Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Parerea mea ,tot de neprofesionist, e ca merge bine, dar sigur e AHF?, parca astea au mai multa presiune pe turbo, asta e de ALH(stock), in fine, poate nu stiu eu.

Debitmetru bun, turbo ai VNT 15.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e sigur AHF. Multumesc "neprofesionistilor" msanyx si marius si ...ii astept si pe profesionisti, poate cand o sa pun log-ul cu 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa iau limp in timp ce aveam testarul pus;asta dupa ce am curatat admisia,egr,tija actuator,schimbat debitmetru aer,schimbat furtune vacum;

ce parere aveti si sfaturi va rog

New_Folder.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.... ori n75 cu probleme ori ceva pe geometria turbinei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate o parere despre urmatoarele loguri? Am testat un Audi A6 motor AKN, care nu trage decat dupa 2500 rpm, in rest e foarte lenesa. Turbina e noua, pompa de injectie a fost reconditionata la Bosch (Ploiesti) (schimbat tot), EGR nou, MAF-ul a fost inlocuit cu unul de pe alta masina si la fel face.

Merci!

LOG_01_003_010_011_2.csv.txt

LOG_01_003_010_011__3.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am facut si eu un log de curiozitate si am vazut ca pt cateva momente presiunea masurata urca la 2600mbar si ma gandesc ca agata geometria/acutatorul. Mi se mai intampla cateodata dar foarte rar sa ia limp (as zice de 4 ori in 4-5000km) si atunci ia pentru supra-presiune.

alta intrebare... e normal sa fie asa diferente la MAF? am hasurat eu pe acolo sa se vada mai usor :blink:

se mai vede ceva anormal pe acolo? Eu sunt la inceput cu logurile astea. :icon_thumright:

Multumesc!

LOG_01_003_010_011_BAV.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nick.sb:

avansul este reglat bine la pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de 10 puncte, un debitmetru defect poate cauza limp mode?

(daca are vreo importanta, motorul este ATJ pe un Passat B5 din 2mii).

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate-i mufa si vezi cum merge fara.

am dat de un benzinar 1,8T cu debitmetrul aiurit si accelera ca naiba si din cind in cind zmucea si lua putina viteza

(nu stiu daca simptomele sint identice diesel/benzina dar poate te ajuta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti furtunu de vacum si pui degetul pe el.... si pui pe cineva sa accelereze puternic si ar trebuii sa scada vacumu cand dai tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare de 10 puncte, un debitmetru defect poate cauza limp mode?

Ma scuzati. POATE sau NU POATE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate da sensatie.... dar se poate vedea usor daca el iti face probleme

in primul rand apare eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e binisor.... dar ce probleme ai? trage cumva cam sus in ture?

Referitor la Post #955

Da asta e problema!!! Ai idee cum sa o rezolv???

THX

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati. POATE sau NU POATE?

da, un debitmetru defect poate da limpmode dar pe negative deviation si asta din cauza debitului de motorina mic, carenu face suficiente gaze de evacuare, deci nu are cine sa invarta turbina

poate da sensatie.... dar se poate vedea usor daca el iti face probleme

in primul rand apare eroare

nu toate debitmetrele dau eroare, doar cele care sunt intrerupte, daca este murdar si nu da valori bune, atunci nu apare eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la Post #955

Da asta e problema!!! Ai idee cum sa o rezolv???

THX

pai e mai complicat... posibil sa fie actuaotoru sa nu mai traga pana la capat tija sau sa nu ai destul vacuum.... problema intalnita la passat din cauza oboselii racordului de la pompa de vacum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordul ala e busit si l-am lipit cu poxipol.... :huh: sa fiel el de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Atasez un log in mers la un Audi A6 C5 (2004) 1.9 TDI si eroarea care a aparut dupa ce am scanat cu vagul masina mentionata.

In timpul logului am luat si un limp mode.

Rog sa ma lamuriti din ce cauza a aparut limp mode`ul si ce ar putea fi remediat.

Multumesc anticipat.

erori_audi_A6_C5.txt

audi_A6_C5.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Posibil sa ai actuatorul blocat sau chiar turbina. Ai o presiune cam mare (...chiar foarte mare). :blink:

Dar spre sfarsitul Log-ului vad ca si-a revenit...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Posibil sa ai actuatorul blocat sau chiar turbina. Ai o presiune cam mare (...chiar foarte mare). :icon_thumright:

Dar spre sfarsitul Log-ului vad ca si-a revenit...

la motoarele logitudinale am avut doar 2 cazuri cuprobleme la actuator si asta dupa ce au stat masinile 2-3 anipe dreapta, 90% e posibil sa fie de la geometrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am desfacut tija actuator;turbina,spre bucuria mea merge f. usor,fara sa agate ;

dar tija actuator la jumatatea cursei agata;pentru degripare am bagat sray de curatat disc frana; rezultatul......l_am stricat de tot,nu mai tine nici macar la limba,vacumul;binenteles ca acum iau limp imediat ce plec dupa loc;

rugamintea mea este cineva care stie de unde sa iau un actuator si daca se potriveste la toate modelele acelasi actuator;mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeste cu Cipos(Ciprian) si cu siguranta te rezolva el ,ai telefonul lui in semnatura. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sfaturi,

Am o intrebare legata de valva N75, e posibil ca aceasta sa trimita semnal cand si cand (sa dea semne de oboseala) sau atunci cand pica, pica de tot (intreb asta pentru ca problema de pe masina mai sus mentionata nu e permanenta).

Masina isi ia limp mode doar la turatii mari.

Incerc sa elimin toate cauzele care nu au legatura cu subiectul, ramanand sa verific actuatorul, EGR`ul si in cele din urma geometria variabila.

Multumesc si numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai facut log-ul.... masina era relativ rece... adica abia pornita si incalzita cat de cat?.... geometria agara cand e rece sau calduta turbina... dupa ce tot ai facut teste cred ca s-a incalzit bine nu mai agata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha deci acum inteleg eu dece cate o data motorul caldut dar nu bine cand incerc sa calc imi iau limp-mode :huh:

uite asa iveti :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!