Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

 

salut,

imi poate spune si mie cineva daca ceva nu functioneaza bine?

tin sa precizez ca in a 3-a pe la 3800 de multe ori intra in limp mode

multumesc

egr mort

in bs 011 eu nu stiu unde vezi tu claudiu probleme cu geometria.nu.vad variatii la turbo off.turbo on intradevar cam mare(1250).

in logul in mers,maf intradevar e chinezarie baga o val de 1250 cand dai wot.asta duce la ancrasarea geometrie,pt ca tu daca dai wot la 1500 rpm,maful baga 1250 si automat ecu baga motorina la greu.dar in realitate nu intra cantitatea aia imensa de aer .si logic ca amestecul aer-motorina e aiurea si fumega(dar si trage) si tot fumul se sparge in capul geometriei.

eu zic ca nu e tija scurta deloc in bs011 se duce la 971 mbar.pres atm din log e mai mare.deci e reglata bine.posibil tot din cauza geometriei face accea suparapresiune si e aproape de a lua limp.

poate bs011 nu e facut cu turbina bn incinsa.

 

 

salut din nou

am verificat tot circuitul de vacuum in speranta ca este ceva spart, si am gasit altceva, egr-ul meu este anulat avea o bila de rulmet pe furtun, dupa ce am scoso cam in 30 de sec turatia masinii o luase razna, se tura  si avea momente cand dadea sa moara, de la ce poate sa fie?

multumesc

Modificat de rkoste32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face recirculare prea mult si ineaca motorul cu gaze....dupa...... Ecu anuleaza comanda si merge iar ok si tot asa pina se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea sa rezolv? sa mearga fara egr anulat

chiar si cu egr anulat tot imi trepideaza putin in relantiu cand ma uit cu vag com turatia sta putin la 819 dupa urca la 840 si tot asa

asta de la ce ar putea fi, g62 a fost schimbat

Modificat de rkoste32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi..m putezi ajuta si pe mine cu citiea log'ului atasat?problema ar fi ca nu trage pana in 2200 e complet moarta apoi la 2200 zmuceste

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum as putea sa rezolv? sa mearga fara egr anulat

chiar si cu egr anulat tot imi trepideaza putin in relantiu cand ma uit cu vag com turatia sta putin la 819 dupa urca la 840 si tot asa

asta de la ce ar putea fi, g62 a fost schimbat

fa un bs003 si bs011 .ambele cu egr functional.cu bila scoasa.sa vedem care e treaba.nu degeaba au bagat "baietii" bila acoli.posibil rata mare de recirculare si agata pe la 2000 rpm,si daia o fi anulat egr-ul.fa bs-urile sa vedem ce zice ...

SCUZE ...ASTA E PT ADYTZU-BAN

in primul rand masina ta e resoftata.vezi presiunea ceruta de 2600 mbari.

da ,e normal sa smuceasca la 2200 pt ca abia atunci face o presiune de vreo 2000 mbari,dar pres max o atinge abia la 2700 rpm.si alta chestie aiurea ce mi se pare mie.DE CE la turatia incercuita de mine in poza atasata,tunerul a ales sa scada presiunea ceruta,si apoi iar sa o creasca.sa fie vreo eroare a tunerului.

mai executa si tu un bs003 si bs011. intradevar ,are lag.trebuia sa plece mai de jos.de aia zic sa faci bs-uri.poate ai ceva pierderi pe vacuum ...

post-31997-0-68973700-1453918547_thumb.p

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incing turbina cu bila scoasa si dupa fac bs-urile?

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rkoste32.... da incinge turbina si apoi faci bs-urile.

poti sa o incingi si cu bila bagata,important e ca in timpul bs sa fie scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa incing turbina cu bila scoasa si dupa fac bs-urile?

 

sfat deoarece sunt patit cu bora lui gacica-mea. incearca sa scoti mufa de la MAF si vezi cum se comporta motorul, eventual fa o tura cu ea. Daca merge ok, iar cu MAFul conectat se balbaie la relanti, si merge aiurea in sarcina, atunci e de la MAF. Exact asa s-a manifestat si la mine, si dupa schimbarea MAF ului totul este perfect.

