Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

daca intru pe Engine - Basic Settings si ii dau 011 imi da eroare. in schimb imi merge pe 010. poate gctinvalentin a vrut sa scrie 012? :D

Modificat de xcenik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru AJM Basic Settings 011 cu interfata buna

Pentru CR Basic Settings 120 ,la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema cu debitmetru  am schimbat 4 debitmetre, merg  ce merg si ma lasa cand ploua  in seara asta a plouat si m-a lasa , dupa 100km parcursi cu masina cu debitmetrul de aer deconecta si reconectat  dupa cei 100km parcursi si-a revenit .

va rog daca aveti idei sau sugestii debitmetrele sunt bosh si toate au fost noi

am pus doua log-uri unul cand si-a revenit(primul) si al doi-lea cand era stricat

LOG-01-003-xxx-xxx.zip

LOG-01-003-xxx-xxx.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Va salut!am si eu un golf 5 1.9 TDI cod de motor Bkc de 105cp de ceva timp am schimbat debitmetru de aer deoarece numai trăgea..Menționez ca am mers ceva timp fara el..dupa ce l am pus scotea fum foarte mult mecanicul a zis ca e din Egr la dat si

Acela jos la curățat..însă tot imi scoate fum..iar in bord imi sta mereu check ul acela aprins..care ar putea fi problema ma poate cineva ajuta.

Trebuie o scanare sa vedem eroarea,apoi un log in mers ,un bs003,bs011,etc

salut am o problema cu debitmetru am schimbat 4 debitmetre, merg ce merg si ma lasa cand ploua in seara asta a plouat si m-a lasa , dupa 100km parcursi cu masina cu debitmetrul de aer deconecta si reconectat dupa cei 100km parcursi si-a revenit .

va rog daca aveti idei sau sugestii debitmetrele sunt bosh si toate au fost noi

am pus doua log-uri unul cand si-a revenit(primul) si al doi-lea cand era stricat

Din bs003 reiese o rata de recirculare destul de mare .

Pt a vedea debitmetrul ne trebuie log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La un ASV cu chip TCM cu Egr anulat, geometrie schimbata am incercat un BS 11, dar nu se tureaza la 1400, am citit valorile la 1400 (tinuta din picior) OFF 1020 si ON 1100, la o presiune atm de 1009,8 atasez si un log in mers. asv 4.xls Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara , cine ma ajuta si pe mine cu interpretarea acestor log-uri ; masina e un passat din 2000 ,motor 1.9tdi , 85 kw AJM, ce am observat e ca atunci cand o turez se misca foarte putin tija de la actuator!LOG-01-011-xxx-xxx22.xlsLOG-01-003-xxx-xxx11.xlsLOG-01-003-010-011033.xls

LOG-01-003-010-011033.zip


astea cu zip sunt postate bine LOG-01-011-xxx-xxx22.zipLOG-01-003-xxx-xxx11.zip

Modificat de luksino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc e normal sa se miste putin tija, in mers face cursa completa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in BS face cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce poate fi ca nu am reusit s-o turez pana la 4000 intr-a treia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi de auto si forum. Vreau sa va cer si eu parerea(ajutorul) celor care se pricep la log-uri. Dar mai intai sa va spun ca problema mea este ca mi-a cazut turbina la 80000km, m-a lasat in drum, iar cand a demontat a gasit sarita piulita de la axul turbinei. Masina e Jetta 1.9tdi bxe, 2008, 77kw+chip. Am schimbat turbina(Garet), noua, iar la 7000km iar a picat, ax rupt. La demontare am vazut ca de fapt era un Garet reconditionat, de unde si fluieratul ei de la inceput de cand au schimbato, eu reclamand acest lucru. Acum mi-au pus un Garet nou(tot dubii am), fabricat in Romania dar tot am un fluierat usor intre 1200-1800 turatii dar mai ales pe decelerare. Am mers la cel ce mi-a facut chip si am facut un log in mers si aici vreau sa va cer parerea. El a zis ca din punctul lui de vedere turbina functioneaza ok si ca chip-ul nu face ca turbina sa fie solicitata mai tare, ca nu baga presiune mai mare etc. Deci ce parere aveti?LOG-01-011-JETTA-xxx.CSV.txt. Multumesc.

Modificat de Freemidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a facut chip-ul trebuia sa tina cont de puterea turbinei, de aici ti se trage, este prea violenta maparea pentru acest tip de turbina. Trebuie facuta la limita suportabilitatii, poti sa mai schimbi multe daca nu modifici ceva la soft.Ai nevoie de un Stage1 daca este peste sa nu te astepti decat la probleme.Sau faci un upgrade la o turbina mai mare care sa faca fata.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am atasat un log in BS si un alt log pentru a se vedea presiunea atmosferica.

