Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pai spune treaba pana la capat, cum ti se pare din acel log?

Am facut alt log, pe grupurile 3, 10 si 11.

http://fileshare.ro/e31740902

Logul e facut bine,dar nu prea.

Trebuie dat WOT de la 1500rpm.stunci vezi detaliile.

In mare ,turbo corecteaza bn ptesiunea,iar maf-ul e bun pt ca citeste bine si dupa 3000rpm.

Sunt de acceasi parere ,legat de presiunea turbo.este stock la 2346 mbari.

Fa un log pe canalul 020 de la 1500->4200 sa calculam puterea in functie de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spune treaba pana la capat, cum ti se pare din acel log?

Am facut alt log, pe grupurile 3, 10 si 11.

http://fileshare.ro/e31740902

Logul e facut bine,dar nu prea.

Trebuie dat WOT de la 1500rpm.atunci vezi detaliile.

In mare ,turbo corecteaza bn ptesiunea,iar maf-ul e bun pt ca citeste bine si dupa 3000rpm.

Sunt de acceasi parere ,legat de presiunea turbo.este stock la 2346 mbari.

Fa un log pe canalul 020 de la 1500->4200 sa calculam puterea in functie de cuplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un log pe canalul 20, conform cum ai spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

 

Dupa cum am zis revin cu logurile promise.

 

http://www.fileshare.ro/e31743006

 

Am facut trei loguri. Unul pe injectoare (cu valori) sa imi spuneti daca sunt ok. Al doilea log l-am facut pe 020, dar turbina a luat lift mode la 2800-3000 RpM, iar al treilea log e facut tot pe 020, dar de aceasta data turbina nu a mai luat lift mode.

 

Astept pareri in legatura cu injectoarele, puterea adevarata a masinii (daca e sau nu resoftata) si de ce am luat limp mode. Am redenumit fisierele in asa fel incat sa va fie mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o mare batae de cap cu un audi a6 afn 1.9 de 110 cp , presiunea din turbo ramane in urma cu aprox 4oomb  sau schimbat vacumurile ,curatat turbo ,inlocuit n75 de pe o masina care merge bn ,la fel si maf -ul dar la fel   scanarea sa facut cu un alt aparat ,nu vcds  ce ar mai putea fi 

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Am o mica problema cu masinuta, o skoda octavia 1,9 tdi motor ASV, si anume: trage bine doar cand vrea ea.Are momente ca trage foarte bine si momente cand ma rog de ea.Am facut un log in mers ( acum ceva vreme) si va rog, daca se poate identifica problema.Din cand in cand se mai aprindea martorul check engine pe la 3000 rpm( nu foare des ) cu eroarea: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Aveti atasat log-ul.

 

Astept sugestii.

Multumesc.

 

caut-o pe la furtunasele de vacuum, electrovalve, actuator turbo, etc

Din ce se vede in log , e ok ? Turbina, debimetru etc ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Dupa cum am zis revin cu logurile promise.

http://www.fileshare.ro/e31743006

Am facut trei loguri. Unul pe injectoare (cu valori) sa imi spuneti daca sunt ok. Al doilea log l-am facut pe 020, dar turbina a luat lift mode la 2800-3000 RpM, iar al treilea log e facut tot pe 020, dar de aceasta data turbina nu a mai luat lift mode.

Astept pareri in legatura cu injectoarele, puterea adevarata a masinii (daca e sau nu resoftata) si de ce am luat limp mode. Am redenumit fisierele in asa fel incat sa va fie mai usor.

Injectorul 3 este sarit de +1,dar poate un reglaj,un schimb de oringuri...dar nu e o problema valoarea aceea.

Logul pe canalul 020 este asemanator cu un log ce il mai am eu tot pe un avf facut.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o mica problema cu masinuta, o skoda octavia 1,9 tdi motor ASV, si anume: trage bine doar cand vrea ea.Are momente ca trage foarte bine si momente cand ma rog de ea.Am facut un log in mers ( acum ceva vreme) si va rog, daca se poate identifica problema.Din cand in cand se mai aprindea martorul check engine pe la 3000 rpm( nu foare des ) cu eroarea: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Aveti atasat log-ul.

Astept sugestii.

