Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

bogdan.eparu

Liqui Moly 4066 curata NU repara. Nu strica maf sau map,am curatat multe . 

 

Sti cumva ce grupuri trebuie sa aleg in interfata noua AVB astfel incat sa obtin clasicele 003, 010 si 011? de asemenea si penru BS003 si BS011?

 

Sunt suficiente cele pe care le-ai precizat in acest topic ?

 

008 - Air mass; specified value 276.9 mg/stroke
012 - Charge air pressure specified value 1046 hPa
013 - Charge air pressure; actual value 1008 hPa
015 - Charge Pressure Actuator; acknowledgment 99.77 %
016 - Charge Pressure Actuator; activation 99.66 %
025 - Crankshaft speed (RPM) 836.5 /min
126 - Vehicle speed 0 km/h
129 - Accelerator position 0.00 %
130 - Actual air mass 278.1 mg/stroke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Canalele postate de tine sunt cele care trebuie

 

Mersi mult !

 

Am cam inteles despre ce este vb.

Crezi ca poate sa fie alta problema in afara de MAF ? Am tot fost pe la diversi si mi-au tot facut diagnoza (practic m-au usurat de bani aiurea) insa nu log in mers, adica cam ce am facut si eu cu un VCDS 12.12.3.

Merg maine la ora 16, la unii Maco Motors sa-mi curete debitmetru (MAF-ul), atata vreme cat exista o sansa de a elimina problema.

Pana la urma nu ar ce sa se strice, in cel mai rau caz sa-si pastreze stare din acest moment.

 

PS: Crezi ca poate sa fie alta problema in afara de MAF sau cablaje de la ECU la MAF (7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) -  P0101 00 [096] - Implausible Signal- Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear  sau          P0101 00 [104] - Implausible Signal - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa stiu daca masina merge in parametrii, nu are tuning facut: Din pacat nu am reusit sa fac log si la BS011 cred ca din cauza interfatei. Multumesc.

 

L.E. am reusit si la bs011

LOG03.xls

LOG011.xls

log1.xls

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, revin cu niste log-uri pe care va rog sa le interpretati, mentionez ca masina nu are tuning.

Passat 131 cp AVF.

Multumesc.

Esti limita unui limp mode. La tine geometria nu misca deloc in sarcina. Vezi ca ai problema cu vacuumul/ sau egr cu capsula sparta sau daca sistem de racire pe filtrul de motorina , verifica capsula de vaccum care deschide/inchide circuitul de antigel pt sistemul de racire retur motorina.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am pus logurile la pagina 522. am rezolvat problema!

defectiuni:

1. capsula vacumatica avea membrana sparta - am pus alta noua!

2. langa sonda (n75) pe un furtunas de vacuum este o supapa unisens cu bila (nu stiu cum se numeste) care avea bila blocata, nu isi facea treaba - remediere prin curatare, acum isi face treaba!

3. mecanicul a spus ca geometria agața pe la mijlocul cursei - remediat prin miscarea lor, fara a demonta turbina - nu stiu exact ce a facut la acest punct, a zis ca agăța inainte si acum e ok ca se deschide toata!

Constatarea personala dupa aceasta reparatie - masina merge ca unsa, trage de rupe cum nu a tras niciodata asa de cand am luat-o, cred ca am luat masina cu acest defect!

acuma mai am o intrebare - mai are un fluierat usor la accelerare ca de suctiune de aer printr-un loc stramt in plaja de la relanti pana cand intra turbina cam pe la 1800 ture ce se aude si la cald si la rece! mecanicul a zis ca e ok pentru ca acum trage mai mult aer pe tubulatura pentru ca turbina lucreaza acum in parametrii!

voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheWorkerProcess

Buna tuturor,

 

De cateva zile peste 2500rpm cateodata imi intra in Limp Mode si nu isi revine decat dupa ce opresc motorul.

 

Eroarea citita este: 16618 - Boost Pressure Regulation 

 
            P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
 
             Freeze Frame:
 
                    RPM: 2814 /min
 
                    Torque: 348.9 Nm
 
                    Speed: 92.0 km/h
 
                    Load: 100.0 %
 
                    Voltage: 14.29 V
 
                    Bin. Bits: 00001000
 
                    Absolute Pres.: 2152.2 mbar
 
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
 
Am atasat doar logurile stationare, nu am facut din mers fiindca nu cred ca as reusi inainte sa intre in limp mode.
 
 
 
Sunt la inceput si daca logurile nu sunt bune va rog sa mentionati si le refac.
 
Multumesc admin-ilor si tuturor celor care ajuta/contribuie la rezolvarea problemelor tehnice pe acest forum.
 
