Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Se da un ALH din 2004 al cumnatului unui prieten care a mers subturat 57.000 km.

Masina se afla acum intr-un service si baietii de acolo nu-i dau de cap.

Intra in limp mode din cate am inteles de la prietenul meu si nu-si mai revine decat dupa cateva ore de repaos.

Atasez un log in mers si erorile aparute la scanare.

Din cele 5 dupa stergere ramane numai 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent

Daca se merge cativa km cu masina apar iarasi toate cele 5.

Turbina i-a fost schimbata acum ~7.000 km si de atunci are martorul de motor in bord.

Valva n-75 au zis baietii de la service ca au schimbat-o de 2 ori fara nici un rezultat. O data unul din mecanici a schimbat-o cu a lui punand-o pe cea asa zis defecta pe masina proprie. Masina lui mergea fara nici o problema.

Log_OVIDIU_TMBDG11U542892048.txt

LOG_0ovidiu21_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati cablajele de la mufa n75 la calculator.... si plus sa nu fie apa un mufa calculatorului.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna din nou,

revin cu noi date ale problemei...

un mic rezumat:

- schimbat debitmetru in urma cu cateva luni, cel vechi avea intarziere si pana in 2000rpm era foarte puturoasa (schimbat cu bosch original)

- din nou aceleeasi problema trage greu pana in 2000rpm

- de 2 zile a crescut si consumul cu 1-1,5l

atasez una bucata log care contine:

worksheet 1: grafice intre cum mergea debitmetru cand era nou si cum merge acum

worksheet 2: log 003-010-011 cu debitmetrul facand figuri

worksheet 3: log 003-010-011 cu debitmetrul cad era nou

@Swat Cat

worksheet 4: Testul cerut: talpa viteza a 4-a cu aer pornit

worksheet 5: blana cu plecare de pe loc

thx

logs.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un ALH din 2004 al cumnatului unui prieten care a mers subturat 57.000 km.

Masina se afla acum intr-un service si baietii de acolo nu-i dau de cap.

Intra in limp mode din cate am inteles de la prietenul meu si nu-si mai revine decat dupa cateva ore de repaos.

Atasez un log in mers si erorile aparute la scanare.

Din cele 5 dupa stergere ramane numai 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent

Daca se merge cativa km cu masina apar iarasi toate cele 5.

Turbina i-a fost schimbata acum ~7.000 km si de atunci are martorul de motor in bord.

Valva n-75 au zis baietii de la service ca au schimbat-o de 2 ori fara nici un rezultat. O data unul din mecanici a schimbat-o cu a lui punand-o pe cea asa zis defecta pe masina proprie. Masina lui mergea fara nici o problema.

poate sa reprezinte asta o problema?

post-15149-1253876097_thumb.jpg

post-15149-1253876255_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de natura electrica.... egr nu are cum induca eorare ...

'psycho_mishu'

totul arata pefect... masina dupa presiune trage din 1800-1900 ture............. sau nu.

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat Cat

asta e problema, fiind automata am lag mare pana la 1800-1900 ture si nu aveam... pot sa fac ceva sa traga de mai jos? sa schimb iara debitmetru? Si culmea ca a crescut si consumul.

Ai vazut diferenta intre primele loguri cu debitmetru nou-nout si acum?

Poate sa fie o intarziere de la pedala?

orice sfat idee....

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai log-ul cu a 4-a de acum arata bine.... gandestete sa nu fie si ceva de la cutie...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un log de interpretat;ma puteti ajuta? mersi

Modificat de cristian37
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa postez logu;ce sa aiba? dupa ce dau upload spune failed.you are not permitted to upload this of file

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da un ALH din 2004 al cumnatului unui prieten care a mers subturat 57.000 km.

Masina se afla acum intr-un service si baietii de acolo nu-i dau de cap.

Intra in limp mode din cate am inteles de la prietenul meu si nu-si mai revine decat dupa cateva ore de repaos.

Atasez un log in mers si erorile aparute la scanare.

Din cele 5 dupa stergere ramane numai 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent

Daca se merge cativa km cu masina apar iarasi toate cele 5.

Turbina i-a fost schimbata acum ~7.000 km si de atunci are martorul de motor in bord.

Valva n-75 au zis baietii de la service ca au schimbat-o de 2 ori fara nici un rezultat. O data unul din mecanici a schimbat-o cu a lui punand-o pe cea asa zis defecta pe masina proprie. Masina lui mergea fara nici o problema.

mai are cineva vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CRed ca agata geometria turbinei. Are cateva salturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste log-uri pentru un coleg de forum, pe o Bora Variant 99/00, 1.9 TDI AJM 115 CP, 6 trepte. Am logat grupurile 03,10 si 11 atat in treapta 3 de viteza cat si treapta 4.

Din cate am observat eu, debitmetrul nu scoate valori corespunzatoare. Colegul cu Bora spunea ca simte ca masina nu mai trage cum trebuie dupa 3000 de ture. Nu prea ma pricep la interpretat log-urile asa ca rog pe cine are timp sa dea o geana peste log si sa isi spuna parerea.

LOG_Stefan_30_sept_09.xls

Putin off-topic: Se potriveste debitmetrul de pe ALH pe AJM? Din cate retin eu stiu ca aceleasi debitmetru vine pus pe orice TDI, indiferent ca e PD sau non-PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fadrianradu> Mi se pare ca debitmetrul a cam obosit. Incearca cu debitmetrul de pe masina ta.

Modificat de BV78BBS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e debitmetru muci..... ar cam trebuii sa fie la fel debitmetrele (macar la miez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e acelasi debitmetru pe urmatoarele motoare: ALH(90), ATD(101), ASV(110), AJM(115), AUY(115)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi sa arate cat cere motorul.

adica la 90 de cai este identic cu 160 de cai?? (850mg/str)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu prea are cum. Cel putin la cel de 131 CP de pe Passat, vedeti si in logul de la #909 pe coloana H cat trebuie sa fie maf - intre 900-1250mg/str. Coloana H cred ca indica MAF actual cand motorul e in sarcina peste 2000 de rotatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca la emanuel arta cu pedaua la blana valori de 1000-1000 si un pic;asa trebuie sa fie si la mine[care arata 880-780]sau depinde de motor,el avand mai multi cai putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel. Si citeste un post deasupra ta sa vezi ce ziceam de coloana H. Aici e logul meu, comparati coloana H

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!