Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Buna la toata lumea,

Revin din nou cu o problema. Mi-am schimbat debitmetrul cu unul reconditionat de la porsche (550Ron) si a mers super 4 luni.

Acum a inceput din nou sa-mi faca aceleasi figuri ca inainte (trage foarte greu pana in 2200rpm) motiv pt care l-am si schimbat pe cel vechi.

Se poate busi asa repede un debitmetru "Bosch"?

Nu am nici o eroare pe morot. Merge destul de normal la viteze mari mai putin treaba cu trasul pana in 2200rpm - si tinand cont ca am automata e cam problematica treaba..

Helllllppppp please

Atasez 2 log : primul log grupele 003-010-011

al doilea log grafice pt turbina si debitmetru

THX

003010011.xls

grafice.xls

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru arata cam putin pt presiunea respectiva......

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

Dupa un log la un prieten mi-a aparut urmatoarea eroare:

Monday,14,September,2009,21:39:34:26365

VCDS Version: Release 805.0

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 028 906 021 C

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D60

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

AM FACUT SI UN TEST

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080730

Monday,14,September,2009,21:44:26:26365

Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III

Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Part No: 028 906 021 C

Component: 1,9l R4 EDC SG D60

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

End --------------------------------------------------------------------

Imi puteti spune cum pot remedia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e dubioasa treaba.... mai fa un log din 1700 ture pana in 4000 cu treapta 4 si aer conditionat..... sa avem mai multe detali..

dar mai sigura ar fi sa imprumuti un debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Salutare!

Problema rezolvata 00575 Intake manifold pressure 17-10 Control Difference Intermittent.

Problema era cu discul care regla vanele,era pus gresit si ii baga presiune mai mare... :P

Cu ocazia asta am si curatat`o am pus totul la loc cum trebuie si merge foarte bine. :D

Multumesc tuturor pentru sprijinul acordat!

Cand mi-am curatat turbina nu am avut aparat foto la indemana si binenteles ca nu am facut poza. Leagea lui Murphy aplicandu-se am pus invers inelul si culmea ca potrivea, exceptie facand tija pe care vine prins actuatorul, care nu mai cobora pana in opritorul ala ai atunci am bagat de sema ca ceva nu e ok dupa care am pus invers,adica bine, inelul.

Sper sa le fie de folos la restul acest watch out.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine-mi spune daca vede ceva ciudat in logul de mai jos

ma intereseaza in special intre 1500 si 2500 rpm

:icon_thumright:

ASZ

LOG_01_003_010_011.xls

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer in afara de faptul ca e posibil sa fie tunat nu prea vad nimic in neregula, dar na ,mai vedem si parerea expertilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt mare expert dar pe turbo e binisor iar pe debitmetru parca arata cam putin fata de cat as fi vrut

ti se pare puturoasa in turatii mici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine-mi spune daca vede ceva ciudat in logul de mai jos

ma intereseaza in special intre 1500 si 2500 rpm

:D

ASZ

logul nu e bine facut, el trebuie facut in traept 3 de la 1500 rpm-4000 rpm in full load, din ceea ce se poate vedea pe putinele repreize de accelerare 100$ presiunea e destul de ok

p.s. zice un coleg k masina ar fi cipuita, nu este deoarece cerinta ecu dpdv al turbine este una stok pt un asz sau awx(2340 mbar)

Cand mi-am curatat turbina nu am avut aparat foto la indemana si binenteles ca nu am facut poza. Leagea lui Murphy aplicandu-se am pus invers inelul si culmea ca potrivea, exceptie facand tija pe care vine prins actuatorul, care nu mai cobora pana in opritorul ala ai atunci am bagat de sema ca ceva nu e ok dupa care am pus invers,adica bine, inelul.

Sper sa le fie de folos la restul acest watch out.

la geometria variabila cu 9 vane trebuie avut grija la inel deoarece are o singura pozitie, in schimb la cea de 11 vane poti sa intorci inelul k nu are nimic

SALUT

Dupa un log la un prieten mi-a aparut urmatoarea eroare:

Monday,14,September,2009,21:39:34:26365

VCDS Version: Release 805.0

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 028 906 021 C

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D60

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 00000

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

AM FACUT SI UN TEST

VCDS Version: Release 805.0

Data version: 20080730

Monday,14,September,2009,21:44:26:26365

Chassis Type: 1H - VW Golf/Vento III

Scan: 01 02 03 08 12 15 25 41 56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

Part No: 028 906 021 C

Component: 1,9l R4 EDC SG D60

Coding: 00000

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

End --------------------------------------------------------------------

Imi puteti spune cum pot remedia problema?

senzorul de presiune admisie trebuie schimbat, iar daca nu ma insel eu la acel model este in ecu, deci tre sa cauti pe cineva care sa umble in ecu dar in acelasi timp sa si gasesti un senzor bun