Multumesc.

caut-o pe la furtunasele de vacuum, electrovalve, actuator turbo, etc

Din ce se vede in log , e ok ? Turbina, debimetru etc ?
Care log? Ai postat ceva?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011033.zip LOG-01-003-xxx-xxx11.zip LOG-01-011-xxx-xxx22.zip salut ,ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea acestor log-uri !

masina e un passat din 2000 1.9 ,85 kw cod motor ajm

Ce pot sa zic ,putin cat am putut descifra prin acele loguri nearanjate:

Din bs003 reiese egr blocat pe inchis,valoarea de 539 mg aer ramane constanta si la on si la off.Cauze: tija blocata de mizerie pe inchis,membrana actuator sparta,furtun vacuum spart,electrovalva blocata pe inchis.

Din bs011 reiese o diferenta intre on si off de numai 10-20mbar.

Si turbo off scade doar pana la 1050 in cond in care pres atm e de 1009mbar(sper ca am descifrat bine prin logul nearanjat).

ori tija prea scurt reglata si lipsa si de vacuum.ori geometrie blocata.

Era bine daca logul in mers era aranjat sa vedem si comportamentul turbo in mers.banuiesc ca ia limp.

Poate aranjeaza cineva logul.

Sunt la țara de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Va salut,

Am o mica problema cu masinuta, o skoda octavia 1,9 tdi motor ASV, si anume: trage bine doar cand vrea ea.Are momente ca trage foarte bine si momente cand ma rog de ea.Am facut un log in mers ( acum ceva vreme) si va rog, daca se poate identifica problema.Din cand in cand se mai aprindea martorul check engine pe la 3000 rpm( nu foare des ) cu eroarea: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Aveti atasat log-ul.

Astept sugestii.

Multumesc.

caut-o pe la furtunasele de vacuum, electrovalve, actuator turbo, etc

Din ce se vede in log , e ok ? Turbina, debimetru etc ?
Care log? Ai postat ceva?

 

Da, postul http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2597116

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam ,o sa incerc sa le iau pe toate la rand ,incep cu furtunele de vacuum si termin cu turbina . O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am o mica problema cu masinuta, o skoda octavia 1,9 tdi motor ASV, si anume: trage bine doar cand vrea ea.Are momente ca trage foarte bine si momente cand ma rog de ea.Am facut un log in mers ( acum ceva vreme) si va rog, daca se poate identifica problema.Din cand in cand se mai aprindea martorul check engine pe la 3000 rpm( nu foare des ) cu eroarea: 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent.

Aveti atasat log-ul.

Astept sugestii.

Multumesc.

Da ,am vazut logul.in loc de aprox 2000mbari tie iti baga cu vreo 300 mbari in plus si daia iei limp.ajunge undeva la 2350mbar.

Ar fi bun un bs011(dar inainte de bs011 trebuie turbo bn incins,astepti sa ajunga apa la 90°c,apoi incepi si te dai la ea,schimbi si tu pe la 3500rpm de ex,apoi tragi pe dreapta,si fara sa opresti motorul(protectie turbo) te apuci de bs011.atentie vezi ca trebuie sa o ti tu turata pe la aprox 1400rpm si o lasi cateva cicluri de on si off.

Cel mai bine ar fi sa dai jos actuatorul si sa verifici la mana geometria.

Cea mai deasa cauza pt positive deviation este o geometrie blocata.dar mai pot fi si altele cum ar fi: furtune facuum conectate incorect,n75 blocat pe deschis generand vacuum continuu asupra actuatorului,rugina la tija actuatorului..

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, am și eu una bucata întrebare...este posibil ca având geometria blocata complet(nu se mișcă deloc) în momentul accelerării bruște pe loc, nu știu dacă și în mers face la fel...ca trimițând vacuum spre turbina aceasta nemiscandu-se sa teorienteze vacuum.ul spre actuatorul de la clapeta scut off? Pentru ca la mine la accelerării bruște pe loc aceasta face o mica cursa...sau este normal sa se miște puțin? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum. Scoate furtunul de vacuum din actuatorul de la clapeta shut off si vezi daca se mai misca cand accelerezi.

Eu cred ca e defect actuatorul si nu poate tine clapeta in pozitie deschisa, fiind presiune mai mare la accelerare.

