Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut baieti.Am facut doua loguri in campul 3.Primul este normal,al doilea masoara un volum foarte mare de aer.Ce ar fi de facut?

normal.txt

defect.txt

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Am facut doua loguri in campul 3.Primul este normal,al doilea masoara un volum foarte mare de aer.Ce ar fi de facut?

:)) stai linistit.ala e un comportament normal al egr-ului.

Cand valoare masurata este mica,atunci egr-ul functioneaza.cand vql mas e mare,egr este dezactivat,in motor intra numai aer curat.

Daca o lasi la ralanti si urmarest egr-ul o sa vezinca dupa aprox 3 min se dezactiveaza.apoi un simplu spritz la acceleratie il activeaza.

Daca vrei sa vezi cum lucreaza egr ,fa un bs003(am posta putin mai in urma cum se face).

La fel si pt turbo ,faci bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar in logul,,defect,,urca mult peste ce este prescris,undeva la 650,nu stiu exact.Scoate prea mult fum negru,ma gandeam ca asta ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Deci intru la bs,la engine,la canalul 003 dau log si las sa inregistreze un minut.

Intrebarea este daca se face stand pe loc cu motorul pornit si incalzit la 90 de grade?

Multumesc!

Da ,se face stand pe loc.in mod normal in timpul testului turatia ar trebui sq creasca singura la aprox1400rpm.daca nu ,o ti tu turata la 1400. Pt bs011 turbina tre sa fie incinsa bn de tot.

 

Aici sunt logurile bs 003 si bs 011:

bs003.xls

bs011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,dar in logul,,defect,,urca mult peste ce este prescris,undeva la 650,nu stiu exact.Scoate prea mult fum negru,ma gandeam ca asta ar fi.

Pe acel canal unde vezi egr-ul (003) e normal sa vezi valori mari in timpul logului in mers,de fapt atunci vezi ce citeste maf-ul(sare si de 1000mg/cursa-dif de la model la model,si difera si din starea de imbatranire a maf-ului).

Deci intru la bs,la engine,la canalul 003 dau log si las sa inregistreze un minut.

Intrebarea este daca se face stand pe loc cu motorul pornit si incalzit la 90 de grade?

Multumesc!

Da ,se face stand pe loc.in mod normal in timpul testului turatia ar trebui sq creasca singura la aprox1400rpm.daca nu ,o ti tu turata la 1400. Pt bs011 turbina tre sa fie incinsa bn de tot.

Aici sunt logurile bs 003 si bs 011:
Egr ok,turbo ok,ma refer la geometrie ca nu prezinta valuri in partea de jos a graficului.

Parca am zis ca ai debitmetrul obosit.adica citeste mai putin peste3000 rpm.

Merge inlocuit.bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este logul,doar asa am reusit sa il pun.Mi se pare ca la 2160 de turatii debitmetrul de aer citeste prea mult.

 

post-111731-0-99320700-1429126524_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,multumesc!

Momentan nu il inlocui,mainmerge ,e la limita.e acolo fix pe fix.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca l-am stricat cu totul.... ieri cand am incercat s iau cateva loguri l-am accelerat mai puternic (4000-4500rpm) si m-am trezit apoi cu un rateu de genu asta: 

 

In filmulet apare dupa secunda 18 , asa se manifesta si la mine, daca scot furtunul de la turbo de vacum, nu mai da rateurile, BTW am si fum albastru dupa pe easpament desi am DPF (si in filmul rusului apare... dar e pe admisie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rcs66

asa arata in grafic bs003 si bs011 ale tale.

nu stiu cat de bine vad, dar partea de sus a graficului 011 arata probleme de vacuum (urca in trepte), in timp ce partea de jos, cu micile scapari, arata probleme de ancrasare.

in bs003, valoarea mica de aproximativ 200 mi se pare...prea mica... semn ca recircularea gazelor e mare. intreb si eu colegii mai experimentati: nu trebuia ca valoarea sa fie pe la 250-300?

post-136828-0-58798500-1429127178_thumb.

post-136828-0-37014600-1429127188_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri! Deci nu e nevoie sa schimb senzorul maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este logul,doar asa am reusit sa il pun.Mi se pare ca la 2160 de turatii debitmetrul de aer citeste prea mult.

E normal sa citeasca mai mult, in afara de lagul specific de la turbo totul e ok.

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este logul,doar asa am reusit sa il pun.Mi se pare ca la 2160 de turatii debitmetrul de aer citeste prea mult.

