Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ori e debitmetru... ori e senzorul de presiune din ECU care e plin de ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa verific ,multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ma poate ajuta cineva cu un sfat,tocmai am schimbat turbosuflanta, care am cumparat-o folosita,am mers 19 km si pe la 120 km/h motorul sa turat la maxim,dupa care sa oprit,mentionez ca nivelul de ulei este ok,a iesit putin fum din zona unde este amplasat turbo,am incercat sa pornesc dar nu mai porneste.

Mentionez ca turbosuflanta nu avea joc in ax.

Desi i-am spus mecanicului sa nu utilizeze,silicon la etansarea turbosuflantei de motor,am vazut urme de silicon rosu,la inbinarea turbo-motor,se poate sa se fi topit siliconul si sa intre in admisie..? Golf 4 1.9 TDI 90 CP Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat,tocmai mi-am inlocuit turbosuflanta cu una folosita,dupa 19 km la 120 km/h sa turat la maxim si sa oprit motorul,am incercat sa il pornesc nu mai porneste,sa fie turbina de vina?

Si am, impresia ca mecanicul a folosit silicon rosu inbinarea dintre turbo si galeria motorului,posibil sa se fi topit si sa fi ajuns in admisie? Golf 4 2000 1.9 TDI 90 cp 66 kw Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nevoie sa postezi de doua ori.

Se pare ca uleiul a urcat pe tubulatura de admisie aer si a ajuns sa fie ars in motor, asta a determinat turarea excesiva, trebuia sa opresti motorul imediat din cheie, daca l-ai lasat sa mearga asa i-a daunat si mai mult.

Ulleiul ajuns in exces in cilindri a blocat calea pistonului si probabil ti-a indoit bielele la un piston sau doua, care au fost mai norocoase. De pornit cred ca nu prea mai ai compresie, e posibil sa porneasca trasa, dar cred ca va merge neregulat si cu fum.

Spui ca turbina asta parea ok, cea veche ce simptome avea de ai schimbat-o? E posibil sa fi ramas ulei in intercooler de la turbina veche daca nu a fost curatat. Siliconul de care spui nu are nicio treaba cu ce s-a intamplat.

Verifica daca turbina e in regula, in ce stare e axul acum, apoi un test de compresie. Au mai fost colegi de pe forum cu problema asta si nu s-a rezolvat decat cu desfacerea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprit la timp nu afecteaza nimic. Se scot bujiile incandescente si cu o roata suspendata se roteste roata cu masina bagata in viteza(a 5 e bine) sa dea afara uleiul din cilindri. Se pun bujii si repornire. Mecanicul e de capitolul "Amice esti idiot!" daca a pus silicon acolo unde sunt sute de grade. Eu totusi cred ca s-a dus in admisie uleiul ramas pe admisie daca nu a fost curatata de uleiul aruncat de prima turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necazul asta a dat si peste mine, m-am ales cu biele indoite, si pana sa ajung sai dau de cap am fot prin vreo 3 servisuri cu ea.

Vezi ce eroare iti da cad o pui pe VAG, la mine era G28 senzorul de pe arborele cotit, senzorul era bun, pana sa-si dea baieti sema a durat ceva timp, problema era la coroana dintata care o citeste senzorul, in momontul care sa indoit biela pistonul a coborat putin mai jos si a indoit dintii (scuze daca nu m-am exprimat bine) si din cauza asta dadea eroare pe senzor si nu pornea masina, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era nevoie sa postezi de doua ori.

Se pare ca uleiul a urcat pe tubulatura de admisie aer si a ajuns sa fie ars in motor, asta a determinat turarea excesiva, trebuia sa opresti motorul imediat din cheie, daca l-ai lasat sa mearga asa i-a daunat si mai mult.

Ulleiul ajuns in exces in cilindri a blocat calea pistonului si probabil ti-a indoit bielele la un piston sau doua, care au fost mai norocoase. De pornit cred ca nu prea mai ai compresie, e posibil sa porneasca trasa, dar cred ca va merge neregulat si cu fum.

Spui ca turbina asta parea ok, cea veche ce simptome avea de ai schimbat-o? E posibil sa fi ramas ulei in intercooler de la turbina veche daca nu a fost curatat. Siliconul de care spui nu are nicio treaba cu ce s-a intamplat.

Verifica daca turbina e in regula, in ce stare e axul acum, apoi un test de compresie. Au mai fost colegi de pe forum cu problema asta si nu s-a rezolvat decat cu desfacerea motorului.

