Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

N-ai apasat pedala de acceleratie "la blana".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ,trebuie sa fi in 100% cand faci logul si pe deasupra cred ca luasei deja limp,maf specific are valori mici.

Faci log in mers in treapta a 3-a.de la 1500->4000 rpm,dar cu pedala 100% pe plaja asta de turatie.

Mai faci basic setings.

Adik bs003 ,dai start/on-off-next,apoi motorul se tureaza singur si se aprinde spira(e normal) si apoi apesi butonul log pt a inregistra datele.lasi asa 1 min.

La fel faci si pt bs011(dar aici tre sa ai turbina incinsa bn,eventual mergi cu ea mai turat ,apoi cand consideri ca e imcinsa bn turbina tragi pe dreapta si faci bs 011-tot asa 1 min).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sincer,nu . Am incercat sa o tin in 3000 de ture,cum era specificat in program ( vag com )   OK.Multumesc mult Mario. Azi am sa fac testele si revin.

Modificat de Bobiwar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer,nu . Am incercat sa o tin in 3000 de ture,cum era specificat in program ( vag com ) OK.Multumesc mult Mario. Azi am sa fac testele si revin.

Uite si dovada oficiala la cum se face logul in mers,bn ei le arata separat,dar noi facem 003,010,011 de la 1500-4000. Si vedem si turbo si maf www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta totul este ok...dar in schimb poti arunca un ochii la starea egr-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, numai ce am cumparat masina si am incercat azi cateva loguri. Ce parere aveti?

stationar.xls

treapta 3.xls

treapta 4.xls

BS03.xls

BS11.xls (nu cred ca era foarte incinsa turbina)

 

post-147546-0-38517700-1429646404_thumb. (am uitat sa dau fullscreen, scuze)

 

Multumesc fain!

Modificat de smokeybandit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.Sunteti amabili sa va aruncati un ochi pe aceste loguri?attachicon.gifref LOG-01-003-010-011.xlsattachicon.gifref log adi.xls

In bs011, ai variatii +lag in partea de sus a graf-ului=> comanda electro-pneumatica(actuator turbo ,furtune vacuum,n75,pompa vacuum-arunca un ochi la stutul pompei de vac,pt un eventual joc/pierdere vacuum.si in logul in mers pare a fi un lag.si de ce zic pare? Pt ca primei valori de wot/pedala 100% apasata ii corespund niste valori mici atat la maf specific cat si la turbo specific.eu as reface logul si as incepe mai de jos cu wot-ul.

Maf-ul pt mine e la limita supravietuirii ,dupa 3000rpm e tandi pe mandi,ar fi trebuit sa citeasca mai mult dar poate e si el obosit.motoarele diesel sunt caracterizate de un amestec sarac=>exces de aer in timpul arderii.

In partea de jos a graficului(tot la bs011) ,se vad si aici niste variatii.ori e geometria ancrasata,ori un n75 care scapa putin,ori nu ai incins turbina f bine(motor 90° +schimbari la turatii mai inalte si apoi imediat bs011).

In logul in mers turbo baga ața,cu exceptia lagului.

Eu zic sa repeti si logul in mer si bs011(cum am zis mai sus) +un bs003.

ref log adi(1) pt forum.xls

ref LOG-01-003-010-011(1)pt forum.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Mersi pt raspunsuri Valentin si Mario.Si eu am suspectat Maf-ul ca fiind la limita.Maina,skoda octavia,este a unui prieten,asa ca nu stiu exact cum ar trebui sa traga,dar avand motorul AXR ca la golf-ul meu,am putut compara oarecum.La pompa tandem pare sa nu piarda vacuum,pompa fiind Bosch,nu Luk,care au probleme cu stutul.

Am sa repet log-urile,mai ales ca bs 011 nu l-am facut cu turbina incinsa.

Imi puteti recomanda un manometru de vacuum la un pret decent?

Si inca ceva:cum desfac suruburile alea la MAF?Am incercat cu torx,dar nu intra din cauza acelor proeminente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intra, este cu surub securizat - deci, in functie de model, ai nevoie cu 5 sau 6 colturi, dar cu gaura in centru - daca tu nu ai, gasesti o solutie la fata locului.... o surubelnita mai subtire, un cleste mai ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou.Am revenit cu log-urile recomandate de Mario. Sper ca sunt ok.

Salut din nou.Am revenit cu log-urile recomandate de Mario. Sper ca sunt ok.

Daca le postai in format .xls,iti puteam zice cv de loguri.sunt de pe tel.

nu intra, este cu surub securizat - deci, in functie de model, ai nevoie cu 5 sau 6 colturi, dar cu gaura in centru - daca tu nu ai, gasesti o solutie la fata locului.... o surubelnita mai subtire, un cleste mai ok...

Eu le fac cu freza(dremel) o fanta pt surubelnita lata.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Mario,fi amabil,cum pun log-urile pe grafic(daca m-am exprimat corect)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat trusele cu bitii speciali, pentru toate tipurile de suruburi securizate

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia catalin

Pai,cred ca te-au costat o carca de bani.Eu. pt. doua suruburi am sa incerc solutiile propuse de voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa imi spune-ti si mie cam ce nu e in regula si care ar trebuii sa fie valorile maf-ului. ce puteti sa imi spune-ti despre acest log in mers in treapta a 4 a e facut. va multumesc anticipat.


scz uitasem atasamentul

1.xls

Modificat de yo_dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul pare problema in log. Turbo are un mic lag dar e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intre timp mi-am redus cantitatea de gaze recirculate la minim din VAG-COM si masina se comporta mai bine. Urmeaza sa schimb axul cu came si tachetii, si vedem atunci cum se schimba lucrurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planetara, ai gasit cauza smuciturilor?

 

Nu am prea umblat pe la masina. Sa prind o zi libera sa masor cu vacuumetru la cat deschide egr si cat vacuum am la el. Momentan merg cu surub pe furtunas si nu am mai simtit nici o ezitare. Ce observ e ca se incalzeste mai greu. 

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se incalzeasca mai greu, la mine a inceput sa trepideze tare la rece si scoate fum deci injectoarele sunt de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are fumul?

Modificat de CATA2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!