 

Eventual demonteaza senzorul fa-i o poza si vezi daca e original si nu o facatura ordinara. Al meu a fost"schimbat" de baieti in service . Atentie!!!

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mufa scoasa masina nu mai trage

i-am facut si o poza va rog sa imi ziceti daca este original sau ceva chinezarie

am observat ca pe acea lamela era plin de un fel de funingine, cu ce se poate curata?

post-142380-0-74250600-1453994686_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

sa incing turbina cu bila scoasa si dupa fac bs-urile?

 

sfat deoarece sunt patit cu bora lui gacica-mea. incearca sa scoti mufa de la MAF si vezi cum se comporta motorul, eventual fa o tura cu ea. Daca merge ok, iar cu MAFul conectat se balbaie la relanti, si merge aiurea in sarcina, atunci e de la MAF. Exact asa s-a manifestat si la mine, si dupa schimbarea MAF ului totul este perfect.

 

 

 

 

Asta in conditii in care MAF-ul e mai prost decat daca ar fi lipsa, deci nu e o regula sa fie asa. De multe ori, MAF-ul e obosit/terminat...dar ofera informatii mai bune decat daca ECU si-ar calcula injectia in lipsa lui. Deci, tot inlocuirea lui e cea mai buna metoda. (cu un MAF de imprumut eventual). 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Emy.

La mine ce ar trbui sa fac: sa insurubez sau sa desfiletez surubul limitator?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs011 nu necesita doar 90°c la antigel.gandeste-te ca poti lasa un motor si in ralanti,si la un moment dat ajunge la 90.mai repede sau mai tarziu,ajunge.

dar turbina oare se incinge la relanti? foarte putin.

corect e sa astepti sa urce apa la 90°c.si apoi te apuci sa dai un pic in ea.de ex sa mergi 15 min cu ea in forta.sa schimbi pe la 3500rpm.si apoi imediat sa ii faci bs011.

Salut.Am refacut bs011 si acum vad ca este diferenta intre turbo on si off.LOG-01-011-xxx-xxxjoi.xls

Buna seara,

Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina din semnatura.De cand a inceput gerul ,am inceput sa iau limp mode la rece pana se incalzeste motorul.Daca merg usor, nu o bruschez merge normal,dar daca bag piciorul mai tare in pedala ca sa schimbe la 3000 rot intra in limp mode.Am si o eroare 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent ,care am inteles ca este de la geometrie intepenita sau tija actuator.Mai exact vroiam sa stiu daca mai am si alte probleme pe acolo. Va multumesc!

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta3.xls

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta4.xls

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.xls

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.xls

Salut,

Sa incepem cu inceputul: In BS003 nu se vede nici o miscare a EGR ului, ori e anulat, ori nu mai tine vacuum, ori ai pierderi masive de vacuum. Din BS011 defereta de presiune este prea mica si logul prea scurt ca sa ne dam seama ce si cum (macar 1 minut, moto la 90 si turbo incalzita bine). Apoi din logul tr 4 iti trebuie foarte mult sa ajungi la 3900, probabil nu ai destul vacuum la actuator. Pe langa asta ai niste zig zag uri urate pe graficul Presiunii Prescrise/Actuale - > Geometrie care agata + spre sfarsit LIMPul era aproape.

1. Asigura-te ca sistemul de vacuum este 100 % etans + valvele unises bune (app cum e pedala de frana , la a cata pedala se intareste?)

2. asigura-te ca Actuatorul tine vacuumul.

3. Daca toate cele de mai sus sunt ok...nu mai ramane decat o curatare :( (app diferenta de presiune e prea mica intre Turbo on/off s-a umblat la tija? )

numai bine!!

Salut. Am verificat sistemul de vacuum si am gasit o capsula de vacuum sparta,care este montata pe furtunul de apa si duce la filtrul de motorina.Dupa ce am astupat furtunul care vine la supapa masina si-a revenit si acum lucreaza si turbina si egr.Inainte cu capsula sparta nu prea avea vacuum mai deloc la egr si la turbina.Acum intrebarea mea este :pot sa las capsula anulata sau trebuie inlocuita? Modificat de vento 2.0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Emy.

