Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

In dimineata asta figura si mai mare: pornesc masina, merge prost ca in 3 pistoane, deschid capota si stupoare: ventilatoarele de racire mergeau amandoua!!! la 30 de secunde de la prima pornire. E cam clara treaba nu? Pe vag in continuare nicio eroare stocata. las masina o ora, pornesc iar, nu mai merg ventilatoarele... Las motorul pornit, se incalzeste pana la 90 si ceva, pornesc ventilatoarele, raceste cum trebuie, se opresc cum trebuie, motorul merge relativ mai bine. Dar cred ca senzorul de temperatura a lichidului de racire face faze nu? Si exact dimineata imi mergea mie mai prost. Sunt curios maine dimineata cum mai face? Sa fie oare si senzorul din chiulasa dus? Sau doar cel din radiator? Pe bord indica bine si chiar si pe vag cand e cald motorul, valorile temperaturilor corespund. Astept pareri. Mc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ajuta nimeni si pe mine la logul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere si la urmatorul log va rog

e perfect... ai vrei problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor - Logul este similar cu al meu. La mine se simte o smucitura pe la 2000 rpm. Bucurate de asa un Log, nu ai Turbo-lag mai deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e perfect... ai vrei problema?

o parere pt mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sper ca nu cer prea mult, dar daca doriti, cei care sunt deja meseriasi, invatati-ne si pe noi, cei care nu stim, sa citim cifrele alea.Unde ar trebui sa ne uitam,ca eu unul ma uit ca mata-n calendar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor - Logul este similar cu al meu. La mine se simte o smucitura pe la 2000 rpm. Bucurate de asa un Log, nu ai Turbo-lag mai deloc.

Nu e log la masina mea, e a unui prieten care conduce cam subturat. Ultima data cand am mers cu el mi s-a parut un suierat de turbo dar se pare ca era doar imaginatia mea. Multumesc mult pentru raspunsuri amandurora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ce parere aveti de log-ul atasat ? LOG_01_003_013_014.xls

L-am postat deoarece dimineata masina porneste fara probleme dar nu merge uniform/nu se accelereaza.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axxa ,nu, si vezi sa selectezi tipul tau de motor.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='marius1982.11'

pai nu scrie all 1Z 1994? Vreo parere la problemele mele? Am schimbat ambii senzori de temperatura si cel din radiator si cel de langa chiulasa. Am schimbat si modulul acela de langa baterie care comanda termoventilatoarele. Sunt curios maine dimineata daca mai pornesc ventilatoarele. Acum imi sta acul pe bord la 85 grade, iar pe vag indica 85.5. Deci cel vechi probabil era decalibrat pt ca statea la 90 mereu. Pe linie. Astept pareri. Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, m-am gandit din reflex ca ai ALH cand am vazult 90cp :icon_thumright:.

Deobicei acul sta la 90, chiar daca in realitate sunt 85, plus ca informata de pe bord e data de G2, care e in aceeasi capsula ca si G62.G2/G62 e cel din chiulasa.

Cel care comanda ventilatoarele nu intervine in functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='marius1982.11'

cam asa sta.... Nu ti-ai dat cu parerea la problemele mele...

[quote name='marius1982.11'

cam asa sta...si in mom asta pe vag e 85.5. Nu ti-ai dat cu parerea la problemele mele...

post-27995-1260303913_thumb.jpg

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am schimbat turbina si mam gandit sa pun si eu un log. am avut VNT15 pe ALH si acum am pus VNT17. ce mi se pare ciudat e ca pe la 130-140 km/h se dezactiveaza ESP-ul si masina "da in nas". masina e remapata de la 90 la 110 CP.

imi puteti interpreta va rog si mie log-urile de mai jos.

