Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Va salut!

Prima masina, "primii pasi" prin VAG-COM si prima oara cand fac un log in mers. Pana reusesc sa ma documentez mai bine si sa invat mai multe, apelez la experinta voastra sa-mi spuneti daca parametri ce apar in log-uri indica ceva probleme. Diferenta intre cele doua loguri este ca al doilea este facut cu 4 oameni in masina. Masina este un Golf 4, motor ALH.

Multumesc! :vinemosul:

P.S. n-a mers upload-ul sa pun log-urile pe forum asa ca le-am uploadat pe alt site

LOG--1

LOG--2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-a mers upload-ul sa pun log-urile pe forum...

Salut

Ca sa poti face upload ar trebui sa transformi fisierele "log" (care sunt in format . csv) in format .xls

Din punctul meu de vedere log-urile sun OK...

@cipiripi

La tine cred ca se blocheaza geometria variabila(ori ai probleme cu actuatorul sau N75 functioneaza aiurea...putin probabil). Nu ai nici o eroare pe [01-Engine] ??

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e eroarea din engine:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P272961 VWZ7Z0B6281328

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Turbina a curatat-o cineva toamna trecuta si mergea usor geometria, DAR tot atunci mi-au pus alta pompa de vacum ca la aia veche i-au rupt o ureche (cred ca e acelasi lucru cu actuatotrul, sau...?) si din cate am inteles tija trebuie reglata..asta sa fie problema mea ? De mult ma tot chinuie problema asta cu limp. N75-ul ala imi pot da seama daca are vreo problema ? Consumul ridicat ar avea legatura cu eroarea din engine ?

Modificat de cipiripi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum da jos actuatorul si misca din nou geometria.si vezi ca e bine... dupa o sa te uiti la actuator si il verifici daca merge sacadat (din cauza ruginei....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='Swat Cat'

sal. eu sunt cu problema oscilatiilor la 1Z. am rezolvat problema prin schimbarea comenzii electronice a pompei de injectie. Dar totusi valorile injectoarelor pe vag sunt 0.78, 1.48, 2.99. Ce crezi? Sa fie injectorul cu fir problema? Nu mai am niciun fel de oscilatii, motorul merge bine cu exceptia acestor valori. Sa le las asa? Apropo, am o pompa de injectie de 1Z fara comanda electronica. Cineva interesat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cred ca injectoarele sunt cam "obosite"

toate, sau compenseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat cu pornirea. aveam o punte arsa la instalatia de bujii. practic pana acum a pornit fara nicio bujie(compresie stas). Nu venea curent deloc la ele. a mai ramas problema vibratiilor cand accelerez pe loc. pe la 1300 ture. Din pozele postate mai sus rezulta ca inj nr. 4 e praf. Azi am pus duza noua pe el si valorile nu s-au schimbat. Sa nu fie valoarea aceea mare la nr 4 si sa fie cel cu fir? Cine-mi poate spune care sunt exact injectoarele de pe vag. Sunt 1,2,4 sau 1,2,3?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i prea de tot!!!! am schimbat TOATE duzele injectoarelor, le-am pus noi si am ACELEASI VALORI pe vag! In loc sa-l cred pe mecanic care a zis ca sunt bune si ca le schimb degeaba, am dat 500 ron degeaba! Cred ca e cam vrajeala citirea valorilor pe grupul 013 cel putin pt primele TDI-uri...

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut o scanare la masina, am gasit 1 eroare in memoria motorului. Astazi am sters-o si a aparut alta pe OBDII si anume:

Exhaust Recirculation Gas: Failed or Incomplete.

Sa fie oare ca am mers foarte subturat in ultimii 1200 Km din cauza drumurilor inzapezite, sau ca am schimbat carburantul de la Mol cu unul de la Rompetrol?

Cand aplic frana de motor din a 4-a in a 3-a cam pe la 2800-3000 rpm se aude un suierat foarte ascutit, iar la fel se aude si din a 3-a in a 2-a.

Care ar fi rezolvare? Mentionez ca masina este luata de noua, cu o km la bord si pana acum nu mi-a mai facut problema asta. Am incercat sa ii dau o forja mai mare dupa ce s-a incalzit motorul la 90 grade(uleiul). Care ar fi remedierea acestei probleme sau daca isi va reveni singura, pentru ca la un seat toledo si-a revenit singura dupa un drum de 3000km de mers turat 3000+. Ma scuzati daca va deranjez cu posturile mele, dar probleme astea imi stau pe creier. Astept sfaturile dumneavoastra. Multumesc anticipat.

Modificat de condrutz85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica egr daca are capsula vacumatica intreaba... se testeaz cu un furtunel si cu gura ( trebuie sa tina vacum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cum vad logurile in tabel in Excel( ce setari trebuie facute) ca al meu le pune una dupa alta toate valorile.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva cum vad logurile in tabel in Excel( ce setari trebuie facute) ca al meu le pune una dupa alta toate valorile.

adresa mea de mess e nick-ul. Vorbim pe mess

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti ..am facut ieri o scanare pentru ca aveam o problema cu puterea..de la 3500 ture nu mai urca ,ramane constanta turatia.Va rog cine stie sa-mi spuna care ar fi problema

aici sunt erorile....

Address 01: Engine

Part No: 028 906 021 B

Component: 1,9l R4 EDC SG D44

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log cu treapta 3-a din 1800 ture pana in 4000 ture cu pedala la fund pe grupurile 3 10 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Swat Cat..acum intrebarea mea este ,pentru ca nu ma pricep...ai putea sau ar putea cineva sa-mi explice exact unde-s grupurile 3 10 11..nu am facut nici eu nici engel eye care are vag-ul,log-uri in mers.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata ..am gasit ..nu va enervati ca nu m-am uitat ''in spate'' :)...o sa revin cu rezultatul .multumesc inca o data .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

am facut astazi o scanare la masina din semnatura cu ajutorul colegului de pe forum mslo caruia tin sa-i multumesc si va rog sa imi spuna si mie cineva care stie daca sunt ceva probleme in afara de positive deviation care cred ca toata lumea stie ce este.multumesc anticipat.

log_01_012_013_015.XLS

log_01_011_013_015.XLS

log_01_011_010_009.XLS

log_01_009_010_011.XLS

log_01_007_008_008.XLS

log_01_001_002_003.XLS

autoscan_wvwzzz3bz1e043234_192170km_119408mi.XLS

dtc_01.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log cu treapta 3-a din 1800 ture pana in 4000 ture cu pedala la fund pe grupurile 3 10 11

am facut 4 teste cum mi s-a spus...

care poate fi problema?...

astea sunt log-urile...

log_uri_mabial.zip

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul, in primul rand sau conexiunile catre el. Schimba-l cu unul de imprumut si refa logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns Bundy...conexiunile catre el care ar fi ?sa inteleg ca nu are nici o legatura cu turbina,erorile?de care aveam eu cele mai mari emotii..

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!