Numai bine.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kypa de ce nu pui un log daca tot ai schimbat actuatorul ?banuiesc ca mecanicul ti a reglat si tija la actuator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

De cateva zile peste 2500rpm cateodata imi intra in Limp Mode si nu isi revine decat dupa ce opresc motorul.

Eroarea citita este: 16618 - Boost Pressure Regulation

P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Freeze Frame:

RPM: 2814 /min

Torque: 348.9 Nm

Speed: 92.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2152.2 mbar

Absolute Pres.: 2590.8 mbar

Am atasat doar logurile stationare, nu am facut din mers fiindca nu cred ca as reusi inainte sa intre in limp mode.

LOG-T5-25-130CP-Basic003_13_11_2015.xls

LOG-T5-25-130CP-Basic011_13_11_2015.xls

Sunt la inceput si daca logurile nu sunt bune va rog sa mentionati si le refac.

Multumesc admin-ilor si tuturor celor care ajuta/contribuie la rezolvarea problemelor tehnice pe acest forum.

Numai bine.

se vede din bs 011 ca la turbo on ai un aprox 1152 mbar cu turbo off=1060.

turbo on e atunci cand ajunge vacuum maxim la actuator,implicit parghia turbo sprijinita pe surubul de stop=> presiune mare generata de turbo.turbo on e corect la tine.in schimb la turbo off de 1060mbari asta inseamna ca geometria ta s-a blocat undeva spre capat de cursa iar arcul actuatorului(aici nu mai e vacuum pe actuator,doar arcul intern actuatorului face treaba) nu poate impinge suficient geometria pt a deschide vanele/pt a micsora pres generata de turbina.

banuiesc ca presiunea atm la tine in zona(o vezi pe motor,pe grup 010,a 2-a casuta)nu e egala cu 1060 mbari.:)):))

la tine in loc de 2152mbar tie ti-a facut 2590mbari.astea le vezi la freeze frame data ,in eroarea ta.

deci cocluzia e ca e timpul pt a curata geometria.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TheWorkerProcess

Mersi mario20vest,

 

O voi duce la curatat atunci, sper sa nu mai fie si alte probleme, senzori, valve, furtune pe acolo de schimbat dar vedem la demontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest am avut si eu problema asta,undeva la 110km/h luam limp,am mers cu ea pe autostrada vrei 20 km la 110,apoi am accelerat usor o tineam la 120 iar vreo 10 km apoi am mers cu ea la 120k/h si sa desfundat complet,pana la constanta si inapoi. Trebuie sa o iei usor :),cand m-am intors am venit cu 170-190 km/h :)eu merg cateodata in oras mai subturat...

Modificat de ady archip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agatarile fine,uneori scapa cu forje,gimnastica.dar in unele cazuri se " sudeaza" geometria si nu mai ai ce sa ii faci.

maf-urile termimate duc la ancrasarea geometriei...plus alte probleme,alti senzori defecti,injectoare,avans,motorina,uleiuri proaste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut puteti sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea unui log la o masina vw passat b5.5 1.9 tdi 131 cp din 2002 

probleme sunt consum mare de combustibil si nu trage decat dupa 2500 ture iar cateodata ia limp mode

eroarea aparuta pe tester

17964 - Control de supra-incarcare 
            P1556 - 35-10 - deviatie negativa - intermitent
 
Gata de functie: 0 0 X X X 
 si log in treapta a 3 a si a 4 a 
si asta e in treapta 1 cand isi ia limp mode si nici nu trage
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut puteti sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea unui log la o masina vw passat b5.5 1.9 tdi 131 cp din 2002

probleme sunt consum mare de combustibil si nu trage decat dupa 2500 ture iar cateodata ia limp mode

eroarea aparuta pe tester

17964 - Control de supra-incarcare

P1556 - 35-10 - deviatie negativa - intermitent

Gata de functie: 0 0 X X X

si log in treapta a 3 a si a 4 a

http://www.girlshare.ro/3489039435.2

http://www.girlshare.ro/3489039439.6

si asta e in treapta 1 cand isi ia limp mode si nici nu trage

http://www.girlshare.ro/3489039441.8

deviatie negativa=lipsa vacuum.

cauze:furtunas spart,membrana sparta actuator turbo ,n75 blocat(mai rar),furtunas iesit din actuator,tija ruginita actuator.ia un alt furtunas ,infige-l in actuator si vezi daca tine vacuum.daca tine e bine,daca nu e de schimbat.si tot asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo e ca si nou n 75 daca teai uitat in log lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.zipsper sa reusesc sa pun pe forum


Scuze ,dar nu ma pricep aproape deloc la calculatoare .Vroiam sa va cer parerea despre LOG-ul de mai sus ,dar nu stiu daca e pus in formatul care trebuie.


