Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am curatat galeria de admisie si egr,dupa care am facut iar log;se vede ceva diferenta fata de primu?postez pe primul fara curatare,al doilea dupa curatare

dupa curatare

am schimbat debitmetru,cu altul la fel ca al me de ajm;se vede diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor :)

Supun atentiei dvs. 2 log-uri facute pe un motor de 1.9TDI de 130CP, model AVF de pe Passat cu cutie automata tiptronic AG5:

1. Primul cu debitmetru Pierburg, schimbat recent, practic nou - folosit sub 500km - care imi afiseaza un cod de eroare la scanare cu VCDS 805.0 de tipul de mai jos:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 KD

Component: 1,9l R4 EDC G600AG 4897

Coding: 00001

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ4P243738 VWZ7Z0C8828670

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 0 0 0

Eroare care inseamna:

16485/P0101/000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

Possible Symptoms

Loss of Power

Erratic Idle

Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Air Leak(s) after Mass Air Flow Sensor (G70)

Intake Air Filter dirty/faulty

Ground Spots corroded or Paint Residue

Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70) faulty

Possible Solutions

Check Intake Air Filter

Check Mass Air Flow Sensor (G70)

Check Ground Spots

Check Wiring and/or Connections from/to Mass Air Flow Sensor (G70)

Special Notes

In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-diesel-cars G70 had the bad reputation of slowly losing his performance, causing loss of power. It's not a matter of defective or breaking down, but it is filthy / dirty (not easy to clean). You can check functionality by making a log in [01-engine], [meas.blocks-08], group 003 (3e gear, full throttle, from 1700-4000rpm)

Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/index.php/16485/P0101/000257"

Category: Fault Codes

Lasand la o parte faptul ca imi afiseaza aceasta eroare subliniez ca am constatat o intarziere intre momentul apasarii acceleratiei si cel al demarajului propriu zis care este greoi si parca fara vlaga. ( problema semnalata si de alti colegi pe topic-uri legate de curatare debitmetru si respectiv motorul se tureaza cu intarziere )

Atasez si un log efectuat in mers cu acest debitmetru.

2. Debitmetru original Bosch care l-am suspectat ca ar fi obosit si care ar putea fi cauza unui consum exagerat de motorina de circa 12-13l/100km in oras ( in Iasi ) in timpul verii, motiv pentru care l-am cumparat si inlocuit cu cel nou Pierburg ( model 7.22684.08.0 ) care se spune ca este echivalent, mai fiabil si chiar la jumatate de pret fata de Bosch. Atasez si un log realizat cu debitmetru Bosch. In plus cu acesta nu am nici un cod de eroare in urma diagnozei.

Rog pe cei cunoascatori sa-si expuna pareri, sugestii sau comentarii. Care din cele 2 este bun si care nu si mai ales ce nu este in regula cu cel Pierburg?

Multumesc pentru rabdarea avuta de a citi acest post cam lung si celor care doresc sa imi si raspunda.

LOG_01_003_010_011_Pierburg.xls

LOG_01_003_010_011_Bosch.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In logul Bosch pare ca agata turbina.

Postez si eu un log al unui coleg de forum: LOG_Octavia_2__003_010_011.xls

Pareri?

Multumesc! :D

MIe imi pare ca arata cam mult debitmetrul, chiar si la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MIe imi pare ca arata cam mult debitmetrul, chiar si la ralanti.

care relanti? oricum parerea mea e ca ara bine.. oricum edc 16 e mai ciudata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am verificat si recoditionat chiulasa deoarece unii ziceau ca e fisurata

dar dupa teste a reiesit ca nu e, dar au fost schimbati 3 tacheti si a necesitat planare

iar la turbina tot interiorul(ax, bucse, paleti etc, pret 330 euro,am capiat de ciuda)

in consecinta am facut iarasi un log

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am schimbat debitmetru,avnd valori de 1000 si acum,azi am luat un limp,trepta a 5,pe la 3200 de turatii;poate sa fie si valva n 75?;as scapa mai usor

debitmetru_nou.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum debitmetru arata bine... dar cred ca geometria iti face figuri.. acum in log a mers binisor... dar limp-ul il ia cand motoru e caldut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cald la 90 grade;mersesem cu masina cam20 km,si cand am prins drum liber,m_am dat la ea;pana la 3200 ture cu a cincia,dupapa care limp;

poate sa fie si din senzor presiune fara sa arate pe testar lucru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cald la 90 grade;mersesem cu masina cam20 km,si cand am prins drum liber,m_am dat la ea;pana la 3200 ture cu a cincia,dupapa care limp;

poate sa fie si din senzor presiune fara sa arate pe testar lucru asta?

am facut un log mers cu a cincia;si un filmulet cu cat lucreaza tija actuator;este bine?

