Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

buna din nou

referitor la turbina mea, am fost personal cu ea la brasov. au demontat piesa in fata mea si ce credeti? rotorul din zona de actionare a gazelor cu urme vizibile de uzura, geometria la fel tot in zona de actionare a gazelor ciupituri pe toate pastilele, tin sa mentionez ca turbo a fost reparat saptamana trecuta, montat pe motor si inca de la primul test pe drum a dat limp-mode. cei de la brasov au spus ca au fost corpuri straine pe galerie si au ajuns in turbo. daca ar fi fost un surub sau ceva ce putea fi uitat acolo, va dati seama ca rotorul din zona aceea ar fi fost distrus nu doar cu urme mici in partea inferioara, insa eu am vazut ceva interesant cand au demontat turbina, adica in spatele rotorului cu pricina exista o camasa metalica, care nu era fixata bine pe ax, tind sa cred ca aceea ar fi putut provoca  deteriorarea geometriei deoarece camasa aceea era sifonata rau. concluzia mea este ca a fost o eroare la repararea turbinei, vreau sa mai spun ca au reparat turbo schimband chitul de reparare gratis, manopera gratis, am platit doar geometria 348 ron tva inclus, nu vreau sa apar mecanicul, poate chiar din vina lui s-a putut intampla asta insa mi sa parut dubios faptul ca fara sa ma cunoasca, si in urma constatarii facuta de ei ca defectiunea nu se incadreaza in garantie au ales sa ma scuteasca de 850 ron, asta nu inseamna ca eu am dreptate. astept si parerile voastre.

 

Ce ziceam mai sus, "Mesterii" din Romania...pffff...Cunosc personal un caz cand co cunostinta de a mea a trimis de 2 ori turbina in acelasi loc, si mecanicii au trimis-o "reparata" si ghiceste ce s-a intamplat, nici macar nu au defacut-o :))) a treia oara s-a dus personal si i'a facut-o la fel, "gratis" de fata cu el. 

 

Parerea mea era, inainte sa te bagi la asa ceva sa ceri cateva pareri de la cei patiti.

 

Apropo, cum merge acum? Un log ?

 

numai bine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,imi poate spune cineva ce reprezinta error P0299 ? ultumesc mult.


Si inca ceva,la prima pedala franaeaza ok ,la a doua la fel insa se intareste un pic pedala,insa la a treia se intareste pedala si frana nu tine,ce so fi intamplat?Am martorul motor aprins in bord si codul de error P0299.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva ce inseamna erorile la maf:

-scurt la plus

-semnal intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinguin21

P0299 inseamna presiune prea mica

evolkswagen

Daca cablajul de la maf la ecu e ok atunci inlocuieste maf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

ieri a fost montata turbina pe motor, merge, nu mai da limp-modeare forta e ok. un lucru l-am sesizat imediat, inainte turbo intra in actiune undeva la 1600-1700 rot/min acum doar la 2100-2200rot/min. are vreo explicatie, se poate regla din tija acuatorului?

multumesc, sa fiti fara probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a primi un răspuns pertinent trebuie să pui aici logurile: în mers, BS003, BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log in mers si fc ok,valoare 1200, pana la 3600 ture dupa care pica la 583 si la scanare apare scurt la plus si intermitent.

Codurile de eroare sunt:

-17553 debitmetru aer G70 -scurt la plus

-P1145-35-10 intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,imi poate spune cineva ce reprezinta error P0299 ? ultumesc mult.

