Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Rog suport. In urma unei diagnoze (binenteles am sters cele aparute initial) am primit cod eroare:

la Engine: 1 Fault Found:

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)

            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

si la CLIMATRONIC: 1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            37-00 - Faulty

 

Ca urmare, am studiat problema debitmetrului. Actualul e Pierburg si a fost schimbat in urma cu 2 ani (40.000 km) iar masina mi se pare ca are o scadere de putere pe la 110-120 km la ora si in rest parca nu are cei 90 cp sau nu intra turbo cum ar trebui.

Am schimbat toate furtunele de vacuum (inainte de a folosi VCDS). Le-am testat; nu am pompa manuala de vacuum dar am folosit un manometru legat pe trasee si incercat treptat in mers: verificat vacuum emis de pompa de vacuum (cca 23 inHg) iar vacumul se mentine; la fel  si rezervorul de vid (cca 21-22 inHg), valva unisens e ok, actuatorul turbo tine vacuum (cca 16 inHg) si se misca (dar nu stiu daca destul de cursiv si complet sau nu), valva shut off lucreaza (desi e uleioasa...posibil fisurata f putin ???)...din pacate la N18 nu am identificat daca e ok si nu stiu daca membrana din ciuperca EGR e buna ...

Verificat electric cablurile care intra la MAF:

-unul e de 12v,

-altul de Ground,

-altul de 5 volti iar

-celalalt de signal.

La verificare signal la relanti e 0,01 V iar la acceleratie urca la 0,04 V.

Oare are sens sa mai caut sigurante si relee cu probleme sau e clar un MAF mort? are sens sa mai curat cu izopropilic sau altele? ideea e ca nu vreau sa dau 3 mil pe MAF daca cumva problema e de la altceva...

Atasez 2 loguri in mers (in vit.3, dar si in 4 doar ca pana la circa 3400 cat mi-a permis traficul). 

Motor ALH, 90 CP, 2002, stock, schimbat distributie de o saptamana, singura modificare - cu VCDS modificat EGR la valoarea minima...altceva nu ar fi de mentionat.

Ce sa inteleg, e cumva altceva ce ar putea influenta valoare MAF de 550 mBar? de ce uneori urca la 555? asta ar insemna ca e mort sau ca sunt probleme electrice?

Pentru stiinta mea, cum determinati la cat intra turbo in sarcina serioasa (cum se zice ca ar trebui sa fie la circa 1900 turatii? in cazul meula cat intra?

functionarea N75 pare ok? boostul e in regula?

Va multumesc anticipat !

LOG-003-010-011.vit.3.grafic.xls

LOG-003-010-011.vit.4.grafic.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hadrian27

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
 P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground

Eroarea respectiva reflecta o mufa scoasa de la debitmetrul de aer sau fire rupte pe traseu. So, MAF-ul tau nu functioneaza (valoare prestabilita de 550mg/str). 
Daca ai posibilitatea sa pui altul de la un prieten care are motor ca al tau si care stii ca trage masina cum trebuie, vei stii exact ca MAF-ul e vinovat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea(zic eu) la lipsa de vacum care o aveam cateva postari mai sus,astazi am schimbat egr-ul care era mort pe partea de vacum si masina trage imediat fara lag, am refacut si log-urile care cred eu ca sunt bine in mare parte.Multumesc colegilor(@Emy D si @EEXCALADE care mi-au dat ceva sfaturi).:icon_thumleft:

BS 03.xls

BS 011.xls

LOG-Sharan.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS003 - Super! recirculare in parametrii (~30%). 

BS011 - Ti-ar prinde bine o curatare de geometrie, si inca ai ceva pierderi de vacuum. Da, arata muult mai bine fata de ce era inainte, dar inca mai ai de lucru pana la a fi BINE. (Geometrie murdara + probleme pe vacuum - scapari de vacuum. si arc actuator tasat ) 

Log in mers - Alta viata, dar se vede ca geometria se fastaceste in corectarea presiunilor.. (geometrie murdara). In rest, merge bine! 

Drumuri bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, atasez si eu logul pentru masina mea, Golf 5, 2008, 1.9 tdi, bxe, 105cp, 4motion, 200.000 km. 

Am facut acest log deoarece mi se pare ca a devenit puturoasa, o am de noua, si nu trage cum o facea.  Cel putin asa e senzatia.

Pe langa log, o intrebare: fuel temperature: 90 grade. E normal?

Multumesc,

 

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011_3.xlsx

LOG-01-003-010-011_4.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx.xlsx

Modificat de petru g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare a acestor loguri pentru Un VW Sharan 1.9 AUY 115cp.  Masina nu are putere in demaraj de la a3-a in sus si pe ruta Romania Italia a consumat 10%. Mentionez ca nu am nici o eroare inregistrata pe motor

Va multumesc

treapta 3.xlsx

treapta 4.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Buna seara !