@lxl depinde cine face curatarea si cum o face ex: peste 500 de turbine curatate si max 5 au revenit in perioada de garantie a lucrarii si asta din cauza unei uzuri f mari a geometriei(s-au rezolvat prin punerea de geometrii noi)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartea zice ca trebuie facut in a2a, desi e aiurea pentru ca acceleratia e prea rapida pentru inregistrarea pe log

sunt facute de la 1500 la 4000 rpm

primele linii la 100% sunt in a2a, ultimele la 100% throttle sunt in a3a :huh:

e stock :P

dupa schimbarea intercoolerului (nou, stock) apare la acceleratie mai energica un suierat discret intre 2000-2200 rpm care apoi dispare >2200rpm

nu exista pierderi de putere si nici scapari de aer aparente pe tubulatura

nu e puturoasa, e doar problema sunetului "nou" :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de presiune admisie trebuie schimbat, iar daca nu ma insel eu la acel model este in ecu, deci tre sa cauti pe cineva care sa umble in ecu dar in acelasi timp sa si gasesti un senzor bun

Senzorul din ECU, este senzorul de "altitudine" (F96)...adica, altul decat "Intake Manifold Pressure Sensor (G71) ". :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma poate ajuta si pe mine cu un "Butt dyno". Am incercat sa-l fac singur dar nu m-am descurcat in excel.

Am logat canalele 6 si 8 pentru a avea acceleratie, nm si time stamp. N-am gasit un singur canal care sa le aiba pe toate.

De asemenea cat de exacta este masurarea acceleratiei cu vag-com-ul? Mi-a iesit de 2 ori 8.3 in conditiile in care nu sunt nici pe departe expert in plecari :wub:

Am inteles ca se poate calcula puterea si cuplul din canalele 4,8 si 20. Asta cum se poate face?

Scuzati multitudinea intrebarilor dar sunt si eu la inceput si vreau sa invat. :ceuameni:

LOG_butt_dyno_008_006_xxx.xls

LOG_2_004_008_020progresiv.xls

LOG_03_004_008_020_rapid2.xls

Accel.txt

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile pentru calcul le iau din grupul 20?

Daca da dupa calculele cu valorile din log imi iese 125.53 KW

Masina mea ar trebui sa aiba cuplu 350 NM totusi nu 392 NM cat scrie in log. Asta ce ar insemna? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din cate stiam eu, pentru calcul se ia valoarea "torque" care corespunde unei turatii de peste 4000rpm

Sper sa nu gresesc :icon_redface:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul din ECU, este senzorul de "altitudine" (F96)...adica, altul decat "Intake Manifold Pressure Sensor (G71) ". :icon_thumright:

la modelul acela de motor? daca nu e situat in ecu atunci unde e pozitionat? la acea generatie, adica motoarele 1z si afn senzorul de presiune a fost pus in ecu pur exemplu un afn avea ciupit furtunasul care ducea la ecu din admisie si nu ieseau valorile la presiune dupa depistarea lui si schimbare totul a fost ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul din ECU, este senzorul de "altitudine" (F96)...adica, altul decat "Intake Manifold Pressure Sensor (G71) ". :)

Neee, aia e la generatia mai noua. E un furtunel care duce in ECU si acolo se masoara presiunea.

L.E.

Ete ca nu am citit pana la capat si a explicat CIPOS mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un furtunel care duce in ECU si acolo se masoara presiunea.

Da...am aflat aseara vorbind cu robert_mk3TDI :) . Nu m-am uitat nici la motor (pe ce masina este), so...my mistake :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos pt sprijinul acordat.M-ar interesa si pe mine un senzor G71 care sa se potriveasca pt masina din semnatura sa masoare mai mult de 1 BAR (200KPA) sa fie cu 3 pini sa pot sa il montez in ecu.Gasesc in Romania asa ceva daca da m-ar interesa si un pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre LOG-urile astea ce ziceti?

Readuc in discutie si postul de mai devreme:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1093030

Am citit si topicul " Cum Aflu Cp, Nm?" am vazut formulel dar nu stiu ce valori ar trebui sa iau in calcul.

La cum am calculat eu luand valoarea de varf de turatie din esantionul de cuplu maxim imi iese ca am 125.53 KW. Cam atat ar si trebui sa aibe masina. Cuplul ala de 392 mi se pare insa foarte mare avand in vedere ca cel declarat este de 350nm.

Masina in cauza este cea din semnatura cu motor 2.0 TDI BMN 170 CP si 350 NM.

M-ati putea ajuta enorm si daca m-ati putea indruma catre niste site-uri cu informatie mai concentrata in privinta folosirii VAG COM-ului.

Multumesc anticipat!

LOG_sorin_003_010_011.xls

LOG_sorin_03_010_0112.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura problema am... In sarcina are tendinta sa intrerupa pe la 2000-2300 de ture. Si consumul la relanta a crescut de la 0.6-0.7l/h la 1l/h. Iar pe vag-com se vede o fluctuatie a relantiului de la 814 la 840 (daca am retinul bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Sebytza2000
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!