Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

da ai valori mari la maf;am pus testarul langa mine si am plecat la drum pe grup 15 la consum;si surpriza,pe testar arata la 80km/h 4.6% consum instant iar pe calculator bord arata 5,7%;pe care sa cred ca merge bine?mi_ar place test.sa_l cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mai exact este masina tatalui meu. PASSAT VARIANT 1.9 TDI 6 trepte (255.000 km).

De curand a schimbat turbina ca a crapat. Masina merge OK ... a luat-o la prima cheie cand i s-a facut transplantul de turbina.

Problema este ca in treapta 1 de cele mai multe ori o turez pana la 3500 si o ia lin. Nu se simte nici picatura de turbina. In alte trepte undeva pe la 3000 de ture incepe sa intre dar sunt momente si cand intra normal ~ 1800 si momente cand nu intra deloc si merge ca un SDI.

Eu tind sa cred ca este ori debitmetru de aer ori electrovalva.

S-a mai intamplat la vreun coleg asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

L-am postat eu cu un post mai sus. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat galeria de admisie si egr,dupa care am facut iar log;se vede ceva diferenta fata de primu?postez pe primul fara curatare,al doilea dupa curatare

dupa curatare

interpretare_log.zip

log333.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am o cunostinta cu o Skoda Octavia 2 RS , cod motor BWA.

Masina are 60000 kilometri si este din 2007.

Acum ceva timp i-a facut chiptuning la dimsport.

Problema este ca de ceva timp , masina nu mai trage cum tragea inainte.

I-am facut 2 loguri , la turbina si la debitmetru.

Ma puteti ajuta cu o interpretare a acestor loguri?

Debitmetru

Turbo

Motorul este pe benzina.Am postat aici pt ca este topic pt loguri.

Modificat de andrei.toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Astazi am facut si eu un log la masina dupa ce am facut UpGrade injectoarelor. Masina cred ca are undeva la 125-130 cp la cum trage... :icon_cry:

35i6f0o.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul este ok in afara de spike-ul acela la 2000 rpm, cred ca iti agata geometria acolo

:Driver: Nu scoti doar din injectoare +30% putere, ar mai trebui sa cresti presiunea specificata la turbina (prin remapare ECU) undeva la 2200-2300 mbar (un AWX/AVF are limita la 2346 mbar), eventual sa adaptezi o turbina VNT 17, atunci te ai apropia de 130 CP.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la non PD 140 de cai scoti cu presiune de 2140mbari .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai eu aveam 90 stock + soft care era undeva la 110-112 Cp. Am pus niste injectoare de AHF(110 CP) care se deschid la 190 bari(pe cele stock scria 220/300 bari). Se simte diferenta de la cer la pamant fata de ce aveam eu doar cu soft inainte fara injectoarele de AHF. La cum se duce am presupus ca e 125-130 Cp. Vreau parerea ta SwatCat ca am incredere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza neparat presiune de deschidere.... conteaza ca duzele sunt mai mari....

eu pe asv am incercat un soft de 90 de cai cipuit (exact cu ai tu in mometul ascesta) inafara de putin fum masina trage aproape la fel ca softu corespunzator de 140cai...

citeste aici cum sa modifici cantitatea injectata... ca sa consume mai putin

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...ighlight=hammer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut , asi vrea si eu cateva pareri in leg cu aceste loguri . e vorba de un motor 1.9 tdi ASV , cel de 110 cai . i-am schimbat debimetrul pt ca nu tragea deloc , am pus unul provizoriu de pe un motor 1.9tdi 90 cai golf 4 .

post-12723-1254933641_thumb.jpg

post-12723-1254933648_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rastafarianul la tine este problema din calculatorul de motor.

@nutzuxxl log il faci in sarcina nu stand pe loc :icon_thumright:

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un log pentru Golf V TDI 105 BKC Stoc? Pe 001 003 004 008 011 020 ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am asa softul si intentionez sa schimb diuzele cu unele de la Kerma, bosio PP520. Voi avea ceva probleme in ceea ce priveste fumul? E safe asa o valoare pe turbo? eu asa o am de 4 ani si nu a dat semne de oboseala.

Diuzele le voi schimba eu ,urmand sa le duc la bosch service sa mi le calibreze astfel incat sa deschida toate la aceeasi presiune(cam 220bari).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma s-a rezolvat cu schimbarea piesei ... 800 ron :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut;am facut un log la un prieten,cu motor de 1,9 tdi101cp;al doilea log este la mine,cu 115cp,tot cu debitmetru lui;ceva pareri va rog

revin cu un log la masina mea cu debitmetru meu

diferente intre ele va rog.....

test_ion.zip

test_cristi.zip

curatat.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La "testul lui ion" :lol: cred ca este o problema de la actuator sau poate agata putin turbina

La "testul lui cristi" cred ca MAF-ul masoara mai putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La "testul lui ion" :D cred ca este o problema de la actuator sau poate agata putin turbina

La "testul lui cristi" cred ca MAF-ul masoara mai putin

la testu ion ce masina o fi?... presiunea aia e destul de constanta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la testu ion ce masina o fi?... presiunea aia e destul de constanta....

la test ion are g4 101cp;la cristi testul este facut tot cu maf lui ion de 101cp,dar pe motor de 115cp;nu arata prea putin mafu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la testu ion ce masina o fi?

Cred ca e un AXR. Actuatorul nu se prea misca, cred ca e pe la inceputul cursei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut . am facut si eu 2 loguri in treapta a 3-a

motor 1.9tdi , cod: asv , 110 cai . la primul test turatia acrescut normal pana pe la 4200rpm , dar la al doilea s-a plafonat la 3800-3900rpm si oricat am mers , nu a mai crescut . precizez ca testul e facut cu un debimetru de pe un golf 4 1.9tdi de 90cai . va rog sa-mi dati cateva sfaturi . masina nu trage cum ar trebui sa traga . mersi

post-12723-1255272110_thumb.jpg

post-12723-1255272122_thumb.jpg

post-12723-1255272110_thumb.jpg

post-12723-1255272122_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF arata foarte putin, incerca sa faci logul cu alt maf si vezi cum merge, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!