Precizez ca masina nu prea mai trage ca inainte,si cam scoate fum negru .Am rectificat turbo dar degeaba ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu stiu daca am facut log-urile cum trebuie, dar am incercat sa urmez tutorialul din urma cu cateva pagini.

Am urcat pana in viteza a 3-a, si de la 1900rpm am tinut apasat piciorul pana in podea pana pe la 3500-4000.

La fel si cu viteza a 4-a. Nu sunt sigur daca am salvat cum trebuie.

 

Log-B222GTR este in viteza a 3-a, dupa care am intors masina, am urcat iar pana intr-a 4-a dupa care am apasat-o. Dupa ce am oprit, am salvat log-B223GTR.exe.

 

Log-B222GTR.txt

Log-B223GTR.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.zipsper sa reusesc sa pun pe forum

Scuze ,dar nu ma pricep aproape deloc la calculatoare .Vroiam sa va cer parerea despre LOG-ul de mai sus ,dar nu stiu daca e pus in formatul care trebuie.

Precizez ca masina nu prea mai trage ca inainte,si cam scoate fum negru .Am rectificat turbo dar degeaba ,

pacat ca nu ai facut logul pana la 4000rpm,sa vedem comportamentul maf si turbo .pacat ca nu exista nici bs003 si bs011.intradevar turbina intra tarziu de tot.posibil tija e prea scurta,posibil vacuum insuficient.

Salut, nu stiu daca am facut log-urile cum trebuie, dar am incercat sa urmez tutorialul din urma cu cateva pagini.

Am urcat pana in viteza a 3-a, si de la 1900rpm am tinut apasat piciorul pana in podea pana pe la 3500-4000.

La fel si cu viteza a 4-a. Nu sunt sigur daca am salvat cum trebuie.

Log-B222GTR este in viteza a 3-a, dupa care am intors masina, am urcat iar pana intr-a 4-a dupa care am apasat-o. Dupa ce am oprit, am salvat log-B223GTR.exe.

.nu e corect cum ai facut logurile.

intri pe motor selectezi cele 3 grupuri 003,010,011 pe cele 3 linii .

apoi pregatesti treapta a3-a la 1500rpm,apoi in stanga jos apesi butonul"log" apoi start.dupa ce dai start logului mai mergi vreo 5 sec la 1500 rpm(treapta3),apoi apesi 100% acceleratia si o ti asa la 100% pana spre 4000rpm. apoi ii dai inchidere,si ti se salveaza fisierul cu logul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wox

Părerea mea este că ai o problemă de vacuum. Argumentul ar fi ceea ce am încercuit cu roşu pe grafice.

Verifică bine furtunaşele de vacuum în primul rând şi capsulele de la actuator, egr, valva shut off (dacă este pneumatică). Când verifici capsulele să foloseşti un furtunaş nou.

LOG-01-003-xxx-xxx-9.xls

LOG-01-011-xxx-xxx-7.xls

LOG-01-003-010-011-6.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o intrebare am si eu, am postat un log acum cateva zile, dupa acel log am mai scurtat tija actuatorului deoarece imi facea presiune tarziu! Acum toate bune, trage foarte ok pe ture mici, sunt multumit, la rece pe off am 948 si on 1090, dupa vreo 2 minute la relanti valoare de on creste usor! Acum, am pe masina doar catalizator, fara toba finala, dimineata la 5 grade dupa pornire se aude suflul turbinei si un fluierat usor la relanti, presupun ca geometria este mai deschisa ca de obicei, intrebarea este daca dauneaza cumva turbinei ca pe temperaturi mici este deschisa...! Azi o sa fac log...si revin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o intrebare am si eu, am postat un log acum cateva zile, dupa acel log am mai scurtat tija actuatorului deoarece imi facea presiune tarziu! Acum toate bune, trage foarte ok pe ture mici, sunt multumit, la rece pe off am 948 si on 1090, dupa vreo 2 minute la relanti valoare de on creste usor! Acum, am pe masina doar catalizator, fara toba finala, dimineata la 5 grade dupa pornire se aude suflul turbinei si un fluierat usor la relanti, presupun ca geometria este mai deschisa ca de obicei, intrebarea este daca dauneaza cumva turbinei ca pe temperaturi mici este deschisa...! Azi o sa fac log...si revin!

valoarea de ON creste.E logic.daia tot zicem noi pe aici ca bs011 se face numai cu turbina f.bine incinsa(ori un drum mai lung mai in forta,apoi tragi repede pe dreapta ,nu opresti motoru si ii trantesti un bs011,ori niste forje sustinute cu schimbari pe la 3500rpm,vreo 10-15 min,astea bine inteles dupa atingerea temp de lucru a motorului).