Salut si merci de sfaturi,sa iti spun cum sa intamplat :totul a inceput de la un tachet rupt in timpul mersului,am mai mers cu ea 70 de km timp in care s-a fisurat axa cu came,le-am schimbat si la montaj "mecanicii" au scapat in admisie un surub,piulita ceva de genu' care a ajuns in paletii de la turbo si am mers cu ea vreo 700 km dar nu mergea mai mult de 120 km/h am mers pe la vreo 5 service-uri,printre care un baiat mai destept,mi-a umblat pe la calc ECU,nu stiu de ce sper sa nu fi facut ceva prosti si mi-a zis ca se poate sa fie ceva blocat in turbo,gen surub,nu stiu cum de a stiut ca a avut dreptate,eu sper ca nu mi-a modificat parametri din ECU. A incercat sa schimbe softul,dar masina nu a mai pornit,la pus pe cel original si masina a pornit. Intrebare se poate face resoftare online direct in Germania ? Sau e o aberatie.

Am mers la un alt service unde am dat jos turbosuflanta si am constatat ca era o piulia care a uzat unul dintre paletii turbinei. A si inca ceva in timpul demontari turbosuflantei mi-a mai rupt si conducta de tur de la ulei ;)

De ulei in intercooler nu cred ca este,turbina mea a fost buna,doar ca "mecanicii" mi-au stricat-o,am impresia ca o sa imi cumpar alt motor,daca mai continu asa.

Maine ma duc cu masina la sevice,sper sa nu fie ceva grav sper doar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprit la timp nu afecteaza nimic. Se scot bujiile incandescente si cu o roata suspendata se roteste roata cu masina bagata in viteza(a 5 e bine) sa dea afara uleiul din cilindri. Se pun bujii si repornire. Mecanicul e de capitolul "Amice esti idiot!" daca a pus silicon acolo unde sunt sute de grade. Eu totusi cred ca s-a dus in admisie uleiul ramas pe admisie daca nu a fost curatata de uleiul aruncat de prima turbina.

Salut tocmai m-am intors de la service,am facut in tocmai cum ai spus,nu era nici urma de ulei in cilindri,dar ca nu imi lucreaza o bujie,dar pentru asta ar trebui sa mearga,compresie avea din cate am vazut.

Cand am ajuns la service,baietii ziceau ca e posibil sa fie pompa de injectie,sau ceva injector (mama,asa sa exprimat "mecanicu")eu le-am zis ca nu prea cred pana nu i facem un test cu Vag-com,mai ziceau de ceva senzor de la arborele cotit.

Eu cred ca poate fi din calc. ECU daca mi-a modificat ceva harti prin el(ex.injectie presiune mai mare in turbo,ca am fost la cineva si nu stiu ce a lucrat pe acolo,cum as putea sa aflu daca a facut modificari la softul original?

Si inca ceva am desfacut tubulatura de la supapa EGR si erau depuneri de ulei,ei au zis ca e normal,eu zic ca nu prea e normal si ca ar trebui sa ne uitam la intercooler daca nu sa adunat ulei in el repet am facut 700 km cu turbo blocat de un surub,am mers mai mult subturat de frica sa nu se strice ceva ,orcum nu era deloc presiune in intercooler turbo fiind blocat doar aerul ce intra prin circuit atat.

Acuma astept sa ma sune de la sevice,pt ca vine un baiat de la un alt sevice sa i facem o scanare cu vag-com,daca are asa ceva.

Mai vorbim,astept sfaturile voastre.

Salut.

Oprit la timp nu afecteaza nimic. Se scot bujiile incandescente si cu o roata suspendata se roteste roata cu masina bagata in viteza(a 5 e bine) sa dea afara uleiul din cilindri. Se pun bujii si repornire. Mecanicul e de capitolul "Amice esti idiot!" daca a pus silicon acolo unde sunt sute de grade. Eu totusi cred ca s-a dus in admisie uleiul ramas pe admisie daca nu a fost curatata de uleiul aruncat de prima turbina.

Salut tocmai m-am intors de la service,am facut in tocmai cum ai spus,nu era nici urma de ulei in cilindri,dar ca nu imi lucreaza o bujie,dar pentru asta ar trebui sa mearga,compresie avea din cate am vazut.

Cand am ajuns la service,baietii ziceau ca e posibil sa fie pompa de injectie,sau ceva injector (mama,asa sa exprimat "mecanicu")eu le-am zis ca nu prea cred pana nu i facem un test cu Vag-com,mai ziceau de ceva senzor de la arborele cotit.

Eu cred ca poate fi din calc. ECU daca mi-a modificat ceva harti prin el(ex.injectie presiune mai mare in turbo,ca am fost la cineva si nu stiu ce a lucrat pe acolo,cum as putea sa aflu daca a facut modificari la softul original?

Si inca ceva am desfacut tubulatura de la supapa EGR si erau depuneri de ulei,ei au zis ca e normal,eu zic ca nu prea e normal si ca ar trebui sa ne uitam la intercooler daca nu sa adunat ulei in el repet am facut 700 km cu turbo blocat de un surub,am mers mai mult subturat de frica sa nu se strice ceva ,orcum nu era deloc presiune in intercooler turbo fiind blocat doar aerul ce intra prin circuit atat.

