Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna.

 Sunt nou pe acest topic, as fi vrui sa postez rezolvari pentru unele probleme, insa intervin si eu tot cu o problema.

   detin un Passat din 2002, 1.9 ,131CP , motor AVF. Masina a fost softata in Germania la 170CP. Toate au fost super ok pana cand , din cauza unui furtun am ramas fara apa . Fiind intr-o zona foarte periculoasa am fost nevoit sa-mi continui deplasarea inca 200m. Asta a dus la deteriorarea garniturii de chiulasa. Am dus masina la mecanic, a demontat motorul si a gasit si joc la axul turbine. Am trimis turbine la reconditionat unde a inlocuit ce a trebuit. A rectificat chiulasa, curatat supape,tot. A montat totul la loc a pornit, totul perfect. Am iesit in proba ...super in oras. Pe autostrada belea, in viteza a 4 la 3200-3500rot/min la peste 110-120 km/h intre in limp mode.

   Daca aveti idee ce ar putea fi as fi recunoscator, conteaza orice comentariu.

     Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa ce scrie sus pe fond verde si o sa afli ce problema ai .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la repararea turbine, a fost reparata profesional la brasov

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu  citesti si nu te documentezi ,sigur ai s-o mai reconditionezi odata,degeaba ,probabil ca si prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdeac

Ai suprapresiune cât China, dar dacă nu pui şi BS003, BS011 noi nu putem să dăm în cărţi şi să ghicim cauza.

valabil şi pentru kalin1205

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să pun mâine și eu logurile pe loc ? Ce e de făcut ? De ce face supra presiune ?

Eroarea asta o am .

17958 charge pressure

P1550 - 35-10 control deviation - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil geometria blocată, dar fără ce am scris mai sus greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb, in cazul meu este posibil ca softarea de 170 cp poate influenta geometria turbinei? este nevoie de reglaje suplimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb, in cazul meu este posibil ca softarea de 170 cp poate influenta geometria turbinei? este nevoie de reglaje suplimentare?

 

Salut, asa cum a spus colegul EEXCALADE, citeste sectiunea verde din susul paginii, si fa ce scrie acolo, adica 3 loguri: in mers, BS 03 si 11, si ataseaza-le aici. Tine minte turbina trebuie sa fie incinsa putin. 

 

Apropo nu inteleg de ce unii fugiti repede la reconditionarea turbinii, la o simpla sugestie a mecanicului ?? Daca masina mergea bine, nu pierdea ulei, de ce sa umblii? Profesional la Brasov nu se compara nici cat un varf de ac cu ce ti-au facut nemtii. In fine, te asteptam cu log-urile.

 

Numai bine.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am revenit cu toate 3 logurile , pe loc si in mers .

log in mers:iei limp,turbina genereaza mai multa pres decat prescrisul.

bs011,turbo off-ul nu scade sub 1050 mbari,deci geometria nu mai "deschide" sau nu isi mai face cursa max catre turbo off,si ramane intr-o zona unde genereaza boost prea mare.

bs003, rata de recirculare prea mare.ai un egr on de 160mg aer/cursa cu 450 mg aer/cursa.

ceea ce inseamna ca motorul tau este "inecat" cu prea multe gaze. ar fi trebuit niste val de genul 220->240/450.cauzele au mai fost postate.

concluzia: verificata geometria la mana,si eventual data jos turbina si curatat.

apoi cautata cauza ratei mari de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua!

iarasi va deranjez

am schimbat tot ce e de schimbat !

aceleasi valori

acuma am pus debitmetru nou PIERBURG aceleasi valori,ma intrebat cineva daca am recodat ecm-ul,deoarece arata coding 00012 nu lam recodat!,in elsa zice ca e ok 00012.

o nedumerire am cu "1,9l R4 EDC G30SG" aici ar trebui sa fie 1,9l R4 EDC G00SG,pe un seit german  spune ca"00"inseamna ca nu are erori interne(RAM, EEPROM, ...),

in ELSA spune ca trebuie sa fie "00",dar nu da alte detalii

"G ,stiu ca e tempomatul, si SG cutia manuala,aveti idee ce reprezinta acel 30 in loc de 00?

 

multumesc frumos!

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou

azi am fost la ''DOCTOR'' si in urma testelor a constatat, ce ati spus si voi, presiune pre mare. maine demontez din nou turbina si o voi trimite inapoi la brasov. am sunat si au spus ca asa ceva nu s-a mai intmplat, sincer nu-i cred pe cuvant. insa nu condemn pe nimeni, se poate intampla oricui. voi reveni cu noutati , sper ca bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

imi poti spune cum tiai dat seama ca e MAF-ul dus?

 

cu stima!


 

buna ceva pareri la acest log

precizez ca masina nu tragea ,facea presiune cu 200mbr mai putin,am schimbat turbo SH,garnituri admisie ,evacuare,furtune,egr,electrovalve

nu stiu daca sant ok valorile de la MAF,si parca face putna suprapresiune

 

cu stima!

 

Ai schimbat atatea pt 200 mbari ? fara sa verifici toate componentele??...

 

Pai MAF dus, si spre sfarsitului logului e ceva dubios ca si cum ar agata geometria, sau N75 nu mai da drumu la vacuum.., nu ti-a luat masina LIMP? SI EGR duty  cycle e putin ciudat..