Debitmetru asa tre sa citeasca ,mai mult decat specificul.verificarea maf-ului se face in felul urmator:1)te asiguri ca turbo baga cat e prescrisu.

2)dupa 3000 rpm maf trebuie sa citeasca inca peste val specifica.la tine nu prea mai face asta

rcs66

asa arata in grafic bs003 si bs011 ale tale.

nu stiu cat de bine vad, dar partea de sus a graficului 011 arata probleme de vacuum (urca in trepte), in timp ce partea de jos, cu micile scapari, arata probleme de ancrasare.

in bs003, valoarea mica de aproximativ 200 mi se pare...prea mica... semn ca recircularea gazelor e mare. intreb si eu colegii mai experimentati: nu trebuia ca valoarea sa fie pe la 250-300?

Rata de.recirculare e cam mare.

Cauze:

Clapeta de shutt off ramane partial inchisa,filtru aer imbacsit,catalizator infundat sau geometrie turbo incorect reglata.

Referitor la bs011 ai ceva probleme pe partea electropneumatica .in partea de jos ori e vb de o mica ancrasare ori turbo nu era bn incins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand a venit caldura am impresia ca masina nu mai trage.Am schimbat filtrele ,ulei si bag motorina doar de la MOL .Azi am facut un log in mers si as vrea niste pareri :)

 

LOG-01-001-010-011.txt.txt

Modificat de DomaniG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut.poate sa-mi spuna si mie cineva daca am probleme cu turbina.

imi ia limp mode la 3800-4500 turatii.inainte imi lua limp mode la 3000 de turati,am refacut turbina si acum ia limp mode la 3800-4500

New Text Document (2).txt

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati si voi sa puneti log in format XLS. E greu de interpretat in doc, jpg sau mai stiu eu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati si voi sa puneti log in format XLS. E greu de interpretat in doc, jpg sau mai stiu eu ce.

Exact ,are dreptate ,macar aranjate in pagina,cititi cum se face si apoi postati ,ca asa mura'n gura...eu de ex intru de pe tel in vea mai mare parte si daca nu sunt aranjate in pagina ,chiar nu pot sa le aranjez pe tel si rezultatul e ca nu am cum sa ajut.

Concluzia o trageti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul 9201 am  descris problema mea la motor, aseara cred ca am descoperit cauza si anume EGR se deschide si cand accelerez, duty cycle ajunge si la 50-60% la 1500rpm chiar si la 3000Rpm inca e deshis, practic il ineaca. Egr-ul e unul electronic, l-am curatat, motorasjul impinge tija, nu se blocheaza, tind sa cred ca e de la soft, deoarece electronic si mecanic pare ok. I-am facut si un test de EGR din BS, si functiona OK. E normal sa se deschida EGR-ul dupa ce accelerezi, sa zicema la 2-3 secunde dupa ce mentin acceleratia la 2000-3000???

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul 9201 am descris problema mea la motor, aseara cred ca am descoperit cauza si anume EGR se deschide si cand accelerez, duty cycle ajunge si la 50-60% la 1500rpm chiar si la 3000Rpm inca e deshis, practic il ineaca. Egr-ul e unul electronic, l-am curatat, motorasjul impinge tija, nu se blocheaza, tind sa cred ca e de la soft, deoarece electronic si mecanic pare ok. I-am facut si un test de EGR din BS, si functiona OK. E normal sa se deschida EGR-ul dupa ce accelerezi, sa zicema la 2-3 secunde dupa ce mentin acceleratia la 2000-3000???

Egr-ul se deschide si la sarcini partiale si la mers constant pana in 3000rpm.dupa 3000rpm stiu ca se inchide complet chiar si la o turatie constanta.dar in wot se inchide mereu chiar si la 1500rpm.fa un log in mers si vezi comportamentul egr.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi-am ataşat eu logul. Trebuia făcut pe 003-010-011.

 Fă şi câte un BS pe 003 şi 011 pentru nişte păreri mai pertinente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Si daca faceai logul asa cum s-a tot scris, pe 03-10-11 vedeam si MAF-ul la WOT. Dealtfel turbo pare ok

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Vag 12.12 pot face log in mers pe blocurile mai sus mentionate? mersi. Planetara multumesc am omis semnu intrebarii.?.

Modificat de vaja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am repostat eu log ul lui domani cu grafic si voiam sa intreb de la ce este zig zag ul din grafic?eu zic ca nu este normal ,si eu am un mic zig zag mai mic de asta intreb

LOG-01-001-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!