Si inca ceva,la prima pedala franaeaza ok ,la a doua la fel insa se intareste un pic pedala,insa la a treia se intareste pedala si frana nu tine,ce so fi intamplat?Am martorul motor aprins in bord si codul de error P0299.

dupa eroarea pe care o ai ....sigur e deviatie negativa.asta se trage doar din lipsa vacuum actuator.

daca ramai si fara frana,la fel,lipsa vqcuum.verifica furtunul acela din plastic dintre pompa vacuum si plosca de servo frana.se mai crapa imbinarile din capete.sau ma rog ....alte scapari.nu-i obligatoriu sa fie ce zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mario,am schimbat termostatul si am gasit furtunasul vacuum de la basica aia neagra dintre filtru de ulei si alternator smuls rupt sa lasat liber,iar in intrarea in basica un surub pentru ca cineva a rupt locasul unde trebuia pus furtunul si la lasat asa.Eu am pus un surub gaurit pe mijloc infiletat si cu putin atac si apoi am prins furtunasul la locul lui.Tu ai putea sa mi spui ce rol are acea basica ?Am intrebat mecanicul banuit de acea ruptura si el mi a spus ca nu are nici o importanta daca acel furtunas este lasat liber si daca suspenda acea basica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rolul lui e ca sa uniformizeze intr-o masura variatiile vacuumului.o alta functie este de "acumulator de vacuum" de a oferi ceva vacuum ultil pentru actionare si dupa ce motorul e oprit,de ex pt clapeta de shutt off.

si sa compenseze/asigure vacuum intregului sistem si cand frana e apasata(asta consuma cv vacuum).bine,exista si supapa unisens.... se strange in el vacuum si asigura o mai buna functionare si in cazurile mai nefericite ca: pompa vacuum obosita,vreo mica fisura pe instalatia de vacuum...

acel furtunas care intra in basica,daca ai vrea sa il lasi liber ar trebui astupat(altfel pierzi tot vacuumul). se poate si suspenda accea basica,merge si fara ea,dar cu siguranta nu este pusa degeaba acolo.la cat de zgarciti sunt producatorii de masini,cu siguranta nu ar fi pus-o acolo doar asa sa fie.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare are vro importanta de cat este gaura data in acel surub? Adica gaura din surubul pus de mine in basica prin care trece aerul din furtun in basica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin dupa mult timp cu o problema posibil asemanatoare.Problema este ca masina nu mai avea putere initial,chiar de la plecarile de pe loc, asa ca am schimbat debitmetru de aer cu unul nou Magneti Marelli .Dupa schimbarea MAF-ului masina trage foarte bine doar pana la 90 km/h apoi intra in limp mode.

Turbina a fost curatata in urma cu vreo 3 ani in Italia la un service special pusa pe banc de proba.De atunci am mers cu masina mai turat, putin probabil sa se imbacseasca deoarece nu schimb sub 2700-3000 rpm decat cand e motor rece dupa pornire.

 

Eroare este

 

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X
 

Atasez log in mers pe canalele 3,10 si 11 si loguri stationare pe canalele 3 si 11.

 

O sa verific cand se va mai incalzi un pic toate furtunasele de vacuum.

 

Sa fie iar geometria care agata?

 

Multumesc anticipat.

Log mers AVB.xls

Log stationar BS3.xls

Log stationar BS11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negative Deviation- lipsa vacuum, N75 care nu deschide cat trebuie, Furtun de vacuum iesit/spart/fisurat/conectat unde nu trebuie, valva unisens blocata/ pompa tandem.

Edit: poti pierde vacuum si pe la EGR daca are membrana sparta. Sau pe la servofrana.

LE: nu am apucat sa vad logurile ca sunt de pe telefon.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Revin dupa mult timp cu o problema posibil asemanatoare.Problema este ca masina nu mai avea putere initial,chiar de la plecarile de pe loc, asa ca am schimbat debitmetru de aer cu unul nou Magneti Marelli .Dupa schimbarea MAF-ului masina trage foarte bine doar pana la 90 km/h apoi intra in limp mode.

Turbina a fost curatata in urma cu vreo 3 ani in Italia la un service special pusa pe banc de proba.De atunci am mers cu masina mai turat, putin probabil sa se imbacseasca deoarece nu schimb sub 2700-3000 rpm decat cand e motor rece dupa pornire.

Eroare este

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control

P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Atasez log in mers pe canalele 3,10 si 11 si loguri stationare pe canalele 3 si 11.

O sa verific cand se va mai incalzi un pic toate furtunasele de vacuum.

Sa fie iar geometria care agata?

