Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, am si eu o problema cu turbina ( cred ) . Imi face full boost undeva la 2500 - 2800 rpm ( asa o simt ) si din cand in cand in trepte superioare in sarcina maxima mai iau cate un limp. Nu da cum fum (mai) deloc , nivelul uleiului e neschimbat. De obicei o apas mai sanatos incepand cu 2000 rpm si ii cam ia 500 de ture sa simti ca "te baga in scaun" , d asta zic ca imi da impresia ca face full boost la ~2800. Dupa aia tine presiunea pana in redline ( mi se pare cam dubios ) , e totusi un vnt15 ( de afn e vorba ) , sus ar trebui sa gafaie. Trage liniar , nu da in nas ,nu da cu fum. Se poate sa fie actuatorul putin gripat si sa faca cursa mai greu ? Atasez si logurile in tr 3. Am si in 4, 3+4 combinat daca e relevant, ca erori mi-a gasit :

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent .

Multumesc.

LOG-02-003-010-011 a 3a v1.xls

LOG-01-003-010-011 3a si 4a v1.xls

Deschide logurile si o sa vezi si tu cu ochii tai exact cum face presiunea max la aprox 3000rpm(adik f tarziu) si la un moment dat face mai mult/overboost-si se apropie de limp(asta il vezi in ultima coloana ca 94.4% duty cycle).

Citeste pe orizontala penultima(pres facuta) si antepenultima coloana(presiunea ceruta),dar numai cat pedala este 100% apasata. Si o sa vezi ca la 2000 rpm ,ea vrea 1948 mbar si face mai putin si tot asa.

Sigur ai geometria ancrasata.

Cel mai bine fa si un bs011 dar vezi ca tre sa o ti tu turata la 1400 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si am vazut si eu diferentele de presiune. Nu stiam sa interpretez parametrii pt duty cycle.  Duty cycle e legat de vacuum? O sa desfac turbina si o sa vad ce si cum .. Btw, imi poti recomanda un know how basic pt vag com ? Site / forum / pdf ? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.mediafire.com/view/z0bz8ep1lxgie47/LOG-01-003-010-011bbbbbbbbbbb.CSV

imi cer scuze, dar altfel nu am stiut cum sa incarc log.ul! totul este ok? egr-ul nu il mai am, iar la turbina am facut reglajele!

Turbo corecteaza destul de bine.mici mici valuri.

Maf-ul e in parametrii pt ca citeste bine si dupa 3000rpm. Daca era logul postat aici intram si in detalii.

Eventual fa si un bs011 dar sa fie turbo incins bine inainte. Si incearca sa transformi csv-ul in xls (gasesti si pe net convertoare) si incarca aici. Noapte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incins bine ce inseamna? Dupa o talpa mai grea am 1200, daca o las 5 minute la relanti am 1162-1152 si pe off 979!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incins bine inseamna temperatura uleiului peste 100-105gr.C, valoare citita cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu grupul, undeva mai sus, dupa 14, il gasesti fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temp uleiului nu e pe modulul instrumente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refer la modulul de Engine.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaseste usor temp ulei daca ia la mana un pic grupurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Ca sa verific, empiric vorbind, daca G70 functioneaza cum trebuie este suficient sa scot mufa si fucntie de reactia motorului sa-mi dau seama daca "misca"?

La scanari, imi apare din cand in cand eroarea 16485 Debitmetru de aer G70 - semnal neplauzibil. Informatiile le cumulez si cu log-ul!!!

La ralanti, cand scot mufa, masina nu are nici o rectie....fie ca este cuplata, fie ca nu. Am scos senzorul si l-am introdus in alcool izopropilic dar nu a aparut nici o schimbare?

Este suficienta proba la ralanti?

 

Multumesc

 

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ajuta proba la relanti.

 

din logul facut de tine, pare un pic lesinat debitmetrul tau. Daca nu a mers curatarea, recomand inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am facut si eu test la un grup (numai retin exact) in care scria in orice caz o testare pe EGR, ba cu el OFF, ba cu el ON. Am observat ca atunci cand facea pe EGR ON masina dardaia destul de mult, cand trecea pe OFF, numai dardaia deloc, apoi iar pe ON, incepea sa dardaie, trepidatii puternice.

La test nu a gasit nicio eroare pe niciunul dintre module.

 

Ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil de inlocuit EGR-ul daca  circuitul de vacuum si restul sunt ok. EGR-ul e plin de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica intrebare. La o masina cu soft, turbo, inainte de soft specified pressure trebuie sa fie mai mica decat specified pressure dupa soft ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu test la un grup (numai retin exact) in care scria in orice caz o testare pe EGR, ba cu el OFF, ba cu el ON. Am observat ca atunci cand facea pe EGR ON masina dardaia destul de mult, cand trecea pe OFF, numai dardaia deloc, apoi iar pe ON, incepea sa dardaie, trepidatii puternice.

La test nu a gasit nicio eroare pe niciunul dintre module.

Ce este de facut?

Asta inseamna ca ai o rata foarte mare de rexirculare.adica in momentul cand scrie acolo egr on ,inseamna ca in motor intra prea putin aer curat si mult mai multe gaze de esapamrnt.

Sigur aveai la egr on o valoare de genul 140-180mg aer/cursa.

Cauze pt o rata mare de recirculare:

Clapeta de shut off ramane partial inchisa,catalizator infundat,filtru aer murdar,geometrie turbo reglata incorect,egr defect sau un maf(facatura). Era bine sa incarci logul cu bs003 sa vedem valorile.

O mica intrebare. La o masina cu soft, turbo, inainte de soft specified pressure trebuie sa fie mai mica decat specified pressure dupa soft ?

Absolut corect.unele din multele harti modificate in urma unui soft,este si harta cu presiunea turbo.e logic sa mareasca presiunea turbinei ....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb asta pentru ca am vazut masini cu "soft" care au aceeasi specified pressure ca inainte de "soft" si ma gandeam ca nu cumva sa fie victim ale unei tzepe si sa se fi marit avansul sau cantitatea de combustibil defapt.....

 

 

La un 1.9 tdi de 101/105 cai presiunea e in jur de 1900-2000 mbar in VCDS fara soft corect ? Dupa soft cam cat ar trebui sa fie ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corecta afirmatia ta.intradevar ,mai multi cai putere se pot face si fara marirea presiunii in turbo.nu ma intreba prea multe detalii despre tuning ca nu prea stiu.poate alti colegi ar putea sa ne explice.

Dupa soft cat ar trebui sa fie presiunea?

Pai depinde de client,de tuner,de stage,etc...nu e o regula fixa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot spune La mine la Afn de 110 cp... Nu știu exact cat era stock, oricum era la 1900 si ceva, iar după soft(destul de agresiv) am 2346 la valoarea cerută.. Eu chiar ieri am schimbat turbina și am trecut de la vnt15 La vnt17 de pe 131cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un soft normal adauga 0,180-0,200mbar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva timp am schimbat si eu vnt la turbo si mecanicul nu il reglase bine si luam limp mode...am gasit alt mecani mi la reglat trage de rupe acum dar imi da intreruperi pe la 3000 rpm de la a 3 in sus...si am si o variatie pe un injector de 1.50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa refaci log-ul cu un alt MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!