Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

2 hours ago, kalin1205 said:

Salut baieti.am dat jos actuatorul ,am facut putina gimnastica cu geometria si pare as fi dat drumul,dar problema inca persista,i-am dat blana am mers pana la 160 niciun limp mode,am incercat din nou,la 130 mi-a taiat turbo,am facut iarasi si a inceput la 150,dar nu de fiecare data. Logul l-am facut in treapta 3 si nu am luat limp , am facut si logurile pe loc.  mai agata in continuare geometria sau e alta problema ? inca ceva , o turez pe loc si la decelerare aud un huruit de metal cand revine la turatia normala si ala pare ca vine din turbo,sper sa nu fie ceea ma gandesc eu si sa fie axul descentrat sau stricat . masina are 205765 de km . multumesc 

LOG-01-003-010-011 a.zip

 

avand alh,te-ai cam chinuit cu mentinerea turatiei pt bs-uri.dar e bine.

se vede ca iti agata geometria,si ai rata mare de.recirculare egr.in loguri limp si suprapresiune.

turbo jos si curatata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2016 at 11:24 PM, bodixxx1 said:

 

On 2/2/2016 at 11:24 PM, bodixxx1 said:

 

Vin cu o completare: 

@kalin1205, In BS003tu ai probleme si cu electrovalva N18. + recirculare mare 

pbn18.thumb.png.ca93e3fb22f1ee99f7e8776d

Apoi, la BS011, ai probleme si cu linia de vacuum. Pe undeva ai scapari de vacuum. (verifica furtunele, pompa tandem, actuator, valva unisens, electrovalve). + geometrie ancrasata. 

pbgeometrievacuum.jpg.4281d8635d4ffb1657

Vin cu o completare: 

@kalin1205, In BS003tu ai probleme si cu electrovalva N18. + recirculare mare 

pbn18.thumb.png.ca93e3fb22f1ee99f7e8776d

Apoi, la BS011, ai probleme si cu linia de vacuum. Pe undeva ai scapari de vacuum. (verifica furtunele, pompa tandem, actuator, valva unisens, electrovalve). + geometrie ancrasata. 

pbgeometrievacuum.jpg.4281d8635d4ffb1657

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D ai putea te rog sa arunci o privire si peste logurile mele? Din ce am inteles intre timp masina nu are soft original si merge foarte haotic. Am postat mai sus. Nu stiu daca is ok logurile dar sper sa fie cat de cat utilizabile, sunt singurele care le am. Nu as vrea sa fac o resoftare degeaba. 

Modificat de Mtbkid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut masuratori ale vacuumului la relanti si mi-au iesit urmatoarele valori:

-turbo...35cmHg→467mb iar la accelerare scade

-egr...45cmHg→600mb

-pompa...55cmHg→733mb, la accelerare creste pana pe la 800mb iar dupa oprirea masinii,cam dupa 15-20 sec.,scade presiunea pana la zero.

Ce parere aveti?

 

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, mario20vest said:

 

avand alh,te-ai cam chinuit cu mentinerea turatiei pt bs-uri.dar e bine.

se vede ca iti agata geometria,si ai rata mare de.recirculare egr.in loguri limp si suprapresiune.

turbo jos si curatata geometria.

Am înțeles , nu mai stau pe gânduri , am sunat pentru programare și miercuri mă rezolva , sper să nu fie ceva uzat pe turbo , fum nu da , de tras trage foarte bine . după curățire revin cu alte loguri . respect domnu  și mulțumesc încă o dată . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Mtbkid a scris:

@Emy D ai putea te rog sa arunci o privire si peste logurile mele? Din ce am inteles intre timp masina nu are soft original si merge foarte haotic. Am postat mai sus. Nu stiu daca is ok logurile dar sper sa fie cat de cat utilizabile, sunt singurele care le am. Nu as vrea sa fac o resoftare degeaba. 

Salut! Uite acum m-am uitat si pe log-urile tale.

1. Nu sunt facute bine. Citeste aici acest post si vezi cum se fac logurile necesare. Motorul incalzit la 90 grade C + turbina incinsa - >  Log doar in treapta a 3-a , pe grupul 003/010/011  sau 003/008/011,  intregistrat de la 1500 rpm pana la 4000 rpm, cu pedala 100% apasata. La fel si pentru treapta a 4-a. Apoi, repede faci log pe loc, in Basic Settings pe grupul 011  si inregistrezi asa cam 1-2 minute. La fel si pe grupul 003, tot in basic settings. 