La mine ce ar trbui sa fac: sa insurubez sau sa desfiletez surubul limitator?

Ar trebui sa mai insurubezi surubul limitator si astfel o sa scada valoarea mare a presiunii (1250) dar datorita tijei va fi influentata si valoarea mica care va scadea. Din aproape in aproape, va trebui sa desfiletezi si tija, pentru a pastra acei 980mbari la turbo off.

Totusi, toate astea, sa le faci cu o geometrie curata si linie de vacuum ok. Altfel, e munca in zadar.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Acum intrebarea mea este :pot sa las capsula anulata sau trebuie inlocuita?

Da, poate sa ramana si anulata. Nu-i problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris in alt topic (si indrumat, ulterior aici), la un VW golf 5 diesel de 103 Kw am momente in care masina trage muuult mai bine ca de obicei si apoi are momente in care se plafoneaza si nu trece de 100 km/h.Pe tester mesajul este referitor la reglajul turbinei, P0234.E vreo problema la partea de geometrie variabaila, ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

bs011 nu necesita doar 90°c la antigel.gandeste-te ca poti lasa un motor si in ralanti,si la un moment dat ajunge la 90.mai repede sau mai tarziu,ajunge.

dar turbina oare se incinge la relanti? foarte putin.

corect e sa astepti sa urce apa la 90°c.si apoi te apuci sa dai un pic in ea.de ex sa mergi 15 min cu ea in forta.sa schimbi pe la 3500rpm.si apoi imediat sa ii faci bs011.

Salut.Am refacut bs011 si acum vad ca este diferenta intre turbo on si off.attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxxjoi.xls

 

Buna seara,

Va rog daca ma puteti ajuta cu interpretarea unui log la masina din semnatura.De cand a inceput gerul ,am inceput sa iau limp mode la rece pana se incalzeste motorul.Daca merg usor, nu o bruschez merge normal,dar daca bag piciorul mai tare in pedala ca sa schimbe la 3000 rot intra in limp mode.Am si o eroare 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent ,care am inteles ca este de la geometrie intepenita sau tija actuator.Mai exact vroiam sa stiu daca mai am si alte probleme pe acolo. Va multumesc!

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta3.xls

attachicon.gifLOG-01-003-010-011treapta4.xls

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.xls

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.xls

Salut,

Sa incepem cu inceputul: In BS003 nu se vede nici o miscare a EGR ului, ori e anulat, ori nu mai tine vacuum, ori ai pierderi masive de vacuum. Din BS011 defereta de presiune este prea mica si logul prea scurt ca sa ne dam seama ce si cum (macar 1 minut, moto la 90 si turbo incalzita bine). Apoi din logul tr 4 iti trebuie foarte mult sa ajungi la 3900, probabil nu ai destul vacuum la actuator. Pe langa asta ai niste zig zag uri urate pe graficul Presiunii Prescrise/Actuale - > Geometrie care agata + spre sfarsit LIMPul era aproape.

1. Asigura-te ca sistemul de vacuum este 100 % etans + valvele unises bune (app cum e pedala de frana , la a cata pedala se intareste?)

2. asigura-te ca Actuatorul tine vacuumul.

3. Daca toate cele de mai sus sunt ok...nu mai ramane decat o curatare :( (app diferenta de presiune e prea mica intre Turbo on/off s-a umblat la tija? )

numai bine!!

Salut. Am verificat sistemul de vacuum si am gasit o capsula de vacuum sparta,care este montata pe furtunul de apa si duce la filtrul de motorina.Dupa ce am astupat furtunul care vine la supapa masina si-a revenit si acum lucreaza si turbina si egr.Inainte cu capsula sparta nu prea avea vacuum mai deloc la egr si la turbina.Acum intrebarea mea este :pot sa las capsula anulata sau trebuie inlocuita?

 

 

 

.Acum intrebarea mea este :pot sa las capsula anulata sau trebuie inlocuita?

Da, poate sa ramana si anulata. Nu-i problema.