Poti verifica si furtunele de vacuum, sa nu fie montante gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ea sta pe deschis tot timpul(ajutata de arcul actuatorul) iar când opresc motorul ii trimite vacuum pentru câteva secunde iar actuatorul se trage și oprește motorul...cel puțin asa mi s.a parut principiul de funcționare...problema este de ce se mișcă asa la accelerare?este normal?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuaorul nu iti opreste nici un motor,daca am inteles eu bine...in schimb la accelerare tija se misca pt a pune in miscare vanele geometrie,altfel cum ti ai mai lua viteza ?in primul rand vezi ca tija sa faca cursa completa..unu porneste motorul si altul se uita...sau daca nu,scoate actuatorul si verifica la mana geometria...vezi si daca ai vacum.....nui chiar asa mare inginerie..bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de actuatorul,tija de la clapeta shutt off sau cut off cum s-o chema ea nu m.am referit la cel de la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil arcul actuatorului de la shutt off este tasat si nu mai tine tija ,respectiv clapeta ,in tensiune(deschisa).

Si cand accelerezi fluxul de aer generat de turbo iti face clapeta sa se miste.

Verifica la mana de ce nu sta deschisa ,sau poate ca sta deschisa dar nu suficient de tensionat pt a face fata fluxului de aer.vezi ca iti influenteaza negativ si rata de recirculare,etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul pare foarte tare. Abia îl trag dacă fac vacuum cu gura.

Se găsește acest actuator de cumpărat separat?

Și cam cat este prețul lui? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul pare foarte tare. Abia îl trag dacă fac vacuum cu gura.

Se găsește acest actuator de cumpărat separat?

Și cam cat este prețul lui? Multumesc

Incearca asta.porneste motorul si scoate furtunasul de vacuum din actuatorul clapetei de shut off,si apoi accelereaza motorul sa vezi daca se mai misca asa cum vrea el.ma gandesc si la electrovalva n239 sa nu faca ceva figuri (adica sa nu cumva sa deschida si sa lase vacuum sa treaca catre actuator la un moment dat si sa miste clapeta).

Sau mai poti conecta un pistol de vacuum cu manometru si sa verifici pe furtunul acelui actuator,daca in momentul cand accelerezi ,scapa ceva vacuum n239 .

In mod normal accea clapeta este actionata doar la oprirea motorului.

Verifica astea mai intai,inainte de a cumpara acel actuator.

De pret nu stiu nimik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul e in jur de 250-300 ron in Bucuresti ,l-am schimbat si eu in martie!

Modificat de luksino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat furtunul in forma de S(era spart). Am schimbat furtunele de vacuum...am scurtat si tija la turbina...nimic tot limp mode...am impresia ca nu deschide mai mult de 1300 mbar... la basic settings ii diferenta de 10 mbar....adica intre 969-979... inainte sa scurtez tija(nu mult) la Bs era diferenta TOT de 10 mbar atat ca era intre 989-999...,ceva pareri?. Ms mult:)

LOG-01-003-010-011 a 3 a.xls

LOG-01-003-010-011 a 4 a.xls

Modificat de danny955
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu turbina ( cred ) . Imi face full boost undeva la 2500 - 2800 rpm ( asa o simt ) si din cand in cand in trepte superioare in sarcina maxima mai iau cate un limp. Nu da cum fum (mai) deloc , nivelul uleiului e neschimbat. De obicei o apas mai sanatos incepand cu 2000 rpm si ii cam ia 500 de ture sa simti ca "te baga in scaun" , d asta zic ca imi da impresia ca face full boost la ~2800. Dupa aia tine presiunea pana in redline ( mi se pare cam dubios ) , e totusi un vnt15 ( de afn e vorba ) , sus ar trebui sa gafaie. Trage liniar , nu da in nas ,nu da cu fum. Se poate sa fie actuatorul putin gripat si sa faca cursa mai greu ? Atasez si logurile in tr 3. Am si in 4, 3+4 combinat daca e relevant, ca erori mi-a gasit :

 

65535 - Internal Control Module Memory Error 

            37-10 - Faulty - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure 
            17-10 - Control Difference - Intermittent  .
 

Multumesc.

 

LOG-02-003-010-011 a 3a v1.xls

LOG-01-003-010-011 3a si 4a v1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!