor pe care le face ECU-ul in timp. In weekendul asta, i-am strans DOUA ture surubul de stop (tot face suprapresiune), motorul incins, la turbo ON fiind 1010mbar si OFF 958mabr (exact cat e presiunea atmosferica). Stiu ca e mica diferenta intre ON si OFF, dar o mai las asa 2 saptamani sa vad cum se comporta. Numai in weekend am timp de ea + loguri.
Marea greseala pe care am facut-o este ca NU AM NOTAT de prima data turele pe care le-am dat la surubul de stop si la tija actuator. (Nu se mai repeta in veci!)
Dl Catalin, sa o mai las asa o vreme sa vad ce se intampla?

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parte din presiune nu mai councide din moment ce a fosr spart dpf-ul . O alta parte poate proveni de la o resoftare (anulare dpf din soft )ieftina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu a avut din fabrica DPF. A fost un model/serie fara filtru de particule. Iar masina nu este resoftata. Turbina a fost reconditionata acum 3 ani aproximativ, la cipos. 

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prea scurta tija, zic eu,de asta face suprapresuine,turbinele din fabrica nu vin cu turbo off cat pres atm,ci 20 -30 mbari mai mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, atasez un log facut la un VW Caddy 1.9 TDI cod motor BLS, turbosuflanta este reconditionata recent. Daca poate cineva sa il interpreteze, masina merge foarte prost nu trage deloc.

Au fist inlocuite de asemenea egr, senzor map, valva n75.

LOG-01-003-010-011 caddy.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai înlocuit ce era mai important: MAF, din log pare praf (nici la o presiune  cu 400mb mai mare decât cea cerută, el un trece de valoarea prescrisă)

Degeaba ai presiune cât China la limita limp-ului dacă MAF nu citeşte cât trebuie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e a mea masina e a unui prieten si a umblat cu ea (masina) prin multe service-uri, voi inlocuii si maf-ul dar ce este cu presiunea asta asa de mare oare nu este corect reglata tija respectiv surubul de stop?

Modificat de deztgmures
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu de spus din log, vino şi cu BS003 şi BS011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot face bs nici pe 003 si nici pe 011 optiunea nu este disponibila pe canalele respective, este prima data cand intalnesc asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat EGR nou pe Sharan si am  refacut loguri. Masina pare sa isi fi revenit, acum trage bine de la 2500 rpm in sus. 

Ca chestie si cu furtunul de vacuum de la EGR infundat masina tot nu a dat nici o eroare

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

Atasez si eu o serie de log uri pentru un Audi A6 2.0l, cod motor BRE [log treapta 3 si 4, log BS003 si BS0011]

Va rog analizati si dati mi si mie o parere. 

Precizez ca auto are DPF, 160.000KM reali. 

Multumesc, 

LOG-01-003-010-011 VITEZA 4.CSV

LOG-01-003-010-011VITEZA 3.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Va rog sa va dati cu parerea asupra celor doua loguri!Sunt normale cele 4 valori pe canalul 11 unde presiunea este cu aprox 100mb mai mica decat specificat?Daca nu, care ar putea fi cauza/cauzele? Mentionez ca am EGR anulat din furtun.Masina, la pornire o ia la sfert, doar ca parca este un pic balabait si cu tacanitul de tachete(2-3 secunde) specific,desi acestia au fost schimbati in vara.Consumul extraurban, cu egr in functie, mers normal, in viteza 3 si 4 este cam 6%.Multumesc!

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-13-10-2016.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu niste log-uri . Audi A6C6 2.0 TDI BRE 103 KW. Ce pareri aveti deoarece ceva nu e in regula cu motorul asta. Va multumesc.

LOG-01-003-010-011 a 3-a.csv

LOG-01-003-010-011 a 4-a.csv

LOG-01-003.csv

LOG-01-011.csv

Modificat de pam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea de mai jos si limp mode care intra de fiecare data cand incerc sa o accelerez spre 4.000 turatii am atasat logurile. Am incercat de mai multe ori in viteza a 4-a, dar nu prea am reusit sa trec prea mult de 3.000 de turatii. Va rog o parere.. turbina a fost refacuta recent, dar problema se manifesta si inainte.

