Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

 Va salut, in legatura cu un 1.9 TDI AXR, nu mai trage si consumul a crescut simtitor de la un timp, in urma diagnozei a rezultat o singura eroare:  1 Fault Found:16705 - Engine Speed Sensor (G28)  P0321 - 35-00 - Implausible Signal. Mentionez ca eroarea s-a sters si nu a mai aparut. Am atasat si un Log in speranta ca ma puteti ajuta. Va multumesc frumos!

 
 
            

Log 1.9 TDI AXR.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, in legatura cu un 1.9 TDI AXR, nu mai trage si consumul a crescut simtitor de la un timp, in urma diagnozei a rezultat o singura eroare: 1 Fault Found:16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 35-00 - Implausible Signal. Mentionez ca eroarea s-a sters si nu a mai aparut. Am atasat si un Log in speranta ca ma puteti ajuta. Va multumesc frumos!

reglajul turbinei este super,vad acel 19.9% la n75duty cycle.in schimb maf e obosit dupa 3000 rpm.trebuie inlocuit.

Va salut, in legatura cu un 1.9 TDI AXR, nu mai trage si consumul a crescut simtitor de la un timp, in urma diagnozei a rezultat o singura eroare: 1 Fault Found:16705 - Engine Speed Sensor (G28) P0321 - 35-00 - Implausible Signal. Mentionez ca eroarea s-a sters si nu a mai aparut. Am atasat si un Log in speranta ca ma puteti ajuta. Va multumesc frumos!

reglajul turbinei este super,vad acel 19.9% la n75duty cycle.in schimb maf e obosit dupa 3000 rpm.trebuie inlocuit.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Este vorba de Skoda  Octavia motor BJB, masina are un powerbox cu consum care tinde catre 4L/100km in regin de 90km/h.

Daca are cineva timp si chef sa arunce o privire peste loguri, astept parerile voastre despre sistem.

 

multumesc.

 

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am jucat putin si am facut si graficele pe care vi le atasez.

 

post-42858-0-63650900-1446568786_thumb.g

post-42858-0-73352700-1446568792_thumb.g

post-42858-0-54319700-1446568802_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne spui si care sunt valorile specificate de ECU cu powerbox

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne spui si care sunt valorile specificate de ECU cu powerbox

 

Nu inteleg intrebarea. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos porcaria aia de power box,citeste ce e scris la Best Answer si posteaza ce trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat la pagina 522 loguri kypa in mers si pe loc! daca se poate uita cineva pe ele as fi recunoscator pt. ca azi un mecanic a facut testari cu masina pe vcds-ul lui si a mers cu ea si a zis ca e dusa capsula de la turbo dar si ca agata vanele pe la jumate si de aceea apare fasaitul acela la accelerare mai hotarata! ...lucru de care eu ma cam indoiesc - ca vanele nu isi fac cursa decat cam jumate - pentru ca eu nu mergeam cu masina chiar ca un bosorog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot vedea logul de pe tel.scoate furtunul din actuator pune altu si trage cu gura sa vezi daca tine vaccum...din eroare rezulta actuator .furtune sparte dai n75 defect..

Ca sa ti faci o parere despre géométrie tre sa ai vaccum si actuator functional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut logurile,limp mode si actuator spart..trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat la pagina 522 loguri kypa in mers si pe loc! daca se poate uita cineva pe ele as fi recunoscator pt. ca azi un mecanic a facut testari cu masina pe vcds-ul lui si a mers cu ea si a zis ca e dusa capsula de la turbo dar si ca agata vanele pe la jumate si de aceea apare fasaitul acela la accelerare mai hotarata! ...lucru de care eu ma cam indoiesc - ca vanele nu isi fac cursa decat cam jumate - pentru ca eu nu mergeam cu masina chiar ca un bosorog!

verifica capsula turbo ,trage cu gura si vezi daca tine.daca nu spor la schimbat ....si spor la reglat tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Va rog mult sa ma ajutati cu  interpretare  unui log in mers.

Masina 1,9 awx care intra in limp mode la 3000rpm, mentionand ca intra uneori, nu mereu.

In fisier este testul facut la viteza a 3-a ( primul tabel) si a 4-a ( al doilea tabel)

Multumesc

log_19awx.xls

Modificat de marius_papa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, zilele trecute am curatat geometria turbinei, apoi am reglat.o, in BS pe off am 958 la rece si 979 la cald iar pe on la cald (dupa un mers normal) am undeva 1150-1160 (dupa o talpa mai grea am si 1190 dar dupa ce o las la relanti scade), turbina intra pe la 1700 dar se simte bine pe la 2200 ture...pe log am observat ca face presiunea ceruta undeva pe la 3200 ture, trebuie tija actuatorului scurtata putin? geometria nu agata deloc! ms frumos!

