Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ce bine,cu ajutorul lui cipos;el a fost cu indicatile prin telefon;totusi nu inteleg de ce urca,ca geometria cand misti de bolt se misca foarte usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e bine pe loguri.... sa nu fie ceva spart pe evacuare sau pur si simplu asa se aude turbina cand schimba regimurile rapid

Multumesc pentru raspuns ! Deci pot sta linistit ... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. atasez logul facut astazi. azi in treapta 5 pe la 110, tragea neuniform. cand calcam la fund, mergea bine. swat cat, te rog sa vezi ce-i si cu logul meu. mc

LOG_01_003_010_011.doc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am postat aici scanarea care mi a facuto un baiat de pe forum , el zice ca debitmetru de aer ar trebui schimbat , astept si parelile voastre , si daca este debitmetru de unde sa iau si ce firma?

revin am masina din semnatura si consuma in oras in jur de 10 -12 la suta si intre turatiile 2000 si 3000 trage bine dar dupa 3000 parca nu mai are aceeasi putere

mersi frumos

ma gandeam ca poate am probleme si cu turbina dar el zice ca nu pare sa fie problema.

astept parerile voastre , mersi frumos

inca ceva cand sta motorul la relantii consumul este de 0.6-0.8 dar la un interval de 2- 3 min sarea la 3.2 timp de 2 secunde si revenea iar la 0.8

post-54309-1258888283_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba debitmetru.....

tocmai ce l-am schimbat...dar cu unul second...al meu se terminase de tot. Pt modelul meu, pe bosch e numai 1300 ron. E grav tare?

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pierzi multa putere din valorile indicate.... incearca cu unu de la un prieten... sa fii sigur ca e de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adiandreii: Turbina se misca bine. Debitmetrul... nu-mi dau seama.

Dar cine ti-a facut log-ul nu stia ca trebuie facut cu acceleratia la podea, incepand de la 1500 de rot/min si pana la 4000?

In plaja de turatii 2200-3000 ce poti sa vezi? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat.... nu m-am uitat daca era facut la WOT... refa testu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adiandreii: Turbina se misca bine. Debitmetrul... nu-mi dau seama.

Dar cine ti-a facut log-ul nu stia ca trebuie facut cu acceleratia la podea, incepand de la 1500 de rot/min si pana la 4000?

In plaja de turatii 2200-3000 ce poti sa vezi? :icon_thumright:

eu am facut testul si altcineva a lucrat cu vagul. dar ar fi trebuit sa apese cand i-am zis eu... sunt aproape convins ca am tinut la fund pedala...ma uit sa vad poate am incurcat logurile ca a mai facut vreo doua in acelasi drum.

scuze...cred ca l-am gasit pe cel bun

LOG_02_003_010_011.doc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Un nou log cu un nou soft, bineinteles la fel ca primul soft pe care il aveam...facut de cineva...nu e ceva custom.O parere?

fz7oyh.jpg

P.S: motor ALH + injectoare AHF(110 cp) = xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un spike cam mare la 2000rpm;asta nu e softul stock?Din ce stiu la ALH stock are cam 2,000mbar,iar dupa chipuire 2,150mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bunaziua colegilor de pe forum.Astazi am inceput sa aud niste zgomote ciudate prin zona intercoolerului.Poate sa fie fisurat ceva sau sa am scapari?Mentionez ca zgomotul produs de motor s-a ingrosat e la o zi la alta si se aude gros la talpa undeva pe la 3000-3500 rpm.Am luat furtunele la verificat si pare sa fie strans totul bine.Si cel de pe intercooler si cel de pe turbina.Atasez mai jos si un log.

Log_MM99ROR_24.11.2009_cip__30cp.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe log nu apare nimic.... pe unde ar pierde presiune gasesti ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni!

Ma scuzati daca am gresit topicul. Am un Passat 1.9 TDI, 115CP, af 2000 si i-am modificat km in bord si in eprom. Initial nu a dat nici o eroare, iar dupa aprox 20 de km mi s-au aprins becurile la ABS si ESP. Mecanicul imi zice k injectoarele nu functioneaza coresp si k se trage de la modificarea km in eprom. Ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

SwatCat te poti uita la postul meu de mai sus?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2000 rpm presiunea acuala e prea mare, iti agata geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti cat ai cantiatea injectata?

as incerca sa umblu la acutator... sa mai lungesc putin tija.. ( asta in cazu ca nu agata nimic pe acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problem. Am un bora tdi motor ajm 116cp si de la o vreme imi intra in limp mode. dupa o scanare cu vag mi-a dat urmatoarea eroare: Tuesday,10,November,2009,10:28:11:55371

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 038 906 019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Ma puteti indruma ce as putea verifica intrucat maf este nou si dupa interpretarea erorii imi spune ca s-ar putea sa fie senzorul de presiune de la interculer sau turbo si nu as vrea sa schimb si senzorul acesta si problema sa persisite. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuator + geometrie turbina sa nu agate si verifica de asemenea valva N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi explica-ti si mie cum pot verifica astea ar fi super.Mersi

actuator + geometrie turbina sa nu agate si verifica de asemenea valva N75. Se pot verifica cu vag com-ul sau trebuie verificate ceva valori, care ar trebui sa fie daca da? Astept raspuns cum se verifica si cevalori trebuie sa fie? Mersi

actuator + geometrie turbina sa nu agate si verifica de asemenea valva N75. Se pot verifica cu vag com-ul sau trebuie verificate ceva valori, care ar trebui sa fie daca da? Astept raspuns cum se verifica si cevalori trebuie sa fie? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crystyms - in primul rand ai gresit topicul, trebuia sa pui intrebarea cu un topic mai sus. Masina ta are un singur senzor de presiune dar nu cu senzorul ai probleme. Cele mai frecvente probleme la care apare eroarea ta ar fi cele zise de ady_mircea. Nu se poate verifica functionarea lor corecta sau incorecta prin Vag-com. Concluzii se pot trage dupa un log in mers pe care il poti afisa in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa o inspectie vizuala la furtunele de vacuum, sa nu fie roase, smulse, taiate, etc.

Valva N75 o verifici fie cu Vag Com-ul in Output tests, fie pui pe cineva sa accelereze si vezi daca tija actuatorului se misca. Daca nu se misca, scoate furtunasul de vacuum din actuator si vezi daca face depresiune(vacuum).

Incearca sa actionezi tija actuatorului cu mana, ar trebui sa faca o cursa de aprox. 1.5 cm.Daca nu se misca sau se misca greu si simti ca agata undeva , atunci tija actuatorului sau geometria agata sau e gripata. Desfa tija de pe levierul de comanda al turbinei (are o siguranta mica) si vezi care din ele nu se misca usor sau agata. Multumit? :blackeye[1]:

Si bineinteles, fa un log, cum a zis colegul.Nu te apuca de schimbat piese.

Modificat de ady_mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!