Acuma astept sa ma sune de la sevice,pt ca vine un baiat de la un alt sevice sa i facem o scanare cu vag-com,daca are asa ceva.

Mai vorbim,astept sfaturile voastre.

Salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e debitmetru... ori e senzorul de presiune din ECU care e plin de ulei....

Am facut test cu un alt debitmetru si am observat o mica diferenta ,trage mai bine dar problema tot apare in 3500 ture,adica ramane acolo nu mai urca.Am scos senzorul de presiune si da, avea putine urme de negreala.L-am curatat cu un spray special ,m-am dus la un test si tot asa .Asa ca l-am comandat.Intrebarea mea este: sa nu fie in parametri debitmetrul?..trag eu concluzia asta deoarece chiar daca la 3500 ramane,tragea putin mai bine pana sa ajunga acolo ,fata de debitmetrul meu.Multumesc !

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...vin si eu cu un log ,care nu stiu daca l-am facut bine,sa-mi ziceti si mie va rog daca observati ceva dubios:)

imi cer scuze ca arata asa,dar nu stiu cum se aseaza frumos in pagina:(

LOG_01_001_003_020.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos...da nu imi zici si mie cum se face?oricum..imi pare dubios...la un momenta da torque 340Nm si ea stiu ca are 310 maxim:)

in rest ai aruncat un ochi?e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine facut.... se face in mers si pe canalele 3 10 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles...si treaba de aranjat tine de informatica nu?nu este vreo jmecherie cand salvezi nu?

dar cum se face mai exact?

pornesti masina

conectezi interfata,intri la engine,selectezi 3 10 11 si pornesti la drum

dai 1-a,a 2-a si la a 3-a o astepti sa vina la 1700rpm apesi log si calci pedala in podea si ii dai drumu cand ajunge la cat?3500...4000?

asa se face?nu de alta,dar nu am vazut pe nimeni sa explice

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in 4000 cel mai bine.,.. si din vag com o sa iasa fisier .csv il arhivezi si il pui aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se salveaza fisierul in format .csv dupa care il deschizi cu Excelul in felul urmator:

Data/External data/import data, alegi fisierul de importat, setezi la Separator "Comma", next dupa care la Advanced alegi la separatorul de zecimale "." iar la cel de mii " " (asta ca sa nu-ti afiseze data in locul ratei de esantionare de ex.), finish.

Logul se face in treapta 3 (canale 3, 10 si 11 de pe Engine), pedala la fund de la 1700 pana spre 4000 rpm (e explicat prin mai multe locuri pe forum).

O zi buna.

Modificat de crapu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul dar nu am gasit un raspuns concludent la intrebarea ce ma framinta pe mine.

Se poate vedea cu Vag-com-ul la ce temperatura se deschide termostatul si daca da unde anume ?

M-am jucat cu vag-com-ul meu si nu am gasit decit un cimp in care scria "coolant temp.".

As dori sa verific cumva termostatul si de aceea am pus intrebarea de mai sus.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine- mess. blocks- group 001

si incazesti motorul... si urmaresti temperatura care incepe sa urce pana cand nu mai urca.... acel este momentul cand deschide

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut 4 teste cum mi s-a spus...

care poate fi problema?...

astea sunt log-urile...

(log-urile sunt in postul #1138)

A fost debitmetrul dus si valva N75 avea un furtunas scos .Problema rezolvata ,masina trage asa cum trebuie.Multumesc Swat Cat si Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am si eu o problema. Turbina nu imi baga presiunea ceruta de ecu pana in 2900 de ture. Am curatat turbina, am schimbat senzorul de presiune de pe admisie, am schimbat valva N75, actuatorul de la turbina nu agata. Dupa ce am facut toate astea acuma turbina imi da presiunea ceruta de ecu dupa 2500 de ture deci ii mai bine ca inainte dar totusi nu trage cum trebuie. Masina ii un audi A6 2.5 tdi AKE quattro manuala 180 cp resoftata la 210 cp. Mai ramane sa schimb debitmetrul in rest nu stiu ce ar putea sa fei. Turbina nu are deloc joc la ax. Am atasat si cu un log in treapta a 3 facut recent.

Va multumesc mult.

23.01.2010.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tucudean

Parerea mea este ca ai scapari de vacuum pe undeva.Verifica tot traseul furtunaselor de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate furtunele si le-am si schimbat cu altele noi si tot la fel. Ar putea sa fie din cauza debitmetrului de aer ? Sau din ce cauza sar mai putea manifesta asa ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare . ce presiune ar trebui sa bage turbina la un 1.9tdi 110cai ( asv ) ? acum , pe vag com am 1,9-2bari . e ok ? ,ultumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tucudean...vorbeste cu tunerul sa-ti mai scada presiunea in turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!