LOG_01_010_011_xxx.xls

LO1G_01_010_011_xxx.xls

multumesc

Modificat de Johnny Ice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea,

Revin cu vechea problema sub 2000 rpm trage greu masina, are un "lag" la pedala de acceleratie

Am tot auzit de reglajul acuatorului - poate sa ma ajute cu ceva? (cica influnteaza si consumul...)

Atasez 5 loguri (fiecare are descriere in titlu cum a fost facut)

astept pareri

LOG_001_009_007_20091209_TRANSMISIE.xls

LOG_003_010_011_20091209_viteza_3_talpa.xls

LOG_003_010_011_20091209_viteza_3_4_talpa.xls

LOG_003_010_011_20091209_talpa_pe_automat.xls

LOG_003_010_011_20091209_talpa_vitezele_1.2.3.4.5_0km_h_200km_h_in_73_sec.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca de la 1600 ture ai full boost..... deci ar trebuii sa traga..... ma fa un log pe canalul 8 si 10 din 1300 ture

sa vedem daca exista o limita de injectie la turatia aia

nu cred ca are nimic actuatorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am log deja facut doar ca e de la 1500 rpm, il atasez acum... oricum sub 1400 nu pot sa fac ca e automata si imi schimba singura in treapta 2 :(

am observat ca pe grupul 11 e o difernta de 1 sec pana cand "Actual intake press." ajunge sa fie apropiata de "Spec. intake press."

LOG_008_010_011_20091209.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza-ma dar la turatia aia 1 secunda mi se pare foarte bine... totusi nu e un motor aspirat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai conduce masina si ai vrea sa tasnesti in o intersectie.... sa vezi atunci senzatii majore.... sa nu vb ca intarzierea asta e la orice turatie... si e normal sa nu traga sub 2000 rpm???

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din parametrii ea trebuia sa traga de la 1700 ture... nu trage de la 1700ture? insemna ca ai o problema mecanica sau din cutie

uite si un grafic cu cuplu cu si fara cip

post-4720-1260372849_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu nu stiu exact daca trage dupa 1700 de ture sau 1800.

Tinand cont ca e automata cand plec de pe loc plec de la 800rpm si pana intra turbina e ceva.

Nu exclud nici problema cu ceva "mecanic", dar ce?

Ideea e ca dupa ce am schimbat debitmetrul (in vara-cel vechi era busit) tragea mult mai bine sub 1700 rpm si dupa 2 luni s-a plafonat... ceva e akolo busit... Daca scot mufa de la debitmetru raspunde mai promt pana in 1700-2000 rpm (creste mult mai repede in turatii)

daca vrei ne intalnim si ti-o dau sa facem o proba...

daca fac un grafic pe MAF sigur imi iese acum o intarziere pe debitmetru (se vede si din valori) care disparuse dupa ce-l schimbasem, dar din pacate a reaparut.

@Swat Cat

Chiar tu mi-ai zis intr-un post din trecut ca ar putea sa fie actuaotorul sa inteleg ca acum e OK?

QUOTE (psycho_mishu @ Oct 31 2009, 18:55) *

Referitor la Post #955

Da asta e problema!!! Ai idee cum sa o rezolv???

THX

pai e mai complicat... posibil sa fie actuaotoru sa nu mai traga pana la capat tija sau sa nu ai destul vacuum.... problema intalnita la passat din cauza oboselii racordului de la pompa de vacum..

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din parametrii actuatorul este exclus... face presiune exatraordinar de jos....

o sa ne vedem dar spre vineri sau sambata... si o sa aduc anulatorul de MAF ca sa vedem cum se comporta

te rog sa ma suni vineri dupa 5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log pt ca masina intra in limp mode din cand in cand si pentru ca mi-a crescut consumul. Logurile sunt in treapta a 3-a si a 4-a (in tr 3 in timpul logului masina a intrat iar in limp). Sper sa fie bine facute. Ce parere aveti de "datele" inregistrate ?

LOG_tr3.xls

LOG_tr4.xls

Modificat de cipiripi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!