2. acel furtun care ai zis ca a crapat si l-ai anulat...trebuie pui altul bun la loc, ca nemtii nu l-au pus acolo degeaba

3. Din ce am vazut, da ai LAG mare si underboost, dar pana nu faci logurile corect, nu pot sa ma pronunt. Astept logurile bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, evolkswagen a scris:

Am facut masuratori ale vacuumului la relanti si mi-au iesit urmatoarele valori:

-turbo...35cmHg→467mb iar la accelerare scade

-egr...45cmHg→600mb

-pompa...55cmHg→733mb, la accelerare creste pana pe la 800mb iar dupa oprirea masinii,cam dupa 15-20 sec.,scade presiunea pana la zero.

Ce parere aveti?

 

Ca stai foarte prost cu vacuumul. La turbo tu trebuia sa ai minim 750 mbar Iar la pompa tandem trebuia sa ai 850-900. Ti-a scris colegul romytaxy mai sus. 

La accelerare e normal sa scada, pentru ca atunci cand se doreste cresterea presiunii in turbo, actuatorul se "relaxeaza" si merge spre pozitia de repaus, adica spre presiunea maxima. 

Deci, tu ai vacuum putin. (verifica furtunele. Poti sa incerci sa le schimbi cu unele de silicon speciale pentru vacuum (gasesti pe net "vacuum silicone hose) si ti le inlocuiesti pe rand. (e varianta cea mai ok, desi e recomandat sa pui furtun original). Apoi e de verificat stutul pompei de vacuum si furtunul gros care duce catre servofrana) etc... 

Pe langa asta, daca iti mai si agata geometria...e clar ca masina nu-ti trage bine. 

în urmă cu 4 ore, evolkswagen a scris:

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verificarea am facut-o si direct de la stutul pompei tandem.Stutul este lipit(nu stiu cat de bine),daca nu ar avea scapari pe acolo,care ar fi cauza de nu am valori normale la pompa?Si asa cum am scris in postul anterior, este normal sa scada valoarea vacuumului de la pompa dupa oprirea masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca cel mai probabil tu ai uzata pompa de vacuum si nu mai face vacuum cum trebuie. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut o verificare la rece si acum la turbo avea cam 550mb, mai mult ca aseara cand era motorul mai cald.La fel si la pompa arata o valoare mai mare,este normal?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minute în urmă, evolkswagen a scris:

Am mai facut o verificare la rece si acum la turbo avea cam 550mb, mai mult ca aseara cand era motorul mai cald.La fel si la pompa arata o valoare mai mare,este normal?

Daca la iesirea din pompa nu ai 850/900 ttrebuie  sa vezi cauza(pompa defecta/joc in stut), dupa ce rezolvi asta si la actuator nu ai minim 750 verifici furtunase/n75.

 

Masuratorile le faci in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost bine lipita la stut.Avea scapari.Insa,as vrea sa-mi spuneti , daca dupa ce opresc motorul,valoarea trebuie sa ramana asa sau sa scada la pompa tandem?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log'ului atasat?precizez ca masina(passat cc 2.0 170cp) nu mai trage la turatii joase  am fost la 2 servisuri ,,cik ar fi turbina''(turbina are 15000km cumparata de noua din reprezentanta in august2015)initial p masina aveam soft.mecanicul a zis ca nu e bun softul si m bagat pe cel original dar degeaba..nu trage pana in 2500ture apoi se simte cum intra turboLOG-01-011-xxx-xxx170.zipLOG-01-003-010-011..170.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa verificare furtune vacuum am gasit cateva crapate la capete si le-am rezolvat.Am facut log-urile urmatoare:

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Puteti sa-mi spuneti cand si in ce directie trece vacuum pe acel y de la filtrul de aer?La mine am scos furtunul care leaga N18 cu N75 si nu este vacuum deloc,la relanti,nu am incercat in accelerare.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-

Modificat de bodixxx1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, adytzu_ban a scris:

Salut! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log'ului atasat?precizez ca masina(passat cc 2.0 170cp) nu mai trage la turatii joase  am fost la 2 servisuri ,,cik ar fi turbina''(turbina are 15000km cumparata de noua din reprezentanta in august2015)initial p masina aveam soft.mecanicul a zis ca nu e bun softul si m bagat pe cel original dar degeaba..nu trage pana in 2500ture apoi se simte cum intra turboLOG-01-011-xxx-xxx170.zipLOG-01-003-010-011..170.zip

Salut. Vad ca la tine in BS011 ai problema de vacuum. Ori ai pierderi pe undeva, ori grupul de electrovalve iti face figuri. 