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 038 997 016 K    HW: 028 101 114 5
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  0092  
   Revision: 12345678    Serial number: 
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 10101 599 66885

1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
            P0234 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 4032 /min
                    Torque: 288.0 Nm
                    Speed: 99.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 13.83 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 2366.4 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Readiness: 0 0 1 1 1 

BS-003.xls

BS-011.xls

viteza 3.xls

viteza 4-0.xls

viteza 4-1.xls

viteza 4-2.xls

viteza 4-3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Am un passat b5.5 131 cp motor avf si am avut un incident neplacut zilele astea si anume degeaba acceleram in orice viteza masina nu tragea. Dupa ce am oprit si am repornit totul a revenit brusc. Am facut si un test log in mers daca m-ar putea ajuta cineva cu interpretarea lor si cu rezolvarea problemei. Multumesc anticipat tuturor!

Log in mers avand problema: log2-def.csv

Log in mers dupa ce isi revine: log3.csv

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Sunday, July 24, 2016 at 9:09 AM, Emy D said:

Sper ca masuratul la actuator l-ai facut fara sa obturezi furtunul care merge la servo si ca au ramas toate conectate. Altfel, e irelevant. 

Ca sa vezi daca tija e prea lunga, te uiti in BS011 si vezi cat e Turbo OFF. Daca e mai mic decat presiunea atmosferica (contact pus, grup 010, camp 2), atunci tija e cam lunga. Daca e mai mare decat presiunea atmosferica, atunci e cam scurta. :)

Salut! Spune mi te rog dacă e ok chestia asta la mine sau diferența nu e o problema asa de mare. Merci!

20161024_091843.jpg

Modificat de janjean
Atașament
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat intercooler ,debitmetru si am curatat N75 atasez 3 log-uri facute in mers in viteza a 3-a. Astept pareri in special privitor la debitmetru care este s-h. Multumesc.

LOG-01-003-010- a 3 a.csv

LOG-01-003-010-011 3-a 3.csv

LOG-01-003-010-011 a 3 a 2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

 

La randul meu, apelez la voi avand probleme cu masina, o Skoda Octavia 1 din 2001, in sensul ca am impresia ca nu mai "trage" cum trebuie.

In prima faza am avut probleme cu actuatorul turbinei care era ruginit rau si ramanea blocat sau nu deschidea cum trebuie.

L-am inlocuit la Cipos si totul a fost OK, dar mi-a spus ca MAF-ul nu o sa mai ma tina mult. Ceea ce s-a si intamplat. Asa sunt eu mai norocos de fel :)

Am cumparat un MAF nou marca Pierburg. Totul bine dar am impresia ca nu trage la fel de tare cu tragea cu MAF-ul Bosch, chiar daca era un pic dus atunci cand am schimbat actuatorul.

Ce pot spune ca am facut pana acum:

   - am curatat si schimbat furtunele de vacuum

   - am curatat valvele N18 si N75 care aveau praf sau rugina?

   - am inlocuit valva de sens (a fost inlocuita inainte de a schimba actuatorul turbinei)

Ca o impresie, parca trage bine dimineata cand este rece. Dupa ce am incalzit-o un pic.

Am atasat logu-l in mers dar din pacate nu am turat-o pana la 4000 rpm. Sper sa fie de folos cumva, daca nu voi face alte loguri.

Pe langa logul in mers, am atasat logurile de test pentru N18 si N75

 

Va multumesc anticipat,

Andrei

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti colegi , am o rugaminte la voi ,stie cineva cum se regleaza actuatorul vacumatic la un golf 6 gtd ,motor 2.o tdi 170 cp ,capsula veche a fost defecta,am inlocuit-o singur fara mari probleme, masina nu mai are nici o eroare ,dar am, impresia ca nu mai trage cum trebuie  in partea de jos pe laja de turatii , trage cum trebuie abia la vreo 2500-2700 rpm si inainte de inlocuire tragea deja de pe la 2000 rpm bine de tot, actuatorul nou l-am reglat ochiometric identic cu cel defect , am vag com dar nu stiu unde sa ma uit sa vad daca e bine reglat ,multumesc anticipat !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara!!am un log facut pe autostrada in trapta a5a. Problema la mine sta in felu urmator:in treapta a4a.a5a si a6a isi pierde din putere masina, si apoi recapata puterea si tot asa..nu inteleg de unde provine.poate este cineva interesat sa arunce un ochi.Multumesc

cod eroare :00575-intake manifold pressure:control difference

LOG-01-003-010-011.csv

2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, andrey_honda said:

Salut!un log in mers dupa ce am reglat turbo

log in mers5.csv

salut, adica ai reglat tija nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!