Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

BS003 - EGR anulat cu flansa sau...pierzi vacuum pe la EGR. Valva EGR nu misca deloc.

BS011 - Se vad pierderi de vacuum (actuator, furtune, electrovalve, pompa tandem). Eu as incepe direct cu pompa tandem (si la Sharan la tata am gasit-o cu stutul "zanganind" ca un clopotel) 

bs011andrusel.png

Log in mers - Se observa ca nu ajunge presiunea oferita la cea ceruta. Spre final de log reuseste sa o mai creasca dar in rest e pe langa. Pierderi de vacuum sau electrovalva N75. 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Emy.

EGR-ul nu este anulat,a fost curatat acum un an si mecanicul a zis ca e functional inca.Stutul l-am lipit,dar acum mult timp.Si eu presupun lipsa de vacum care sunt legate cu toate(tija turbina,EGR).Va anunt cum am rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca la tr 4 se regleaza. la 2000 rot o ia razna si apoi egalizeaza. ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevăr face presiune târziu, posibil scăpări de vacuum. Vino şi cu BS003 şi BS011.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai făcut logurile bine, fă-le în Basic Settings nu în Measuring blocks

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme pe partea de vaccum,cum ti a zis si colegul,actuatorul turbo nu misca deloc,ori este spart ori ai vreun furtun spart si se pierde vaccum

deci de verificat actuatorul si furtunele,poti incepe cu actuatorul, emai usor de diagnosticat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cam asta zic eu: că ai problemă cu vacuum-ul. La 003 atunci când este EGR deschis ai o recirculare prea mică ceea ce înseamnă că vacuum-ul nu are suficientă forţă să deschidă EGR la maxim, iar în 011 geometria aproape nu mişcă. Ţi-am făcut eu graficele ca să vezi ce şi cum;

Verifică membranele de la toţi actuatorii  (turbo, egr, shutoff) apoi dacă nu este de acolo verifică vacuum-ul cu un manometru de vacuum începând de la pompa tandem.

Având în vedere că actuatorul turbo nu mişcă aproape deloc iar egr mişcă cât de cât, aş începe de la actuatorul turbo.

 

003.xls

011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs urile nu le ai facut?am fi vazut ciclurile inchis deschis la egr si turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nightkiler

Este ultima dată când îți șterg postarea. Dacă vrei să știi de ce citește regulamentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar îmi dau cu părerea, dar nu cred cca sunt bine făcute. 

 Cred ca ai făcut logurile cu un obd 2 pe mobil. Dacă e asa nu sunt bune!

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt făcute cu vcds, dar nu le vezi bine pt ca nu sunt aranjate.

@rabbit85

Logurile se fac apăsând pedala de accelerație la maxim începând de pe la 1800rpm. Dar si așa se vede că nu face presiune turbina. Poate fi o problemă de vacuum, dar ca să ne lămurim fă și BS003 și BS011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu vcds-ul sunt facute, insa am scos ce era inutil din fisier. Am incercat sa izolez orice problema de vacuum, inclusiv am schimbat n75-ul. In sarcina maxima trage foarte bine, dar daca apas cam 1/3 din pedala, nu raspunde la acceleratie deloc. Daca EGR-ul este anulat din soft mai este necesar sa fac 003?

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ! Revin cu niste log-uri facute azi. Sper ca sunt bune. Am schimbat debitmetru si n75 dar masina trage tot dupa 2000rpm. Inainte daca eram in treapta a 2-a la 1500-1600 rpm si ii dadeam talpa te baga in scaun. Acum te baga in scaun numai de la 2000-2100rpm. In rest merge foarte bine.

LOG-01-003-010-011 27.09.2016.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers. Ai lag mare. Posibil ca nici geometria turbinei sa nu lucreze perfect, insa lagul tau e de la lipsa vacuum. 

BS003 - Ori ai EGR anulat fizic, ori pierzi vacuum. Tind sa cred ca e vorba de a doua varianta. Verifica furtunul care merge la EGR/ valva EGR sa nu fie sparta. 

BS011 - Se vede ca ai pierderi mari de vacuum si foarte greu trage de actuator. Daca mai pui si forta gazelor care apasa pe vane... e clar de ce ai lag. Verifica vacuumul. 

Spor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!