Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

tucudean...vorbeste cu tunerul sa-ti mai scada presiunea in turbina

ce vrei sa zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tucudean

Debitmetrul e ok dupa cate vad eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci cu alt debitmetru, mi se pare ca arata cam putin pentru presiunea de 2400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc marti cu un debitmetru nou si mai fac si un log. O sa revin dupa cu detalii. Va multumesc mult pentru raspunsuri. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi un debitmetru nou nout Hella si din pacate exact la fel. Deci debitmetru meu ii bun. Oare ce poate sa mai fie ? Turbina ?? Mersi mult de informatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de un manometru pentru vacuum si masoara cat vacuum ajunge la furtunasul care intra in actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. Si cat ar trebui sa indice manometrul ?

Last edit: Am verificat cu manometrul si am 0.7 - 0.8 bari. Eu zic ca ii suficient. Am vb cu cineva din arad care se pricepe la turbine si o zis ca sar putea sa fi fost schimbata turbina cu una tot de pe motor de 2.5 dar sa nu fi fost acelasi cod ca si motorul meu, si atunci trebuie reglata turbina din actuator. Marti ma duc la el, eu nu stiu ce altceva ar mai putea fi. :D

Modificat de tucudean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina trage bine??

am inteles. Si cat ar trebui sa indice manometrul ?

Last edit: Am verificat cu manometrul si am 0.7 - 0.8 bari. Eu zic ca ii suficient. Am vb cu cineva din arad care se pricepe la turbine si o zis ca sar putea sa fi fost schimbata turbina cu una tot de pe motor de 2.5 dar sa nu fi fost acelasi cod ca si motorul meu, si atunci trebuie reglata turbina din actuator. Marti ma duc la el, eu nu stiu ce altceva ar mai putea fi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage dar nu cum ar trebui . De exemplu pe vag testul de la 0 la 100 km/h ii trebuie vreo 11.5 secunde ceea ce ii enorm. Spunetimi va rog care stiti se poate regla din actuator ceva ? Cel la care ma duc marti mio spus ca daca turbina ii luat de pe alt motor de 2.5 si nu ii acelasi cod ca si al meu trebuie reglata din actuator. Va multumesc.

Modificat de tucudean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, atasez si eu 2 log-uri, pe care le-am facut aseara in oras, in conditii de trafic redus. Stiu ca nu sunt facute chiar ok, totusi daca se pot ceva pareri. Multumesc :icon_thumright:

LOG_01.CSV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de promptitudine. Numai bine :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , de ceva timp imi tot da eroare la scanare defect debitmetrul . am cumparart altul nou si l-am schimbat , am conectat din nou vag-comul si am resetat erorile , dar apare din nou aceiasi eroare si cu debitmetrul nou . masina merge foarte bine , singura chestie e ca nu are destula vlaga in ea , adica nu trage de toti cei 110cai , in rest merge bine , nu scoate fum sau alte chestii . am scos mufa de la debitmetru sa vad cum se comporta fara si merge cam la fel , tot asa nu scoate fum , merge bine . imi puteti spune ce problema poate fi ?

eroarea este urmatoarea . apare instantaneu dupa ce o sterg . nu stiu ce ar putea fi .... deja am schimbat debitmetrul . . cu noul debitmetru parca trage mai bine , dar tot nu trage cum ar trebui .

asta aparea cu debitmetrul vechi :

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: N/A

iar acum cu cel nou :

1 Fault Found

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai un contac oxidat sau un fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Va rog niste explicatii suplimentare pentru log-ul de mai jos.

Masina am testat-o periodic si eroarea "17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation" a mai reaparut abia dupa aproape o luna de zile, timp in care masina a mers fara probleme. La prima vedere furtunele sunt in stare buna.

LOG_01_003_010_011.xls

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi daca actuatorul tine vacum si daca vacumul din n75 ajunge la el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai un contac oxidat sau un fir intrerupt.

am verificat toate firele si au curent cat trebuie , nu e nici un fir intrerupt . azi am pus iar debitmetrul vechi si da la fel implausible signal , iar cu cel nou Open or Short to Ground , aceiasi eroare si cand am debitmetrul scos : Open or Short to Ground .

cel nou o fi stricat ? :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez si eu 2 log-uri pentru un golf alh 1.9 pentru ceva pareri

precizez ca am gresit grupul 001 in loc de 003 si ca log-ul a fost facut pe asfalt umed/zapada.

cum se usca incerc unul din nou

ceva pareri ca dupa 130 nu se mai accelereaza .

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifca actuatoru si geometria ... posibil sa fie cursa mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_yancu

Salut,

Am curatat turbina din cauza unor probleme si din gresala am miscat piulita de reglaj de la actuator iar acum de la o anumita turatie se aude un fel de scartait , suierat foarte puernic . turbina merge asa cum trebuie dar se aude foarte rau zgomotul. eu sunt sigur ca e din cauza tijei actuatorului si as vrea sa stiu care e distanta fata de actuator a piulitei sau ce se poate face pentru remediere. astept sugestii

masina mea este un golf 4 , 1.9 tdi axr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi spune de ce nu trage masina asta? Numai dupa 2500 RPM..

Dau si io o bere :D

LOG.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precizeazca ca e un leon asv cipuit rau..

fa si tu logul pana in 4300 ture.....

oricum ori ai probleme cu vacumul ori nu mai are cursa completa actuatorul

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Un prieten are ceva probleme cu masina,un golf 4 1.9 tdi , 90 cai din 2001, intra in limp mode, am facut o scanare aseara si am gasit eroare pe turbina cu pozitiv deviation.Am facut un log apoi dar nu stiu sa il interpretez si va cer ajutorul ptr asta.Mentionez ca turbina a mai fost curatata odata acum aproximativ un an. :icon_thumright: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un Golf 4 de 130 HP si nu-i cipuit!

in log ai 038 906 012 AT........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • cyti
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!