 

 

Salut,

1.BS11 atasat spune clar problemele de vacuum

 

2. Daca o anulezi, vor fi momente in care masina nu o sa mai traga si eventual o sa iti iei limp cu Negative Deviation. Motivul este simplu : In accelerare puternica EGR inchis -> Tot vacuumul se duce spre filtru; N75 arunca vacuumul spre filtru. La urmatoarea accelerare binenteles ca nu vei avea destul vacuum si masina va fi lesinata. Binenteles ca merge si fara, dar nu cum te astepti.Nu e pusa ea degeaba acolo ;) Depresiunea in sistemul inchis turbo trebuie sa fie cam tot timpul la macar -0.7 bar.

SFAT: cumpara una din desmembrari e maxim 50 lei si nu ai bataie de cap.

 

Verifica si valva unisens (jumate negru jumate alb, sa mearga intr-un singur sens, sa fii sigur ca e buna.

numai bine.

cu mufa scoasa masina nu mai trage

i-am facut si o poza va rog sa imi ziceti daca este original sau ceva chinezarie

am observat ca pe acea lamela era plin de un fel de funingine, cu ce se poate curata?

 

 

Pare o facatura sincer. Plus se vad vapori de ulei pe corpul MAF ului, asta nu prea e bine... Uleiul care ajunge pe pastila senzorului il face praf in timp.

Nu ai precizat daca cu el scor masina se mai "balbaie" la relanti. Daca merge liniar si turometrul sta ceas, atunci ai raspunsul. App G62 ul esti OE sau e unu de 25 de lei?

 

Chiar daca masina trage, nu inseamna ca senzorul e bun. In final vei ajunge sa il schimbi.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu

cu mufa pusa turatia masinii sta la 819 si mai sare la 840..nu stiu daca este din cauza la mufa, mufa scoasa nu am lasato mult, doar cat m-am uitat in bord si am facut o tura, g62 a venit pe comanda am dat 110  lei pe el de la hella, sper sa fie bun

daca suflu cu aer peste lamela aia de la maf unde are ulei este vreo problema? sa il curat macar putin

Modificat de rkoste32
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu

cu mufa pusa turatia masinii sta la 819 si mai sare la 840..nu stiu daca este din cauza la mufa, mufa scoasa nu am lasato mult, doar cat m-am uitat in bord si am facut o tura, g62 a venit pe comanda am dat 110  lei pe el de la hella, sper sa fie bun

daca suflu cu aer peste lamela aia de la maf unde are ulei este vreo problema? sa il curat macar putin

 

 

NU NU , sa nu faci asta, il vei distruge, Foloseste un spray pt contacte electronice si puverizeaza de la distanta mai mare nu chiar pe senzor. Gasesti pe la magazinele de Electronica, sau cora, carrefour. Verifica si compatrimentul Filtrului de aer sa fie curat si filtrul neperforat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista spray special pt maf.tot la magazine de piese auto.sau mai bine si mai simplu,alcool izopropilic.umpli o cana cu zeama minune si lasi peste noapte maf-ul imersat cu "botu". maf-urile nu se sufla(risc deteriorare film cald) si nici nu se spala cu produse in urma carora pot ramane reziduri,care ulterior vor arde si vor ramane pe filmul cald,perturband precizia masurarii cantitatii aerului ce trece prin maf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario20vest

Am revenit cu log'ul si multumesc pt timpul acordat

salut adi.

am zis bs-uri .nu loguri in mers.ai la " best answer" cum se fac.

in tr 3 ai lag mai mare ca in tr4. e acceasi treaba si cu accea "eroare" de soft,ce incercuisem eu in poza.

incingi bine turbina si faci bs011. ce inseamna bn incinsa? o lasi sa ajunga la 90 apoi o iei la niste forje timp de 15 min,apoi o tragi pe dreapta fara sa o opresti si lasi bs011 sa inregistreze/logheze datele pt un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri

se potriveste cumva maf-ul de la un golf 4 sau de la passaturi mai vechi? sau alte modele de masina?

trebuie sa corespunda cu puterea motorului sau nu conteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!