Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut,

Atasez un log in mers, masina parca se ineaca intre 1800-2100rpm si se aude un fasait, dar nu face tot timpul.

Multumesc.

schimba debitmetru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru nu are nimic.... vezi ca geometria nu isi face treaba si bag o presiune foarte mareee.... verifica actuatoru si geometria.

cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verific actuatoru si geometria(nu eu :icon_thumright:), masina are 102000km??

Modificat de VIDII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare problema este: cand e motorul rece merg cu masina totul e ok, cand se incalzeste in mers e bine dar cand calc frana sau scot din viteza imi moare motorul sau fluctueza tare adik scade pana jos aproape dupa care revine la turatie normala,am fost si al pus-o pe tester si zice ca e captorul de presiune, in prealabil am curatat clapeta de acceleratie si schimbat si pompa de benzina, as dori sa stiu ce as putea fac sau cum as putea rezolva daca nu e din alta parte cauza!!

multumesc mult!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in prealabil am curatat clapeta de acceleratie...

Aici se discuta despre motoare TDI (adica diesel :D )

Totusi, dupa curatarea clapetei ai facut adaptarea cu vagcom?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si doua loguri astazi

poate va aruncati un ochi pe ele

Tuesday	1	December	2009	15:55:59											
038 906 012 XF 1.9l R4 EDC G000SG 5995

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.
TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%
MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar
1.23 1554 850 600 4.8 1.63 675 918 1173 100 2.03 1722 1948.2 1377 24.7
2.43 1827 850 1020 4.8 2.83 1240 918 1989 100 3.23 2079 1989 2315.4 73.7
3.63 2226 840 1100 4.8 4.03 1065 918 1866.6 100 4.43 2499 1989 1836 57.8
4.83 2646 835 1095 4.8 5.23 1115 918 1958.4 100 5.63 2898 1989 1999.2 63.4
6.03 3045 830 1105 4.8 6.43 1090 918 1999.2 100 6.83 3276 1989 1978.8 63.8
7.23 3381 830 1035 4.8 7.63 1020 918 1938 100 8.03 3612 1989

imi cer scuze ca l-am postat asa dar nu am reusit sa atasez.ori din cauza faptului ca sunt de pe modem portabil ori nu stiu eu cum sa fac. cand sun in edit se vede ok

Modificat de hbogdan
Data viitoare posteaza log-urile pe acest topic dedicat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nevoie de ceva comentari? :icon_thumright: ) totu` e bine

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu exceptia unei usoare ezitari a actutorului si MAF cam mare pentru presiunea aia, verifica daca actuatorul turbina se misca usor si eventual verifica si etanseitatea traseului de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad ezitarea... la 1800 ture e in full boost...

dar adevarat arata cam multicel debitmetru..

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu logul facut pt. un prieten: masina este un audi A8 3,3 TDI motor AKF. La accelerari sustinute motorul se opreste cam la 3 mii de ture.

Erorile gasite le-am postat in topicul dedicat.

Multumesc mult !

log5.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Pedy golf5 - Ai un Spike de presiune intre 2000-2600 rpm pe care geometria il corecteaza foarte greu, cel mai probabil iti agata geometria, nu ar stica o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa par pisalog,dar te rog, "vorbeste romaneste".Nu prea inteleg eu ce inseamna, ca nu ma pricep la motoare.Trebuie curatata turbina?

Si inca ceva.Daca sunt probleme cu geometria cum zici tu, la o scanare cu vag-com n-ar trebuie sa apara eroare?Pentru ca am scanat cu vag-com si nici o eroare, peste tot rezultatul e Ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie curatata turbina asta inseamnand mai exact curatat geometria care este parte integrata a turbinei. Daca a fost nu demult curatat atunci s-ar putea sa fi facut un reglaj prost la actuator dar nu cred ca a fost.

Eroare inregistreaza in momentul in care iti intra in Limp Mode.

P.S: asta-i opinia mea, asteapta un raspuns si de la specialistii in domeniu cum ar fi Swat Cat, Cipos...

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat timp presiune se stabilizeaza pana la urma nu consider ca sunt probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersii mult.M-am mai linistit acum.Incepusem sa imi fac griji.Bine ca nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Un ajutor va rog...

Address 01: Engine

Part No SW: 03G 906 021 MS HW: 028 101 271 9

Component: R4 2,0L EDC G000AG 9390

Coding: 0000078

Shop #: WSC 31321

2 Faults Found:

005379 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Mileage: 132625 km

Time Indication: 0

Date: 2009.11.05

Time: 11:47:47

Freeze Frame:

RPM: 2436 /min

Speed: 102.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Load: 29.4 %

(no units): 33.0

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 4

Mileage: 132860 km

Time Indication: 0

Date: 2009.11.14

Time: 16:48:34

Freeze Frame:

RPM: 2310 /min

Speed: 97.0 km/h

Load: 73.3 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2346.0 mbar

Absolute Pres.: 1876.8 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

...si Log-urile:

LOG_01_003_010_011Dec.xls

LOG_01_003_010_011dddd.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe moment... :lol:

Cuiuda: ma fa un log in a 3-a din 1400ture... pe la 2000 ture este problema ta....

in legatura cu alternatoru... incarca? face figuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Postez aici pt ca restul discutiilor sunt moarte... La masina din semnatura, in special cand e motorul rece dar nu numai, imi merge sacadat motorul. Trage cu intreruperi. Am dat jos injectoarele, le-am verificat, mi-au spus ca sunt bune desi valorile de pe vag nu prea spun la fel. la unul e 0.35 la altul 1.48 si la ultimul 2.75. Mecanicul mi-a spus ca e partea electrica a pompei de injectie. Va intreb si pe voi ca sa stiu. Iau sau nu iau pompa? Ca doar partea electrica n-am gasit nicaieri. Precizez ca nu e nicio eroare de niciun fel pe vag. Mc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mari compensarile ..mai ales pt un motor cu pompa mencania....

dar compensarea poate sa fie si de la compresie...

dar nu prea ar trebuii sa intrerupa de la asta.... fa un log cu grupul 1, 3 si 8....sa vedem daca pompa face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Azi a facut si mai jalnic si inca face... cand turez de la ralanti, pana pe la 2000 de ture, vibreaza tot motorul inclusiv la ralanti. iar pe canalul 13 e asa 0.75, 2.75, 2.78. logul 1,3,8 sa-l fac in mers? In ce regim de turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa din 1500 ture pana in 4000 cu treapta 3-a (pedala la fund)..... si presupun ca sigur sughita in plaja asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!