Oricum rezolva intai problema cu MAF ul, verifica etanseitatea sistemului de vacuum si apoi refa logul. Era bun si un BS003 + BS011.

 

Daca ai cum sa le faci ataseaza-le sa vedem mai in detaliu problema.

 

seara faina!

 

cum ti-ai dat seama ca e MAF-ul dus/?

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti aici ,iti dai seama cand e maf dus

www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

;)

un maf mort il vezi in logul in mers.valoarea specificata vs actual.un maf mort citeste mai putin aer dupa 3000 rpm(in wot)wide open throtle/blana/acceleratie 100% apasata.;))

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. In urma sfaturilor primite de la Rave am schimbat debimetrul si am facut un set nou de log-uri.Le atasez si va rog sa va spuneti parerea.Va multumesc anticipat.

LOG-01-003-010-011a3a.xls

LOG-01-003-010-011a4a.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS 011: Geometria pare sa lucreze ok (in grafic, partea de jos, nu sunt variatii). 

In schimb, pe partea de vacuum nu stai bine deloc. De verificat etanseitate furtune vacuum, N75, pompa tandem. 

 

In rest, in 3/10/11  vad ca ai corectii bune. Cat specifica atat corecteaza. 

Din cifrele vazute aici, eu zic ca masina trage bine pentru cei 105 cp care-i are. 

 

Mario, tu ce zici? Gresesc pe undeva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul bogdan turbina nu face presiunea ceruta de ecu pe toata plaja de turatii,din punctul meu de vedere masina e lenesa....la egr on off tre sa ai valorile 500 cu apr 250mg/str....iar turbo on off ,valori de aprx 970 cu 1150,1200mbari


turbina are reglaje de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca nu am precizat dar log-urile sunt de la un VW Crafter 2.5tdi 136cp+remapare.am postat ca am si eroarea 009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 

               P2563 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
 
unii mio zis ca trebuie reglat actuatorul dar daca scot mufa din el imi schimba eroarea in no signal.sa fie oare dusa electronica din actuator?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti aici ,iti dai seama cand e maf dus

www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

;)

un maf mort il vezi in logul in mers.valoarea specificata vs actual.un maf mort citeste mai putin aer dupa 3000 rpm(in wot)wide open throtle/blana/acceleratie 100% apasata. ;))

buna !

asta e log-ul cu MAF pierburg nou!dupa 3000rpm scade valoarea

cred ca e din ECU, imi arata la componente

1.9l R4 EDC  G30SG  KD06 din ce am citit trebuie sa fie

1.9l R4 EDC  G00SG  KD06

 

cu stima

LOG-01n1.xls

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. In urma sfaturilor primite de la Rave am schimbat debimetrul si am facut un set nou de log-uri.Le atasez si va rog sa va spuneti parerea.Va multumesc anticipat.

problema sta cam in felul urmator.

ai deviatie negativa,presiunea facuta este mai mica decat specificata pe toata plaja logului.

bs003 ai 550 cu 410.

deci inseamna ca egr deschide prea putin si de aceea intra prea putine gaze in motor.recirculare mica de altfel.poate fi de la membrana fisurata,vacuum slab,tija egr ancrasata.

bs011- geometria nu agata dar in schimb la turbo on face doar 1030 mbari.sigur probleme pe partea electro-pneumatica(furtunase,vacuum slab,membrana actuator fisurata).

asa la general,din ce vad eu aici,problema ar fi undeva pe partea de vacuum.nu e vacuum nici pt egr,nici pt turbo.

deci verifica si vezi ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara as dorii si eu o interpretare la logul in mers 03 10 respectiv 11 facut pe masina personala va multumesc anticipat 

log.passat.jpg

 

http://imgur.com/0eiHD1s

Modificat de mihai muntean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou

referitor la turbina mea, am fost personal cu ea la brasov. au demontat piesa in fata mea si ce credeti? rotorul din zona de actionare a gazelor cu urme vizibile de uzura, geometria la fel tot in zona de actionare a gazelor ciupituri pe toate pastilele, tin sa mentionez ca turbo a fost reparat saptamana trecuta, montat pe motor si inca de la primul test pe drum a dat limp-mode. cei de la brasov au spus ca au fost corpuri straine pe galerie si au ajuns in turbo. daca ar fi fost un surub sau ceva ce putea fi uitat acolo, va dati seama ca rotorul din zona aceea ar fi fost distrus nu doar cu urme mici in partea inferioara, insa eu am vazut ceva interesant cand au demontat turbina, adica in spatele rotorului cu pricina exista o camasa metalica, care nu era fixata bine pe ax, tind sa cred ca aceea ar fi putut provoca  deteriorarea geometriei deoarece camasa aceea era sifonata rau. concluzia mea este ca a fost o eroare la repararea turbinei, vreau sa mai spun ca au reparat turbo schimband chitul de reparare gratis, manopera gratis, am platit doar geometria 348 ron tva inclus, nu vreau sa apar mecanicul, poate chiar din vina lui s-a putut intampla asta insa mi sa parut dubios faptul ca fara sa ma cunoasca, si in urma constatarii facuta de ei ca defectiunea nu se incadreaza in garantie au ales sa ma scuteasca de 850 ron, asta nu inseamna ca eu am dreptate. astept si parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!