Apoi am vazut o anomalie in Logul din mers: Prescrisul creste si scade dupa cum are el chef. Nu inteleg de ce face asa. Ma depaseste. Atasez aici printscreen-urile la grafice ca poate cineva mai cu experienta ca mine stie ce se intampla. 

56b61e17c23ed_problema2.0TDI.jpg.49f17a0

56b61e23408c8_problema2.0TDI-2.jpg.95b78

 

în urmă cu 2 ore, evolkswagen a scris:

Dupa verificare furtune vacuum am gasit cateva crapate la capete si le-am rezolvat.Am facut log-urile urmatoare:

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Tu ai AVB, 101 CP - Euro 3. La euro 3, recircularea ar trebui sa fie pana in 40%. Tu ai  aproape de 50%. Vacuumul nu are cine stie ce imbunatatiri. Raman la parerea ca e vorba de o lipsa de vacuum si geometrie ancrasata. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dupa ce am lipit stutul, la pompa am val de 850 mb,dar trebuie sa-i dau doua-trei pedale,iar la actuator am cam 680 mb.In schimb,pe log maf specificat 835?!Inainte aveam 850...care sa fie cauza?Si, am mai intrebat, pe traseul direct N18-Y/filtrul de aer-N75 cand se formeaza vacuum?La mine, la relanti, pauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, evolkswagen a scris:

Pai chiar nu vrei sa intelegi ca la RELANTI TREBUIE SA AI 850 mb ???  

Rezolva pompa tandem si lasa tu "pedale le" !!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre filtrul de aer nu se formează vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci pe circuitul ala ce se intampla?Eu zic,cum ma uit pe schema, de furtunul care pleaca din N18,se bifurca inainte de carcasa filtru de aer,un furtun intra in carcasa iar celalalt in N75.Ei...ce se intampla pe acest circuit?Nu ar trebui sa fie vacuum?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stai si cauti putin pe forum, uite ca gasesti schema furtunelor de vacuum:

vacuum.thumb.jpg.827b5f4d439ea3d920e93eb

Daca stai si cauti putin pe forum, uite ca gasesti schema furtunelor de vacuum:

vacuum.thumb.jpg.827b5f4d439ea3d920e93eb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De schema asta vorbeam,dar aici arata doar legaturile.Pe mine ma intereseaza ce rol are si ce se intampla pe furtunul care pleaca din dreapta(pe schema) lui N18 si ajunge la carcasa filtru de aer si in stanga(pe schema) lui N75.Eu nu am niciun fel de activitate pe acest circuit,la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel circuit are rolul de a aduce presiunea atmosferică în spatele membranei valvelor, altfel nu ar funcţiona(ia o seringă, astupă ştuţul unde intră acul şi apoi trage de piston să vezi că merge foarte greu). Intră în filtrul de aer ca să nu intre mizerie în valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Lupo_bv,asta ma interesa,eram nelamurit,credeam ca e spart pe undeva.Astazi,din gresala,vrand sa verific vacuumul,am pus pe direct de la pompa, pe acest furtun care duce de langa aer la N75 si am vazut ca actiona actuatorul. De asta eram nelamurit,dupa aceea, cand am vazut ca nu are vacuum nici intr-o parte,nici in alta.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe alt topic cum ca la pornire tija acuatorului se ridica cca 2 cm dupa care revine la loc daca nu e presiune prea mare in turbina?

On 06.05.2011 at 12:52, Laurentiu Utiu a scris:

@andreydumy Scuze de intarziere,acum am vazut ca m-ai intrebat ceva. Deci inainte de inlocuirea furtunaselor masina mergea bine,tragea,etc,nu erau probleme. Imediat dupa schimbarea lor turbina a inceput sa fluiere. In timp ce cineva mi-a pornit masina am urmarit cursa actuatorului de la turbina si am observat ca ramane ridicat tot timpul, desi normal era ca la pornire sa urce 2-3 cm apoi sa coboare jos la locul lui. Deci tija actuatorului ramanand sus presiunea in turbina era mare,daramite la accelerare. Solutia a fost reglarea tijei actuatorului de pe turbina cu ajutorul programului de diagnoza.

Asa trebuie sa fie si la mine?Intreb pentru ca la mine dupa pornire sta numai sus.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!