turbina cu cat e mai imcinsa cu atat are randament mai mare(valoarea turbo on creste)... sunt multi factori care cresc turbo ON-ul: temperatura motor 90°,ulei mai fluid,geometria se mai dilata si etanseaza mai bine.....sunt 1000 de factori.

la ralanti e logic sa se auda turbina pe esapament in cazul tau ,fara toba...cine sa mai filtreze sunetul...e logic ....

tine minte:in ralanti,pozitia tijei turbo e pe turbo on,adik vacuum max pe actuator,adik presiune maxima generata,adik vane inchise,adik tija sprijinita pe surubul de stop.

si mai tine minte:in ralanti tija sta mereu la turbo on ,sprijinita pe surubul de stop,dar atata timp cat egr lucreaza(las-o in ralanti si urmareste pe grupul 003 ,a 3-a casuta),o sa vezi cand valorile egr se modifica dupa vreo 3 min de stat in ralanti.o sa vezi in a 3-a casuta pe grupul 003 ca o sa iti apara o valoare de aprox 450mg aer/cursa.asta inseamna ca egr s-a inchis,adik in motor intra numai aer proaspat,iar turbina e scaldata si de mai multe gaze(pt ca egr e inchis si in admisie nu mai intra gaze) si o sa vezi ca incepe sa fluiere mai pronuntat pt ca axul se invarte mai repede din cauza gazelor mai multe,si o sa vezi pe 011 ca pres turbo creste cu cativa mbari.

asa e comportamentul egr,dupa vreo 3 min de ralanti se inchide,iar apoi o simpla atingere a pedalei de acceleratie aduce egr la viata,iar lucreaza,si iar dupa 3 min se inchide....si tot asa.

o sa simti ,o sa auzi ,daca lasi motorul in ralanti, cand ege se inchide(poti vedea cum ti-am zis pe003 ,o sa ai aprox 450mg)

pt a primi ceva indicatii despre cat,cum sa mai ajustezi tija,tre sa faci un nou log in mers,si un nou bs003 si bs011.(nu uita ce am zis mai sus,bs011 dupa ce inainte ai incis turbina bn de tot).

sper sa fi inteles cv ....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, plus ca citesc pe aici de ceva timp! Nu am precizat, egr.ul la mine este anulat! Stiu ca diferenta dintre on si off trebuie sa fie de 150 la rece si 180 la cald! Eu dupa o forja am undeva la 1200 si 979, dupa relanti vreo 5 minute on-ul scade pe la 1160! Am tot facut teste in ultimul timp, plus ca am curatat geometria...si app, masina are si soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat acum vreo 2 saptamani la pagina 522 user kypa, logurile in mers si pe loc

intre timp cica am rezolvat problema, am fost la mecanic si a schimbat capsula de la actuator turbo.

de atunci masina are un suierat ceva mai tare cand trage aer, un suierat ca de aer tras prin spatiu stramt, plus ca au aparut alte 2 erori:

post-137074-0-13801300-1447756529_thumb.


sunt disperat ca nu gasesc un mecanic bun!
vreau sa stiu care din voi sunteti mai aproape de alba iulia ca sunt dispus sa vin la unu din voi numai sa rezolv odata pt. totdeauna. platesc oricat si vin oriunde numa sa stiu ca plec cu ea reparata! stabilim o zi mai pe weekend daca se poate ca am serviciul f incarcat, dar platesc deranjul de weekend!
astept sa imi ziceti care pe unde stati! il vreau pe cel mai bun! sunt dispus sa vin pana in sibiu, cluj, brasov sau echivalent distanta!
sunt disperat ca nu gasesc un mecanic bun!
vreau sa stiu care din voi sunteti mai aproape de alba iulia ca sunt dispus sa vin la unu din voi numai sa rezolv odata pt. totdeauna. platesc oricat si vin oriunde numa sa stiu ca plec cu ea reparata! stabilim o zi mai pe weekend daca se poate ca am serviciul f incarcat, dar platesc deranjul de weekend!
astept sa imi ziceti care pe unde stati! il vreau pe cel mai bun! sunt dispus sa vin pana in sibiu, cluj, brasov sau echivalent distanta!
sunt disperat ca nu gasesc un mecanic bun!
vreau sa stiu care din voi sunteti mai aproape de alba iulia ca sunt dispus sa vin la unu din voi numai sa rezolv odata pt. totdeauna. platesc oricat si vin oriunde numa sa stiu ca plec cu ea reparata! stabilim o zi mai pe weekend daca se poate ca am serviciul f incarcat, dar platesc deranjul de weekend!
astept sa imi ziceti care pe unde stati! il vreau pe cel mai bun! sunt dispus sa vin pana in sibiu, cluj, brasov sau echivalent distanta!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!