7nov.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un Volkswagen Polo 1.6 TDI 90 CP , model 2009 , aprox 107 000 Km.

 

De la km 100.000 si pana acum la 107.000 km mi s-a aprins martorul arcul acel (bujii incandescente) de vreo 16 ori.

In urma unei diagnoze cu VCDS am gasit :

 

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [104] - Implausible Signal
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 15
                    Mileage: 101841 km
                    Date: 2067.14.25

                    Time: 10:35:49 

 

Am resetat codul de eroare dupa care a aparut:

 

7329 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
          P0101 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 105843 km
                    Date: 2070.14.09
                    Time: 16:04:22
 
 
PS: Nu prea imi dau seama daca masina nu mai trage bine, motorul este destul de mare.
Se poate curata debitmetru (MAF-ul) sau doar inlocui
Este nevoie si de un log in mers ?
 
Multumesc,
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna ziua tuturor, intampin o problema cu turbina la masina din semnatura: Am inlocuit turbina, cu sh, la AVD Turbo pe data de 09.06.2015, a mers f bine masina, am mers numai in turatii normale (de la 2500 rpm in sus). Pe data de 30.06.2015 am fost la userul @nervoss (un baiat exceptional) sa vad cum se prezinta turbina pe diagnoza, dupa spusele colegului @nervoss, turbina se prezenta f k. De vreo 1 luna, a inceput sa se auda dimineata sau cand motorul era rece, acel fluierat la debraiere, exact cum imi facea turbina pana sa o schimb. Dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude DAR ieri seara am accelerat sa ma duc la 120 km/h si surpriza, AM LUAT LIMP. Nu am apucat sa merg la diagnoza dar sigur s-a inregistrat acel limp.

Vin cu intrebarile: O turbina curatata de "meseriasi" sa ma tina doar 4 luni ?? (am garantie si o sa merg la ei ptr reparare/inlocuire). 

                            Ce o poate defecta asa de repede ??  (am mers in turatii mari tocmai ptr a evita defectarea turbinei).

                            Ce ar trebui sa mai verific cu Irinel (@nervoss), pe Vag-Com ??? (el se pricepe destul de bine la diagnoza dar poate mai sunt senzori, parametri, etc de verificat).

Orice sfat este bine venit.

Salut tuturor, am refacut diagnoza dupa sfaturile voastre. Se pare ca turbina face presiune mare, ca si inainte de schimbare. Ce creeaza presiune asa de mare ?? MAF-ul se pare ca ar fi k.  Astept parerile voastre referitor la log-urile atasate. Multumesc anticipat !!

 

Buna ziua tuturor, se pare ca MAF-ul imi face probleme, am imprumutat un MAF de la un coleg care s-a dovedit bun, dupa o diagnoza, am refacut diagnoza pe masina mea cu MAF-ul colegului si intradevar MAFul de la 3200rpm nu isi pastreaza valorile si atunci se trimit informatii eronate la ECU. Cu ajutorul colegilor de forum @IRINEL si @RUNE carora le multumesc pe aceasta cale ptr sprijinul acordat, am identificat, zic eu, problema presiunii mari a turbinei. 

Asadar, MAF-ul are un rol foarte important in functionarea motorului si nu trebuie ignorat masurarea/schimbarea MAFului. Atasez noua diagnoza facuta pe masina mea cu MAF-ul imprumutat. BFT  si  :Driver: safe all.

dof_debitmetru_gabi.xls

dof-MAF_GABi_LOG-01-003-xxx-xxx.xls

dof-MAF_GABi_LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,exista un spay special de la liqui moly

 

Si exista posbilitatea sa se strice ceva contacte in urma curatarii ?

 

Din experienta ta este benefica aceasta curatare ? Rezolva problema 100 % ?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce poate rezolva, eu l.am tinut o noapte in alcool tehnic si degeaba,valorile debitmetrului neschimbate(al meu nu e dus de tot, dupa 3000rpm scade foarte putin sub specific) deci din punctul meu de vedere este "aghiazma" Intradevar daca cine stie cum a ajuns pe acolo un gunoi mai marisor si s.a lipit e posibil sa cada si sa mai invie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu dus si intors, eu l.am curatat pe al meu cu spray special si a murit de tot. Chiar daca o sa mearga, tot nu o sa citeasca foarte corect si in scurt o sa cada de tot! Intr.un final tot o sa trebuiasca unul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.eparu

Liqui Moly 4066 curata NU repara. Nu strica maf sau map,am curatat multe . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!