Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Exact

PS : nu mai da quote imediat dupa mine ca iei warn. vezi regulament

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la primul log valorile sant bune?mai reglez tija sau o las asa

Poti impusca 2 iepuri dintr-o impuscatura. Il demontezi, il cureti si verifici reglajul la actuator. Da search pe forum si cu siguranta gasesti descrierea operatiunii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o skoda octavia 1.9 motr alh si am erorile astea:

aveti careva ideie ce ar fi?

Verifica siguranta S 34 de 10A sa faca contact cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut guys, uite postez si eu un log, ma ajutati cu o parere?Raman dator. aa si inca ceva, daca scanez cu VAG COM-ul , la ENGINE imi mai da eroarea:

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

trebuie schimbat?

post-55812-1258153538_thumb.jpg

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

17569/P1161 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to +

Possible Symptoms

* Probably no symptoms

Possible Causes

* Failure in wiring and/or connections

* Manifold Temp Sensor (G72) is defective

Possible Solutions

* Check wiring and connections

* Replace Manifold Temp Sensor (G72)

...posibil sa ai si probleme pe circuitul de MAF sau chiar MAF-ul defect. La masuratoare mi se pare ca are valori mai mici decat ar trebui. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R U sure cuiuda :D? Eroarea lui e de MAP nu de MAF, MAF e G70 !

G71 si G72 sunt in capsula MAP(manifold absolute pressure) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati-o incet:

d_ovidiu are 5 erori printre care G70 toti acei senzori sunt alimentati de siguranta indicata de mine

claudiuM are 1 eroare si aia e G72 indicata bine de cuiuda.

Intelegi Vicius?

salut guys, uite postez si eu un log, ma ajutati cu o parere?Raman dator. aa si inca ceva, daca scanez cu VAG COM-ul , la ENGINE imi mai da eroarea:

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

trebuie schimbat?

Logul nu e concludent deoarece nu se vede temperatura acolo

oricum terbuie schimbat si cel de presiune deoarece sunt in Ceeasi carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luand in calcul log-urile altor forumisti, am ajuns la concluzia ca e dus , in schimb, nu stiu daca trebuie sa schimb si MAP ul , in orice caz, le-as inlocui, dar nu stiu daca e necesara investitia. Sunt putin pus pe ganduri de presiunea turbo, care mi se pare putin prea mica intre 3000-4000 rot/min, si banuiesc ca este influentata de proasta functionare a MAF-ului. Oricum multumuri pt sugestii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu mai apare asta :

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

dar apare :

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

ce sa mia inteleg ;) e aiurea totul.

oricum multumesc pt rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuM are 1 eroare si aia e G72 indicata bine de cuiuda.

Intelegi Vicius?

da Al, dar eu nu m-am referit la explicatia erorii si de referirea lui la MAF cand eroarea tipa clar...MAP!! Probabil gresise scriind "F" in loc de "P", MAF in loc de MAP, mai jos in postul lui :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...posibil sa ai si probleme pe circuitul de MAF ...

Eu am spus ca este posibil sa aiba probleme si cu MAF (asa am inteles eu din Log... :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d_ovidiu' verifica siguranta cum zice al_bundy, eventual scote mufa de la n75 de ex si vezi daca ai tensiune acolo. Daca ai tensiune , problema e din calculatorul de motor :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu un log, golf 4 de la cine am luato zicea ca are si cip , ce parere aveti?

Eu zic ca nu are nici un cip. Altfel in Log totul arata ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am indrazneala de a ruga pe cineva care stie ... ca eu nu ma pricep ... daca turbina mea are probleme ... Log:

Multumesc anticipat !

post-38208-1258492986_thumb.jpg

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt mici probleme cu presiune... adica ca este putin cam mica... adica se poate sa traga si mai bine.... posibil sa fie din actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu astazi 3 log-uri ... masina este Audi A6 Avant Quattro 2,5TDI din 2003, motor AKE 132kw, cutie Tiptronic ...

Modulele 3, 10, 11 cu motor la temperatura de 90 de grade ->dat start in Vag si apoi plecare de pe loc cu acceleratia in blana si mers pina pe la aprox. 120 km/h ... din pacate sant destul de scurte deoarece era cam aglomerat prin Mamaia si nu sant linii drepte destul de lungi intre sensurile giratorii ...

Ieri am schimbat filtrul de aer si motorina ... deci sant noi ... cel de aer fusese schimbat de mine acum vreo 15000 km si cel de motorina avea peste 15000 km dar nu stiu exact cat (era de la vechiul proprietar) ... asa ca le-am schimbat ...

Am facut astea deoarece am senzatia ca atunci cand merg prin oras mai grabit (se intampla mai mereu), de fiecare data cand schimba vitezele se aude un fasait scurt si mai infundat in dreptul turbinei, mai mult spre dreapta ...

Am mai observat pe autostrada cu ceva vreme inainte ca nu prea vrea sa se duca peste 180 km/h ...

Am mai facut si 3 teste de accelerare 0-100 km/h ... primele doua pe pozitia Drive a cutiei de viteze si al treilea pe Sport.

Daca se poate as dori si eu niste comentarii la cele 3 log-uri de la cei care se pricep sa le citeasca ...

PS:Cel de la care am luat masina spunea ca e resoftata si ca ar avea cam 215 CP ? Oare asa o fi ?

LOG_01_003_010_011.xls

LOG_01_003_010_0112.xls

LOG_01_003_010_0113.xls

Accel.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e bine pe loguri.... sa nu fie ceva spart pe evacuare sau pur si simplu asa se aude turbina cand schimba regimurile rapid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu 2 loguri. primul in treapta 3 cum se face si al doilea in treapta 4 pt ca problemele mele apar in treapta a 4a pe la 3000 turatii. rog pe cei care se pricep sa-mi spune ce si cum. multumesc. schimbati extensiile in csv dupa download. mc

LOG_01_003_010_011.doc

LOG_01_003_010_011.doc

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am reglat tija actuator;va rog sa spuneti daca este bine,in afara de urcarea aceia de presiune,care cred caeste de la geometrie

log1.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hopaaa..... ai nimerit-o :Driver: e bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce probleme ai? aparent pare sa fie debitmetru.... dar mai fa un log pana in 4100 ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce probleme ai? aparent pare sa fie debitmetru.... dar mai fa un log pana in 4100 ture

o sa mai fac maine unul. problema mea apare in doua situatii: in treapta 4 mai ales la deal cand dau talpa, ajunge pe la 100 km\h respectiv vreo 3000 de ture, si are poticniri mici. daca dau treapta 5 dispar, dar daca continuu in treapta 4 persista. A doua situatie este la ralanti. motorul merge patrat, dar foarte subtil. parca merge in valuri asa... chiar misca si masina uneori. o leagana subtil spre inainte. Daca scot climatronicul, se mai diminueaza din valuri dar tot se simt... pe vag, la ralanti, acesta oscileaza intre 861-881. 903 mi se pare prea mare. ce spuneti? mentionez ca in restul treptelor, niciun fel de problema. chiar trage de rupe. se poate sa fie de pe la injectoare? atasez si avansul. e ok. de curand am schimbat distributia.

post-27995-1258662366_thumb.jpg

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!