Testul a fost facut cu motorul cald, iar diferenta de 180 mbar circa , este corecta. Nu stiu daca presiunea la turbo ON (1206mbar) si turbo OFF(1029mbar) este prea mare . Vreau sa precizez ca masina trage foarte bine, turbo intra pe la 1800rpm.

Pot sa merg linistit cu masina , sau trebuie sa intervin asupra reglajului tijei?

Masina este : audi a4 b6 1.9 tdi , 130cp, cod motor awx .

http://www.filedropp...-01-011-xxx-xxx

http://www.filedropp...-01-010-xxx-xxx

 

                                                                                               Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...problema mea este ca mi-a cazut turbina la 80000km, m-a lasat in drum, iar cand a demontat a gasit sarita piulita de la axul turbinei. Masina e Jetta 1.9tdi bxe, 2008, 77kw+chip. Am schimbat turbina(Garet), noua, iar la 7000km iar a picat, ax rupt. La demontare am vazut ca de fapt era un Garet reconditionat, de unde si fluieratul ei de la inceput de cand au schimbato, eu reclamand acest lucru. Acum mi-au pus un Garet nou(tot dubii am), fabricat in Romania dar tot am un fluierat usor intre 1200-1800 turatii dar mai ales pe decelerare. ....

 

Daca citeai doar o pagina in urma ai fi putut citi o ipoteza perfect plauzibila pentru ruperea axului turbinei, aceea ca n-ai schimbat tevile de metal care alimenteaza cu ulei turbina, desi Garrett recomanda puternic acest lucru, am pus si un film despre asta.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate colegul Dolfin, aceeas problema o am si eu.

Sa fii atent la calitatea turbinei care o cumperi si la montarea ei, e foarte important.

Eu am schimbat 3 turbine deja, din aceste cauze!

O sa revin cu rezolvarea problemei cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui Freemidan cred ca , conteaza si calitatea turbinei si mai ales ce a spus calin.g si anume, ce tip de soft are facut pe masina si fff important de catre cine,precum si stilul lui de condus coroborat cu puterea softului de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin soft i-a dat 0.2-0.3mbar in plus pe o plaja mai mare, nu pica o turbina asa repede, mai ales ca in overboost se duce la 2400-2500mbar cu usurinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci chip-ul este stage1 de la 105cp la 135-140cp. De condus merg normal, nici cu stage 2 n-ar trebui sa pice turbo la 7000km. Masina are si cutie dsg si nici nu o folosesc pe sport. Deci de ce sa ma iau? Sunteti siguri (dupa log-uri) ca chip-ul e de vina? Sa pun originalul? Toata lucrarea asta am facuto intr-un service autorizat in Iasi, care e renumit la vag, Robycar pt cei din zona. Dar se vede ca .......nu ma pronunt pana nu stiu exact, cu toate ca am platit turbo nou si am gasit pe ea unul reconditionat. Multumesc, asteptLOG-01-011-JETTA-xxx.CSV-1.txt

DOLFIN spui ca nu e de vina chip-ul?

Modificat de Freemidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina noua originala nu se strica cu un soft modificat cu simt de raspundere, sau cel putin nu se strica asa repede.

 

Din cele prezentate pana acum as merge pe ideea scrisa mai sus, cele doua tevi de metal cu rol de ungere a turbinei n-au fost schimbate, iar daca service-ul nu a facut asta, desi Garrett mentioneaza acest lucru in toate tutorialele lor, arata lipsa de profesionalism.

Romaneste ... se puteau curata conductele acelea daca nu cumva s-au turtit la vreun cot in operatiunea de demontare/montare, caz in care nu mai asigura fluxul de ulei necesar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma revolta rau de tot ca a fost pacalit pe fata, a platit o turbina noua si i-au pus una reconditionata, nu mai vorbim de schimbatul conductelor de ungere, care este obligatoriu, la o turbina noua cu garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@Freemidan

stock un BXE are 2040mbar...ce se vede din asa zisul log postat de tine din soft ai un plus de 180mbar ceea ce este ok...adica turbo in nici un caz nu a crapat din cauza softului...problema ta cred ca este in alta parte...trebuie doar sa te gandesti ca au crapat 2 turbine cu acelasi defect iar rezolvarea nu a fost inlocuirea turbinei...si totusi nu ar strica sa faci un log cum trebuie pe 3-8-11 si un bs11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat are stock presiunea in turbina un AVF 131CP?

 

http://www.fileshare.ro/e31740580

 

Aici aveti logul facut. Eu am facut test de CP si mi-au iesit 166CP. Am impresia ca am cumparat masina din Germania resoftata. Verificati va rog log-ul meu si spuneti-mi daca presiunea din turbina e ok sau daca intr-adevar masina a fost cipata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

stock 2340..2346.....deci concluzia o tragi singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!