Revin cu informatii. Problema pe care o aveam era lipsa vacuumului pe circuit. Se pare ca pierdream vacuum pe la stutul pompei de vacuum (care a fost lipit tot de mine cu ceva timp in urma dar se pare ca a crapat in partea de jos si nu am observat)

@Emy D multumesc foarte mult pentru interpretarea log-urilor si pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...de cand am facut un log in mers din cand in cand imi vibreaza supapa N75 cateva secunde(4-5).....sau daca o bat cu degetul imi face la fel de fiecare data cand o lovesc putin......se poate cauza logului facut?E ceva normal daca e usor lovita sa vibreze?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede aici pare că ai probleme de vacuum. La EGR ai recirculare cam mică ceea ce înseamnă că nu se deschide suficient EGR-ul, iar la turbo ai diferenţă prea mică între on şi off (nici măcar 100mb) care se poate datora tot unei probleme de vacuum. Normal trebuia să ai o eroare de undeboost, dar după cum văd aici ai eroare de overboost.

Fă şi un log în mers să vedem mai bine. Verifică furtunaşele de vacuum să nu aibă crăpături şi să fie conectate bine, să nu fie inversate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, lupo despre log ul meu poti spune ceva? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o bucata buna de vreme ma confrunt cu o lipsa de putere, care se resimte in general la viteza mica (plecat de pe loc - treapta 1-2, cand masina trage putin in suturi). De verificat am verificat cam tot, erori nu am stocate. Banuiala mea ar fi sonda lambda 1 sau catalizatorul infundat. Atasez un log si as dori si parerile voastre vizavi de valorile stocate. Multumesc.

Golf 5, 1.6 FSI, BAG

LOG-01-014-028-034-048-284-301-311-342-413-756.xls

ps: imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia, fiind topicul de TDI.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@petru g5

Mie îmi pare a fi o problemă de vacuum şi o uşoară ancrasare a turbinei, dar mai aşteaptă şi alte păreri. Cred că şi debitmetrul cam dă semne de oboseală (peste 3000 rpm valoarea măsurată scade constant faţă de cea prescrisă). Încearcă să schimbi debitmetrul cu unul de probă să vezi efectul.

@vwmkv

Ai greşit topicul. Aici discutăm despre tractoraşe.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa verific cu alt debitmetru. 

In turbo nu s a umblat deloc, deci posibil ca dupa 8 ani sa se fi depus ceva acolo.

Ar avea legatura ancrasarea turbinei cu frana de motor? Din 4 schimb in 3 in 4000 4500 rpm, nu brusc, si in spate apare uneori un fum, gen pulbere.

Legat de temperatura motorinei de 90 grade, ceva idei, e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să aibă legătură mai mult cu debitmetrul pentru că chiar în plaja aia nu mai dă valori ok deşi presiunea tubinei este ok.

De temperatura motorine nu ştiu ce să-ţi spun, de obicei la PD este destul de măricică faţă de cele cu pompă VEP. De asta cred că şi are un răcitor pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi tot o problemă de vacuum. Se vede că turbina face presiune destul de târziu şi de obicei asta se întâmplă când vacuum-ul este insuficient ca să acţioneze actuatorul turbinei. Pentru a clarifica mai bine situaţia vino şi cu BS003 şi BS011
. Debitmetrul pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ai membrana de la EGR spartă. Dacă turbina mişcă, dar nu cât ar trebui (diferenţa între presiunea maximă şi cea minimă trebuie să fie minim 150 şi tu ai cam 100 plus că nu prea au ce căuta oscilaţiile alea însemnate de mine), EGR nu mişcă aprope deloc. Ia o bucată de furtun de combustibil, scoate furtunaşul de la EGR şi cu ajutorul acestui furtun fă vacuum cu gura. Dacă rămâne limba lipită de furtunaş atunci membrana este bună şi scapă în altă parte vacuum-ul. Dacă tot tragi aer atunci membrana este fisurată şi până înlocuieşti EGR înfundă furtunaşul cu un şurub ca să nu deregleze funcţionarea turbinei. Mi se pare ciudat că nu ai Check engine aprins în bord

Copy of BS011-1.xls

Copy of BS003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de cut off era plina de ulei si spun cei de la service ca nu e de la turbina. Asa sa fie? Daca nu de la turbina, atunci de la ce?

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut dreptate @lupo_bv , membrana EGR este sparta. Am tras si nu face vid. Am probat si la Skoda si acolo ramane limba lipita de furtun. O sa cumpar alt EGR si o sa postez rezultatele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu loguri la un audi A6, BRE 140cp. Masina prezenta urmatoarele simptome: face suprapresiune si cateodata taie pedala. Am reglat surubul limitator M3, l-am strans doua ture si tot face. Nu s-a schimbat nimic. Geometria nu agata deloc, am verificat la mana cu motorul incins (m-am ars la maini...nu sa spun)
Ce parere aveti?
Sa mai astept si sa mai merg cu ea pana se modifica ceva? Stiu ca inregistreaza multe valori in urma. Chiar nu ii dau de cap...
Merci!
 

LOG-01-003-010-011ugp doua ture.csv

LOG-01-003-xxx-xxxugp.csv

LOG-01-011-xxx-xxxugp.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai "reglat-o" de ai subpresiune la turatii mici si suprapresiune la turatii mari .Cauta pe cineva priceput in reglat turbine sau teimite-o la reglaj pe banc .Dpf-ul mai exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.09.2016 at 11:33 AM, Emy D said:

Nu, evident. Bs011 cu turbina incinsa bine. 

Scuze pentru intarziere. Nu mai e cazul pentru ca axa si tachetii sunt praf. Se pare ca lipsa de putere a fost un simptom premergator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!