Multumesc anticipat.

trebuie verificat ce a zis EMY D.

cineva,daca vrea bineinteles ,sa aranjeze logurile si bs-urile .si eu tot pe tel sunt,si nu le pot deschide.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut eu acum logurile. In BS011, geometria nu misca deloc - lipsa vacuum.

In Bs003 - Egr nu misca deloc, nu face recirculare- lipsa vacuum/ anulat cu flansa?

Log3/10/11 - nu e facut bine. Trebuia tinuta pedala 100%apasata de la 1500rpm pana la 3500-4000 rpm. In plus, ce am vazut de acolo- Underboost mare cat China, probabil tot din lipsa de vacuum + Maf-ul e praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La logul postat de valentino, valoarea MAF este intre 600 si 720 mg, nu prea ma pricep , dar cred ca trebuie sa fie peste 800 in log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut eu acum logurile. In BS011, geometria nu misca deloc - lipsa vacuum.

In Bs003 - Egr nu misca deloc, nu face recirculare- lipsa vacuum/ anulat cu flansa?

Log3/10/11 - nu e facut bine. Trebuia tinuta pedala 100%apasata de la 1500rpm pana la 3500-4000 rpm. In plus, ce am vazut de acolo- Underboost mare cat China, probabil tot din lipsa de vacuum + Maf-ul e praf.

 

Atasez alt log.Am uitat sa precizez ca EGR este blocat adica anulat.Uneori reusesc sa trec de 3000 rpm alteori iau limp mode si se plafoneaza.

Log nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarasi logul nu e bun! Cu pedala 100% apasata, ai inregistrata plaja de turatii-1700-2700.

Cu toate astea, din log iti spun ca nu ai vacuum care sa iti actioneze actuatorul turbinei + a la 2700, MAF-ul are o valoare de doar 500. E extrem de putin fata de specific.

Schimba MAF, verifica vacuumul (tot traseul de vacuum) si apoi refa log-ul.

App: nu vad cum ar putea trage foarte bine pana la 90kmph ca tu pleci din start cu underboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o sa fac, o sa incerc cu alt MAF (este Magneti, la recomandarea mecanicului) si sa verific/schimb furtunasele de vacuum si o sa refac si logul de la 1400 rpm .

Am facut singur logul si este mai dificil.

 

Mersi mult pentru sugestii.Sper sa rezolv repede si sa se mai incalzeasca un pic vremea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o parere ca nu imi intra turbina mai din timp, adica pe la 1900- 2000 , si ca nu trage cum ar trebui.. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Multumesc 

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Imi poate interpreta si mie cineva logurile urmatoare?                                                                                        

  log 24,01,2016.xlsI

log 24,01,2016.xls

log 24,01,2016.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evolkswagen. Din cate vad ai un lag maricel  si corectiile sunt ciudate. Ar fi bun un Basic Settings pe 003 si 011, deoarece am impresia ca geometria agata. In rest, Maf-ul pare ok. 

log 24,01,2016-evolkswagen.xls

 

Am si eu o parere ca nu imi intra turbina mai din timp, adica pe la 1900- 2000 , si ca nu trage cum ar trebui.. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Multumesc 

Aceeasi chestie si la tine. Ai un lag bunicel cred ca datorat geometriei care agata. Un Basic Settings pe 003 si 011 ar fi de ajutor. 

LOG-3-10-11-tete90.xls

 

Astept si parerea colegilor mai experimentati :) 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o parere ca nu imi intra turbina mai din timp, adica pe la 1900- 2000 , si ca nu trage cum ar trebui.. Ma poate ajuta cineva cu o interpretare? Multumesc

maf-ul este in parametrii pe toata plaja logului.

in schimb in primul log e un pic de subpresiune.in al 2-lea presiunea e mai liniara.ma nedumereste faptul ca turbina nu face acel varf de presiune(spike),care de altfel e normal. fa si un bs003 si bs011.

a umblat cineva la reglajul actuatorului?

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a umblat nimeni la actuator. Am schimbat turbina acum un an jumatate, ar trebui sa mai ajustez tija ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!