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul iti arata bine, mai precis mai mult decat se cere. In schimb la turbina in intregul Log ai vreo 4 Spike-uri. Cea fatala este cea de 2529 mbar la 2982 rpm. Celelalte spikeuri de +100 +200 mbar peste cea specificata nu cred sa genereze Limp mode. Prerea mea (de neprofesionist) ca iti agata geometria.

P.S: Intrebare pt cei cunoscatori: la ce surplus de presiune peste cea specificata intra in Limp-Mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl

Part No SW: 03G 906 016 HA HW: 028 101 221 9

Component: R4 1,9L EDC 0000SG 7000

Revision: 12345678 Serial number: AUZ6Z0D0299539

Coding: 0000071

Shop #: WSC 00000 785 00200

1 Fault Found:

17058 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

P0674 - 000 - Can't Decode, CODE File Not Loaded!

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 44.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 13.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e binisor.... dar ce probleme ai? trage cumva cam sus in ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-uri pentru Octavia 2 2.0 TDI DSG a colegului DragosB

Are niste goluri de putere de la ~3500 RPM in sus. Se manifesta ca si cum masina ar da in nas pentru o fractiune de secunda.

Nu are nici o eroare la diagnoza.

Masina are ~40.000 km si de curand a trecut de revizia de 45.000

LOG_01_003_010_011dragos.xls

LOG_01_003_010_011dragos2.xls

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. As avea si eu o problema. Curge ulei langa EGR. MAsina e Skoda Fabia 1.4 TDi din 2007 68000 km. Imi outeti da niste sfaturi va rog. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Un coleg de forum , cu un Golf 4 ALH are probleme cu limp-mode-ul.

I-am facut 2 loguri in mers plus o scanare si am descoperit si urmatoarele coduri :

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 31414

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Stie cineva ce trebuie facut pentru a scapa de limp-mode?

LOG_01_003_010_011.zip

LOG_alh.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri de curatat turbina . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e ceva tare ciutat.... ma fa un log dar nu o mai alerga inainte sa faci log-ul

adica o pornesti dai grupele 3 10 11 si dupa dai blana din a 3-a.... ca in logurile de mai sus era deja in limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si felicitari pentru topic. In discutie e o masina care a scos mult timp fum negru la plecare de pe loc(circa 30 000 de km fara sa se umble la ea), acum am rezolvat fumul. Preblema se manifesta in felul urmator: cand masina ajunge la 2300 de rot/min si schimba treapta superioara, cand acul turometrului scade se aude un falfait care se datoreaza turbinei. Din ce am discutat cu cipos se pare ca ramane turbina turata. Pentru a usura rezolvarea problemei am facut un log. Din ce am remarcat se pare ca debitmetru chiar cand se schimba treapta de viteza arata ca intra mai mult aer iar turbina arata clar ca o ia in sus.

Am observat toate astea cand am schimbat filtrul de aer (imdeiat dupa la circa 3 km). Acuma ma gandesc : sa fie debitmetru nebun si prin urmare sa se tureze turbina sau agata geometria?

Oricum la mana merge greu actuatorul dar nu stiu daca e din cauza supapei respective sau chiar merge greu. Astept parerea dvs despre acest caz.

Va multumesc!

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu un log de la un Toledo 1.9 AHF 110CP din anul 2000. Motorul are peste 300.000 km si in vara a fost curatata turbina si schimbata distributia. La motor nu am erori si el se comporta bine din punctul meu de vedere. Problema e ca scoate fum, dar nu ma pricep daca acesta e in cantitate rezonabila, tinand cont de kilometraj...Va rog sa-mi ziceti ce reiese din grafic. Multumesc!

LOG_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea de neprofesionist:

Ai Turbo Lag-ul putin cam mare (fata de Garret VNT15 si VNT17, nu stiu ce turbina ai) in rest pare totul ok. La turbina presiunea este buna si aprope de cea specificata asa ca nu ai probleme cu turbo, dar totusi pentru Lag poate fi de vina geometria.

Un log ca lumea se face in treapta 3 cu talpa de la 1500 rpm pana la 4000 rpm. Asa se vede mai bine cat de liniara lucreaza geometria.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. O sa mai fac un log pana la 4000 ture. Cum imi dau seama ce turbina am, unde sa ma uit? (L-am intrebat la telefon pe mecanicul ce a curatat-o in vara dar nu mai tine mine). Dar cu debitmetru? cum stau?

Modificat de yessorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!